InfernoN Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 ισχυει αυτο που λεει ο νικος, για 10 ευρω δεν χανεις το μαγαζι που παιρνεις χρονια πραγματα και σε εχουνε εξυπηρετησει τοσες φορες, και επισης συμφωνω με τα παιδια οταν πας να αγορασεις κατι σοβαρο οπως αυτο ψαχνεις περισσοτερο δεν ειναι κουκουρουκου οτι λεει ενα info προιοντος του μαγαζιου.
djkostas84 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Όσον αφορά τα Χ ευρώ που έχω δώσει, δεν υπολογίζονται; Ότι εγώ είμαι τύπος και υπογραμμώς, πληρώνω μετρητά και είμαι πελάτης τους 9 χρόνια δεν παίζει ρόλο λες djkostas24? Γιαυτό μάλλον μην ανοίξεις επιχείρηση, μείνε dj. Φίλε μου αυτό που παίζει ρόλο είναι ότι ήσουν πελάτης αυτή τη φορά και αυτό από μόνο του αρκεί για να κυνηγήσεις το δίκιο σου, που αν και την έκανες την πατάτα, σε προστατεύει ο νόμος! Δηλαδή στο επόμενο μαγαζί που θα πας για πρώτη φορά, τώρα που διέγραψες το eshop, αν σου πουλήσουν κάτι ελαττωματικό δεν θα πεις κουβέντα γιατί είσαι νέος πελάτης? Αν και κρίνοντας από τον (ειρωνικό) τόνο σου, μάλλον εσύ είσαι μάγκας και θα πρέπει να έχεις διαφορετική αντιμετώπιση από εμάς τα θύματα.
panos2171 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 @ΤS H περιγραφή δε σταματάει εκεί, έχει κι άλλο... Πιο συγκεκριμένα, το Elite 130 ζυγίζει μόλις 3.1kg και οι διαστάσεις του είναι 377.5(Μ)x240(Π)x205(Υ)mm. Το I/O Panel του διαθέτει 2x USB 3.0 θύρες, 1x USB2.0 θύρα, Audio In & Out. Μέγιστο ύψος για την ψύκτρα επεξεργαστή είναι τα 65mm. όταν λοιπόν το κουτί έχει διαστάσεις 38 εκ μήκος και 24εκ πλάτος και μια Full ATX μητρική με 30εκ μήκος και 24εκ πλάτος δεν σε πονήρεψε? Η περιγραφή λοιπόν ήταν καθ όλα σωστή. Το πήγες πίσω λοιπόν και το δέχτηκαν χωρίς μα και μου και το μόνο που σου ζήτησαν ήταν το 10% του ποσού επειδή παραβίασες τη συσκευή κάτι που αν δε κάνω λάθος σημαίνει ακύρωση εγγύησης γενικά. Δε βλέπω κάποιο φάουλ του καταστήματος. Το ότι έκανες 5000€ λογαριασμό δεν είναι επιχείρημα καθώς δεν είναι συνοικιακό μαγαζί. Και ποιος μου λέει εμένα ότι εσύ δεν έχεις ψωνίσει για όλο σου το σόι. Το να πας πίσω μια ανοιγμένη συσκευή νταξ δεκτόν, αλλά και να την παραβιάσεις, ε όσο να ναι είναι κάπως τραβηγμένο. 1
scooterlord Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Για πια παραβίαση μιλάμε τώρα; Το ότι ανοίχτηκε; Και αφού το λέει η νομοθεσία στο κάτω κάτω, ότι μπορώ να επιστρέψω κάτι ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΩ ΚΑΝ, γιατί το συζητάμε; Το θέμα δεν είναι αν έκανα εγώ την παραγγελία λάθος, είναι η αντιμετώπιση της επιστροφής. Όπως και να έχει, και που το γράφει παρακάτω ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ, και δεν είμαι και νεός χρήστης. Θα μπορούσαν να το γράφουν και σε αστερίσκο και να έχουν την απαίτηση να το διαβάσουμε. Εγώ διάβασα full components, κανονικό atx τροφοδοτικό. ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΘΕ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ. Εγώ απλά δεν το κάνω, θέλω να είναι σαφές. Τελοσπάντων, επειδή τα τρολς παραμονεύουν παντού δε θα συνεχίσω τη συζήτηση, τις απαντήσεις μου τις πήρα, νομικά καλύπτομαι οπότε και θα δώσω έκταση - από τη στιγμή που ο νόμος μου δίνει το δικαίωμα να δοκιμάσω το προιόν και να το επιστρέψω, τότε έχω δίκιο, πάει και τελείωσε. Το αν έκανα λάθος στην παραγγελία, είναι ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ. Η αλήθεια έιναι ότι η παραγγελία έγινε στο πόδι από το κινητό, αλλά εσείς απλά πΠείτε πως είμαι χαζός και δεν ήξερα. ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ, μπορεί να έχω βίτσιο να παραγγέλνω και να επιστρέφω προϊόντα. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Πριν κλείσω να πω σε αυτούς που δε δίνουν βάση στα ΧΧΧΧ ευρώ που τους ακουμπάει ένας πελάτης σήμερα, απλά δεν είναι επαγγελματίες. Οταν διαικπεραιώνονται οι συναλλαγές αβίαστα όλοι είναι χαρούμενοι.. στα δύσκολα φαίνεται ο επαγγελματίας. Και τελοσπάντων, δεν κρύβω ότι με ενοχλεί που θα αναγκαστώ να αλλάξω μαγαζί, αλλά δεν θα πεθάνω κιόλας. Αυτοί που με είχανε πελάτη και με χάσανε μπορεί να χαίρονται κιόλας, δικαίωμά τους, αλλά δεν κρατιούνται έτσι οι επιχειρήσεις. Δεν είναι τυχαίο που κόντεψε να φαλιρήσει το eshop, αλλά παρόλα αυτά πάλι τους τα ακουμπούσα. Όταν συνιθίσεις σε ένα μέρος, δύσκολα αλλάζεις. Να ευχαριστήσω άλλη μια φορά τα παιδιά που με πληροφόρησαν καλύτερα επί του θέματος. Για ΕΜΑΣ πρέπει να πολεμάμε όλοι.
Sakiz105 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Ναι οσοι αγοραζουν ενα ενα τα κομματια διαβαζουν αναλυτικα το τι κανει το καθενα και αν οχι οι ιδιοι τουλαχιστον οι αλλοι που θα τους πουνε τις ιδεες.Αν εχεις εσυ βιτσιο να τα παιρνεις να τα ανοιγεις και να τα επιστρεφεις τοτε και αυτοι θα σε χρεωνουν 20% για καθε συσκευασια που ανοιξες.Δικαιο θα ειναι.Και αν παραγγελνεις κατι "στο ποδι" απο το κινητο τοτε δειχνει και εσυ ποσο σοβαρος επαγγελματιας εισαι.Ο επαγγελματισμος πρεπει να φενεται και απο τον πελατη και απο τον πωλητη.
sintalkas Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Λοιπόν παιδιά να πω και εγώ τα χαίρια του eshop Πήρα μια arielli τηλεόραση που ο θεός να την κάνει τηλεόραση και όταν παρέλαβα διαπίστωσα πως δεν έφερε ταινία γνησιότητας ,όπως πχ οι LG που λέει στα Αγγλικά μην παραλάβετε αν είναι κομμένη αλλά μόνο ήταν κλεισμένη με διάφανη ταινία αλλά δεν έδωσα σημασία ,προσπάθησα να βάλω την βάση και διαπίστωσα πως δεν είχε ελληνικό βιβλιαράκι πάρα ένα μόνο στα Αγγλικά και Βουλγάρικα ,βρήκα άκρη αφού πήρα το eshop και μου στείλανε σε pdf τις ελληνικές οδηγίες παρόλο που θα έπρεπε να υπήρχε μέσα στο κουτί ,τελικά την βάζω σε λειτουργία και διαπιστώνω πως είχε καμμένα πίξελ σε μορφή σταγόνας,την επιστρέφω ως doa την επόμενη κιόλας ημέρα και τελικά μετά από ένα μήνα που την είχαν στο service διαπίστωσαν πως δεν το καλύπτει η εγγύηση το ένα καμένο πίξελ και πως δεν μπορούν να μου την αλλάξουν.Καλά δεν έχουν τον θεό τους μετά από ένα μήνα που με κάναν μπαλάκι να παίρνω το ένα τηλέφωνο μετά το άλλο μου λένε κατάμουτρα πως δεν το καλύπτει η εγγύηση .Πως γίνεται να είναι ένα πίξελ καμένο σε σχήμα οβάλ μόνο αυτοί ξέρουν και επίσης να αναφέρω πως ο ιμάντας κλίσης της τηλεόρασης δεν δούλευε επίσης. Η άποψη μου είναι πως μου δώσανε προιόν από επιστροφή και τώρα κάνουν τον κινέζο (στην κυριολεξία).Θα σκεφτώ πολύ αν θα ξαναψωνίσω από το eshop ξανά και αν το κάνω δεν θα είναι μεγάλης αξίας.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Ο TS εκανε λαθος στην επιλογη του ,εντελως δικη του αβλεψια. Ανοιξε το κουτι,προσπαθησε να χρησιμοποιησει full atx μητρικη κ.τ.λ. Αν δηλαδη καποιος θελει να το αγορασει ,πρεπει να το παρει ανοιγμενο επειδη ο αγοραστης δεν διαβασε καλα και το ανοιξε? Οι αβλεψιες πληρωνονται. αμφιβάλω αν διάβασες τα προηγούμενα posts... Η περιγραφή λοιπόν ήταν καθ όλα σωστή. Το πήγες πίσω λοιπόν και το δέχτηκαν χωρίς μα και μου και το μόνο που σου ζήτησαν ήταν το 10% του ποσού επειδή παραβίασες τη συσκευή κάτι που αν δε κάνω λάθος σημαίνει ακύρωση εγγύησης γενικά. Δε βλέπω κάποιο φάουλ του καταστήματος. Το ότι έκανες 5000€ λογαριασμό δεν είναι επιχείρημα καθώς δεν είναι συνοικιακό μαγαζί. Και ποιος μου λέει εμένα ότι εσύ δεν έχεις ψωνίσει για όλο σου το σόι. Το να πας πίσω μια ανοιγμένη συσκευή νταξ δεκτόν, αλλά και να την παραβιάσεις, ε όσο να ναι είναι κάπως τραβηγμένο. Αν εχεις εσυ βιτσιο να τα παιρνεις να τα ανοιγεις και να τα επιστρεφεις τοτε και αυτοι θα σε χρεωνουν 20% για καθε συσκευασια που ανοιξες.Δικαιο θα ειναι.Και αν παραγγελνεις κατι "στο ποδι" απο το κινητο τοτε δειχνει και εσυ ποσο σοβαρος επαγγελματιας εισαι.Ο επαγγελματισμος πρεπει να φενεται και απο τον πελατη και απο τον πωλητη. από την στιγμή που ο νόμος προβλέπει επιστροφή προϊόντος ακόμα κι αν έχει ανοιχτεί η συσκευασία, όχι 10 euro ούτε 1 λεπτό δεν τους δίνουμε ακόμα κι αν ψοφάνε από την πείνα... 2
zousgr Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Άκρως παραπλανητική η περιγραφή Αναγράφεται σαφέστατα πώς το εν λόγω κουτί μπορεί να φιλοξενήσει full size - high end components, δηλαδή και full size μητρικές. Από τη στιγμή που δεν γίνεται περαιτέρω αναφορά σε μέγεθος μητρικής, το παραπάνω δεν αλλάζει. Θεωρητικά μπορείς να κινηθείς και νομικά για εξαπάτηση 1
stelios18120 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 μιας και λεμε για τα χαιρια του eshop να πω και εγω το περιστατικο μου. καταρχην να πω οτι ειμαι πελατης εδω και περιπου 6 χρονια με παραγγελιες αρκετα μεγαλες καθε φορα (μονο το 2012-2013 εκανα παραγγελιες ανω τον 3200 ευρω σε τηλεορασεις,λαποπ και hardware). τελος παντων οχι οτι εχει και μεγαλη σημασια για αυτους γιατι ειναι απροσωπα καταστηματα και εχουν μια πολιτικη για ολους ειτε εχεις παρει καλωδια 2 ευρω ειτε κανεις 20000 ευρω παραγγελιες.τεσπα.πριν 2 βδομαδες παραγγειλα ενα Powerbank http://www.e-shop.gr/jv-powerbank-12000mah-black-p-TEL.017915και μετα απο 2 μερες μου ερχεται μηνυμα να παρω να παραλαβω.ολα οκ μεχρι εκει.παω στο καταστημα νικαιας και λεω ονομα κτλπ και μου φερνει το powerbank.η συσκευασια κακοποιημενη και τσαλακωμενη παρολο που ηταν πλαστικη.λεω τελος παντων αστο αυτο.ανοιγω επιτοπου το προιον στο ταμειο να του κανω εναν προχειρο οπτικο ελενχο (το τονιζω για να μην νομιζετε οτι το εβαλα στην μπριζα κτλπ ωστε να μειωθει η τιμη του η να χαρακτηριστει ως μεταχειρισμενο....)οπως κανω παντα πριν παραλαβω κατι και οχι μονο ηταν χρησιμοποιημενο και η ζελατινα ηταν στραβοκολλημενη σε σημειο που και χαζος και τυφλος να ησουν το καταλαβαινες αλλα και η μια θυρα απο τις 2 ειχε και μια ρωγμη.δηλαδη το πηραν το δουλεψαν,ξανα στο πακετο για το επομενο κοροιδο και ολα οκ.λεω στον υπαλληλο αυτο ειναι χρησιμοποιημενο και δεν το παραλαμβανω.το παλικαρι βεβαια δεν εφερε αντιρρηση.και ετσι το αφησα στο μαγαζι και εφυγα μες τα νευρα γιατι και χαλασα τον χρονο μου με το παραλιγο να παραλαβω ενα σκαρτο πραγμα και τσαμπα περιμενα 2 μερες και μετα εκανα αλλη παραγγελια εννοειτε σε αλλο eshop και περιμενα αλλες 2 μερες μεχρι να παραλαβω.το ολο θεμα το εγραψα γιατι τωρα τον τελευταιο χρονο πολλα νερα κανει το eshop....ειπαμε να σωθουν απο την κατρακυλα που ειχαν αλλα οχι να κανουν και γυφτιες στους πελατες τους...εγω θα πληρωνα για καινουργιο οχι κατι που το δουλεψαν και οταν το βαρεθηκαν μπηκε στο κουτι και παει στο κοροιδο που θα το πληρωσει..(για να μην πω για τις 2 φορες που αγορασα κατι και αλλα ελεγε στην περιγραφη και αλλα τελικα ηταν.Άκρως παραπλανητική η περιγραφή.....συγνωμη για το μεγαλο μηνυμα μου... 2
benign Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 αμφιβάλω αν διάβασες τα προηγούμενα posts... Τα διαβασα οπως εχω διαβασει και αυτο : http://www.e-shop.gr/how_return Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Τα διαβασα οπως εχω διαβασει και αυτο : http://www.e-shop.gr/how_return ε ναι, αφού η πολιτική ενός καταστήματος υπερισχύει του ΝΟΜΟΥ, ας γράψω κι εγώ μία ότι μπορώ να σκοτώνω όποιον θέλω χωρίς να πηγαίνω φυλακή... 5
MoviemakerGr Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Μονο που αυτό δεν είναι του Νομοθέτη αλλά του καταστήματος και ως γνωστόν δεν μπορείς να βάζεις όρους δικούς σου που συγκρούονται με τον νόμο.. αλλά και να το κάνεις είναι παντελώς ανίσχυρο απέναντι στο νομικό πλαίσιο. Απλά τα περισσότερα μαγαζιά ποντάρουν στο "δε βαριέσαι" στο " άστο αύριο" και στο ότι δεν υπάρχει κατ'αρχην ενημέρωση,μετά υπάρχει μια ελλιπής αρχή,και τέλος όλο αυτό οδηγεί στην ατιμωρησία.. κατά βάση όμως όλο αυτό είναι αντίκρυσμα και αποτέλεσμα δικών μας λάθος επιλογών.. Το φτηνό δικαιώνεται το καλό πολύ πιο δύσκολα,στις μέρες μας. 1
sotos 1 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Μπορεί να υπαναχώρηση παιδιά Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. Τα γράφει όλα αναλυτικά η σελίδα τους,θέλει προσοχή στην παραλαβη γιατί αν παραλάβετε απο κατάστημα η προστασία καταναλωτή δεν λογιάζει την συναλλαγή από απόσταση και διαδικτυακή,κούφο ειναι άλλα ειναι η απάντηση που πήρα απο την προστασια του καταναλωτη μετά απο καταγγελία που τους έκανα για υπαναχωρηση 2
benign Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Περα απο αυτο που γραφει ο κυριος απο πανω, να του στειλουν χαλασμενο προιον ,η ανοιγμενο,θα ειμουν 100% μαζι του. Οταν ομως ο TS εκανε λαθος ενω η περιγραφη του προιοντος ειναι επαρκης και ορθη δεν βλεπω που κολλαει η αιτιολογια ''ανοιγω την συσκευασια για να πληροφορηθω επειδη εκανα εξ αποστασεως αγορα''.Ανοιγοντας το,διαπιστωσε κατι αλλο απο την ακριβη περιγραφη του προιοντος? Γιατι δηλαδη,με ποια εννοια δικαιου,περιμενω να μου εξηγησει καποιος ορθολογικα,πρεπει η εταιρια να χρεωθει τα μεταφορικα λογω της γκαφας του καταναλωτη?
Razor333 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2014 Ο νόμος με τις επιστροφές είναι γενικός και αόριστος και ως συνήθως το μαγαζί που κάνει 100 εκατομμύρια τζίρο και φέρνει τεραστία έσοδα στο κράτος μόνο από το ΦΠΑ που σκουπίζει κάθε μήνα, έχει δίκιο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα