Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

προφανώς, σιγά μην το έβαζαν λόγω της ταινίας, ένα ξαναπακετάρισμα και πούλημα στην κανονική τιμή...

  • Like 1
  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Συνέχισε να "μάχεσαι" για το άδικο φίλε μου....

 

...προφανώς ο Μούβης δεν είπε κάτι σε στυλ "και κλεφταράς ή μεγαλολαμόγιο να είναι ο άλλος, είναι άνθρωπος κι εγώ θα τον στηρίξω".

Η λογική του είναι τόσο απλή και βικτοροουγκωδική, σα να σου λέει "εγώ στους Αθλίους είμαι με τον Αγιάννη και όχι με τον Ιαβέρη, όταν τουλάχιστον πρόκειται για ένα καρβέλι ψωμί επί πείνας".

 

Επίσης είπαμε ότι είναι πόλεμος η όλη φάση. Και στον πόλεμο διαλέγει κανείς χαρακώματα, θέλει-δεν θέλει, κάποια στιγμή. Κι αυτό που "λέει" ο Μούβης είναι, ότι και οι "άσκεφτοι" έχουν δικαιώματα. Καλή ώρα ο TS που "επιπόλαια" παρήγγειλε κάτι, χωρίς πρώτα να το περάσει από ακτινογραφία (από την άλλη έχει και ένα ελαφρυντικό ότι η περιγραφή του προϊόντος δεν ήταν και απολύτως ξεκάθαρη. Ανεξαρτήτως αν υπήρχε δόλος ή όχι).

Και ότι δικαιώματα έχουν και οι "άκομψοι" ακόμα : πιστεύω πως ο Μούβης ΔΕΝ συνάδει με την "ακραία" δήλωση του TS περί "10ρικου από την υπαλληλότσεπη". Δεν έγραψε περί αυτού, αλλά αν ερωτηθεί, πιστεύω ότι θα πει "ναι, εγώ δεν θα σκεφτόμουν έτσι/δεν θα έλεγα κάτι τέτοιο". Όμως ακόμη και σε αυτήν την περίπτωση, δεν είναι διατεθειμένος να "αλλάξει χαράκωμα", προτείνοντας "τιμωρητική" αντιμετώπιση στον "άσκεφτο και άκομψο". Γιατί θεωρεί πως συνεχίζει να ισχύει το δικαίωμα του να επιστρέψει προϊόν, χωρίς ερωτήσεις και χωρίς κυρώσεις (οι οποίες καν δεν προβλέπονται νομοθετικά, αλλά καθ' υπέρβαση από το ίδιο το κατάστημα, το οποίο ορίζει όπως γουστάρει, κι αν θες τρέχα το στα δικαστήρια για...10 Ευρώ μετά...).

 

[Κάπου εδώ, συνέχισε να θυμάσαι ότι είναι πόλεμος, και στους πολέμους κανείς δεν πηγαίνει με τον σταυρό στο χέρι. Για να εξηγούμαστε δηλαδή, καθώς είναι αδικαιολόγητα άτεγκτη η δική σου "ουδέτερη" στάση. Και να θυμάσαι ότι όπως ήδη αναφέρθηκε, τα καταστήματα και τρόπους έχουν για να..."ξανακάνουν καινούριο" ένα προϊόν, και γενικά δεν είναι και τόσο θύματα...Πόσο μάλλον από τον κάθε αδύναμο, συγκριτικά, πελάτη...Τουναντίον συνεχώς παραβιάζουν διατάξεις, δίνοντας τη μάχη από το δικό τους χαράκωμα, και μετά κοπανάνε κι ένα "ας μας πάει στα δικαστήρια λοιπόν". Περίπτωση που όπως είπαμε, σπάνια επιλέγει να κάνει ο απλός καταναλωτής, που είναι και η πλειονότητα...]

 

Κοντολογίς, εσύ θες να είναι όλοι σωστοί. Δεκτό, αλλά μπαίνουν πολλοί παράμετροι στη μέση και το πράγμα μπερδεύεται.

Κι ο Μούβης απλά σου λέει "δεν μπορώ να φορέσω κουκούλα και να δακτυλοδείξω τον άλλον επειδή έκανε μια ολίγον παπαροδήλωση και να ζητήσω την τιμωρία του, όταν η ουσία του ζητήματος είναι ότι μπορεί και πρέπει να πάρει πίσω τα λεφτά του, καθώς τον δικαιώνει για αυτό και ο νόμος". Θα ήταν γι' αυτόν μια "technicallity", και το θεωρεί άδικο.

Ίσως το μόνο λάθος του Μούβη να ήταν που τουλάχιστον δεν έψεξε τον TS για την "υπόθεση 10άρικο", όπως αυτός την έθεσε. Η οποία προσωπικά συμφωνώ ότι ήταν παρατραβηγμένη ως δήλωση/"απαίτηση", και εγώ σαν άνθρωπος θα του έλεγα "αυτήν την βλακεία τί την ήθελες. Ο νόμος βέβαια σε καλύπτει και καλά κάνει κι όλας και ζήτα ολόκληρο το ποσό πίσω". Η..."timouria" (sic) που εσύ θες να του επιβληθεί "για να είναι πιο προσεκτικός την επόμενη φορά με το τί παραγγέλνει", με την ΑΦΟΡΜΗ του "να μου δώσει ο υπάλληλος το 10άρικο από την τσέπη του" (που προφανώς σε εξόργισε, και μάλλον δικαίως), δίνει δικαίωμα στα καταστήματα "να ορίζουν δικούς τους κανόνες εντός του νομοθετικού πλαισίου". Και προσωπικά θα έλεγα, φτάνουν τα όσα κάνουν από το δικό τους χαράκωμα, ε ας μην σιγοντάρουμε ΚΑΙ τέτοιες πρακτικές...(αν βγει κάποια στιγμή ο νομοθέτης και ορίσει συγκεκριμένα πρόστιμα προς τους "άσκεφτους καταναλωτές", τότε θα είναι εντελώς αλλιώς το πράμμα).

  • Like 3
  • Super Moderators
Δημοσ.

Το εκθεσιακο στο πουλησαν για καινουριο?

όχι αλλά πως θα δεις το προϊόν χωρίς να το βγάλεις από τη συσκευασία?

 

η συσκευασία δεν είναι το προϊόν και για να το δεις όπως μπορείς στο κατάστημα το οποίο το έχουν σε ράφια εκτός κουτιού αναγκαστικά θα την ανοίξεις, για αυτό και το επιτρέπει ο νόμος σε συναλλαγές εξ αποστάσεως...

Δημοσ.

όχι αλλά πως θα δεις το προϊόν, η συσκευασία δεν είναι το προϊόν για να το δεις όπως μπορείς στο κατάστημα το οποίο το έχουν σε ράφια εκτός κουτιού...

 

με αυτή τη λογική επιτρέπει ο νόμος να ανοίξεις την συσκευασία...

 

Το φυσικο καταστημα εχει το συν της εκθεσης το μειον της τιμης, δεν μπορεις να τα εχεις ολα δικα σου. Η συσκευασια γραφει αναλυτικα τι υποστηριζει το κουτι, ποσες usb εχει και ποσο μεγαλο ειναι, δεν χρειαζεται να την χαλασεις για να δεις αν σου κανει.

 

Βεβαια συμφωνω οτι ειναι τραβηγμενο στην περιπτωση αυτη να μην το δεχτει πισω ο εμπορας, γιατι δεν χαλασε και το συμπαν για μια ταινια και πολυ ευκολα ξανακλεινει και δεν εχει παθει και τπτ. Σε αλλες συσκευασιες ομως δεν συμβαινει αυτο.

 

Παντως, δεν μπορω να καταλαβω τι ελπιδες εχετε να βγαλετε ακρη με το eshop.gr, εχουν κανει τις λογιστικες παρατυπιες, χρωστανε στο δημοσιο ποσα εκατομμυρια και ακομα ειναι ανοιχτοι κανονικα και με τον νομο. Πιστευετε οτι δεν θα βρουνε ενα παραθυρακι σε τετοιους κανονισμους? Επισης δεν ξερω τι ρολο βαραει αυτο το κουτι και αυτη η περιβοητη ταινια ασφαλειας, αλλα πολυ πριν τους νεους κανονισμους το eshop ειχε δικαιωμα υπαναχωρησης εντος 14 ημερων και το γραφει πανω στην αποδειξη.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το φυσικο καταστημα εχει το συν της εκθεσης το μειον της τιμης, δεν μπορεις να τα εχεις ολα δικα σου. Η συσκευασια γραφει αναλυτικα τι υποστηριζει το κουτι, ποσες usb εχει και ποσο μεγαλο ειναι, δεν χρειαζεται να την χαλασεις για να δεις αν σου κανει.

κάποιες φορές χρειάζεται και για αυτό προβλέπεται, μιας κι ο νόμος καλύπτει πάρα πολλά προϊόντα...

 

ελπίδες ελάχιστες μιας και το κατάστημα ξέρει ότι στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων ο πελάτης δεν πρόκειται να το πάει δικαστικά οπότε αν επιμένει κι εκείνο δεν υπάρχει εύκολος κι άμεσος τρόπος να το αναγκάσεις

 

το θέμα είναι να μάθει ο κόσμος τα δικαιώματά του γιατί μέχρι στιγμής, δώσε θάρρος στο χωριάτη να σ' ανέβει στο κρεβάτι...

  • Like 2
Δημοσ.

Το eshop επιμένει στο παραμύθι του ,ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση το ένα κολλημένο λευκό πίξελ (σε σχήμα οβάλ για να μην ξεχνιόμαστε) ενώ αναφέρει πως δεν έχει ιμάντα κλίσης το προιον μιας και δεν είναι οθόνη ,η περίοδος χάριτος τελείωσε πάω κατευθείαν σε καταγγελία ,ευχαριστώ παιδιά για την βοήθεια σας...

  • Like 1
Δημοσ.

washcloud, μ'αρέσουν οι τοποθετήσεις σου γενικά και χαίρομαι που συμμετέχεις στο νήμα.

 

Το 'δεκάρικο υπαλληλοτσέπης', ήταν τρόπος περισσότερο έμφασης παρά κυριολεκτικής ετυμολογίας. Δεν θα είχα τέτοια απαίτηση από κανέναν υπάλληλο.. αν και παρόλα αυτά, εγώ προσωπικά, θα έκανα ό,τι είναι δυνατόν για να υπερασπιστώ το δίκαιο, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΔΙΝΑ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ 10 ΕΥΡΩ. Ναι, εγώ θα τα έδινα... ίσως ήταν βλακώδες από μέρους μου να συμμερίζονται οι γύρω μου τη λογική μου.

 

Και βασικά όχι θα έδινα, ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ.. που; Στο δημόσιο (που δουλεύω), χάλασα κάτι και το αγόρασα αντί να το φορτώσω οπουδήποτε... που ξέρετε τι κατασπατάληση γίνεται. Το σωστό σωστό και το λάθος λάθος.

  • Like 1
Δημοσ.

Αδερφέ, πολλοί θα το σκεφτόντουσαν όπως και εσύ. Το κάνουν άλλωστε στην καθημερινότητά τους, και είναι από φυσιολογικό έως και θεμιτό το να πουν "έτσι έπρεπε να κάνει ο υπάλληλος - εγώ στη θέση του πάντως έτσι θα έκανα". Και εδώ λοιπόν "δικαιολογημένος" είσαι, για εμένα.

 

Το θέμα όμως είναι (όπως προσπαθούσα να σου εξηγήσω) ότι αναφέροντάς το εδώ, έχασες στη "βιτρίνα" σου, δίνοντας δικαίωμα (είχα πει πως "μεγάλο πράμμα το δικαίωμα", αν θυμάσαι), σε όσους ήδη είχαν στραβώσει μαζί σου, θεωρώντας καθαρά δικό σου το σφάλμα της παραγγελίας, να πάρουν την "υπαλληλότσεπη" ως ΑΠΑΙΤΗΣΗ σου...

 

Για εμένα τουλάχιστον, ήταν προφανές ότι δεν είσαι άνθρωπος σε φάση..."Γκόλουμ" (...ιτς μάααααααϊν, και οι λοιποί Άγαμοι Θύται). Αν σε είχα κόψει για τέτοιον, ΔΕΝ θα ήμουν "υπέρ σου"...

(...και νομίζω ότι δεν γινόταν να είσαι, καθώς μας τα είπες όλα χαρτί και καλαμάρι εξ' αρχής. ΑΝ ήσουν....γλίτσας, σιγά που θα άφηνες την παραμικρή υπόννοια ότι έστω μερικώς ευθυνόσουν εσύ "για το λάθος στην παραγγελία", ότι "την έκανες ολίγον στο πόδι" κτλ...Θα μας τα έλεγες όλα "μεταμφιεσμένα", με σκοπό απλώς να βγάλεις "χολή", καλύπτοντας οποιοδήποτε δικό σου...ίχνος θα μπορούσε να δώσει δικαίωμα για "κράξιμο"...

Είσαι λοιπόν, εμφανώς ειλικρινής χαρακτήρας, κι αν και ΔΕΝ είμαι της άποψης ότι ΠΑΝΤΑ η ειλικρίνεια αξίζει βγάλσιμο καπέλου -πχ ένας δολοφόνος που παραδέχεται την ενοχή του, δεν...μου λέει και πολλά πράγματα...- στην περίπτωσή σου νομίζω ότι αξίζει να μνημονευτεί.)

 

Παρ' όλα όμως τα ακριβώς από πάνω -που καλά έκανες και τα 'πες- θα ήταν καλύτερο να είχες αφήσει στην άκρη την ΑΠΟΨΗ σου (δεν μιλάμε άλλωστε για κάποιο "γεγονός" και απόκρυψή του) για το "πώς θα έπρεπε να είχε συμπεριφερθεί ο υπάλληλος σε σχέση με εσένα, την...τσίπα του μαγαζιού, και την τσέπα την δική του"....    ;)

  • Like 2
Δημοσ.

ΓΙα όποιους παρακολουθούν το νήμα... αρχικά έκανα επώνυμη καταγγελία εναντίον του eshop και του υπεύθυνου επιστροφών για το γεγονός ότι ενώ δήλωσε ότι γνωρίζει το νόμο, τον αγνοούσε παντελώς.

 

Πήγα σήμερα στο eshop για να πάρω μια απόδειξη που μου χρωστούσαν και από τη συζήτηση διαπίστωσα ότι είχαν επιστρέψει το κουτί στο κατάστημα. Το πήρα πίσω. Θα το πουλήσω αλλού, δε με νοιάζει. Λεφτά λιγότερα από την αξία του δεν υπήρχε περίπτωση να πάρω πίσω.

 

Πραγματικά ευελπιστώ αυτά τα γρανάζια που έδωσα μια μικρή ώθηση να αργήσουν αλλά να αποδώσουν, σε κάθε περίπτωση, ακόμα και αν το νήμα έχει πεθάνει, θα σας γράψω τις εξελίξεις.

 

Το eshop έχασε οριστικά εναν πελάτη. Από την κουβέντα με τον -συμπαθή κάτα τ'άλλα- υπάλληλο στο υποκατάστημα του eshop, ούτε τον ίδιο τον ενδιέφερε που με 'έχαναν' από πελάτη. Κρίμα γι'αυτούς.

 

Κλείνοντας να πω, πως δεν εύχομαι ούτε στον εχθρό μου να μπλέξει σε αντίστοιχη υπόθεση, όχι αποκλειστικά με το eshop, με οποιοδήποτε κατάστημα, γιατί τα νεύρα και η ταλαιπωρία -ιδιαίτερα για άτομα σαν κι εμένα με αυξημένο το αίσθημα δικαίου- είναι απίστευτα επιβαρυντικά. Ελπίζω σε άτομα που δε χαρίζονται σε αδικίες και μάχονται για το σωστό.

Δημοσ.

Το ότι το πήρες πίσω δεν θα είναι υπέρ σου στην διαιτησία με την γραμματεία καταναλωτή.

Έπρεπε να έχεις απόδειξη τι πλήρωσες και τι σου επέστρεψαν,τώρα μπορούν να ισχυριστούν ότι θέλουν.. η ότι τελικά υπήρξε συμβιβασμός.

Δημοσ.

...περισσότερο μ'ενδιαφέρει η απόδοση δικαιοσύνης και η εφαρμογή κάποιου είδους ποινής, παρά τα 10ευρώ που θα έπαιρνα λιγότερα, ή το κουτί το ίδιο. Δεν είναι η συγκεκριμένη συναλλαγή το θέμα, είναι η στάση της επιχείρισης.

Δημοσ.

...περισσότερο μ'ενδιαφέρει η απόδοση δικαιοσύνης και η εφαρμογή κάποιου είδους ποινής, παρά τα 10ευρώ που θα έπαιρνα λιγότερα, ή το κουτί το ίδιο. Δεν είναι η συγκεκριμένη συναλλαγή το θέμα, είναι η στάση της επιχείρισης.

 

Εδώ αντικρίζουμε γύρω μας καθημερινά εκατοντάδες ανθρώπινες περιπτώσεις στις οποίες όντως χρειάζεται απόδοση δικαιοσύνης και εσύ έχεις τρελαθεί να αποδοθεί δικαιοσύνη για 10 ευρώ σε μία ανώνυμη εταιρία? Η αίσθηση δικαίου που λες πως έχεις μάλλον θέλει fine tuning γιατί "χτυπάει" ολλούθε.

Δημοσ.

...δηλαδή η ανώνυμη (των εκατομμυρίων τζίρου από πίσω) είναι δικαιολογημένη να κοτσάρει προστίματα α-λα ε ντε λα μαγκέ ντε Βοτανίκ (προφανώς όχι μόνο σε έναν, αλλά σε ποιός ξέρει ποιόν αριθμό και τί ποσών, δια να μην ξεχνιόμεθα δηλαδή), αλλά ο πρόβατος των 1000 (περίπου, φαντάζομαι) Ευρώ τον μήνα, πρέπει να περάσει από τχιουνάρισμα;

 

Κουλ λότζικ, μπρο.

  • Like 1
Δημοσ.

Είναι πολιτική του e-shop η κ΄ρατηση 20% στις επιστροφές. Την έπαθα και εγώ μετά από πολλά χρόνια πελάτης τους επιστρέφοντας RAM με πρόβλημα οι οποίες ποτέ δεν παίξανε σε 3 δικά μου μηχανάκια ενώ αυτοί λέγανε ότι στο δικό τους παίξανε νορμαλ. Επειδή λέει είχα ανοίξει τη συσκευασία -20%. Για αυτό δεν με ξαναείδανε ....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...