Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν είμαι σίγουρος οτι είναι σωστό να χαρακτηρίσουμε αυτά τα αποτελέσματα bottlenecks γιατί όλοι οι cpu θα εμφανίσουν σε κάποια ανάλυση bottleneck με κάποια κάρτα.Φυσικά αυτά τα αποτελέσματα μας προιδέαζαν για επιδόσεις σαν αυτές στο Thief που όντως υπάρχει bottleneck.Απλά δε νομίζω οτι αυτό συμβαίνει αρκετά συχνά ωστε να πουμε οτι "ισχύει κατα κανόνα".
 

ειπαμε αναλογα πως ειναι γραμμενο ενα παιχνιδι, ευνοει ή οχι τον εναν ή τον αλλον...!!

 

Οσα περισσότερα νήματα μπορεί να τρέξει ταυτόχρονα ένα παιχνίδι τόσο πιο καλά θα πάνε οι AMD αλλά δεν έχω δει πουθενά να μένει πίσω η intel (μιλάω για i5 όχι i3).Τουλάχιστον όχι σε σημείο που να λες οτι με τους AMD παίζει άψογα ενώ με τους intel οχι.Δεν είνα θέμα εύνοιας, είναι θέμα αδυναμίας των amd να ανταπεξέλθουν σε κάποια πράγματα.

  • Απαντ. 140
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν είμαι σίγουρος οτι είναι σωστό να χαρακτηρίσουμε αυτά τα αποτελέσματα bottlenecks γιατί όλοι οι cpu θα εμφανίσουν σε κάποια ανάλυση bottleneck με κάποια κάρτα.Φυσικά αυτά τα αποτελέσματα μας προιδέαζαν για επιδόσεις σαν αυτές στο Thief που όντως υπάρχει bottleneck.Απλά δε νομίζω οτι αυτό συμβαίνει αρκετά συχνά ωστε να πουμε οτι "ισχύει κατα κανόνα".

Αυτό είναι δεδομένο ότι θα συμβεί κάποια στιγμή στο μέλλον. Το κακό είναι να συμβαίνει στο παρόν, όπως με την περίπτωση των σημερινών AMD. Έτσι, ξέρεις ότι δεν έχουν μέλλον... Οι phenom II ήταν κλάσης ανώτεροι για την εποχή τους.

 

Οσα περισσότερα νήματα μπορεί να τρέξει ταυτόχρονα ένα παιχνίδι τόσο πιο καλά θα πάνε οι AMD αλλά δεν έχω δει πουθενά να μένει πίσω η intel (μιλάω για i5 όχι i3).Τουλάχιστον όχι σε σημείο που να λες οτι με τους AMD παίζει άψογα ενώ με τους intel οχι.Δεν είνα θέμα εύνοιας, είναι θέμα αδυναμίας των amd να ανταπεξέλθουν σε κάποια πράγματα.

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Δεν φτάνει μόνο το game να είναι multithread, αυτό ευννοεί πάλι την intel (συγκεκριμένα τους ι7, που έχουν 8 threads). Πρέπει να μοιράζονται σωστά οι διεργασίες σε κάθε module, ανάλογα της φύσης και της εξάρτησής του η μία με την άλλη. Μην ξεχνάμε ότι οι bulldozer (και οι zambezi κατ΄επέκταση) έχουν 4 fpu και 8 integer και όχι 8 πυρήνες, όπως λανθασμένα διαφημίστηκαν. Άρα πρέπει να μοιράσεις τις διεργασίες ακεραίων σε 8 integer και της κινητής υποδιαστολής σε 4 fpu. Στη συνέχεια θα πρέπει να χωριστούν οι διεργασίες σε συναφείς μεταξύ τους ή όχι. Αυτές που εξαρτώνται η μία από την άλλη πρέπει να πάνε στο ίδιο module, αλλιώς είναι καλύτερα να πάνε σε ξεχωριστό.

Η βασική φιλοσοφία είναι η προαναφερόμενη, γι αυτό και την τεχνολογία των bulldozer δεν πρόκειται να την εκμεταλλευτούν οι προγραμματιστές : γιατί θέλει πολύ καλή οργάνωση στον προγραμματισμό, δηλαδή πολλή δουλειά.

Ακόμα και ο task manager των windows δεν μπορεί να τους εκμεταλλευτεί πλήρως, βάσει της αρχιτεκτονικής τους. Πώς να το κάνουν τα προγράμματα;

Η τεχνολογία των intel είναι πολύ πιο εύκολη και κλασσική : χωρίζω την διεργασία σε επιμέρους και τις στέλνω σε κάθε πυρήνα. Τέλος.

Δημοσ.

Γουσταρω bottleneck... :P

δωστε celeron στον λαο.τζαμπα ειναι.

btw,ποιος θα κανει συστημα σημερα με τις τιμες που παιζουν οι ddr4?

Έτσι ακριβώς είναι,οι celleron δίνουν χοντρό bottleneck, ακόμα και αν βάλεις 3 ή 4 από αυτούς μαζί σε μια cpu* θα συνεχίζουν να δίνουν χοντρό bottleneck αφού δεν αυξάνετε η ταχύτητα τους αλλά απλά μοιράζουν τον φόρτο μεταξύ τους..

 

*ούτε καν αφού είναι και αυτό με της fpu που είπε και ο jophiel

Δημοσ.
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Δεν φτάνει μόνο το game να είναι multithread, αυτό ευννοεί πάλι την intel (συγκεκριμένα τους ι7, που έχουν 8 threads). Πρέπει να μοιράζονται σωστά οι διεργασίες σε κάθε module, ανάλογα της φύσης και της εξάρτησής του η μία με την άλλη. Μην ξεχνάμε ότι οι bulldozer (και οι zambezi κατ΄επέκταση) έχουν 4 fpu και 8 integer και όχι 8 πυρήνες, όπως λανθασμένα διαφημίστηκαν. Άρα πρέπει να μοιράσεις τις διεργασίες ακεραίων σε 8 integer και της κινητής υποδιαστολής σε 4 fpu. Στη συνέχεια θα πρέπει να χωριστούν οι διεργασίες σε συναφείς μεταξύ τους ή όχι. Αυτές που εξαρτώνται η μία από την άλλη πρέπει να πάνε στο ίδιο module, αλλιώς είναι καλύτερα να πάνε σε ξεχωριστό.

Η βασική φιλοσοφία είναι η προαναφερόμενη, γι αυτό και την τεχνολογία των bulldozer δεν πρόκειται να την εκμεταλλευτούν οι προγραμματιστές : γιατί θέλει πολύ καλή οργάνωση στον προγραμματισμό, δηλαδή πολλή δουλειά.

Ακόμα και ο task manager των windows δεν μπορεί να τους εκμεταλλευτεί πλήρως, βάσει της αρχιτεκτονικής τους. Πώς να το κάνουν τα προγράμματα;

Η τεχνολογία των intel είναι πολύ πιο εύκολη και κλασσική : χωρίζω την διεργασία σε επιμέρους και τις στέλνω σε κάθε πυρήνα. Τέλος.

 

Δεν είναι ανάγκη να είναι κομμένο και ραμμένο το παιχνίδι για την αρχιτεκτονική των AMD για να αποδώσουν καλύτερα οι παραπάνω πυρήνες.Σίγουρα το κακό ipc θα τους κρατήσει πίσω και μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα αλλά κάτι παραπάνω θα πάρουν.

Δημοσ.

Δεν είναι ανάγκη να είναι κομμένο και ραμμένο το παιχνίδι για την αρχιτεκτονική των AMD για να αποδώσουν καλύτερα οι παραπάνω πυρήνες.Σίγουρα το κακό ipc θα τους κρατήσει πίσω και μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα αλλά κάτι παραπάνω θα πάρουν.

Δύστυχώς, αν θες να αποδώσει τα μέγιστα η τεχνολογία ΠΡΕΠΕΙ να είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα τους. Όταν οι συνθήκες είναι ΑΚΡΙΒΩΣ όπως θέλουν, η απόδοσή τους είναι πολύ καλή (αν και χειρότερη από ενός i7). Το μόνο που μπορεί να τους εξασφαλίσει κάποιο μέλλον είναι η ομοιότητά τους με την αρχιτεκτονική των jaguar, που χρησιμοποιούν οι "next gen" κονσόλες. Θα δείξει στο άμεσο μέλλον... 

Με σωστό προγραμματισμό η απόδοση ανά πυρήνα δε θα έπαιζε τόσο σημαντικό ρόλο, όμως όταν είσαι δεύτερος (με μεγάλη διαφορά από τον πρώτο), δεν κάνεις τέτοιες κινήσεις χωρίς πρώτα να εξασφαλίσεις μια υποτυπώδη υποστήριξη software.

Ο λόγος που πούλησα τον 8150 ήταν ακριβώς αυτός : δεν ήθελα έναν Η/Υ "καλό κάτω από κάποιες συνθήκες" αλλά "καλό κάτω από όλες τις συνθήκες". Παρόλα αυτά η τιμή του 8320 (126€) τον κάνει μια άριστη αγορά : με χαμηλή τιμή αγοράζεις μια mainstream cpu για κάθε εργασία.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...