Προς το περιεχόμενο

cosmote σε wind


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

είπα να μεταφέρω τον αριθμό σε wind (κάρτα όχι σύνδεση)

την 1η μέρα με παίρνει η cosmote για να μ πει αν ισχύει κ να μ κάνει πρόσφορα , δεν δέχομαι την πρόσφορα!

 

περνάει μια βδομάδα παίρνω τηλ. στην wind να ρωτήσω τι γίνεται μ λέει μας απάντησε η cosmote ότι ήταν λάθος τα στοιχεια (?)  κ τα ξαναστείλαμε σήμερα , θα σας ενημερώσουμε 

 

10 μέρες από τότε που πήγα κ ξαναπαιρνω τηλ. στην wind να ρωτήσω τι γίνεται . τους λέω αυτό θέλει 4-5 μέρες  αν είναι να περιμένω κάνα μηνα να πάω σε άλλη εταιρεία

 η απάντηση ότι μεσολάβησε σ/κ  κ θα σας ενημερώσουμε όταν είναι έτοιμο 

 

14 μέρες σήμερα κ ακόμα τίποτα..

 

αν βάλω κάρτα στην cosmote κ πχ αύριο γίνει η αλλαγή .. χάνονται αυτά τα λεφτά?

Κ κατά πόσο παίζει να ήταν λάθος τα στοιχεια? δεν θα έπρεπε να με πάρουν για να επιβεβαιώσουν μην έγινε κάποιο λάθος ?

Δημοσ.

Εννοείται πως αν βάλεις χρήματα στην cosmote και αλλάξεις θα τα χάσεις.

Δεν έχω ακούσει παρόμοια "περιπέτεια" με την δική σου. Το σίγουρο εινσι πως οι εταιρείες είναι σε διαρκή και σκληρό πολεμο. Απο την μια η cosmote και από την άλλη wind +voda. Για την ώρα μπορούμε να εκμεταλλευτούμε αυτη την κατάσταση κερδίζονταν πολύ καλές προσφορές (κυρίως απο την wind).

Δημοσ.

κ μάλλον θα έχει συνεχεία η περιπέτεια , το πρωί θα τους πάρω  αν είναι έτοιμη καλώς  αν όχι θα ζητήσω ακύρωση να πάω στην vodafone, αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα μ πουν ότι δεν γίνεται στην μέση της διαδικασίας. ναι αλλά δεν γίνεται να περιμένω κ εγώ 14 μέρες  κ να μην βάζω κάρτα μπας κ την επομένη αλλάξω πάροχο..

Δημοσ.

ναι έχει τις καλύτερες πρόσφορες 

τους πήρα τηλ. κ τους είπα τι θα γίνει 14 μέρες περάσανε θέλω να βάλω κάρτα κτλ.. κ μ είπαν θα σας ενημερώσουμε εμείς.

τι θα με ενημερώσουν ??? έπρεπε να με είχαν πάρει να μ πουν ως προς τι αυτή η καθυστέρηση κ να μ λύσουν το πρόβλημα ότι θέλω να βάλω κάρτα. δεν είχαν ενημέρωση από την κοσμοτε είπαν , ΕΝΩ στις 7 μέρες που είχα πάρει είχαν πει ότι απάντησαν ότι ήταν λάθος στοιχεια. οπότε προφανώς έπεσε κ λίγο δούλεμα.. 

τους λέω μέχρι να πάρετε τον πελάτη μέσα στην εξυπηρέτηση είστε όλες οι εταιρείες, από εκεί κ πέρα νομίζετε ότι κρατάτε τον πελάτη κ δεν μπορεί να φύγει 

τελικά το ακύρωσα για την χάλια εξυπηρέτηση του καταστήματος  κ όχι για την καθυστέρηση η οποία δεν ξέρω κ δεν με ενδιαφέρει ποιος η πια εταιρεία έφταιγε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...