Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το κουτι ειναι στην κατηγορια mini tower.

 

δεν μπορείς όμως να βάζεις στον ίδιο σάκο κάτι που έγινε καταλάθος με κάτι που έγινε σκόπιμα...
 

 

Σε αλλο ποστ ανεφερε οτι μπορει να του αρεσει να το κανει επειδη εχει βιτσιο.

 

Γενικως ολο το υφακι του παραπεμπει σε εγω ειμαι καλυτερος απτους αλλους.

  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Φαντάσου λοιπόν στην δική σου ακριβώς περίπτωση, επειδή βαριέσαι να το ψάξεις λίγο παραπάνω (όχι εσύ συγκεκριμένα - καταλαβαίνεις) να παραγγείλεις 10 διαφορετικές τηλεοράσεις απο το τάδε μαγαζί, να δεις πια τελικά έχει VESA 200x200 και να στείλεις τις υπόλοιπες πίσω (αφού τις έχεις ανοίξει να τις τσεκάρεις).

Sorry αλλά θεωρώ ότι είναι στην ευθύνη του καταστήματος να έχει αναλυτική περιγραφή, τώρα αν είναι gtpk το κατάστημα είναι άλλο θέμα...

 

Επιπλέον αυτό που λες είναι σκόπιμο κι επαναλαμβανόμενο, δεν είναι 1 φορά και καταλάθος...

 

Προφανώς δεν επικροτώ κάτι τέτοιο, αλλά όταν η περιγραφή λέει "υποστηρίζει full size components" δεν χρειάζεται και πολύ για να κάνεις λάθος από την στιγμή που το site της CM διευκρινίζει ότι υποστηρίζει μόνο Mini-ITX mobos ενώ του eshop όχι...

 

 

Ας βάλουν σωστή επιγραφή, αν βαριούνται να την αλλάξουν ας χάνουν λεφτά...

Δημοσ.

Aκόμη και σε περίπτωση μίας φοράς και λάθους, δεν αντιλαμβάνομαι γιατί δεν πρέπει να επωμίζεται το κόστος ο φταίχτης, και να την επωμίζεται καλά και σώνει το κατάστημα. Αν πάντα την επωμίζεται το κατάστημα τότε για να επιβιώσει, θα πρέπει να "τσιμπίσει" λίγο τις τιμές των προιόντων της προς τα πάνω για να καλύπτει τέτοια "λάθη". Γιατί λοιπόν να πληρώνω εγώ παραπάνω για κάτι, για να καλύπτω τα εκάστοτε λάθη (ή και την κακοήθεια) των υπόλοιπων πελατών?

Δημοσ.

Πάντως από αυτό το νήμα έχουν εξαχθεί πολλά χρήσιμα συμπεράσματα.

 

Πρώτον ότι όλοι είμαστε αλάνθαστοι και μόνο οι άλλοι κάνουν το λάθος.

 

Δεύτερον ότι οι απόψεις του καθενός μας και η εσωτερική πολίτικη της κάθε εταιρίας υπερκαλύπτουν τον όποιον 'λάθος' νόμο.

.

Τρίτον ότι πάντα υπάρχουν παραθυράκια για να γλυτώνουν όσοι παρανομούν.

 

..και φυσικά τέταρτον και σημαντικότερο για εμένα  ότι δεν υπολογίζουμε στο "κόστος" αγοράς το κόστος πήγαινε έλα, τηλεφώνων, και σπασμένου νεύρου αν σου συμβεί η στραβή,και η στραβή θα συμβεί σε όλους μας .. με οποιονδήποτε τρόπο, θέλεις με εγγύηση,θέλεις με λάθος περιγραφή,θέλεις με ανοιγμένη συσκευασία, θέλεις με doa πάντως αργά η γρήγορα θα συμβεί..

και τότε, εδώ θα είμαστε και θα τα ξαναπούμε. :-)  (την υγειά μας να έχουμε )

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

έτσι όπως είναι τώρα η πολιτική του καταστήματος, έτσι κι αλλιώς τα "πληρώνεις" τα λάθη αυτά, απλά τώρα βγάζει και κέρδος 10-20% (από την "μείωση" για να το επιστρέψει κάποιος) το eshop και μετά σου πασάρει το ανοιγμένο στη full τιμή...

 

ok να μην έχει χασούρα, αλλά μιλάμε για ΘΡΑΣΟΣ αν νομίζει το κάθε κατάστημα ότι θα βγάλει και λεφτά από πάνω ενώ έχει άλλη υποχρέωση από το νόμο...

Δημοσ.

Διευκρυνίζω για τους παρεξηγησιάρηδες: ο,τι έγραψα το έγραψα για να δώσω έμφαση - φυσικά δεν έχω βίτσιο να αγοράζω, ούτε θεωρώ ότι είμαι καλύτερος από όλους ή εξυπνότερος. Το πιο σωστό ειπώθηκε δύο απαντήσεις παραπάνω...

 

Όλοι κάνουμε λάθη, είτε λέγεται αγορά, είτε λέγεται οτιδήποτε.

 

Αυτό που πολλοί δεν καταλάβατε εδώ μέσα είναι ότι, ενώ εγώ έχω κάνει τα στραβά μάτια πολλές φορές (ξέρω πως ό,τι και να πω μ@λ@κ@ς θα θωρηθώ πάλι - θα μου πείτε εσύ είσαι ο βλάκας που τα έκανες) απέναντι στο κατάστημα, το ίδιο κατάστημα αρνείται να κάνει ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ. Γιατί; Επειδή είναι αλυσίδα; Επειδή είναι για 10 ευρώ και κανείς δεν τολμά να το κυνηγήσει;

 

Είναι  η ίδια λογική της Forthnet: τηλέφωνο μετά από 4 χρόνια, έχετε απλήρωτο λογαριασμό λέει και αν δεν έχετε κρατημένους τους παλιούς για να αποδείξετε το αντίθετο εμείς θέλουμε τα ΧΧΧ ευρώ που χρωστάτε. Σώπα; Επειδή έχουν δικηγόρους; Πόσοι άραγε τα πλήρωσαν;

 

Αντιλαμβάνομαι την έννοια του καθαρού κερδους, όπως ΚΑΙ των μεταφορικών. Αν αποστέλονταν ΜΟΝΟ το κουτί μου θα μπορούσα να το δεχτώ. Στο σύνολο ενός αυτοκινήτου ολόκληρου, που ήρθε κι ένα κουτί, δε μπορώ να το υπολογίσω έτσι. ΝΑΙ, πάλι έχει κόστος αλλά αμελητέο.

  • Like 1
Δημοσ.

Θα ήταν καλό όπως και εμείς από τη μεριά μας προσέχουμε κάθε προ'ι'όν που αγοράζουμε από εκείνους έτσι και οι υπάλληλοι του εκάστωτε E-shop να προσφέρουν την μέγιστη εξυπηρέτηση του πελάτη.Αυτές οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά. ThReSh από την επόμενη φορά θα γνωρίζεις καλύτερα φίλε  μου, όπως και εμείς που μοιράστηκες το θέμα μαζί μας.Να'σαι καλά :-)


scooterlord ΔΙΟΡΘΏΝΩ  :ph34r:

Δημοσ.

Aκόμη και σε περίπτωση μίας φοράς και λάθους, δεν αντιλαμβάνομαι γιατί δεν πρέπει να επωμίζεται το κόστος ο φταίχτης, και να την επωμίζεται καλά και σώνει το κατάστημα. Αν πάντα την επωμίζεται το κατάστημα τότε για να επιβιώσει, θα πρέπει να "τσιμπίσει" λίγο τις τιμές των προιόντων της προς τα πάνω για να καλύπτει τέτοια "λάθη". Γιατί λοιπόν να πληρώνω εγώ παραπάνω για κάτι, για να καλύπτω τα εκάστοτε λάθη (ή και την κακοήθεια) των υπόλοιπων πελατών?

 

Mιλάς στην ουσία για "μία τραβηγμένη περίπτωση" πάντως, όπου ο αγοραστής είναι το λιγότερο πυροβολημένος και "κάνει πλάκα στο κατάστημα", όσον αφορά το πιο αθώο κίνητρο (...εκμεταλλευόμενος αμφότερες διατάξεις των νόμων και την τυχόν "συγκαταβατική -για να μην πω απρόσεχτα για τους ίδιους διατυπωμένη- πολιτική πειστροφών" του κάθε τυχόν καταστήματος).

Το κακό με το σκεπτικό αυτό όμως είναι ότι δεν αντιλαμβάνεσαι πως σε αυτή την περίπτωση υπάρχει "έλλειμα"/αβλεψία του νόμου, καθώς εννοείται πως και τα καταστήματα έχουν δικαίωμα στην προστασία από αυτόν. Με άλλα λόγια, θα έπρεπε να προβλέπεται κάτι διαφορετικό για όποιον τυχαίνει να παραγγείλει μια κατοστάδα ζευγάρια παπούτσια (ή ανάλογης ποσότητας τηλεοράσεις), ούτως ώστε να μην τρώει τρολάρισμα το μαγαζί με πιθανό κόστος το να φαλιρήσει κι όλας.

(...για να ξέρουμε τί λέμε κι όλας, ΛΟΓΙΚΑ ένα κατάστημα που δέχεται τέτοιες μαζικές παραγγελίες σε ένα προϊόν - ακόμη και αν αυτό ας υποθέσουμε γίνεται με διαφορετικά στοιχεία αγοραστή κάθε φορά...- θα προσπαθεί να ελέγξει την εγκυρότητα μιας ζήτησης αυτού του εύρους. Δε νομίζω να είναι τόσο χαϊβάνια δηλαδή. Όχι πως πιστεύω πως υπάρχουν δα και τόσα σχετικά τρολς που να δοκιμάσουν τους κάνουν τέτοιο κάζο, αλλά λέμε τώρα...).

 

Οι νόμοι σίγουρα δεν είναι τέλειοι σχεδόν ποτέ και το  θέμα είναι αφ' ενός να βελτιώνονται, στην αιώνια μάχη της κάθε κατηγορίας ανθρώπων να βρουν το δίκιο τους, από όποια πλευρά κι αν βρίσκονται. Εάν στην συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει έλλειψη στους νόμους που αφορούν τα δίκαια/ηθικά συμφέροντα ενός καταστήματος που αφορούν μάλιστα στην ίδια του την επιβίωση, ας κουνήσουν κανένα δαχτυλάκι τα νομικά τμήματα μεγαλοεταιριών με τζίρους εκατοντάδων εκατομμυρίων ετησίως, ώστε να συμπεριλάβει αυτά τα τους "δίκαια" ο επόμενος αναθεωρημένος νόμος. Μέχρι τότε, ας έχουν ΚΑΙ αυτοί "τα μάτια τους ανοιχτά για τρολς", όπως κάνει ο κάθε φουκαράς απλός καταναλωτής που ιδρώνει για να μην του την φορέσουν ή και για να βρει στην τελική το ΕΝΝΟΜΟ δίκαιό του (..περίπτωση δυσανάλογα δυσβάσταχτη, καθώς πρέπει να διαθέσει προσωπικό χρόνο και χρήμα συνήθως - ο οποίος μάλιστα είναι και σημαντικός λόγος για τον οποίο η πλειονότητα αυτών ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΟΠΕΙΡΑΤΑΙ ΚΑΝ, και κάνουν πάρτυ οι "μεγαλοεταιρίες" rather, αντί να "φαλίρουν"....).

 

Όμως το να δακτυλοδείχνεις τον TS, επειδή "έκανε ανεύθυνα την παραγγελία του", δεν καταλαβαίνω τί σχέση έχει με όλα αυτά, καθώς ο νόμος προβλέπει ούτως ή άλλως την "αναιτιολόγητη επιστροφή, αρκεί να είναι εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος". Γιατί άραγε νομίζεις θα επιστρέψει ο μέσος καταναλωτής κάποιο προϊόν, όταν δεν είναι ελλατωματικό, πέραν από του "δεν του κάνει";

Κι όσο δεν υπάρχει υποσημείωση που να λέει "εκτός της περιπτώσεως αυθόρμητης ομολογίας του αγοραστή ότι έκανε λάθος επιλογή", είναι νομίζω καλυμμένος και νομικά αλλά και ηθικά ώστε να κάνει χρήση του εν λόγω νόμου περί "αναιτιολόγητης επιστροφής"...

 

 

 

Και, χαλαρώστε λίγο (όλοι οι σχετικοί), ειδικά με τα "μεγαλοκαταστήματα". Το Lidl για παράδειγμα παρέχει δυνατότητα αναιτιολόγητης επιστροφής των προϊόντων του ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ, για 30 ολόκληρες μέρες. Έχω κάνει χρήση άπειρες φορές, ΠΑΝΤΑ αναιτιολόγητα (ακόμη κι αν ο υπάλληλος πήγαινε να την δει μασκοφόρος εκδικητής υπέρ των σουπερμάρκετ), και σε κάθε περίπτωση είχα μια χαρά επσιτροφή. Και τα Lidl έκτοτε υπάρχουν - μην πω αυξάνονται και πληθύνονται κατά δεκάδες χιλιάδες ανά τον κόσμο. Φαντάζομαι πως δεν είμαι ο μόνος, και όλοι εμείς οι θιασώτες των επιστροφών, δεν έχουμε καταφέρει να τα...ρημάξουμε.

Τέλος, τα Lidl παραμένουν -παρά τους προηγουμένως εκφρασθέντες από κάποιους, φόβους- μια χαρά φθηνά, όπως πάντα............

  • Like 3
Δημοσ.

Εγω παντός περιμένω ακομα μια δηλωση απο τον TS που να παραδεχεται οτι το λαθος ειναι δικο του και μονο δικο  του και κανενός αλλου ,χωρίς υπεκφυγές ,σε αυτη την ζωη και οχι στην αλλη.....

Δημοσ.

Το "έκανα λάθος" και το "συγνώμη" είναι αντρικές κουβέντες που απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχεις κάποιον απέναντι σου άμεσα ενδιαφερόμενο για να τα πεις, ούτε σε μια "πολιτική εταιρίας" ούτε σε ένα απρόσωπο forum ενδείκνυται..

αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί ένα λάθος πρέπει να είναι τόσο κατακριτέο,φαντάσου για να στο μεγεθύνω, πρώτα την φύση μας που μαθαίνει σχεδόν μόνο μέσα από αυτό,η σκέψου ερευνητές φαρμάκων που κάνουν λάθη για χρόνια και δεκαετίες μέχρι να βρουν το σωστό φάρμακο.. 

Το λάθος για τον άπειρο είναι ένα λάθος,και κανείς δεν πρέπει να τον κατακρίνει γι'αυτο,ούτε να του προσάπτει συνυπευθυνότητα..

Το λάθος στον επαγγελματία δηλώνει πάλι εντελώς άλλα πράγματα,κυρίως το κατ'εξακολουθηση.

  • Like 1
Δημοσ.

Ε μα κι εσύ ρε Μούβη, κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις τώρα...

Αν βγει και πει ο TS "δικό μου ήταν το λάθος", θα βρει πάτημα ο άλλος ν' αρχίσει ένα rant το οποίο θα καταλήξει στο "έχει δίκιο η εταιρία που σου έκοψε πρόστιμο και καλά κάνει που θα κόψει και στους επόμενους γιατί πρέπει να μάθει ο Έλληνας καταναλωτής να είναι σοβαρός και όχι ψυλλοπηδηματατζής" και μπλαμπλαμπλα και σουξουμούξου και το έννομα κεκτημένο δικαίωμα του καταναλωτή να υπαναχωρεί εντός 14ημέρου χωρίς την υποχρέωση να απολογηθεί πχ για τα μυαλά που κουβαλάει, στα παλιά μας τα παπάρια...

 

Babis' logic καταστάσεις. Μερκελοποίηση και κουκουλοφόροι και τιμωρίες και άγιος ο θεούλαρος.

  • Like 1
Δημοσ.

Προσοχή!


Σημειώστε ότι δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσετε τα εμπορεύματα που παραλάβατε προτού αποφασίσετε να υπαναχωρήσετε από την αγορά. Το δικαίωμα υπαναχώρησης σας δίνει τη δυνατότητα να ελέγξετε το προϊόν όπως θα το κάνατε σε ένα κατάστημα, και όχι να το χρησιμοποιήσετε ελεύθερα για 14 ημέρες.


Στο κουτι στα πλαγια γραφει support m-itx, οποτε πριν ανοιξεις την συσκευασια, θα επρεπε να διαβασεις τι πηρες.


Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...