Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αν δεν αγοραζεις ασφραγιστο τοτε γιατι θεωρεις οτι μπορεις να τα ανοιγεις και μετα να τα επιστρεφεις?

Μεγαλος υποκριτης εισαι και εχεις ακομα μεγαλυτερη ιδεα για τον εαυτο σου πιστευοντας οτι εσενα πρεπει να σου φερονται καλυτερα αποτι στους αλλους.Και το λαθος ηταν εξαρχης δικο σου και πας να το φορτωσεις σε αλλον.Ο αλλος με την τηλεοραση αριελλι εχει 1000 δικια.εσυ κανενα

  • Like 1
  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

εγώ παιδιά που θα πρέπει να κάνω καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή ή στην γενική γραμματεία καταναλωτή ?

 

Έχετε λίνκ να μου δώσετε?

Δημοσ.

Αγγλία πχ

http://www.onlineshoppingrights.co.uk/returns-policy-and-internet-shopping.html

 

Στο Cooling Off & Cancellations

 

 

δες επίσης στο Amazon.co.uk σε ποιες κατηγορίες έχει UNOPENED

 

http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html/ref=hp_502480_top_rsp?nodeId=1161002

 

Τελείως τυχαία μπήκα και εγώ στο δημοφιλές 1520.gov.gr και διάβασα αυτό στην κατηγορία "Αλλαγή Προιόντος" :

 

 

Αγόρασα ένα προϊόν. Πήγα στο κατάστημα να το αλλάξω και μου είπαν πως δεν γίνονται αλλαγές.
Δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος αναγνωρίζεται από το νόμο μόνο σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος. Επομένως, εφόσον το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, εναπόκειται στην πολιτική του καταστήματος.
 
Εναπόκειται στην πολιτική του καταστήματος.......άρα ισχύει το συμφωνητικό που αποδέχεται ο αγοραστής κατα την παραγγελία του. Άρα τσάμπα τσακωνόμαστε τόσες μέρες για το ποιος έχει δίκιο και ποιός όχι.
 
Και όπως προκύπτει τελικά, το eshop κάνει ουσιαστικά εξυπηρέτηση όταν δέχεται πίσω προιόντα και κάνει επιστροφή χρημάτων. Δεν τους υποχρεώνει κανένας να το κάνουν.
  • Super Moderators
Δημοσ.

Τελείως τυχαία μπήκα και εγώ στο δημοφιλές 1520.gov.gr και διάβασα αυτό στην κατηγορία "Αλλαγή Προιόντος" :

 

 

 

Εναπόκειται στην πολιτική του καταστήματος.......άρα ισχύει το συμφωνητικό που αποδέχεται ο αγοραστής κατα την παραγγελία του. Άρα τσάμπα τσακωνόμαστε τόσες μέρες για το ποιος έχει δίκιο και ποιός όχι.

 

Και όπως προκύπτει τελικά, το eshop κάνει ουσιαστικά εξυπηρέτηση όταν δέχεται πίσω προιόντα και κάνει επιστροφή χρημάτων. Δεν τους υποχρεώνει κανένας να το κάνουν.

αυτό που διάβασες διευκρινίζει αν είναι αγορά μέσω internet ή όχι? αυτό είναι το θέμα...

 

διότι άλλο είναι να το αγοράζουμε από εκεί κι άλλο μέσω internet και παράδοση στο σπίτι...

 

προφανώς για το πρώτο ισχύει αυτό που λες...

 

 

δεν βλέπω η ερώτηση αυτή να είναι στην κατηγορία "Συναλλαγές από απόσταση"

 

http://1520.gov.gr/syxnes-erotiseis-proionta/93-syxnes-erotiseis/202-synallages-apo-apostasi?%20%20option=com_content

 

όπως βλέπεις στις συναλλαγές από απόσταση τους υποχρεώνει...

  • Super Moderators
Δημοσ.

ασφαλώς κι ισχύει όταν βάζεις παράδοση στο σπίτι και δεν πηγαίνεις στο κατάστημα να δεις το προϊόν πριν το αγοράσεις...

 

για αυτό εξάλλου λέγεται "συναλλαγή από απόσταση" κι όχι "συναλλαγή από μη φυσικό κατάστημα"

Δημοσ.

Αυτό που κατάλαβα (που επιβεβαίωσα καλύτερα) είναι ότι τα θέλουμε όλα δικά μας. Ψάχνουμε τους νόμους και θέλουμε να είμαστε απολύτως τυπικοί μόνο όταν "θιγόμαστε" εμείς. Η δουλειά μας να γίνεται με άλλα λόγια...παρτακισμός, ανθρώπινο, όλοι το έχουμε λίγο πολύ!

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

για ποιο τυπικό γκρινιάξαμε?

 

για την πατέντα του να κόβει πιστωτικό στην "τελευταία" τιμή κι όχι στην τιμή απόδειξης εφόσον αυτή έχει πέσει?

 

ή στην κωλοτούμπα που γινόταν με τους σκληρούς δίσκους που είχαν ανέβει οι τιμές με αποτέλεσμα να κόβουν τιμή απόδειξης κι όχι τελευταία τιμή? (ok αυτό έπρεπε να κάνουν)

 

έχω πάει (στο Πλαίσιο) επίτηδες με 2 προϊόντα (gpu και hdd) για RMA για να δω τι θα κάνουν κι είχαν το θράσος στην gpu να κόψουν πιστωτική τελευταία τιμή ενώ στον hdd τιμή απόδειξης...

 

δεν μπορείς να φανταστείς τι πίπες άκουσα ως δικαιολογίες...

 

 

προφανώς μετά από γκρίνια γιατί δεν μπορούσαν να έχουν 2 μέτρα και 2 σταθμά κόπηκαν και τα 2 στην τιμή απόδειξης όπως έπρεπε...

Δημοσ.

ασφαλώς κι ισχύει όταν βάζεις παράδοση στο σπίτι και δεν πηγαίνεις στο κατάστημα να δεις το προϊόν πριν το αγοράσεις...

 

για αυτό εξάλλου λέγεται "συναλλαγή από απόσταση" κι όχι "συναλλαγή από μη φυσικό κατάστημα"

 

Το οτι κάνεις λάθος δεν θα στο δείξω εγώ. Ψάξτο μόνος σου. Η εταιρία eshop είναι αλυσίδα λιανικής πώλησης. Όχι Online delivery. Το amazon ναι, το eshop όχι. Ρώτα μόνος σου το 1520 να σου πουν τι ισχύει.

 

Η αποτίμηση του προϊόντος γίνεται στην τρέχουσα τιμή. Εναπόκειται, επομένως, στην πολιτική του καταστήματος.

 

Όσον αφορά το πιστωτικό που ανέφερες, παρμένο απο το 1520. Καλό είναι λοιπόν προτού ξεκινάμε την γκρίνια να ξέρουμε τα δικαιώματα μας και όχι να κάνουμε υποθέσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάθε να διαβάζεις και να σκέφτεσαι πριν απαντήσεις. Είσαι εκτός θέματος.

 

Μου αρέσει πολύ που κάνεις υποδείξεις σε άλλους να μάθουν να διαβάζουν και να σκέφτονται, απο την στιγμή που δεν μπορείς να κατανοήσεις μια απλή περιγραφή προιόντος.

 

Ας τα πάρουμε απο την αρχή λοιπόν.

 

Α. Η περιγραφή λέει ξεκάθαρα οτι πρόκειται για Mini-itx κουτί. Ποια η διαφορά του απο άλλα mini-itx κουτιά?

Ότι το συγκεκριμένο πέρνει full size psu, και μεγάλη κάρτα γραφικών (και μάλλον περισσότερους σκληρούς δίσκους). ΠΟΥΘΕΝΑ δεν γράφει οτι πέρνει full atx mobos. Αυτό είναι προφανώς ένα συμπέρασμα που έβγαλες εσύ και μόνο εσύ.

 

Β. Περιμένεις απο τον ίδιο τον υπάλληλο να σου επιστρέψει τα 10 ευρώ απο την τσέπη του, προκειμένου να μείνεις εσύ ικανοποιημένος, το e-shop να κρατήσει τον πελάτη (εσένα) και ο υπάλληλος να κάνει το κάτι τις του (επιστρέφοντας εσένα τα λεφτά σου - απο την τσέπη του έτσι?-) για να ευχαριστήσει την εταιρεία που τον ταίζει ψωμί.

Στο παραπάνω σημείο χάνεται κάθε ίχνος σοβαρότητας.

 

Γ. Ωραίοι οι νόμοι για τις επιστροφές αλλά.... κάποτε μιλούσαμε (οι υπουργοί μας) για το κατα πόσο κάτι που είναι νόμιμο είναι και ηθικό. 

Σκεφτείτε το παρακάτω σενάριο. Θέλω να φτιάξω υπολογιστή, αλλά επειδή είμαι άσχετος (και οι απόψεις διίστανται) παραγγέλνω components για 2 διαφορετικά pc (με διαφορετικά specs το καθένα). Κάθομαι τα συναρμολογώ και τα 2 (με την βοήθεια κάποιου άλλου -γιατί είπαμε "είμαι άσχετος"-) τρέχω μετά τα μετροπρογράμματά μου ή το λογισμικό που με ενδιαφέρει, βλέπω πως τα πάει το κάθε μηχάνημα και τέλος αποσυναρμολογώ το πιο αδύναμο, το πακετάρω και το στέλνω πίσω. Γιατί? Γιατί έτσι. Γιατί μου δίνει το δικαίωμα ο νόμος, και γω γουστάρω να τον κάνω exploit.

 

Οι περισσότεροι γνωρίζουν φαντάζομαι, πως το περιθώριο κέρδους για προιόντα πληροφορικής (hardware, όχι αναλώσιμα) περιορίζεται στο 5-10%. Δεν ξέρω ποιος πιστεύει οτι τα προιόντα αυτά "διακτινίζονται" απευθείας στον παραλήπτη, αλλά όσοι γνωρίζουν 1-2 πράγματα, πρέπει να κάτσουν να υπολογίσουν και το κόστος του logistics. Να πάει και να γυρίσει απο τον τελικό καταναλωτή ένα προιόν, κοστίζει, δεν είναι τσάμπα. 

 

Αν είχα λοιπόν κατάστημα (γιατί δεν έχω, και δεν θέλω να έχω ακριβώς επειδή υπάρχουν αγοραστές σαν και εσένα - ούτε βαλτός απο το e-shop είμαι), πελάτες σαν και εσένα δεν θα με ενδιέφερε να τους κρατήσω ως πελάτες. Θα με έβαζαν μέσα. Με την πρώτη στραβή (απο την δική σου την μεριά - τα λάθη τα δικά μου ή των υπαλλήλων μου φυσικά και θα τα πληρώσω) θα σε έβαζα σε black list. Θα έστελνες παραγγελία και θα σε αγνοούσα. Τόσο απλά.

 

Για τους λοιπούς που παραθέτουν τους νόμους της Αγγλίας (και καλά κάνουν) και φέρνουν ως παράδειγμα το Amazon, ξεχνούν οτι λαμόγια συμπατριώτες μας είναι ο λόγος που το άμαζον σταμάτησε να στέλνει δωρεάν στην Ελλάδα , και κάποια άλλα καταστήματα σταμάτησαν να στέλνουν γενικότερα, επειδή κάποιοι εξυπνήδηδες κάνανε exploit κάποιες νομοθεσίες ή (για φαντάσου) χανότανε το δέμα απο τα "κακά" ΕΛΤΑ.

 

Πριν κανα μήνα παρήγγειλα κάτι παπούτσια απο κατάστημα εδώ στην Ελλάδα, και διαβάζοντας τους όρους και τις προυποθέσεις διαπίστωσα, οτι θα μπορούσα να παραγγείλω (κάνοντας exploit την ίδια τους την πολιτική επιστροφών) όλη την γκάμα της adidas (και νούμερα απο 43 έως 45 γιατί δεν είμαι και σίγουρος ποιο απο τα νούμερα θα μου ταιριάξει γάντι) να πάρω αυτό που θέλω και να επιστρέψω τα υπόλοιπα. Να παραγγείλω 100 ζευγάρια δηλαδή, να κρατήσω το ένα και να γυρίσω πίσω - με δική τους χρέωση μάλιστα- τα υπόλοιπα 99. Νόμιμος θα ήμουν 100%, αφού δεν έκανα ούτε κάτι παράνομο, ούτε κάτι που δεν προβλέπεται απο τις πολιτικές του καταστήματος. Θα ήμουνα όμως ηθικός? Θα έβγαζε εν τέλει κέρδος απο μένα το κατάστημα και θα είχε κάποιο όφελος απο μένα αν έβαζα μια 2η αντίστοιχη παραγγελία? Όχι.

Άρα ή το εκάστοτε κατάστημα, αυξάνει τις τιμές (για να μην μπαίνει μέσα από τους "πελάτες" που σκέφτονται έτσι) και άρα έτσι πληρώνουν οι σωστοί αγοραστές περισσότερα (βλέπε amazon) ή δεν αυξάνει τις τιμές, "μπαίνει" μέσα και κλείνει.

 

Και δεν αναφέρομαι στο παλικάρι με την τηλεόραση. Αυτός έχει 1000 δίκαια, και θα πρέπει να το κυνηγήσει μέχρι τέλους. Αναφέρομαι στον TS όπου εγώ θα είχα αναγνωρίσει το λάθος μου εξαρχής (το γεγονός οτι το παρήγγειλες απο το κινητό και στο "πόδι" όπως λες ΔΕΝ αποτελεί δικαιολογία εκ μέρους σου) και θα δεχόμουν να το πάρουν πίσω χρεώνοντάς με ένα restocking fee (που περιλαμβάνει και το κόστος του logistics φαντάζομαι).

Επεξ/σία από Timour21
  • Like 11

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...