Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το οτι κάνεις λάθος δεν θα στο δείξω εγώ. Ψάξτο μόνος σου. Η εταιρία eshop είναι αλυσίδα λιανικής πώλησης. Όχι Online delivery. Το amazon ναι, το eshop όχι. Ρώτα μόνος σου το 1520 να σου πουν τι ισχύει.

 

 

Όσον αφορά το πιστωτικό που ανέφερες, παρμένο απο το 1520. Καλό είναι λοιπόν προτού ξεκινάμε την γκρίνια να ξέρουμε τα δικαιώματα μας και όχι να κάνουμε υποθέσεις.

συναλλαγή από απόσταση, nuff said...

 

Από τη στιγμή που το προϊόν είναι ελαττωματικό, ο πωλητής υποχρεούται σε επισκευή, διόρθωση, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων και μάλιστα στην ίδια αξία με την αξία που είχατε καταβάλει για την αγορά και όχι στη νέα μειωμένη ενδεχομένως τιμή στην οποία πωλείται το προϊόν κατά την ημέρα της επιστροφής λόγω π.χ. περιόδου εκπτώσεων. Σε περίπωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, ο πωλητής υποχρεούται να καταβάλει την αξία σε μετρητά και δεν μπορεί να σας χορηγήσει πιστωτικό σημείωμα. Εφόσον για το προϊόν παρέχεται εγγύηση, μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας από αυτήν. Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για μη τήρηση εγγύησης στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

http://1520.gov.gr/syxnes-erotiseis-proionta/93-syxnes-erotiseis/199-allagi-proiontos

 

να ξέρουμε να διαβάζουμε πρώτα είναι το θέμα...

  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Να σου πω κάτι.....Διαβάζεις πρώτα αυτά που κάνεις παράθεση ή όχι? Δεν μιλάμε για ελλατωματικό προιόν. Μιλάμε για επιστροφή άθικτου προιόντος! Ξαναλέω λοιπόν, ας μην βιαζόμαστε να βγάζουμε υποθέσεις. "nuff said"

  • Super Moderators
Δημοσ.

Και δεν αναφέρομαι στο παλικάρι με την τηλεόραση. Αυτός έχει 1000 δίκαια, και θα πρέπει να το κυνηγήσει μέχρι τέλους. Αναφέρομαι στον TS όπου εγώ θα είχα αναγνωρίσει το λάθος μου εξαρχής (το γεγονός οτι το παρήγγειλες απο το κινητό και στο "πόδι" όπως λες ΔΕΝ αποτελεί δικαιολογία εκ μέρους σου) και θα δεχόμουν να το πάρουν πίσω χρεώνοντάς με ένα restocking fee (που περιλαμβάνει και το κόστος του logistics φαντάζομαι).

δεν μπορείς όμως να βάζεις στον ίδιο σάκο κάτι που έγινε καταλάθος με κάτι που έγινε σκόπιμα...

Να σου πω κάτι.....Διαβάζεις πρώτα αυτά που κάνεις παράθεση ή όχι? Δεν μιλάμε για ελλατωματικό προιόν. Μιλάμε για επιστροφή άθικτου προιόντος! Ξαναλέω λοιπόν, ας μην βιαζόμαστε να βγάζουμε υποθέσεις. "nuff said"

προφανώς εννοούσα για την δικιά μου περίπτωση στο post #87, RMA...

 

γιατί με αυτό ως αφορμή έγραψες για το πιστωτικό, δεν σου ήρθε ξαφνικά ουρανοκατέβατο...

Δημοσ.

για ποιο τυπικό γκρινιάξαμε?

 

για την πατέντα του να κόβει πιστωτικό στην "τελευταία" τιμή κι όχι στην τιμή απόδειξης εφόσον αυτή έχει πέσει?

 

ή στην κωλοτούμπα που γινόταν με τους σκληρούς δίσκους που είχαν ανέβει οι τιμές με αποτέλεσμα να κόβουν τιμή απόδειξης κι όχι τελευταία τιμή? (ok αυτό έπρεπε να κάνουν)

 

έχω πάει (στο Πλαίσιο) επίτηδες με 2 προϊόντα (gpu και hdd) για RMA για να δω τι θα κάνουν κι είχαν το θράσος στην gpu να κόψουν πιστωτική τελευταία τιμή ενώ στον hdd τιμή απόδειξης...

 

δεν μπορείς να φανταστείς τι πίπες άκουσα ως δικαιολογίες...

 

 

προφανώς μετά από γκρίνια γιατί δεν μπορούσαν να έχουν 2 μέτρα και 2 σταθμά κόπηκαν και τα 2 στην τιμή απόδειξης όπως έπρεπε...

Δεν μιλάω μόνο για το eshop ή για το πλαίσιο, μιλάω γενικά.

 

πχ θυμάμαι ένα θέμα στο μπλα μπλα που κάποιος γκρίνιαζε επειδή τον χρεώσανε ακριβά τα mb που ξόδεψε εκτός παγίου!

  • Super Moderators
Δημοσ.

είδες κάποιους από εδώ πχ εμένα ή τον TS να παίρνει το μέρος του? :P

 

προφανώς τουμπεκί και πλήρωνε σε αυτή την περίπτωση...

  • Like 1
Δημοσ.

δεν μπορείς όμως να βάζεις στον ίδιο σάκο κάτι που έγινε καταλάθος με κάτι που έγινε σκόπιμα...

 

 

Τι ακριβώς βάζω στον ίδιο σάκο? Τι έγινε καταλάθος και τι έγινε σκόπιμα?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Τι ακριβώς βάζω στον ίδιο σάκο? Τι έγινε καταλάθος και τι έγινε σκόπιμα?

πχ ότι δεν πήρε επίτηδες ο TS το κουτί για να κάνει αυτό που ανέφερες στο παράδειγμα με τα παπούτσια...

 

έκανε λάθος αγορά κι ο νόμος τον καλύπτει, δεν βλέπω κάποιο δόλο για να λέμε ότι είναι ανήθικο, όπως πχ στο παράδειγμα με τα παπούτσια...

Δημοσ.

Προσωπικά, στην ίδια περίπτωση θα το θεωρούσα φυσιολογικό το 10-20% κάτω και θα το δεχόμουν. Είναι και πως το βλέπει κανείς πέρα από τα τυπικά και τους νόμους (δε λέω στον ts να το δεχτεί, ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει καλύτερο και πιο συμφέρον)

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

ασφαλώς κι εγώ θα το δεχόμουν ΕΦΟΣΟΝ πούλαγε μετά αυτό που γύρισα με μειωμένη τιμή 10-20%...

 

το κάνει όμως ή το ξαναπακετάρει και το σπρώνει στην κανονική τιμή έχοντας βγάλει ένα κέρδος 10-20% σε σχέση με αυτό που προβλέπει ο νόμος?

 

 

και να πεις ότι ήταν τυπικό σε όλα τα άλλα εκτός από αυτό να πάει στα κομμάτια...

Δημοσ.

ασφαλώς κι εγώ θα το δεχόμουν ΕΦΟΣΟΝ πούλαγε μετά αυτό που γύρισα με μειωμένη τιμή 10-20%...

 

το κάνει όμως ή το ξαναπακετάρει και το σπρώνει στην κανονική τιμή έχοντας βγάλει ένα κέρδος 10-20% πουθενά σε σχέση με αυτό που προβλέπει ο νόμος?

 

 

και να πεις ότι ήταν τυπικό σε όλα τα άλλα εκτός από αυτό να πάει στα κομμάτια...

Δεν ξέρω τι κάνει ακριβώς γιατί αναφέρθηκαν περιπτώσεις που πάει στο stock House με έκπτωση και άλλες που πουλάνε προϊόντα με ανοιγμένη συσκευασία για καινούργια... :-)

Δημοσ.

πχ ότι δεν πήρε επίτηδες ο TS το κουτί για να κάνει αυτό που ανέφερες στο παράδειγμα με τα παπούτσια...

 

έκανε λάθος αγορά κι ο νόμος τον καλύπτει, δεν βλέπω κάποιο δόλο για να λέμε ότι είναι ανήθικο, όπως πχ στο παράδειγμα με τα παπούτσια...

 

Σε αυτό θα συμφωνήσω, σε καμία περίπτωση δεν του καταλογίζω δόλο. Η λάθος αγορά έγινε λόγω κακής αντίληψης της απλής περιγραφής ενός προιόντος. Δεν έφταιξε σε τίποτα κάποιος υπάλληλος (ιδίως ο υπάλληλος που κατονομάζεται με ονοματεπώνυμο) και απο τον οποίο ο TS αξιώνει να του γυρίσει τα 10 ευρώ απο την τσέπη του (θέατρο του παραλόγου).

Παράπονα απο το e-shop έχω και γω πάρα πολλά. Να ξέρουμε πότε έχουμε δίκαιο και να φωνάζουμε, όμως και να αναγνωρίζουμε ενίοτε οτι έχουμε κάνει και λάθος (ανθρώπινο είναι). Το γεγονός οτι προτιμά να τους "κυνηγήσει" όσο και αν χρειαστεί να πληρώσει αντί να αναγνωρίσει  το λάθος απο την δική του πλευρά και να μην αναλώνεται σε παράλογες απαιτήσεις (πληρωμή απο τον υπάλληλο) και να δεχτεί να το πάρει πίσω το e-shop χρεώνοντάς τον 10 ευρώ.

Η δεύτερη, για εμένα θα ήταν η ηθικότερη επιλογή.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Καταλόγισε τον υπεύθυνο νομίζω, γιατί μέχρι στιγμής σε άλλες περιπτώσεις του τα είχαν αλλάξει χωρίς πρόβλημα ενώ τώρα ξαφνικά του γίνεται αυτό...

 

Δεν ξέρω τι κάνει ακριβώς γιατί αναφέρθηκαν περιπτώσεις που πάει στο stock House με έκπτωση και άλλες που πουλάνε προϊόντα με ανοιγμένη συσκευασία για καινούργια... :-)

δεν θα έβαζα το χέρι μου ότι συμβαίνει αυτό ως κανόνας...

 

ΑΝΕΤΑ πχ pc components τα βάζουν σε έτοιμα στημένα μηχανήματα ως καινούρια και δεν παίρνει κανείς χαμπάρι κάτι...

Δημοσ.

Ενδέχεται (γιατί για το eshop μιλάμε) οι άλλες περιπτώσεις να αφορούσαν λάθος του καταστήματος. Πχ παρήγγειλα gpu και μου ήρθε psu. Ή παρήγγειλα μνήμες και ήρθαν ανοιγμένες. Σε αυτή τη περίπτωση (όπως και για την περίπτωση του παιδιού με την τηλεόραση) ο αγοραστής έχει 1000% δίκαιο. Στην περίπτωση που εγώ θα αγοράσω θήκη για το S5 ενώ έχω το S3, δεν μου φταίει κάποιος υπάλληλος. Φταίει η αναπηρία μου, που δεν μπορώ να δω την διαφορά του S5 με το S3. Σε αυτή τη περίπτωση θα βγω να "φωνάξω" και απο πάνω?

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Κακά τα ψέματα η περιγραφή θα μπορούσε να ήταν αρκετά πιο αναλυτική για να μην κάνουν λάθη κι οι μη γνώστες...

 

βέβαια θα μου πεις πήγαινε και στο site της CM να το διπλοcheckάρεις, θα σου απαντήσω όμως ότι με αυτή τη λογική απλά γράφε το μοντέλο και πέτα ένα link, λιγότερο κακό θα κάνεις...

 

πχ αυτό τον καιρό ψάχνω 40" TV με VESA 200X200 και η συντριπτική πλειοψηφία των καταστημάτων δεν το γράφει σε όλα τα μοντέλα και πρέπει να ξοδεύω extra χρόνο στα sites κατασκευαστών (που όυτε αυτοί το γράφουν, πρέπει να κατεβάζω manuals και να ψάχνω μέσα σε αυτά!)

Δημοσ.

πχ αυτό τον καιρό ψάχνω 40" TV με VESA 200X200 και η συντριπτική πλειοψηφία των καταστημάτων δεν το γράφει σε όλα τα μοντέλα και πρέπει να ξοδεύω extra χρόνο στα sites κατασκευαστών (που όυτε αυτοί το γράφουν, πρέπει να κατεβάζω manuals και να ψάχνω μέσα σε αυτά!)

 

Φαντάσου λοιπόν στην δική σου ακριβώς περίπτωση, επειδή βαριέσαι να το ψάξεις λίγο παραπάνω (όχι εσύ συγκεκριμένα - καταλαβαίνεις) να παραγγείλεις 10 διαφορετικές τηλεοράσεις απο το τάδε μαγαζί, να δεις πια τελικά έχει VESA 200x200 και να στείλεις τις υπόλοιπες πίσω (αφού τις έχεις ανοίξει να τις τσεκάρεις). Θα μπει το μαγαζί μέσα απο σένα? θα μπει. Θα μετακυλήσει το κόστος αυτό στους επόμενους πελάτες? Αν ναι, θα την πληρώσουν παραπάνω λοιπόν όλοι οι υπόλοιποι που την ψάχνουν λίγο καλύτερα, ή αν όχι θα βάλει λουκέτο. Καμία εταιρεία δεν δραστηριοποιείται για την ψυχή της μάνας της και είναι απολύτως λογικό να στοχεύουν στο κέρδος. Εταιρεία χωρίς κέρδος δεν επιβιώνει.

 

Όσο για την περιγραφή, ναι θα μπορούσε να είναι περισσότερο ξεκάθαρη. Δεν αναφέρει ανακρίβειες βέβαια, αλλά θα μπορούσε να είναι σε κατηγορία mini-itx κουτιών και έτσι να μην υπάρχει η οποιαδήποτε αμφιβολία.

Κάποιος βέβαια που έχει δει atx και mini-itx mobos στην ζωή του, το βλέπει ξεκάθαρα και απο τις φωτογραφίες που έχει το eshop ότι μιλάμε για mini-itx κουτί.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...