Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τελικα σε αυτή την χωρα ειναι πολυ δυσκολο να παραδεχτει κάποιος το λάθος του .Μετα αναρωτιόμαστε γιατί δεν το κανουν  αυτοι που  μάς κυβερνανε.Οσο για το  παραλήρημα του παραπάνω  που νιαζεται και για τον υπνο μου αυτο που μπορω  να του προτεινω ειναι να απευθυνθεί σε καποιο ειδικο για το προβλημα του Υπαρχου επισεις και γραμμες ψυχολογικης υποστήριξης

 

 

edit φυσικα και οσα περναμε σαν χωρα δεν μας αξιζουν και δεν ειμαι μερκεΛΗΣΤΗΣ

  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Προσοχή!

Σημειώστε ότι δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσετε τα εμπορεύματα που παραλάβατε προτού αποφασίσετε να υπαναχωρήσετε από την αγορά. Το δικαίωμα υπαναχώρησης σας δίνει τη δυνατότητα να ελέγξετε το προϊόν όπως θα το κάνατε σε ένα κατάστημα, και όχι να το χρησιμοποιήσετε ελεύθερα για 14 ημέρες.

άρα να το δούμε εκτός συσκευασίας όπως στο κατάστημα?

Δημοσ.

Το παραλληρημα συνεχιζεται βλεπω.Τωρα βλέπεις και τι έριξα στην καλπη.Επίσης  δεν θέλω να συνεχίσω άλλο την προσωπικη αντιπαράθεση .Το δικο μου θεμα δεν αφορα το νομο μονο.Θα περιμενω τον ιδιο τον ΤS να απαντηση.Ευχαριστω

Δημοσ.

...εδώ απαντάς σε πράγματα που δεν απευθυνόταν καν σε εσένα, και μετά εγώ είμαι σε παραλήρημα;

Όσο για τις γραμμές ψυχολογικής υποτέτοιας, μιας και φαίνεται να τις ξέρεις καλά, δεν τις δοκιμάζεις για πάρτη σου; Πού ξέρεις, μπορεί αυτή τη φορά να σου φανούν χρήσιμες.

Ή μάλλον, τσέκαρε πρώτα για καμμιά ανοιχτή γραμμή υποστήριξης γραμματικής. First things first.

Δημοσ.

ΣΕ ΜΕΝΑ απευθυνόσουνα ,απάντησα και δεν το συνεχιζω αλλο ,αν δεν το συνεχίσεις και εσυ.Περιμενω τον ΤS .Ευχαριστω

Δημοσ.

Αν περιμένεις να απολογηθώ γιατί το eshop δεν μου επιστρέφει και δεν μου επιτρέπει αυτό που ορίζει ο νόμος πλανάσαι οικτρά.

 

Για το γεγονός ότι έκανα λάθος στην παραγγελία, είναι μισή ευθύνη δική μου και μισή των δυσλεκτικών που έγραψαν την περιγραφή.

 

Αυτό που εγώ αδυνατώ να καταλάβω, είναι που τρώγεστε εσείς, ΟΤΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ. Έκανα λάθος, δεν έκανα λάθος, δε μ'άρεσε το κουτί ρε παιδι μου πως το λένε.

 

Μπορώ ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΩΣ να επιστρέψω κάτι 'αφού το έλεγξα και δεν μου κάνει'; ΝΑΙ.

 

Μου το επιτρέπει ο ΝΟΜΟΣ; ΝΑΙ.

 

'Η αφαίρεση της ταινίας μειώνει την αξία του προϊόντος;' ΟΧΙ. ' - Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος μόνο εάν ο ίδιος προέβη σε κακή χρήση αυτών. Για παράδειγμα, εάν αποσυσκευάσει το προϊόν για να δει πώς είναι και αν λειτουργεί δεν σημαίνει ότι μειώνει την αξία του.' http://news.in.gr/science-technology/article/?aid=1231317717

 

Με προστατεύει ο ΝΟΜΟΣ αν κάνω μια λάθος παραγγελία; ΝΑΙ.

 

Απο κει και πέρα ποιο είναι το πρόβλημα; Αδυνατώ να το καταλάβω. Όπως έχει ειπωθεί, αν οι καταστηματάρχες δεν είναι ευχαριστημένοι με το νόμο, να διεκδικήσουν να αλλάξει. Και από την άλλη; Ούτε κι εμένα μ'αρέσουν όλοι οι νόμοι, αλλά εφόσον ζω εδώ τους υπακούω, θέλω-δε θέλω, μ'αρέσουν-δε μ'αρέσουν.

 

Επίσης, αυτό περίμενα για να αναγνωριστώ ως άντρας; Ή μήπως είναι στο χέρι σου να το ελέγξεις αν είμαι;

  • Like 1
Δημοσ.

ΣΕ ΜΕΝΑ απευθυνόσουνα ,απάντησα και δεν το συνεχιζω αλλο ,αν δεν το συνεχίσεις και εσυ.Περιμενω τον ΤS .Ευχαριστω

 

Να μου επιτρέψεις να ξέρω καλύτερα σε ποιόν απευθυνόμουνα, αφού είσαι τόσο ευγενής.

(...btw, εσύ άρχισες κάτι, όχι εγώ. Οπότε αν θες και να το λήξεις, ελεύθερα. Την καλύτερη δουλειά θα κάνεις άλλωστε.)

 

 

 

Αν περιμένεις να απολογηθώ...

 

...αυτό "που περιμένει", σκούτερ, το περιμένει διότι κι εσύ όντως έδωσες μία κομμάτι "άκομψη" εικόνα, με εκείνο περί των "10 Ευρώ από την τσέπη του υπαλλήλου στο κάτω-κάτω, μιας κι εγώ έσκασα 5 χιλιάρικα τόσα χρόνια".

Κάποιοι γράψανε "τα θες όλα δικά σου", και όσον αφορά την αφορμή που εσύ έδωσες (με το προαναφερθέν), ένα δίκιο το 'χουνε που την πήρανε...(αφορμή, ξαναλέω, αλλά και μια αφορμή είναι σημαντικό πράγμα...)

 

Το ότι θα επιθυμούσες να λειτουργήσουνε έτσι (για το δεκάρικο λέω, επειδή είσαι πελάτης χρόνια κτλ), δεν σημαίνει κι ότι είναι και "το σωστό" ώστε να το "απαιτείς" (ούτε καν να το συζητάς, θα έλεγα εγώ).

Έπρεπε να έχεις μείνει στο γεγονός ότι ο νόμος είναι μαζί σου όσον αφορά τις διατάξεις περί επιστροφών "χωρίς συζητήσεις". Στην ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ τους δηλαδή. Τώρα το να σκεφτούν για το αν έτσι χάνουν πελάτες κτλ, είναι άλλου παππά PDF. (...άσε που όταν έχεις να κάνεις με αλυσίδες, λίγο χλωμό να αποκτήσεις τέτοια σχέση με έναν "απρόσωπο οργανισμό". Είχα γνωστό που ήταν υπεύθυνος σε e-Shop point, και ξέρω πως γραμμένους στ' αρχίδια τους τους είχαν στα κεντρικά. Γι' αυτό και ο γραψαρχιδισμός έχαιρε αμφίδρομης σχέσεως. Και δεν νομίζω να έχει έκτοτε αλλάξει κάτι από όλη αυτή την...μάντρα. Οπότε κι ο υπάλληλος στο κατάστημα "τη δουλειά που του λένε απλώς να κάνει, κάνει" και τελειώνει εκεί το πράμμα...).

 

Τεσπα, πολύ κουράστηκε το πράμμα. Οι γνώμες μας δεν έχουν και πολύ σημασία, όσον αφορά το ζήτημά σου. Η ουσία για 'σένα είναι ότι μπορείς να το "κυνηγήσεις" το θέμα, αλλά........αξίζει τον κόπο....; Καλώς ή κακώς, όχι.

Άσε που δεν θα επιφέρει και καμμιά κοσμογονική αλλαγή : οι Ησοπατζήδες θα συνεχίσουν να ορίζουν κατά βούληση "πολιτικές λειτουργίας" κόντρα σε νόμους, οι περισσότεροι πελάτες δεν θα κάνουν καμμία κίνηση (είδικά όταν θα πρόκειται για αμφισβητήσιμα μικροποσά), το η-Σοπ τη μια "θα κλείνει" - την άλλη θα παραμένει ανοιχτό, και η ζωή θα περνάει...

  • Like 2
Δημοσ.

 

...αυτό "που περιμένει", σκούτερ, το περιμένει διότι κι εσύ όντως έδωσες μία κομμάτι "άκομψη" εικόνα, με εκείνο περί των "10 Ευρώ από την τσέπη του υπαλλήλου στο κάτω-κάτω, μιας κι εγώ έσκασα 5 χιλιάρικα τόσα χρόνια".

Κάποιοι γράψανε "τα θες όλα δικά σου", και όσον αφορά την αφορμή που εσύ έδωσες (με το προαναφερθέν), ένα δίκιο το 'χουνε που την πήρανε...(αφορμή, ξαναλέω, αλλά και μια αφορμή είναι σημαντικό πράγμα...)

 

Το ότι θα επιθυμούσες να λειτουργήσουνε έτσι (για το δεκάρικο λέω, επειδή είσαι πελάτης χρόνια κτλ), δεν σημαίνει κι ότι είναι και "το σωστό" ώστε να το "απαιτείς" (ούτε καν να το συζητάς, θα έλεγα εγώ).

Έπρεπε να έχεις μείνει στο γεγονός ότι ο νόμος είναι μαζί σου όσον αφορά τις διατάξεις περί επιστροφών "χωρίς συζητήσεις". Στην ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ τους δηλαδή.

 

Με καλύπτεις απόλυτα με τα παραπάνω. Ενώ ο TS γνώριζε "μέσες - άκρες" τον νόμο που τον καλύπτει, προτίμησε να αερολογεί (και να τσακώνεται με την λογική) λέγοντας τα παραπάνω. Λες και ο νόμος καλύπτει μόνο αυτούς που έχουν κάνει έναν τζίρο Α, και όσους αγοράζουν για πρώτη φορά δεν τους καλύπτει. Ένα κάρο μπλα μπλα και ιστορίες για αγρίους απο την στιγμή που θα μπορούσε εξαρχής να πει αυτό που λέει στο #127 "Μπορώ ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΩΣ να επιστρέψω κάτι 'αφού το έλεγξα και δεν μου κάνει'; ΝΑΙ." και να τελειώνει η ιστορία. Αντ'αυτού προτίμησε να αναλώνεται σε γραφικότητες του στυλ, "να μου δώσει το 10άρικο ο υπάλληλος".

 

 

Σε κάτι άλλους γραφικούς που θεωρούν απο τα γραφόμενά μου οτι δεν έχω κάνει ποτέ λάθη, έχω να πω τα εξής. Απειρα λάθη έχω κάνει αλλά έχω μάθει να τα αναγνωρίζω (και να προσπαθώ να μην τα επαναλαμβάνω).

Αν σκάσω με το αμάξι πάνω στο δέντρο, δεν θα ανοίξω τόπικ για να κράζω το δέντρο, τον κηπουρό και το δημαρχείο που το συντηρεί. Μικτή ασφάλεια έχω, θα πάρω την ασφαλιστική μου θα πω οτι έκανα μαλακία (δεν θα πω οτι μου πετάχτηκε το δέντρο τελευταία στιγμή) και θα τους πω φτιάχτε το, όπως ορίζει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

Δημοσ.

Αν εννοείς εμένα με τον ορο "γραφικούς" μιας και εγώ μίλησα για λάθη,να σ'ευχαριστησω γιατί σημαίνει παράλληλα και "αξίες" ..

που κάποιοι άλλοι έχουν χάσει μειώνοντας έμμεσα η άμεσα συμφορουμιτες τους για να αναγάγουν στην ουσία το "εγώ" τους..

 

Μάθετε να διαβάζετε και να συνδράμετε ανθρώπους ακόμα και αν έχουν άδικο πόσο μάλλον αν έχουν δίκιο κ τον νόμο υπέρ τους και όχι εταιρίες που κατ'επαναλληψη δημιουργούν προβλήματα όπως αποδεικνύεται από τα πάμπολλα ποστς.. αυτή είναι ακόμα μια γενεσιουργός ιδιότητα που μας χαρακτηρίζει ως είδος.. η Ανθρωπιά ..

 

και μετά έρχεται η άλλη ιδιότητα .. που σημαίνει ότι αυτός που έχει ιδίαν πειραν έχει έναν λόγο παραπάνω πάλι ως Άνθρωπος να σας ενημερώσει όλους εσάς που θα βρεθείτε εν δυνάμη μια μέρα στην ίδια θέση με εμάς,και αντί όχι να πείτε ευχαριστώ γιατί δεν το κάνουμε για αυτό,το επιστρέφετε με χαρακτηρισμούς που πάντα προδίδουν την αμηχανία σας και την έλλειψη επιχειρημάτων..

 

Μερικοί ακόμα νομίζετε ότι όλα αυτά γράφονται για να λύσουμε μια διαφορά 10 ευρώ..

  • Like 2
Δημοσ.

Μάλιστα...

 

Στο ποστ #109 "εξάγεις" κάποια "χρήσιμα" συμπεράσματα.

 

Οτι είμαστε αλάνθαστοι και μόνο οι άλλοι κάνουν λάθος.

 

Επιλέγεις συνειδητά να γίνεις γραφικός λοιπόν, για να δημιουργήσεις (λάθος) εντυπώσεις.

 

Το να συνδράμω σε ανθρώπους ακόμα και αν έχουν άδικο, δεν θα το κάνω ποτέ. Είναι ενάντια στην λογική μου. Απέναντί τους ας είναι και ο χίτλερ. Θα συνδράμω σε αυτούς που έχουν δίκιο.

Εκτός αν την επόμενη φορά που μείνω χωρίς internet για 5 μέρες, βγώ και κράξω εδώ τον ΟΤΕ, και αξιώνω αποζημίωση απο την τηλεφωνήτρια που απάντησε στην κλήση για να δώσω βλάβη, βγεις και με υποστηρίξεις... οκ?

Δημοσ.

εμένα πάντως όταν τους επέστρεψα (για το eshop πάντα λέω) ένα usb 3.0 hub το οποίο δε δούλευε με το hw μου, μου είπαν ότι δουλευε μια χαρά σε αυτούς και όταν ζήτησα τα χρήματά μου πίσω μου τα έδωσαν μεν, αλλά μειωμένα, επειδή είχα ανοίξει τη συσκευασία

 

εντάξει με χάλασε είναι η αλήθεια, αλλά από την άλλη δεν έκανα θέμα για 4 ευρώ και ας ένιωθα μέσα μου ότι μου λένε βλακείες 

 

σε άλλες περιπτώσεις που το τελικό προϊόν δε ταίριαζε με τη περιγραφή, έκανα φασαρία και το πιστωτικό μου ήταν ακέραιο 

Δημοσ.

Αν και δεν είμαστε εδώ γι'αυτο,παράλληλα όλοι κρινόμαστε.. ακόμα και από τα παραδείγματα που επιλέγουμε.. Ως ιδιότητα Ανθρώπου όμως και για να μην αναιρέσω τα πιο πάνω γραφόμενα μου δεν θα αντιπαρατεθω μαζί σου,δεν έχει και κανένα νόημα άλλωστε,μερικά πράγματα εξακολουθούν να μην είναι αντιμετωπίσιμα.. είναι ευρέως γνωστά ποια είναι αυτά σε διάφορες αναρτήσεις.

 

Όταν ο Νομοθέτης έχει προβλέψει την περίπτωση και εσύ εξακολουθείς να πιστεύεις ότι το δίκιο είναι με την άλλη πλευρά αυτό προδίδει πολλά από μόνο του.

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους.

 

Εγώ περιέγραψα μια ιστορία όπως ακριβώς ειπώθηκε ώστε να έχει δικαίωμα να συμμετέχει και ο ίδιος ο υπεύθυνος επιστροφών. Όταν σου ανεβάζουν την πίεση πολλά ειπώνονται, δεν θα ήθελα όμως σε καμία περίπτωση να έρθει κάποιος και να προσθέσει κάτι που είπα και να φανεί πως το απέκρυψα. ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΑΝ, ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΑ.

 

Μετά από μέρες που είμαι πιο ήρεμος, και ενώ έχω θέσει τα απαραίτητα γρανάζια σε λειτουργία, ομολογώ πως δε θα δώσω περισσότερη έκταση από ότι έχει ήδη πάρει το θέμα.. νομικά δηλαδή, γιατί ό,τι και να γίνει η ικανοποίηση του να πάρω τα 10 ευρώ ή τη συγγνώμη κάποιου δε μου αρκεί και δεν αποτελεί εγγύηση ότι θα αλλάξουν στο μέλλον. Θα χαρώ όμως να το φέρουν οι συγκυρίες έτσι και να τεθεί κάποιο πρόστιμο.. όχι φυσικά για τα δικά μου 10 ευρώ, αλλά για ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ -συμπεριελαμβανομένων και αυτών που θεωρούν πως είμαι μαλάκας- απλά γιατί είναι απαράδεκτο μια εταιρεία να ασυδωτεί γιατί ΝΟΜΙΖΕΙ ότι μπορεί.


...επίσης, εδώ και μέρες παρακολουθώ το stockhouse και δεν είδα να μπαίνει κανένα τέτοιο κουτί....

 

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...