MRgeldidram7 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Kαλησπερα , εχω ηδη ανοιξει το θεμα που εχω εδω http://www.insomnia.gr/topic/540483-%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B7%CE%BA%CE%B5cx-500-bronze/page-2?hl=%2Bcorsair+%2Brma&do=findComment&comment=53440681 Εχω αφησει το τροφοδοτικο στο καταστημα απο παρασκευη μεσημερι ,εχω περασει 5 φορες να μιλησω με τον τεχνικο ομως συνεχεια λειπει και μου λενε ελα αυριο και παλι δεν ειναι εκει. μου εχουν σπασει τα νευρα. Ποσο θα μου κοστισει να το στειλω ο ιδιος στην corsair με rma ; ειλικρινα με εχουν σκασει, συνεχεια πηγαινελα στο μαγαζι .ουτε ενα τηλεφωνο δεν εχουν κανει να με ενημερωσουν για την κατασταση του προιοντος ελεος πια
micahel Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 παρε τηλ την corsair, εχουν πολυ καλη υποστιριξη. Έχω ακούσει ότι σου στέλνουν και καινούργιο από την Ολλανδία νομίζω έτσι άπλα
Moderators Gi0 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 παρε τηλ την corsair, εχουν πολυ καλη υποστιριξη. Έχω ακούσει ότι σου στέλνουν και καινούργιο από την Ολλανδία νομίζω έτσι άπλα Ναι εχουν. Και ευχομαι να μην βρεθει κανεις γυφτος να προσπαθησει να εκμεταλλευτει την κατασταση. Κατα τ αλλα, MRgeldidram7 μην εχεις κανενα ενδοιασμο, επικοινωνησε μαζι τους κατευθειαν. 2
MRgeldidram7 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 μολις τους εστειλα ενα μειλ τους εγραψα πως εχει η κατασταση και περιμενω απαντηση
darisg Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Πριν κανα 2μήνες πήρα ένα κουτί Obsidian 750D, και πριν καμια βδομάδα κάηκε το LED του HDD στο front panel. Μικρό το κακό, αλλά είπα να δοκιμάσω το support της corsair.... (o retailer που το αγόρασα μου είπε να του στείλω το κουτί... να το στείλει στην αντιπροσωπία ....κτλ....No way !! για ενα Led να ξηλώσω ολο το PC...) Παρασκευή ανοίγω ένα ticket για RMA στο support της Corsair και τους περιγράφω το πρόβλημα, Δευτέρα μεσημέρι χτυπάει το κουδούνι η UPS με ένα καινούριο Ι/Ο panel !!! Το τερματίσανε το Respect.....!!! 1
MRgeldidram7 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 αυτο τους το αναγνωριζω και εγω ,εχει πολυ καλη εξυπηρετηση ενα απο τα πολλα καλα αυτης της εταιρειας
AMD Expert Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Πάντως σ'έναν φίλο μου που έχει το GS600, δεν έκανε καλή επαφή το καλώδιο 24pin. Με το πλαίσιο δεν έβγαλε άκρη και η Corsair ζήτησε να το στείλει Ολλανδία με μεταφορικά δικά του. Τώρα νομίζω αγόρασε μια προέκταση 24pin και είναι εντάξει 1
Mitsos_The_Great Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2014 Στο Case μου Corsair Air 540 όταν αγοράστηκε, το πλαινό καπάκι με το plexi glass είχε γρατσουνιές. Με ένα ticket στο support site είχε καινούριο καπάκι ΧΩΡΙΣ να χρειαστεί να στείλω το παλιό. Απίστευτοι απλά.
MRgeldidram7 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2014 χθες που μιλησα στο live chat με μια μου ειπε αφου γινει η εγκριση καθως ειναι η πρωτη φορα που το κανω αυτο τα μεταφορικα θα καλυπτουν απο την εταιρεια . τι να πω ειναι οντως καταπληκτικοι οι ανθρωποι !!! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα