Προς το περιεχόμενο

Προβλήματα στο Seat Cordoba 1.4 16v '98


John Ass22

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδια.χαιρετω κ εγω με τη σειρα μου την ομαδα σαν νεο μελος.Θα ηθελα να αναφερω κ εγω ενα προβλημα σχετικα με το αυτοκινητο κ οποιος θελει κ μπορει να προτεινει λυσεις.Αρχικα εχω ενα seat cordoba 1.4 16v 101hp,το αυτοκινητο ειναι μετατροπη (εργοστασιακο ηταν 1.3 8v).Εδω και χρονια δεν ειχε παρουσιασει κανενα προβλημα(εκτος απο τα κλασσικα!!) και κανει τα σερβις του παντα στην ωρα του κανονικα!Πριν κανα μηνα και μετα απο ταξιδι αρχισε το ρελαντι να ειναι ψηλα(εφτανε μεχρι και 2000rpm) και μερικες φορες ανεβοκατεβαζε στροφες μονο του (ειτε ζεστο ειτε κρυο).Καθαρισα την πεταλουδα γκαζιου**,το καρμπυρατερ(**ηταν λιγο μαυρη!!),εριξα και καθαριστικο βενζινης και του εκανα και μια ''καλη''βολτουλα!Το θεμα ειναι οτι δεν εστρωσε,μπορει να δουλευε καλυτερα αλλα το ρελαντι ηταν παλι πολυ ψηλα.Ξανακαθαρισα την πεταλουδα αλλα παλι τα ιδια! Πριν μερικες μερες δεν επαιρνε μπροστα(ενω το ιδιο πρωι δουλευε κανονικα)κ μολις ξαναπροσπαθησα μετα απο κανα 10λεπτο ηταν ολα μια χαρα.Ευχαριστω εκ των προτερων,περιμενω σχολια!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο πολύ μου φαίνεται ότι το αμάξι παίρνει λάθος αέρα από καμιά χαλασμένη φλάντζα στον αισθητήρα εισαγωγής αέρα,αλλά καθόλου απίθανο να χάλασε και ο ίδιος αισθητήρας.

Ή, δεν ξέρω πως είναι το αμάξι σου αλλά θυμάμαι ένα αμάξι του 88 που είχα και χάλασε ένα μικρό μοτεράκι που ρύθμιζε το ρελαντί.Έκανε τα ίδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίζει και να έχει καθαρίσει άλλα πράγματα απο αυτά που νομίζει, μιας που το μοτέρ του έχει injection και όχι καρμπυρατέρ. Τώρα που το βρήκε αυτός το καρμπυρατέρ (και το καθάρισε κιόλας) ένας θεός ξέρει...


 

Ή, δεν ξέρω πως είναι το αμάξι σου αλλά θυμάμαι ένα αμάξι του 88 που είχα και χάλασε ένα μικρό μοτεράκι που ρύθμιζε το ρελαντί.Έκανε τα ίδια.

 

ICV λέγεται αυτό (Idle Control Valve) ή βαλβίδα ρύθμισης ρελαντί, και ναι είναι πολύ πιθανόν να έχει χαλάσει (ή να υπολειτουργεί) , εγώ πρώτα αυτό θα κοίταγα (αφού έριχνα ένα καθάρισμα στην πεταλούδα πρώτα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Timour21 δεν εχω καθαρισει αλλα πραγματα,ουτε εχω πειραξει κατι αλλο.Την πεταλουδα την εχω καθαρισει ηδη δυο φορες(λαθος διατυπωση εγινε σχετικα με το ''καρμπυρατερ'').Η βαλβιδα ρυθμισης ρελαντι ηταν το πρωτο που σκεφτηκα κ εγω,το θεμα ειναι πως θα την βγαλω για να δω αν οντως ειναι αυτο το προβλημα(νομιζω δεξια κατω απο την πεταλουδα δεν ειναι??) ευχαριστω για τις απαντησεις σας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και να βγάλεις τη πεταλούδα, οπτικά δεν θα βγάλεις άκρη. Ή θα βρεις μία από κάπου για να τη δοκιμάσεις, ή θα αγοράσεις μια για να την αντικαταστησεις, δεν πρέπει να είναι ακριβή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ok  σ'ευχαριστω.Αυτο θα κανω,παντως σε daewoo ματιζ του 2001 που ειχα βγαλει βαλβιδα egr και βαλβιδα ρελαντι που ειχε σχεδον ιδιο προβλημα ειχαν ''κολλησει '' τα μοτερακια τους.Τα καθαρισα οπως μπορουσα με σπρει για ηλεκτρικα και τετοια και δουλεψαν μετα κανονικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι δεν κανει καθολου ρεταρισματα,τιποτα απολυτως απλα αυτο που ανεφερα κανει.Τι εννοεις το μαφ?τι ειναι?

Αισθητηρας μετρησης αερα. Πληροφορει τον εγκεφαλο για την μαζα του εισερχομενου αερα. Παρομοιο προβλημα ειχα και γω πριν κανα 2 χρονια σε ενα bmw 318 e36 και με αλλαγη μαφ λυθηκε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...