Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βάλε και τα ιπτάμενα αυτοκίνητα που όσο να 'ναι θα κόψουν κι αυτά δουλειά! :P  :D

 

Στα σοβαρά, αυτό που πιστεύω θα επηρεάσει αρκετά είναι ότι θα αυξηθούν εταιρείες που προσφέρουν τέτοιες υπηρεσίες με ποικιλία οχημάτων και καλές τιμές. Υπηρεσίες transfer που θα έχουν από Smart μέχρι Mini bus

Αμ το ενδεχόμενο να φυτρώσουμε φτερά το αμελείς;

  • Like 1
Δημοσ.

αν εχεις 200.000 κ δεν εχεις τι να τα κανεις ισως να αξιζε υπο προυποθεσεις να δωσεις τα μισα απο αυτα (60-70 η αδεια + κανα 20αρι το αμαξι γιατι αν παρεις μεταχειρο θα σε ρημαξει στα συνεργεια).

 

Οπως σωστα ειπα ενας φιλος αξιζει σιγουρα αν το δουλευεις και εσυ ή μονο εσυ.

 

Θα σου πω αργοτερα περισσοτερες λεπτομεριες.

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

  • Like 1
Δημοσ.

Μπορει καποιος να ανοιξει μια ιδιωτικη εταιρια ταξι στην Ελλαδα? Με δικα του εξοδα ολα, διαφοροποιημενα χρωματα στα αυτοκινητα της εταιριας απο τα συνηθισμενα για να ξεχωριζουν και προφανως διαφορετικες τιμες?

Δημοσ.

Δεν νομίζω να επιτρέπουν τα χρώματα να είναι διαφοροποιημένα. Αυτό που ήξερα από παλιά είναι οτι αναλόγως τον νομό που βρίσκεσαι τα ταξί έχουν άλλο χρώμα.

Δημοσ.

Αν πάντως μείωναν την διπλή ταρίφα πιστεύω ότι θα υπήρχε κατακόρυφη αύξηση της ζήτησης.

Δημοσ.

Διαβάστε και το τι παίζει με την Cartogo αλλά και την Uber που προσπαθεί να έρθει και στην Ελλάδα. Σχετίζονται με το μέλλον των ταξί.

  • Like 1
Δημοσ.

Διαβάστε και το τι παίζει με την Cartogo αλλά και την Uber που προσπαθεί να έρθει και στην Ελλάδα. Σχετίζονται με το μέλλον των ταξί.

 

Για οποιον τον ενδιαφερει, το λινκ:

http://news247.gr/eidiseis/weekend-edition/erxetai_to_telos_twn_taksi_sthn_athhna.3023147.html

  • Like 2
Δημοσ.

Ενδιαφέρον το θέμα και ευπρόσδεκτες οι κάθε απόψεις, ειδικα απο όσους έχουν εμπειρία στον κλάδο και μπορούν να θέσουν τα δεδομένα (ανα πολη εαν ειναι δυνατον) με νούμερα (μεσος ορος εσοδων τοσα - μειον εξοδα τοσα) ώστε να υπάρχει με πληρη απόδειξη η σκοπιμότητα μιας τέτοιας επένδυσης η όχι αντί του να υπάρχει η ύπαρξη αντιφατικών απόψεων. Φυσικά το θέμα της συνεχισης του μονοπωλειου των ταξι είναι ενα θέμα το οποίο δύσκολα μπορεί κανεις να προβλέψει.

Δημοσ.

Τα έξοδα του αυτοκινήτου υπολογίζονται με 2 ευρώ τα 10 χμ (μαζί με τη βενζίνη). Λόγω της πιθανότητας του αρθρου σχετικά με uber κλπ

http://news247.gr/eidiseis/weekend-edition/erxetai_to_telos_twn_taksi_sthn_athhna.3023147.html

 

μάλλον δεν την βλέπω για περίπτωση που δίνει κέρδος η αγορά ταξί. Θα το έβλεπα σαν κερδός μόνο εφόσον μπορούσα να κάνω απόσβεση σε 2 χρόνια και μετά να βγάζω κέρδη. Αυτό γιατί οι τιμές συνέχεια πέφτουν και σε λίγο καιρό θα απελευθερωθεί το επάγγελμα.

 

Για απόσβεση 50.000 απαιτούνται κέρδη 2083€ το μήνα. Αν μπουν κάτω φορολογίες κλιμακας, έξοδα , κόστος αγοράς οχήματος κλπ είναι αρκετά περισσότερα.

 

Τα ενοίκια θα δίνουν έσοδα στην καλύτερη 1800€. Οπότε η απόσβεση πάει στα 3-4 χρόνια. Μάλλον είναι μεγάλο ρίσκο με μηδενική απόδοση.

 

Εκτός αν το ένα 12ωρο το κάνεις εσύ και τελικά αποσβέσεις στα 2 χρόνια ΑΝ όλα πάνε καλά. Αλλά και πάλι γιατί? Σε 2 χρόνια απλά θα έχεις το κεφάλαιο σου και το επάγγελμα των ΤΑΞΙ θα έχει ανοίξει.

 

Κέρδη / βάρδια είναι περίπου 30-40 ευρώ καθαρά αφού έχουν πληρωθεί το πετρέλαιο και το ενοίκιο.

 

Στον αντίποδα τα ταξί Χερσονήσου Κρήτης βγάζουν 150.000 / σεζόν. Στο Ηράκλειο Κρήτης η ενοικίαση γίνεται με τα χμ. 2ευρώ/10χμ μαζί με το καυσιμο και περιλαμβάνει τα πάντα.

Δημοσ.

Τα έξοδα του αυτοκινήτου υπολογίζονται με 2 ευρώ τα 10 χμ (μαζί με τη βενζίνη). Λόγω της πιθανότητας του αρθρου σχετικά με uber κλπ

http://news247.gr/eidiseis/weekend-edition/erxetai_to_telos_twn_taksi_sthn_athhna.3023147.html

 

μάλλον δεν την βλέπω για περίπτωση που δίνει κέρδος η αγορά ταξί. Θα το έβλεπα σαν κερδός μόνο εφόσον μπορούσα να κάνω απόσβεση σε 2 χρόνια και μετά να βγάζω κέρδη. Αυτό γιατί οι τιμές συνέχεια πέφτουν και σε λίγο καιρό θα απελευθερωθεί το επάγγελμα.

 

Για απόσβεση 50.000 απαιτούνται κέρδη 2083€ το μήνα. Αν μπουν κάτω φορολογίες κλιμακας, έξοδα , κόστος αγοράς οχήματος κλπ είναι αρκετά περισσότερα.

 

Τα ενοίκια θα δίνουν έσοδα στην καλύτερη 1800€. Οπότε η απόσβεση πάει στα 3-4 χρόνια. Μάλλον είναι μεγάλο ρίσκο με μηδενική απόδοση.

 

Εκτός αν το ένα 12ωρο το κάνεις εσύ και τελικά αποσβέσεις στα 2 χρόνια ΑΝ όλα πάνε καλά. Αλλά και πάλι γιατί? Σε 2 χρόνια απλά θα έχεις το κεφάλαιο σου και το επάγγελμα των ΤΑΞΙ θα έχει ανοίξει.

 

Κέρδη / βάρδια είναι περίπου 30-40 ευρώ καθαρά αφού έχουν πληρωθεί το πετρέλαιο και το ενοίκιο.

 

Στον αντίποδα τα ταξί Χερσονήσου Κρήτης βγάζουν 150.000 / σεζόν. Στο Ηράκλειο Κρήτης η ενοικίαση γίνεται με τα χμ. 2ευρώ/10χμ μαζί με το καυσιμο και περιλαμβάνει τα πάντα.

 

  Εχεις καποια πληροφορια και λες με σιγουρια μαλιστα οτι θα ανοιξει το επαγγελμα?

Δημοσ.

  Εχεις καποια πληροφορια και λες με σιγουρια μαλιστα οτι θα ανοιξει το επαγγελμα?

Είναι λογικό να ανοίξει όπως σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο.

 

Διάβασε ποια είναι η πραγματικότητα αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα:

 

http://www.capital.gr/stoupas/Article.aspx?id=1982850

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...