new_man Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2014 Την καλημέρα μου σε όλους. Το συγκεκριμένο θέμα αφορά πρόβλημα με μικρόφωνο σε HTC one mini 2 αλλά πιστεύω ισχύει η προσοχή το ίδιο σε όλα τα κινητά που αγοράζουμε. Αγοράζω το συγκεκριμένο μοντέλο από το εξωτερικό από επίσημο κατάστημα vodafone (δεν νομίζω να είχε διαφορετική έκβαση αν το έπαιρνα από Ελλάδα), περνάνε οι 7 μέρες της εγγύησης για ανταλλαγή συσκευής σε περίπτωση προβλήματος (μιας και το τηλέφωνο δεν ανοίχτηκε σε αυτό το διάστημα για δοκιμή - οκ λάθος μου αλλά λες 450 ευρώ δίνω, καινούργιο πράγμα παίρνω από επίσημο αντιπρόσωπο) και έρχονται τα καλά. Το τηλέφωνο σουπερ σε όλα....να εφαρμογές, να κάμερες, να αυτό, να εκείνο,πάπαλα ήχος!!! Είτε καλούσα είτε με καλούσαν, άκουγα απλά τον άλλο χωρίς να με ακούει, εκτός από περιπτώσεις που έκανες reset στη συσκευή οπότε λειτουργούσε και πάλι όμως για μικρό χρονικό διάστημα - λίγες ώρες. Μαθαίνω λοιπόν για το service στην Αθήνα ότι το κάνει μια εταιρεία στο Κηφισό σαν αντιπρόσωπος όχι μόνο της HTC αλλά και όλους τους άλλους (iphone-samsung, κτλ) και αφήνω το τηλέφωνο για επισκευή. Περνάνε 2-3 μέρες και μου λένε ότι επειδή το κινητό έχει αγοραστεί στο εξωτερικό και δεν έχουν ανταλλακτικό θα το στείλουν Γερμανία για επισκευή. Οκ λέω, πόσο καιρό θα πάρει? Γύρω στις 2 εβδομάδες μου λένε και το καταπίνω. Περνάει μια εβδομάδα και ξεκινάω επικοινωνία με την HTC που μου είπαν ότι ανοίγοντας καρτέλα πελάτη θα μπορώ να ενημερώνομαι για τη συσκευή μου και μου λένε ότι ο χρόνος επισκευής μπορεί να είναι από 4-6 εβδομάδες!!!! Το καταπίνω ξανά, εξάλλου όσες φωνές και να βάλεις, δεν εξαρτάται από σένα στη τελική. Το καλό είναι ότι μετά από 3 εβδομάδες μιλάω πάλι με την HTC σκεπτόμενος ότι έχει περάσει ένα διάστημα οπότε θα έπαιρνα τα πάνω μου αν άκουγα ότι σε 1-2 εβδομάδες θα το πάρω, αλλά δυστυχώς απάντηση δεν έχω πάρει μιας και περιμένουν ανταλλακτικό (ναι το επισημο service στη Γερμανία) από τη χώρα αγοράς του κινητού.... έλεος. Για να μη κουράσω άλλο και επιεδή το πάθημα έγινε μάθημα σε μένα.....το συγκεριμένο θεμα δεν έχει να κάνει μόνο με τη συγκεκριμένη εταιρεία και μοντέλο και με τη πολιτική επισκευών τους, θα μπορούσε να προκύψει και σε άλλα φαντάζομαι, απλά τσεκάρετε στο ιντερνετ πριν αγοράσετε κάτι για τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχουν συναντήσει άλλοι. Με μια αναζήτηση εκ των υστέρων βρήκα δεκάδες περιπτώσεις για το συγκεκριμένο μοντέλο με παρόμοιο πρόβλημα (πρόβλημα με το μικρόφωνο σε καινούργιο κινητό), πράγμα που αν το έκανα νωρίτερα θα γλίτωνα όλα αυτά. Επίσης, καλό είναι να ρωτήσετε και την εταιρεία στη οποία ανήκει το κινητό σας, περίοδο εγγύησης (εμένα έχει 2 χρόνια οπότε ευελπιστώ να έχει γυρίσει μέχρι τότε), και γενικότερα ότι άλλο σας έρθει στο μυαλό. Φιλικά
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα