Super Moderators Thresh Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.[/font][/color] Τα γράφει όλα αναλυτικά η σελίδα τους,θέλει προσοχή στην παραλαβη γιατί αν παραλάβετε απο κατάστημα η προστασία καταναλωτή δεν λογιάζει την συναλλαγή από απόσταση και διαδικτυακή,κούφο ειναι άλλα ειναι η απάντηση που πήρα απο την προστασια του καταναλωτη μετά απο καταγγελία που τους έκανα για υπαναχωρηση Νέος νόμος σε ισχύ από τις 13 Ιουνίου... http://www.insomnia.gr/topic/528184-νέοι-κανόνες-σε-αγορές-από-e-shops-από-τις-13-ιουνίου/?hl=%2Bαγορές http://news.in.gr/science-technology/article/?aid=1231317717 Περα απο αυτο που γραφει ο κυριος απο πανω, να του στειλουν χαλασμενο προιον ,η ανοιγμενο,θα ειμουν 100% μαζι του. Οταν ομως ο TS εκανε λαθος ενω η περιγραφη του προιοντος ειναι επαρκης και ορθη δεν βλεπω που κολλαει η αιτιολογια ''ανοιγω την συσκευασια για να πληροφορηθω επειδη εκανα εξ αποστασεως αγορα''.Ανοιγοντας το,διαπιστωσε κατι αλλο απο την ακριβη περιγραφη του προιοντος? Γιατι δηλαδη,με ποια εννοια δικαιου,περιμενω να μου εξηγησει καποιος ορθολογικα,πρεπει η εταιρια να χρεωθει τα μεταφορικα λογω της γκαφας του καταναλωτη? δεν μας απασχολεί το ορθολογικό, αν το κατάστημα έχει πρόβλημα ας πάει στο ΣτΕ ή στον ΑΠ να κρίνουν το νόμο αντισυνταγματικό... http://www.insomnia.gr/topic/536024-βασικός-οδηγός-για-τα-δικαιώματα-του-καταναλωτ/ Στις αγορές από απόσταση (όπως οι διαδικτυακές), έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος επιστρέφοντας το προϊόντος στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Όπως προβλέπει και ο νόμος, δε χρειάζεται να αιτιολογήσετε γιατί δε θέλετε το προϊόν. Ζητάτε μία αίτηση υπαναχώρησης από το κατάστημα, τη συμπληρώνετε και τη στέλνετε μαζί με το προϊόν (παράδειγμα αίτησης). Το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σας επιστρέψει τα χρήματά σας (δε δεχόμαστε πιστωτικό αν δε θέλουμε). Το κατάστημα πρέπει εντός 14 ημερών από την επιστροφή των προϊόντων (ή την αποστολή αποδεικτικού ότι τα στείλατε πίσω) να σας επιστρέψει τα χρήματά σας, με τον ίδιο τρόπο που τα εισέπραξε. Από την στιγμή που το πηγαίνει πίσω εκείνος, δεν πρέπει να χρεωθεί για τπτ άλλο (πχ τα έξοδα αποστολής όταν το έλαβε) 2
spyros007 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 εγω θα ηθελα να ηξερα ποσοι απο σας εδω μεσα που παραθετε τους νομους αραδα θα αγοραξατε προιον με ανοιγμενη συσκευασια και κατα συνεπεια δευτερο χερι με πιθανες κακοποιησεις απο το E SHOP και τι θα λεγατε μετα.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 αν καταφέρουν με Force persuation να μας κάνουν να το δεχτούμε και να το πληρώσουμε, μαγκιά τους...
AMD Expert Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Πάντως γράφει πως είναι Mini-ITX κουτί, με λίγα λόγια εννοούν πως φιλοξενεί Mini-ITX μητρικές. Οπότε μου φαίνεται γκαφίτσα του ts, γιατί ακόμα και από τις φώτο,αν κοιτάξεις τα expansion bays και γενικώς τον χώρο μπορείς να καταλάβεις πως δεν χωράει μέσα atx μητρική. 1
spyros007 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Η μοναδική δύναμη που θα μπορούσε να με πείσει είναι η μειωμένη τιμη και αυτή απο κάπου πρεπει να την βγαλουνε.Τωρα αν η μειωση 20% θα φτασει στον επομενο αγοραστη του κουτιού και εγώ δεν το νομίζω άλλα αυτό είναι άλλη συζήτηση
MoviemakerGr Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 εγω θα ηθελα να ηξερα ποσοι απο σας εδω μεσα που παραθετε τους νομους αραδα θα αγοραξατε προιον με ανοιγμενη συσκευασια και κατα συνεπεια δευτερο χερι με πιθανες κακοποιησεις απο το E SHOP και τι θα λεγατε μετα. Αυτό τι είναι η σαλτσούλα για να γίνουμε πιο πιστικοί ? και .. το 20% τι κάνει ? το κάνει έκπτωση στον επόμενο το κατάστημα η βοηθάει την συσκευασία να σφραγίσει ξανά μόνη της ? Τα περισσότερα και σημαντικότερα κομμάτια κατ'αρχην δεν είναι σφραγισμένα τα βάζουν σε δικά τους κουτιά επιπροσθέτως,δεύτερον,σε αφήνει το κατάστημα να κάνεις έλεγχο πριν την παραλαβή ? ..και τρίτον και εμένα μ'αρεσει να οδηγώ χωρίς κράνος και μάλιστα διακυβεύω μόνο την δική μου υγεία,άλλα υπάρχει νόμος,και τον παραθέτουμε για ενημέρωση και καλύτερη αντιμετώπιση.. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Πάντως γράφει πως είναι Mini-ITX κουτί, με λίγα λόγια εννοούν πως φιλοξενεί Mini-ITX μητρικές. Οπότε μου φαίνεται γκαφίτσα του ts, γιατί ακόμα και από τις φώτο,αν κοιτάξεις τα expansion bays και γενικώς τον χώρο μπορείς να καταλάβεις πως δεν χωράει μέσα atx μητρική. ναι προφανώς έκανε λάθος, αλλά ο νόμος προβλέπει ότι μπορεί να κάνει υπαναχώρηση χωρίς να δώσει λόγο ακόμα κι αν έχει ανοίξει την συσκευασία χωρίς επιβάρυνση εφόσον το πήγε εκείνος πίσω στο κατάστημα... Αυτό τι είναι η σαλτσούλα για να γίνουμε πιο πιστικοί ? και .. το 20% τι κάνει ? το κάνει έκπτωση στον επόμενο το κατάστημα η βοηθάει την συσκευασία να σφραγίσει ξανά μόνη της ? ασφαλώς, δεν το ξέρες? 1
benign Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Αυτό τι είναι η σαλτσούλα για να γίνουμε πιο πιστικοί ? και .. το 20% τι κάνει ? το κάνει έκπτωση στον επόμενο το κατάστημα η βοηθάει την συσκευασία να σφραγίσει ξανά μόνη της ? Μπορω να επιβεβαιωσω οτι σε τετοιες περιπτωσεις το e-shop τα βαζει στο stock house σε μειωμενη τιμη με την ενδειξη ''μεταχειρισμενο''. Εχει συμβει σε μενα προσωπικα.Αγορασα πριν ενα χρονο λαθος TFT οθονη για εναν φιλο μου απο παρανοηση και μετα την επιστροφη,σε 2 μερες,εβαλαν την οθονη στο stock house πιο φτηνα.
Sakiz105 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Νομιζω παει στο στοκ house και πωλειται με εκπτωση 1
spyros007 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Τότε μην ξανακούσω κιχ για ανοιγμένες συσκευασίες και στραπατσαρισμένα προϊόντα.Να τις αγοράζεται αδιαμαρτύρητα γιατι προφανώς ενα μερος τους ειναι επιστρεφόμενα προϊόντα απο καποιους που δεν τους γουστάρανε και αποφασίσανε να τα επιστρέψουνε .Οσο για την μείωση τιμής όπως γράφω παραπάνω ειμαι σίγουρος οτι δεν θα φτάσει στον επόμενο αγοραστή άλλα αυτο ειναι αλλη συζήτηση 1
MoviemakerGr Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Μπορω να επιβεβαιωσω οτι σε τετοιες περιπτωσεις το e-shop τα βαζει στο stock house σε μειωμενη τιμη με την ενδειξη ''μεταχειρισμενο''. Εχει συμβει σε μενα προσωπικα.Αγορασα πριν ενα χρονο λαθος TFT οθονη για εναν φιλο μου απο παρανοηση και μετα την επιστροφη,σε 2 μερες,εβαλαν την οθονη στο stock house πιο φτηνα. Να μου δείξεις ενα προϊόν στο stock house που έχει την ίδια χρονικά εγγύηση με το καινούριο,να λέει στην περιγραφή ότι η έκπτωση προκύπτει μόνο από ανοιγμένη συσκευασία,και εχει 20% έκπτωση από καινούριο.. μόνο ένα δείξε μου.. Τότε μην ξανακούσω κιχ για ανοιγμένες συσκευασίες και στραπατσαρισμένα προϊόντα.Να τις αγοράζεται αδιαμαρτύρητα γιατι προφανώς ενα μερος τους ειναι επιστρεφόμενα προϊόντα απο καποιους που δεν τους γουστάρανε και αποφασίσανε να τα επιστρέψουνε .Οσο για την μείωση τιμής όπως γράφω παραπάνω ειμαι σίγουρος οτι δεν θα φτάσει στον επόμενο αγοραστή άλλα αυτο ειναι αλλη συζήτηση Φυσικά και θα διαμαρτυρηθούμε έντονα κιόλας.. το ηλεκτρονικό εμπόριο εχει όρους αν κάποιος νομίζει οτι δεν τον καλύπτουν μην το κάνει.. φυσικά και δεν πρέπει να το πουλήσει στον επόμενο ανοιγμένο .. Αλλά αν εχεις φτιάξει μια σχέση εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή είναι 101% σίγουρο και εφόσον λειτουργεί σωστά ότι δεν θα σου πει τίποτα για τον διαφορετικό τύπο ταινίας στο πάνω και στο κάτω μέρος του κουτιού ..
benign Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Να μου δείξεις ενα προϊόν στο stock house που έχει την ίδια χρονικά εγγύηση με το καινούριο,να λέει στην περιγραφή ότι η έκπτωση προκύπτει μόνο από ανοιγμένη συσκευασία,και εχει 20% έκπτωση από καινούριο.. μόνο ένα δείξε μου.. Φυσικά και θα διαμαρτυρηθούμε έντονα κιόλας.. το ηλεκτρονικό εμπόριο εχει όρους αν κάποιος νομίζει οτι δεν τον καλύπτουν μην το κάνει.. φυσικά και δεν πρέπει να το πουλήσει στον επόμενο ανοιγμένο .. Οταν δω καποια παρομοια κατασταση με την δικη μου,θα το ποσταρω. Η περιγραφη στην δικη μου περιπτωση δεν ξεκαθαριζε οτι η εκπτωση προκυπτει απο ανοιγμενη συσκευασια αλλα εγραφε ''ελαφρως μεταχειρισμενο''. Η εγγυηση ηταν ακριβως η ιδια οπως το καινουργιο. Επισης η περιπτωση ειναι σπανια,να αγορασει κατι κανεις και σχεδον αυθημερον να το επιστρεψει,οπως εγινε με μενα.Αλλα υπαρχουν περιπτωσεις που καινουργια προιοντα εχουν την περιγραφη ''μπορειτε να βρειτε αυτο το προιον ελαφρως μεταχειρισμενο στο Stock House'' και ολοι το εχουν δει αυτο στο e-shop. 1
spyros007 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2014 Άρα και η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος. Το μαγαζι στα παπαρ@@@ μάς δηλαδή .Αν το ειχε αγορασμένο απο φυσικό μαγαζι θα ηταν αδικαιολόγητος για το λάθος τού ενώ τώρα που το αγόρασε απο Ε shop εχει δικαιολογία το νόμο. ΚΑΙ η ηθική που πάει.......περίπατο
MoviemakerGr Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2014 Σε ξέρω προσωπικά και δεν έχω καμιά διάθεση να σ' αμφισβητήσω άρα δέχομαι αυτό που λες ως περιπτωσιολογία. Σπάνιο εως απίθανο όμως όπως και εσυ λες, και σίγουρα οχι αυτο που ορίζει ο νόμος οτι το 20% της έκπτωσης πρέπει να το επιβαρυνθεί ο καταναλωτής.. εσύ το 20% το πλήρωσες ? Άρα και η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος. Το μαγαζι στα παπαρ@@@ μάς δηλαδή .Αν το ειχε αγορασμένο απο φυσικό μαγαζι θα ηταν αδικαιολόγητος για το λάθος τού ενώ τώρα που το αγόρασε απο Ε shop εχει δικαιολογία το νόμο. ΚΑΙ η ηθική που πάει.......περίπατο Μα για το ηθικό μιλάμε τόση ώρα .. το 20% τα 10 ευρώ δηλαδή είναι μείωση κέρδους στην μια περίπτωση και στην άλλη είναι το βγάζω από την τσέπη μου πληρώνω δηλαδή μέρος αντικειμένου το οποίο δεν μου κάνει και δεν μπορούσα να ελέγξω.. βρες μου τώρα πάλι το ηθικό.. ..και το ηθικο στην δική μου περίπτωση τι γίνεται που πλήρωσα δεύτερο δίσκο για να κάνω την δουλειά μου εμπρόθεσμα και τώρα έχω δίσκο στο ράφι σφραγισμένο γιατί το εν'λογω κατάστημα θέλει 2 εβδομάδες να ελέγξει έναν δίσκο ? Το έγραψα και στο άλλο ποστ .. πρώτα εμείς θέλουμε ένα καλό κατάστημα ώστε να μπορούμε να εξυπηρετηθούμε σωστά..αλλά αν προσέξετε τέτοιου είδους νήματα πάντα ανοίγουν για 2-3 μεγάλα καταστήματα ενώ υπάρχουν 1000δες..
spyros007 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2014 Η ηθικη ειναι να παραδεχεται κάποιος το λάθος του και να μην το φορτώνει στους άλλους
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα