Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους,

 

Πριν ξεκινήσω να περιγράφω το συμβάν, να δηλώσω πως είμαι πελάτης του eshop από το 2005 και έχω αφήσει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5000 ευρώ αν όχι περισσότερα.

 

Πριν από μερικές μέρες έκανα μια παραγγελία 780ευρώ, μεταξύ των οποίων και το:

 

http://www.e-shop.gr/coolermaster-rc-130-kkn1-elite-130-midnight-black-p-PER.811281

 

Διαβάστε το λινκ, η περιγραφή γράφει:

 

'Το Cooler Master Elite 130 είναι ένα εξαιρετικά compact κουτί το οποίο όμως μπορεί να φιλοξενήσει μέσα του full size - high end components. Αντίθετα με άλλα Mini-ITX κουτιά, μπορεί να φιλοξενήσει full size ATX τροφοδοτικά, μεγάλες κάρτες γραφικών μέχρι 343mm, 1 συσκευή 5.25", 3 σκληρούς δίσκους 3.5"(ένας στο 5.25") και 5 SSDs 2.5"(3 στο 5.25", 1 από το side bracket και ένας στο κάτω μέρος του). Μπορείτε να τοποθετήσετε ακόμα και 120mm ψυγείο στο front panel του για να κάνετε το σύστημα σας υδρόψυκτο, ενώ 1x120mm fan μπροστά και 1x80mm fan στο side panel του φροντίζουν να κρατάνε δροσερά όλα τα υποσυστήματα!'

 

Από την περιγραφή κατάλαβα ότι παίρνει και motherboard ATX (αφου παίρνει full size - high end components και full-size τροφοδοτικά).

 

Παρέλαβα το κουτί, το άνοιξα, διαπίστωσα ότι δεν χωράει το motherboard, πακέτο, επιστροφή στο eshop. Το τοπικό κατάστημα Δράμας έλεγξε το κουτί, όπως ΑΠΕΙΡΕΣ φορές έχω επιστρέψει πράγματα, μου λέει, ναι, όλα οκ.

 

Σήμερα επικοινώνησα με το eshop και μου λέει ο κ Νίκος Γιούβας, υπεύθυνος επιστροφών πως 'έχει παραβιαστεί η ταινία ασφαλείας (;;) του χαρτοκιβώτιου' και γι'αυτό επιστρέφονται χρήματα ΜΕΙΟΝ 20%. Ο κύριος Γιούβας έδειξε μηδενικό ενδιαφέρον για τον όγκο των παραγγελιών μου και καμία διάθεση να μου ανακαλέσει και να επιστρέψει το πλήρες ποσό - το οποίο ήταν επιπλέον 10 ευρώ. Θα μπορούσα να το δεχτώ αν η συσκευασία είχε καταστραφεί, το σελοφάν, το προϊόν να χτυπηθεί ή γρατζουνιστεί αλλά δεν μπορώ να δεχτώ την χαρτοταινία από το χαρτοκιβώτιο. Δηλαδή με ακτίνες Χ θα έβλεπα μέσα;

 

ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ παρέλαβα κουτιά ανοιγμένα, συσκευασίες κακοποιημένες από το eshop και ουδέποτε έφερα αντίρρηση, βλέποντας ότι το προϊόν είναι άριστο.

 

ΤΕΛΟΣ όμως, ο κόσμος πρέπει να ξυπνήσει, δε γίνεται να μας περνάνε για χαζούς πια. Εγώ από σήμερα παύω να είμαι πελάτης του eshop. Θεωρώ ανεπίτρεπτο ένας υπάλληλος να διώχνει πελάτη σαν κι εμένα από την εταιρεία για τέτοιο λόγο, για 10 ευρώ. Φυσικά ΟΛΟΙ καταλαβαίνετε ότι δεν πρόκειται για τα 10 ευρώ.

 

Θα ήθελα τα σχόλιά σας επί του θέματος.

 

  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Και τι φταινε αυτοι που δεν ψαχνεις για το προιον?Το κουτι ειναι στην κατηγορια mini tower.Η ιδια η εταιρια το προοριζει για mini atx.Οτι full size χωραει το γραφει στην περιγραφη.Τα υπολοιπα ανηκουν στην κατηγορια mini tower

  • Like 4
Δημοσ.

Παιδια το eshop και το καθε eshop ειναι απροσωπες επειχειρησεις.Δεν τους ενδιαφερει αν ο ταδε πελατης τους αφησε 10, 100 η 10000 ευρω.Η αντιμετωπιση ειναι ιδια για ολους.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

αγορά μέσω internet?

 

http://www.insomnia.gr/topic/536024-βασικός-οδηγός-για-τα-δικαιώματα-του-καταναλωτ/

 

Αναιτιολόγητη Υπαναχώρηση - Επιστροφή Χρημάτων

Στις αγορές από απόσταση (όπως οι διαδικτυακές), έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος επιστρέφοντας το προϊόντος στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Όπως προβλέπει και ο νόμος, δε χρειάζεται να αιτιολογήσετε γιατί δε θέλετε το προϊόν. Ζητάτε μία αίτηση υπαναχώρησης από το κατάστημα, τη συμπληρώνετε και τη στέλνετε μαζί με το προϊόν (παράδειγμα αίτησης). Το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σας επιστρέψει τα χρήματά σας (δε δεχόμαστε πιστωτικό αν δε θέλουμε). Το κατάστημα πρέπει εντός 14 ημερών από την επιστροφή των προϊόντων (ή την αποστολή αποδεικτικού ότι τα στείλατε πίσω) να σας επιστρέψει τα χρήματά σας, με τον ίδιο τρόπο που τα εισέπραξε.

Σε περίπτωση που δεν έχουμε ενημερωθεί από το κατάστημα για το δικαίωμά μας να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση (την αγορά δηλαδή) καθώς και για τις λεπτομέρειες της υπαναχώρησης (προϋποθέσεις, προθεσμία, διαδικασίες), τότε το δικαίωμά μας για υπαναχώρηση παρατείνεται κατά δώδεκα μήνες από τη λήξη της αρχικής προθεσμίας υπαναχώρησης (Κοινή Υπουργική Απόφαση Z1-891 του 2013), άρθρο 3στ.

Σχετικά με το αν θα πρέπει το προϊόν να είναι σφραγισμένο ή όχι, η ευρωπαϊκή νομοθεσία είναι σαφής (οι υπογραμμίσεις δικές μου):

 

Άρθρο 37: Καθώς στην περίπτωση των εξ αποστάσεως πωλήσεων ο καταναλωτής δεν είναι σε θέση να δει τα αγαθά πριν από τη σύναψη της σύμβασης, θα πρέπει να έχει δικαίωμα υπαναχώρησης. Για τον ίδιο λόγο, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει και να ελέγξει τα αγαθά που έχει αγοράσει, στον βαθμό που χρειάζεται για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Όσον αφορά τις συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιτίας του δυνητικού στοιχείου του αιφνιδιασμού και/ή της ψυχολογικής πίεσης. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση θα πρέπει να τερματίζει την υποχρέωση των συμβαλλόμενων μερών για εκτέλεση της σύμβασης.

 

Άρθρο 47: Ορισμένοι καταναλωτές ασκούν το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχουν χρησιμοποιήσει τα αγαθά σε βαθμό μεγαλύτερο από αυτόν που είναι αναγκαίος για να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών. Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής δεν θα πρέπει να χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης, αλλά θα πρέπει να είναι υπεύθυνος για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών. Προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών, ο καταναλωτής θα πρέπει να τα χειρίζεται και να τα εξετάζει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα του επιτρεπόταν να το πράξει σε κάποιο κατάστημα. Παραδείγματος χάριν, ο καταναλωτής θα πρέπει μόνο να δοκιμάσει κάποιο ρούχο και δεν θα πρέπει να του επιτραπεί να το φορέσει. Κατά συνέπεια, ο καταναλωτής θα πρέπει να χειρίζεται και να εξετάζει τα αγαθά με τη δέουσα προσοχή στη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης. Οι υποχρεώσεις του καταναλωτή σε περίπτωση υπαναχώρησης δεν θα πρέπει να αποθαρρύνουν τον καταναλωτή από την άσκηση του δικαιώματός του να υπαναχωρήσει.

 

Το ότι έβγαλες την ταινία ασφαλείας δεν λέει τπτ...

  • Like 5
Δημοσ.

Θα τα βρεις εδώ > http://www.insomnia.gr/topic/464018-παράπονα-από-το-e-shop/

 

Τίποτα δεν είναι τυχαίο - εδώ ίσως μετά από κανένα μήνα να βρεις το δίκιο σου. > http://www.efpolis.gr/

Άνοιξε κ το Spoiler για να βοηθηθείς.

 

 

Αναιτιολόγητη Υπαναχώρηση - Επιστροφή Χρημάτων

 

Στις αγορές από απόσταση (όπως οι διαδικτυακές), έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος επιστρέφοντας το προϊόντος στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Όπως προβλέπει και ο νόμος, δε χρειάζεται να αιτιολογήσετε γιατί δε θέλετε το προϊόν. Ζητάτε μία αίτηση υπαναχώρησης από το κατάστημα, τη συμπληρώνετε και τη στέλνετε μαζί με το προϊόν (παράδειγμα αίτησης). Το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σας επιστρέψει τα χρήματά σας (δε δεχόμαστε πιστωτικό αν δε θέλουμε). Το κατάστημα πρέπει εντός 14 ημερών από την επιστροφή των προϊόντων (ή την αποστολή αποδεικτικού ότι τα στείλατε πίσω) να σας επιστρέψει τα χρήματά σας, με τον ίδιο τρόπο που τα εισέπραξε.

 

Σε περίπτωση που δεν έχουμε ενημερωθεί από το κατάστημα για το δικαίωμά μας να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση (την αγορά δηλαδή) καθώς και για τις λεπτομέρειες της υπαναχώρησης (προϋποθέσεις, προθεσμία, διαδικασίες), τότε το δικαίωμά μας για υπαναχώρηση παρατείνεται κατά δώδεκα μήνες από τη λήξη της αρχικής προθεσμίας υπαναχώρησης (Κοινή Υπουργική Απόφαση Z1-891 του 2013), άρθρο 3στ.

 

Σχετικά με το αν θα πρέπει το προϊόν να είναι σφραγισμένο ή όχι, η ευρωπαϊκή νομοθεσία είναι σαφής (οι υπογραμμίσεις δικές μου):

 

 

 

Άρθρο 37: Καθώς στην περίπτωση των εξ αποστάσεως πωλήσεων ο καταναλωτής δεν είναι σε θέση να δει τα αγαθά πριν από τη σύναψη της σύμβασης, θα πρέπει να έχει δικαίωμα υπαναχώρησης. Για τον ίδιο λόγο, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει και να ελέγξει τα αγαθά που έχει αγοράσει, στον βαθμό που χρειάζεται για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Όσον αφορά τις συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιτίας του δυνητικού στοιχείου του αιφνιδιασμού και/ή της ψυχολογικής πίεσης. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση θα πρέπει να τερματίζει την υποχρέωση των συμβαλλόμενων μερών για εκτέλεση της σύμβασης.

 

 

 

Άρθρο 47: Ορισμένοι καταναλωτές ασκούν το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχουν χρησιμοποιήσει τα αγαθά σε βαθμό μεγαλύτερο από αυτόν που είναι αναγκαίος για να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών. Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής δεν θα πρέπει να χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης, αλλά θα πρέπει να είναι υπεύθυνος για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών. Προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών, ο καταναλωτής θα πρέπει να τα χειρίζεται και να τα εξετάζει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα του επιτρεπόταν να το πράξει σε κάποιο κατάστημα. Παραδείγματος χάριν, ο καταναλωτής θα πρέπει μόνο να δοκιμάσει κάποιο ρούχο και δεν θα πρέπει να του επιτραπεί να το φορέσει. Κατά συνέπεια, ο καταναλωτής θα πρέπει να χειρίζεται και να εξετάζει τα αγαθά με τη δέουσα προσοχή στη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης. Οι υποχρεώσεις του καταναλωτή σε περίπτωση υπαναχώρησης δεν θα πρέπει να αποθαρρύνουν τον καταναλωτή από την άσκηση του δικαιώματός του να υπαναχωρήσει.

 

 

Δημοσ.

Παιδια το eshop και το καθε eshop ειναι απροσωπες επειχειρησεις.Δεν τους ενδιαφερει αν ο ταδε πελατης τους αφησε 10, 100 η 10000 ευρω.Η αντιμετωπιση ειναι ιδια για ολους.

Και αυτο ειναι καλο οχι κακο.Αν καποιος πηγαινε για πρωτη φορα και ειχε κακη αντιμετωπιση δεν θα ξαναπηγαινε και θα ελεγε και σε αλλους να μην πανε.

 

Μα η περιγραφή τα λέει διαφορετικά.

Καλά έκανες ΤΣ.

 

Αποστολή από το GT-I9100 με τη χρήση Insomnia App

Που λεει η περιγραφη οτι παιρνει full atx μητρικες?

 

τωρα για το θεμα με την ζελατινα εχεις δικιο και καλο θα ηταν να απευθυνθεις στο αρθρο του thresh

  • Like 1
Δημοσ.

Και τι φταινε αυτοι που δεν ψαχνεις για το προιον?Το κουτι ειναι στην κατηγορια mini tower.Η ιδια η εταιρια το προοριζει για mini atx.Οτι full size χωραει το γραφει στην περιγραφη.Τα υπολοιπα ανηκουν στην κατηγορια mini tower

Συμφωνώ με το παραπάνω σχόλιο ήθελε περισσότερο ψάξιμο από εσένα scooterlord για να βεβαιωθείς ότι δέχεται κανονικές μητρικές.

 

 

Σήμερα επικοινώνησα με το eshop και μου λέει ο κ Νίκος Γιούβας, υπεύθυνος επιστροφών πως 'έχει παραβιαστεί η ταινία ασφαλείας (; ;) του χαρτοκιβώτιου' και γι'αυτό επιστρέφονται χρήματα ΜΕΙΟΝ 20%. 

 

Όσο για τη ταινία ασφαλείας που αναφέρεις είναι γελοία δικαιολογία και θα πρέπει να τους πιέσεις περισσότερο ακόμα και με καταγγελία στο συνήγορο του καταναλώτή.

 

 

ΤΕΛΟΣ όμως, ο κόσμος πρέπει να ξυπνήσει, δε γίνεται να μας περνάνε για χαζούς πια. Εγώ από σήμερα παύω να είμαι πελάτης του eshop. Θεωρώ ανεπίτρεπτο ένας υπάλληλος να διώχνει πελάτη σαν κι εμένα από την εταιρεία για τέτοιο λόγο, για 10 ευρώ. Φυσικά ΟΛΟΙ καταλαβαίνετε ότι δεν πρόκειται για τα 10 ευρώ.

Θα πρέπει να καταλάβεις ότι δεν ευθύνεται ο συγκεκριμένος υπάλληλος που αναφέρεις διότι εφαρμόζει τη πολίτικη του e-shop. Επιπλέον δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι τα για τα μαγαζιά (ηλεκτρονικά και μη) όσες καλές σχέσεις και να έχουμε δεν είμαστε φίλοι αλλά υπάρχει η λογική του κέρδους.

  • Like 1
Δημοσ.

Νομιζω οτι ο ΤΣ δεν εχει απολυτο δικιο αν δειτε την περιγραφη λεει

 

Το Cooler Master Elite 130 είναι ένα εξαιρετικά compact κουτί το οποίο όμως μπορεί να φιλοξενήσει μέσα του full size - high end components. Αντίθετα με άλλα Mini-ITX κουτιά, μπορεί να φιλοξενήσει full size ATX τροφοδοτικά, μεγάλες κάρτες γραφικών μέχρι 343mm, 1 συσκευή 5.25", 3 σκληρούς δίσκους 3.5"(ένας στο 5.25") και 5 SSDs 2.5"(3 στο 5.25", 1 από το side bracket και ένας στο κάτω μέρος του). Μπορείτε να τοποθετήσετε ακόμα και 120mm ψυγείο στο front panel του για να κάνετε το σύστημα σας υδρόψυκτο, ενώ 1x120mm fan μπροστά και 1x80mm fan στο side panel του φροντίζουν να κρατάνε δροσερά όλα τα υποσυστήματα!

 

δεν λεει πουθενα για ΑΤΧ μητρικη...αναλυει παρακατω τι εννοει με το full size-high end components.

  • Like 13
Δημοσ.

καλα να παθετε αφου συνεχιζετε και ψωνιζετε ακομα απο εκει.

ολοι μαλλον περιμενετε να συμβει και σε σας το μοιραιο της τρομερης εξυπηρετησης.

αντε και εις ανωτερα,με στραβωμενα πινς στη μητρικη απο τους τεχνικους τους.

  • Like 1
Δημοσ.

Εκτός του συμβάντος και της αντιμετώπισης του, αξίζει πιστεύω να σημειώσουμε και την νοοτροπία του TS, που νομίζω είναι κλασική πλέον: "Δεν με νοιάζει τι κάνετε με τους άλλους, ΕΓΩ σας έχω δώσει το Χ πόσο μέσα σε χ χρόνια και ΑΠΑΙΤΏ ειδική αντιμετώπιση!"

Δημοσ.

Ο TS εκανε λαθος στην επιλογη του ,εντελως δικη του αβλεψια. Ανοιξε το κουτι,προσπαθησε να χρησιμοποιησει full atx μητρικη κ.τ.λ.

 

Αν δηλαδη καποιος θελει να το αγορασει ,πρεπει να το παρει ανοιγμενο επειδη ο αγοραστης δεν διαβασε καλα και το ανοιξε? Οι αβλεψιες πληρωνονται.

  • Like 2
Δημοσ.

Απαντώ στους παραπάνω:

 

http://www.e-shop.gr/coolermaster-rc-130-kkn1-elite-130-midnight-black-p-PER.811281

 

..επισκεφτείτε αυτό το λινκ και διαβάστε προσεχτικά. Δε λέει ATX κουτί, οκ. Που λέει ότι παίρνει mini-ATX motherboard ΜΟΝΟ; Τα mini-tower δεν παίρνουν full-atx? Hyphen, εγώ κατάλαβα ό,τι κατάλαβες κι εσύ.

 

Και ωραία, ας πούμε ότι έκανα λάθος. Το θέμα δεν είναι αυτό. Την ευρωπαϊκή νομοθεσία μέσες-άκρες τη γνώριζα, αλλά θα διαβάσω τώρα τα άρθρα για να το κυνηγήσω αλλιώς. Δηλαδή είναι τρόπος αυτός.

 

Όσον αφορά τα Χ ευρώ που έχω δώσει, δεν υπολογίζονται; Ότι εγώ είμαι τύπος και υπογραμμώς, πληρώνω μετρητά και είμαι πελάτης τους 9 χρόνια δεν παίζει ρόλο λες djkostas24? Γιαυτό μάλλον μην ανοίξεις επιχείρηση, μείνε dj.

 

Benign, ανοίχτηκε η συσκευασία, ουδέποτε προσπάθησα ούτε έγραψα ότι προσπάθησα να βάλω κατι μέσα. Έβαλα το motherboard πάνω στο κουτί και απλά δεν χωρούσε. Μπήκε στη ζελατίνα κι επιστράφηκε.

 

Να ρωτήσω και το άλλο. Δηλαδή όλοι πέρνετε τα πράγματα με ΤΙΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΧΑΡΤΟΤΑΙΝΙΕΣ; Δεν έχετε πάρει ΠΟΤΕ κάρτα γραφικών χωρίς ζελατίνα; Δεν έχετε πάρει κουτί που δεν έχει χαρτοταινία coolermaster;  ΕΛΕΟΣ.

 

Η λογική επίσης 'δεν παραλαμβάνω γιατί έχει χτυπηθεί η συσκευασία, κτλ' είναι λόγια του αέρα. Περιμένω δηλαδή εγώ το δίσκο για να στήσω το pc, θα έρθει σε 'μη εργοστασιακή συσκευασία' και δεν θα τον παραλάβω ε; Δηλαδή ο χρόνος μας δεν είναι σημαντικός, σωστά;

 

Πριν από 4 μήνες παρήγγειλα για ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ζυγαριά από το eshop, που αλλάχτηκε 4 φορές, όχι απλά γιατί η συσκευασία ήταν μάπα, αλλά γιατί ήταν ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΗ; Δηλαδή εμείς μπορούμε να είμαστε ανεκτικοί ενώ οι καταστηματάρχες όχι; Ή το γεγονός ότι αντικαταστάθηκαν σημαίνει ότι εγώ δεν ταλαιπωρήθηκα πήγαιν'ελα 4 φορές στο eshop; Και στο τέλος τέλος, αν ακολουθούσαν την 'αυστηρή πολιτική τους' δεν θα γινοταν ποτέ αυτο΄.

 

Δεν αμφιβάλλω ότι ο κύριος Γιούβας έκανε τη δουλειά του, αλλά το πήρε και λίγο εγωιστικά. Αν ήθελε κάτι θα έκανε. Αλλά όπως ειπώθηκε, υπάλληλος είναι - και ποινή να είχε μπορεί για το καπρίτσιο του να έκανε ό,τι του άρεσε. Δικαίωμά του. Δεν είναι όμως ότι έμεινε μόνο το ESHOP... Εγώ προσωπικά για το καλό της εταιρείας που με ταϊζει ψωμί και για να μη δυσαρεστήσω τον πελάτη ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ ΘΑ ΕΔΙΝΑ 10 ΠΑΛΙΟΕΥΡΩ.

 

Ευχαριστώ τους παραπάνω για την υποστήριξή τους επί του θέματος.

Δημοσ.

Ο TS εκανε λαθος στην επιλογη του ,εντελως δικη του αβλεψια. Ανοιξε το κουτι,προσπαθησε να χρησιμοποιησει full atx μητρικη κ.τ.λ.

 

Αν δηλαδη καποιος θελει να το αγορασει ,πρεπει να το παρει ανοιγμενο επειδη ο αγοραστης δεν διαβασε καλα και το ανοιξε? Οι αβλεψιες πληρωνονται.

 

Επέτρεψε μου να διαφωνήσω αφού για τις εξ'αποστασεως αγορές τις "αβλεψιες" τις έχει προβλέψει ο Νομοθέτης και είναι πολύ συγκεκριμένος..δεν είναι όλοι υποχρεωμένοι να έχουν την όποια εμπειρία. Το 20% δε, είναι καινούρια πατέντα,προφανώς της εν'λογω αλυσίδας αλλού θα σου έλεγαν έκανες κακή χρήση και δεν στο αλλάζω,η θα στο άλλαζαν.. το είδαμε και σε αντικατάσταση σε εγγύηση στο άλλο νήμα.

  • Like 1
Δημοσ.

 

Να ρωτήσω και το άλλο. Δηλαδή όλοι πέρνετε τα πράγματα με ΤΙΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΧΑΡΤΟΤΑΙΝΙΕΣ; Δεν έχετε πάρει ΠΟΤΕ κάρτα γραφικών χωρίς ζελατίνα; Δεν έχετε πάρει κουτί που δεν έχει χαρτοταινία coolermaster;  ΕΛΕΟΣ.

 

Η λογική επίσης 'δεν παραλαμβάνω γιατί έχει χτυπηθεί η συσκευασία, κτλ' είναι λόγια του αέρα. Περιμένω δηλαδή εγώ το δίσκο για να στήσω το pc, θα έρθει σε 'μη εργοστασιακή συσκευασία' και δεν θα τον παραλάβω ε; Δηλαδή ο χρόνος μας δεν είναι σημαντικός, σωστά;

 

Αν έχεις πρόβλημα με αυτό έχεις κάθε δικαίωμα να μην το παραλάβεις! Το αν το βιάζεσαι είναι δικό σου θέμα. Όπως εσύ επιστρέφεις κάτι με ανοιγμένη συσκευασία, έτσι το έκανε και κάποιος άλλος. Αν δε σου αρέσει, τότε μη το κάνεις ούτε εσύ και αρνήσου να το παραλάβεις όπως έχεις δικαίωμα να κάνεις!

 

 

Δεν αμφιβάλλω ότι ο κύριος Γιούβας έκανε τη δουλειά του, αλλά το πήρε και λίγο εγωιστικά. Αν ήθελε κάτι θα έκανε. Αλλά όπως ειπώθηκε, υπάλληλος είναι - και ποινή να είχε μπορεί για το καπρίτσιο του να έκανε ό,τι του άρεσε. Δικαίωμά του. Δεν είναι όμως ότι έμεινε μόνο το ESHOP... Εγώ προσωπικά για το καλό της εταιρείας που με ταϊζει ψωμί και για να μη δυσαρεστήσω τον πελάτη ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ ΘΑ ΕΔΙΝΑ 10 ΠΑΛΙΟΕΥΡΩ.

 

Εσύ έχεις δικαίωμα να το πάρεις όσο πιο εγωιστικά γίνεται, ενώ εκείνος όχι; 

 

Έως κάποια στιγμή ήμουν μαζί σου διότι όντως η δικαιολογία ότι η συσκευασία ανοίχτηκε είναι απαράδεκτη από τη στιγμή που ο νόμος σου δίνει το δικαίωμα να το κάνεις, αλλά από τα λεγόμενα σου βλέπω πως όχι απλά το έχεις πάρει εγωιστικά, αλλά δε σκέφτεσαι όλες τις πλευρές του νομίσματος.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...