Προς το περιεχόμενο

Σπάσιμο(;) διαφορικού σε Fiat Punto


subdee

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προφανώς και δεν πατάμε συμπλέκτη σε κάθε φρενάρισμα, αλλά σε απότομο φρενάρισμο που ξέρεις ότι θα κόψεις απότομα ταχύτητα δεν πρέπει να πατήσεις και συμπλέκτη ώστε να μη σβήσει η μηχανή; Αν όχι άμεσα, τότε αμέσως μετά; Ο σκοπός δεν είναι να μπορείς να συνεχίσεις να έχεις τον έλεγχο του οχήματος σε περίπτωση που χρειαστεί;

Αν φρενάρεις απότομα με 50km/h θα πατήσεις συμπλέκτη γιατί θα ακινητοποιηθεί γρήγορα, θα κλωτσήσει και θα σβήσει.

Βέβαια ακόμα και σε αυτή την περίπτωση, είναι προτιμότερο να σβήσει, παρά να μην σταματήσει έγκαιρα επειδή δεν εκμεταλλεύτηκε το μηχανικό έξτρα φρενάρισμα που θα σου προσέφερε η ταχύτητα που είχες πάνω.

Στα 120km/h που το φρενάρισμα θα σε πάει στα 70km/h δεν γίνεται να σβήσει προφανώς, οπότε σκέτο φρένο, και συμπλέκτη όταν χρειαστεί να κατεβάσεις ταχύτητα για να συνεχίσεις.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοείς γίνεται βάρος;

Εννοείται πως όσο λιγότερες στροφές έχει (λόγω μεγαλύτερης σχέσης στο κιβώτιο) τόσο μικρότερο θα είναι το μηχανικό φρενάρισμα.

Αρνητικά στο φρενάρισμα δεν επιδρά σε καμία περίπτωση πάντως.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν δεν εστρωσε με καινουριες βαλβολινες με το που το εβαλες οχι δεν θα στρωσει.Εχει προβλημα το συγχρονιζε της 5ης...Γιατι αμαξι μιλαμε?..Γιατι μαλλον ο προηγουμενος (που ειχε το σασμαν) το ελιωνε το εργαλειο :P....

 

Fiat Punto 2000 Sporting (16v, 1.2)

 

Το σασμάν είναι επισκευασμένο υποτίθεται με ό,τι συνεπάγεται αυτό.

 

Ύστερα απο λίγη οδήγηση παραπάνω, παρατήρησα ότι μπαίνει η πέμπτη και κανονικά αλλά το σημείο είναι λίγο πιο αριστερά απ'ότι ήταν πριν. Δηλαδή απο τετάρτη αν πάω να βάλω πέμπτη κατευθείαν το βρίσκει το σημείο μόνο του. Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω, αν κάνω τον λεβιέ πάνω, τέρμα δεξιά και πάλι πάνω, δεν μπαίνει. Αν πάω διαγώνια απο τετάρτη, το βρίσκει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοείς γίνεται βάρος;

Εννοείται πως όσο λιγότερες στροφές έχει (λόγω μεγαλύτερης σχέσης στο κιβώτιο) τόσο μικρότερο θα είναι το μηχανικό φρενάρισμα.

Αρνητικά στο φρενάρισμα δεν επιδρά σε καμία περίπτωση πάντως.

 

Εννοώ οτι σε φρενάρισμα πανικού δεν προλαβαίνει να σου κόψει ταχύτητα το μοτέρ

επειδή τα φρένα ελαττώνουν την περιστροφή τον τροχών πιο γρήγορα.

 

Αντιθέτως η περιστροφή του μοτέρ γίνετε βάρος για τους τροχούς εκείνη την στιγμή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε φρενάρισμα πανικού πατάμε μόνο φρένο. Πατάμε συμπλέκτη μόνο όταν φρενάρουμε νορμάλ για να σταματήσουμε.

 

Ακολουθεί εξήγηση...

 

Όλα τα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα να φρενάρουν με τον κινητήρα κουμπωμένο. Έτσι έχει φτιάξει ο κατασκευαστής τον ρυθμιστή πέδησης που κανονίζει πόσο θα φρενάρουν οι εμπρός και πόσο οι πίσω τροχοί.

Ο λόγος είναι ότι με 3η 4η και 5η ο κινητήρας πάντα βοηθάει στο φρενάρισμα. Στα περισσότερα αυτοκίνητα δεν βοηθά αν έχουμε 1η και σε πολλά αν έχουμε 2α*. Αλλά εκεί μιλάμε για χαμηλές ταχύτητες όπου τα φρένα υπέρεπαρκούν ούτως ή άλλως.

 

Σε φρενάρισμα πανικού λοιπόν, πατάμε φρένο και κοιτάζουμε αν μπορούμε να κάνουμε ελιγμό αποφυγής.

 

*αφορά φρενάρισμα πανικού. Σε νορμάλ φρενάρισμα εννοείται πως πάντα φρενάρει και ο κινητήρας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε φρενάρισμα πανικού πατάμε μόνο φρένο. Πατάμε συμπλέκτη μόνο όταν φρενάρουμε νορμάλ για να σταματήσουμε.

 

Ακολουθεί εξήγηση...

 

Όλα τα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα να φρενάρουν με τον κινητήρα κουμπωμένο. Έτσι έχει φτιάξει ο κατασκευαστής τον ρυθμιστή πέδησης που κανονίζει πόσο θα φρενάρουν οι εμπρός και πόσο οι πίσω τροχοί.

Ο λόγος είναι ότι με 3η 4η και 5η ο κινητήρας πάντα βοηθάει στο φρενάρισμα. Στα περισσότερα αυτοκίνητα δεν βοηθά αν έχουμε 1η και σε πολλά αν έχουμε 2α*. Αλλά εκεί μιλάμε για χαμηλές ταχύτητες όπου τα φρένα υπέρεπαρκούν ούτως ή άλλως.

 

Σε φρενάρισμα πανικού λοιπόν, πατάμε φρένο και κοιτάζουμε αν μπορούμε να κάνουμε ελιγμό αποφυγής.

 

*αφορά φρενάρισμα πανικού. Σε νορμάλ φρενάρισμα εννοείται πως πάντα φρενάρει και ο κινητήρας.

Ο ρυθμιστης πέδησης τι είναι?Το σεβρόφρενο λές?

 

σε αυτοκινητα που δεν εχουν abs? αμα μπλοκαρουν οι τροχοι και δεν εχεις πατησει συμπλεκτη σβηνει...

Σε έμενα απευθύνεσε?

 

μα οπως και να το δεις,ο κινητηρας παντα θα φρεναρει εαν δεν πατας γκαζι......

Συμφώνο σε αυτο που γράφεις αλλά

Εγω έγραψα για φρεναρισμα πανικου και για αποτομο φρεναρισμα :-)

 

 

 

Αν φρενάρεις απότομα με 50km/h θα πατήσεις συμπλέκτη γιατί θα ακινητοποιηθεί γρήγορα, θα κλωτσήσει και θα σβήσει.

Βέβαια ακόμα και σε αυτή την περίπτωση, είναι προτιμότερο να σβήσει, παρά να μην σταματήσει έγκαιρα επειδή δεν εκμεταλλεύτηκε το μηχανικό έξτρα φρενάρισμα που θα σου προσέφερε η ταχύτητα που είχες πάνω.

Στα 120km/h που το φρενάρισμα θα σε πάει στα 70km/h δεν γίνεται να σβήσει προφανώς, οπότε σκέτο φρένο, και συμπλέκτη όταν χρειαστεί να κατεβάσεις ταχύτητα για να συνεχίσεις.

Όπως και να΄χει το θέμα,

ΕΓΩ απάντησα στον LIOPYR Για αυτο που γραφει από πάνω.(BOLD) :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ύστερα απο λίγη οδήγηση παραπάνω, παρατήρησα ότι μπαίνει η πέμπτη και κανονικά αλλά το σημείο είναι λίγο πιο αριστερά απ'ότι ήταν πριν. Δηλαδή απο τετάρτη αν πάω να βάλω πέμπτη κατευθείαν το βρίσκει το σημείο μόνο του. Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω, αν κάνω τον λεβιέ πάνω, τέρμα δεξιά και πάλι πάνω, δεν μπαίνει. Αν πάω διαγώνια απο τετάρτη, το βρίσκει.

Μια χαρά το εξήγησες. Ο λεβιές συνδέεται με το σασμάν με 2 ντίζες, η μια μεταφέρει την κίνηση που κάνεις στον λεβιέ αριστερά δεξιά, και η άλλη το πάνω κάτω. Έλεγξε μήπως το πρόβλημα είναι στον λεβιέ ή στις ντίζες και όχι στο σασμάν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά το εξήγησες. Ο λεβιές συνδέεται με το σασμάν με 2 ντίζες, η μια μεταφέρει την κίνηση που κάνεις στον λεβιέ αριστερά δεξιά, και η άλλη το πάνω κάτω. Έλεγξε μήπως το πρόβλημα είναι στον λεβιέ ή στις ντίζες και όχι στο σασμάν.

 

Ναι τελικά με λίγη ρύθμιση στις ντίζες, ήρθαν όλα στις θέσεις τους. Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όταν πατάς το φρένο υπάρχει κατανεμητής που ρυθμίζει πόσο θα φρενάρουν οι μπροστά και πόσο οι πίσω τροχοί. αυτός είναι ρυθμισμένος να λειτουργεί θεωρώντας ότι δεν έχεις αποσυμπλέξει τον κινητήρα.                                                                 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...