Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

...Πολιτική είναι και το σεξ που έχουν κάνει οι τροϊκανοί στο Σύνταγμά μας και γενικά στα ανθρώπινα (μας) δικαιώματα (όπως γενικά έχουν άλλωστε κάνει και σε άλλους νοματαίους τέτοιου τύπου τρώει-κες που ανά τον κόσμο και τις δεκαετίες έχουν συσταθεί) πάντως. Και γενικά όταν οι πολιτικές υπαγορεύονται κατά βούληση από λύκους και εφαρμόζονται σε (ξέφραγα) μαντριά, υπάρχει πρόβλημα.

 

Κατά τ' άλλα, καλά έκανες ο ίδιος και έκοψες μυρωμένα ρόδα (για να τα βλέπουνε και μερικοί) - όμως είσαι ένας από τους λίγους που δεν τον κάνουνε αλεύρι οι Μύλοι Αγίου Καπιταληστείου.

  • Like 2
  • 1 χρόνο αργότερα...
  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σήμερα πήγα στο eshop στο Μενίδι, μετά από μία ώρα ταλαιπωρίας διότι δεν έχουν μηχανήματα να δέχονται κάρτα maestro και την καινούρια mastercard πήγαν να μου δώσουν laptop με ανοικτό κουτί. Το λέω στην υπάλληλο και με τρεμάμενη φωνή μου είπε ότι μπορεί να είναι από την σκόνη. Καλά ακούσατε. Ύστερα, αφού ο άλλος υπάλληλος πήγε να ψάξει σφραγισμένο laptop και δε βρήκε μου είπε ότι μπορεί να το άνοιξε κάποιος προμηθευτής για να κάνει αναβαθμίσεις. Τί είδους αναβαθμίσεις σε laptop χωρίς os; Και γιατί να το κάνει ένας προμηθευτής; Κακή εμπειρία από το συγκεκριμένο κατάστημα.

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Τόσα χρόνια και ειδικά στο συγκεκριμένο forum έχω διαβάσει αρκετά για το κακό aftersales του eshop (με τους γνωστούς εμπαθείς να γράφουν τα απίστευτα για να το θάψουν) το οποίο χρειάστηκα κι εγώ για πρώτη φορά στα χρονικά των αγορών μου.

 

Πρόκειται για ένα ακουστικό bluetooth της plantronics που βγήκε off μετά από λίγους μήνες χρήσης. Επικοινώνησα με το eshop όπου με ενημέρωσαν να επιστρέψω το προϊόν από το point που το αγόρασα αφού με ενημέρωσαν ότι πρέπει να είναι στη συσκευασία με όλα του τα παρελκόμενα. Έτσι ''έμπλεξα'' κι εγώ μαζί τους. Την περασμένη Τρίτη λοιπόν το παρέδωσα και με ενημέρωσαν ότι σε 2-3 εργάσιμες θα έχω νεότερα. Σήμερα το πρωί παρέλαβα το καινούργιο.  B)

Δημοσ.

και εμενα με εχουν εξυπηρετηση πολυ καλα σε διαφορα θεματα.

 

μονο μια φορα ειχα ενα θεμα με τροφοδοτικο coolermaster .

Πηγαν να μου δωσουν αλλο λιγο υποδεεστερο (αλλα καλυτερο σε watt)  και εκει ομως βρηκα ακρη.

 

οσον αφορα το παραπανω θεμα επειδη εχω ιδιο κουτι coolermaster να πω οτι ειναι δικο του λαθος.

 

οταν το κουτι ειναι mini itx δεν γινεται να παιρνει full atx μητρικη.

 

μην τρελαθουμε.

 

σε αντιθεση με αλλα κουτια ομως οντως παιρνει κανονικο τροφοδοτικο και κανονικη καρτα γραφικων.

 

το τροφοδοτικο μαλιστα εξεχει λιγο απο πισω για να μην τρωει χωρο μεσα.

 

δεν νομιζω οτι ειναι λαθος του καταστηματος.

 

και οπως ειπε και ενας φιλος.

 

αμα πατε να παρετε καινουργιο και σας δωσουν ανοιχτο?  θα ζητησετε αλλο η εκπτωση??

 

αρα και αυτη γιατι να μην ζητησουν λιγοτερη επιστροφη?

 

δηλαδη για το λαθος του πελατη να μπουνε και μεσα?

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους,

 

Πριν ξεκινήσω να περιγράφω το συμβάν, να δηλώσω πως είμαι πελάτης του eshop από το 2005 και έχω αφήσει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5000 ευρώ αν όχι περισσότερα.

 

Πριν από μερικές μέρες έκανα μια παραγγελία 780ευρώ, μεταξύ των οποίων και το:

 

http://www.e-shop.gr/coolermaster-rc-130-kkn1-elite-130-midnight-black-p-PER.811281

 

Διαβάστε το λινκ, η περιγραφή γράφει:

 

'Το Cooler Master Elite 130 είναι ένα εξαιρετικά compact κουτί το οποίο όμως μπορεί να φιλοξενήσει μέσα του full size - high end components. Αντίθετα με άλλα Mini-ITX κουτιά, μπορεί να φιλοξενήσει full size ATX τροφοδοτικά, μεγάλες κάρτες γραφικών μέχρι 343mm, 1 συσκευή 5.25", 3 σκληρούς δίσκους 3.5"(ένας στο 5.25") και 5 SSDs 2.5"(3 στο 5.25", 1 από το side bracket και ένας στο κάτω μέρος του). Μπορείτε να τοποθετήσετε ακόμα και 120mm ψυγείο στο front panel του για να κάνετε το σύστημα σας υδρόψυκτο, ενώ 1x120mm fan μπροστά και 1x80mm fan στο side panel του φροντίζουν να κρατάνε δροσερά όλα τα υποσυστήματα!'

 

Από την περιγραφή κατάλαβα ότι παίρνει και motherboard ATX (αφου παίρνει full size - high end components και full-size τροφοδοτικά).

 

Παρέλαβα το κουτί, το άνοιξα, διαπίστωσα ότι δεν χωράει το motherboard, πακέτο, επιστροφή στο eshop. Το τοπικό κατάστημα Δράμας έλεγξε το κουτί, όπως ΑΠΕΙΡΕΣ φορές έχω επιστρέψει πράγματα, μου λέει, ναι, όλα οκ.

 

Σήμερα επικοινώνησα με το eshop και μου λέει ο κ Νίκος Γιούβας, υπεύθυνος επιστροφών πως 'έχει παραβιαστεί η ταινία ασφαλείας (; ;) του χαρτοκιβώτιου' και γι'αυτό επιστρέφονται χρήματα ΜΕΙΟΝ 20%. Ο κύριος Γιούβας έδειξε μηδενικό ενδιαφέρον για τον όγκο των παραγγελιών μου και καμία διάθεση να μου ανακαλέσει και να επιστρέψει το πλήρες ποσό - το οποίο ήταν επιπλέον 10 ευρώ. Θα μπορούσα να το δεχτώ αν η συσκευασία είχε καταστραφεί, το σελοφάν, το προϊόν να χτυπηθεί ή γρατζουνιστεί αλλά δεν μπορώ να δεχτώ την χαρτοταινία από το χαρτοκιβώτιο. Δηλαδή με ακτίνες Χ θα έβλεπα μέσα;

 

ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ παρέλαβα κουτιά ανοιγμένα, συσκευασίες κακοποιημένες από το eshop και ουδέποτε έφερα αντίρρηση, βλέποντας ότι το προϊόν είναι άριστο.

 

ΤΕΛΟΣ όμως, ο κόσμος πρέπει να ξυπνήσει, δε γίνεται να μας περνάνε για χαζούς πια. Εγώ από σήμερα παύω να είμαι πελάτης του eshop. Θεωρώ ανεπίτρεπτο ένας υπάλληλος να διώχνει πελάτη σαν κι εμένα από την εταιρεία για τέτοιο λόγο, για 10 ευρώ. Φυσικά ΟΛΟΙ καταλαβαίνετε ότι δεν πρόκειται για τα 10 ευρώ.

 

Θα ήθελα τα σχόλιά σας επί του θέματος.

 

 

1) Και αυτό δεν πάει μόνο σε εσένα αλλά το βλέπω συχνά πυκνα γραμμένο (πχ πιο πρόσφατα καμια βδομάδα πριν ένας έλεγε ότι ειναι καλός πελάτης τράπεζας με την έννοια ότι θα πρέπει να τον προσέξουν κτλ)

 

λες ξόδεψες τουλάχιστον 5000 ευρώ στο e-shop και είσαι πελάτης απο το 2005...

 

δηλαδή 12 χρόνια πελάτης... Αλλά ποια ειναι η ουσία;

 

5000/12 = 416 ευρώ μέσο όρο ανα έτος.

 

Είσαι πελάτης δηλαδή που τους αποδίδει 416 ΤΖΙΡΟ... αν βγάλουμε το κόστος ΦΠΑ κτλ λόγω των χαμηλών τιμών τους δεν παίζει απο αυτά τα 416 ευρώ να τους έμειναν στην τσέπι πάνω απο 41 ευρώ...

 

αλλά έστω πες ότι τους μένουν 50 ευρώ.. 50/12

 

Είσαι πελάτης δηλαδή που τους αποδίδει 4,16 ευρώ κέρδος ανα μήνα...

 

 

Ε για τέτοιον πελάτη γιατι να "ξεσκιστούν" δηλαδή;

 

Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως δεν παύεις να είσαι πελάτης και πως πρέπει να σου συμπεριφερθούν καλά όπως όλους τους άλλους πελάτες! Φυσικά όλα πρέπει να γίνουν με τον νόμο και με σκοπό να σε ευχαριστήσουν.

 

Αλλα δεν έχεις την σημαντικότητα που νομίζεις για να σε περιποιηθούν εξτρά για κάποιον λόγο είσαι άλλος ένας πελάτης.

 

 

Παρόλα αυτά όμως ΑΥΤΟ ΚΑΝΑΝΕ  οπότε μπράβο τους γιατι το να σου προσφέρουν την επιλογή να το πάρουν πίσω με 20% μείον στην τιμή καινούργιο ειναι ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ και καλή κίνηση εκ μέρους τους.

 

Απο το e-shop ΠΟΤΕ  δεν έχεις αγοράσει μεταχειρισμένο προϊόν κάνεις λάθος αν το νομίζεις ή λες ψέματα (εκτός και αν έχεις πάρει προσφορά απο τα stock που έχουν που δηλώνουν πως ειναι ανοιγμένα κτλ)

 

Και αν πήρες δεν ειναι φυσιολογικό έπρεπε να το επιστρέψεις για να πάρεις πίσω τα λεφτά σου.

 

2) Το κουτι στο link που παραθέτεις μια χαρά γράφει Τύπος κουτιού: Mini-ITX αρα είναι ΜΙΝΙ ΙΤΧ άρα φυσικά και δεν θα πάρει ATX μητρική! ειναι κοινή λογική!

 

Επίσης εντελώς άσχετος να είσαι και να μην ξέρεις τι ειναι ATX ITX και ΜΑΙΤΙΕΞ θα πρεπει να έχεις το μυαλό να δεις πως το κουτί είναι κούτσικο και άρα πως να χωρέσει η μεγάλη μητρική σου;

 

Τέλος επίσης γράφει και Διαστάσεις: 240 x 207,4 x 398,5 mm άρα ΚΑΜΙΑ απολύτως παρεξήγηση.

 

Στην περιγραφή που λες ΔΕΝ λέει πως υποστηρίζει ATX εξοπλισμό λέει απλά πως υποστηρίζει ΑΤΧ τροφοδοτικό και κάρτα έως 34 εκατοστά.

 

Άρα ότι άλλο συμπέρασμα έβγαλες εσύ ειναι αποκλειστικά δικό σου σφάλμα και δεν τους αφορά εσύ μπορεί να νομίζεις  διάφορα αυτοί δεν μπορούν να έχουν ευθύνη για την δικιά σου απερισκεψία ή άγνοια...

 

ό,τι χρειάστηκε να δηλώσουν στα χαρακτηριστικά το δηλώσανε με σαφήνεια και λεπτομέρεια.

 

Άρα το να το ΔΕΧΤΟΥΝ πίσω ειναι περιποίηση στον πελάτη και εγώ μόνο για θετικό το βλέπω κανονικά αν ήθελαν μπορούσαν να μην το πάρουν πίσω και δεν θα είχαν κανένα νομικό ή ηθικό θέμα...

 

3) Αφού λύσαμε το θέμα πως δεν έχουν καμια νομική ευθύνη μιας και περιγράψανε τα πάντα σωστά πάμε να δούμε και ηθικά το θέμα... γιατι να χάσουν λεφτά απο την τσέπη τους για δικό σου λάθος;

 

Σε ποιόν θα πουλήσουν το κουτί για καινούργιο τώρα; και πότε θα βρεθεί άτομο να πάρει ίδιο κουτί; γιατ να αναλάβουν το ρίσκο; επειδή δεν ξέρεις την διαφορά του ITX απο το ΑΤΧ ή αδιαφόρησες/βαριόσουν να διαβάσεις τα χαρακτηριστικά του προϊόντος που πρόκειται να αγοράσεις;

 

σου προτείνανε να το πάρουν πίσω με 70% γιατί τόσο θα το πουλήσουν ως μεταχειρισμένο οπότε δέχτηκαν να μπούνε στον κόπο να αποκτήσουν 70% ζημιά σε αυτό το προιόν για δικό σου λάθος προκειμένω να σε εξυπηρετήσουν ελπίζοντας πως θα το πουλήσουν στο stockhouse (και κανένας δεν το εγγυάται αυτό παίζει κάλιστα να μείνει στο ράφι... )

 

4) Πολύ ωραίος πελάτης είσαι (πέρα του χαμηλού τζίρου) 12 χρόνια δεν είχες παράπονο και επειδή μια μοναδική φορά δεν σου κάνανε το χατίρι έτσι ακριβώς όπως περίμενες (χωρίς να ειναι υποχρεωμένοι και ενώ εσύ φταις) θεωρείς πως αξίζει να τους παρατήσεις για πάντα... Αντί να τους πεις ευχαριστώ και συγγνώμη για την ταλαιπωρία κτλ τους την λες και απο πάνω..

 

 

EDIT... ότι νάναι δεν είδα πόσο παλιό ήταν το θέμα και δεν θα το κοιτούσα  απλά έλοιπε η επιλογή αγοράς απο το link και με πονήρεψε στο να τσεκάρω πόσος καιρός πέρασε απο το OP :P

 

Γιατί ξεθάβετε το θέμα ένας θεος ξέρει... :P

 

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...