stratigos24 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 @Pa0ki Ωραιο το mt-03. Το ειδα κιολας προσφατα σε ενα μαγαζι. Καλυτερα αν μπορεσεις παρε αυτο παρα xt. Οχι οτι εχω κατι με τα xt, απλα αναμεσα σε αυτα τα 2, προτιμω το mt. @LSRoi Περιμενα οτι ειναι παρομοια πραγματα, μιας και το βλεπω μεγαλο και το v strom. Το εχει φιλος ενος γνωστου μου το 650αρι και μια μερα που πιασαμε κουβεντα μου ελεγε, vstrom παρε κλπ.. Δεν μου αρεσει ομως. Τωρα, καλα κανεις που μου γραφεις οσα μου γραφεις και βοηθας. Σιγουρα, θα δοκιμασω 2-3 μοντελα πρωτα, πριν κανω την αγορα. Στο ταξιδι θα δειξει. Βλεπω ο αλλος πηγε ολο τον κοσμο με xr 250 και ο αλλος με cbr600rr πηγε αλπεις. Θα μου πεις...''αι με παπι αν θελεις πας, το θεμα ειναι να εισαι και ανετος''... συμφωνω (μονος μου τα λεω, μονος μου απανταω ) αλλα θελω να παρω και κατι να μου αρεσε. ΥΓ: Για το kle, το 99% των ανθρωπων που θα το δει θα σου πει, φυσικα το vstrom καλυτερο, που πας με το μαθουσαλα κλπ... κιομως εμενα μου αρεσει καλυτερα μιας και δεν ειναι τοσο μαουνα μπροστα. Φυσικα, ιοπως ειπα, αυτο συμβαινει μονο στα δικα μου ματια αντε και σε κανενος ακομα που δεν εχει γουστο. Βεβαια, το kle εχει και αλλη τιμη.... Για αυτα που σου δινει και το ποσο κοστιζει, ειναι νομιζω πολυ καλο.
NickTG Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Και εγώ το προτιμώ το KLE. Μου φαίνεται πιο μαζεμένο σε σχέση με το κτήνος. Το μέγεθος είναι και ο λόγος που δεν μου αρέσει σχεδόν κανένα σύγχρονο μεγάλο on-off. 1
Pa0ki Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 @Pa0ki Ωραιο το mt-03. Το ειδα κιολας προσφατα σε ενα μαγαζι. Καλυτερα αν μπορεσεις παρε αυτο παρα xt. Οχι οτι εχω κατι με τα xt, απλα αναμεσα σε αυτα τα 2, προτιμω το mt. Και γω, πέρα από τη μούρη έχει καλύτερο στήσιμο, φρένα....φαίνεται και πιο άνετο Η μαλακία είναι πως δεν κυκλοφορούν και πολλά και οι αγγελίες είναι ελάχιστες
LSRoi Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Και εγώ το προτιμώ το KLE. Μου φαίνεται πιο μαζεμένο σε σχέση με το κτήνος. Το μέγεθος είναι και ο λόγος που δεν μου αρέσει σχεδόν κανένα σύγχρονο μεγάλο on-off. Αυτές οι υπερβολές: Κτήνος είναι το RS 1200, κτήνος είναι το Tiger 1000, κτήνος είναι το KTM Adventure. Το Vstrom είναι ένα μεσαίου μεγέθους On/Off. Και για να γίνω πιο σαφής, το μεγάλο μικρό γίνεται, το μικρό να μεγαλώσει αδύνατον.
stratigos24 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2014 Πριν λιγο καβαλησα φιλου μου ninja 1000 του 07' πρωτο σταδιο ( )... Σε τετοιο στυλ μηχανακι δεν εχω ξανα ανεβει ποτε μου και ενω φοβομουνα αρκετα οτι θα ειναι βαρυ κλπ ηταν πολυ ευκολο, δεν το περιμενα. Βεβαια μεχρι 50χλμ το πηγα και δεν εβαλα αλλη ταχυτητα περαν της πρωτης (η οποια βγαζει 170 κοφτες... ), αλλα το ειδα ευκολο, καθομουν ανετα πανω του, μου εβγαλε μια σιγουρια σαν στησιμο κλπ κλπ κλπ. Οχι οτι θα παρω κατι τετοιο, απλα πιστευω οτι οκ θα μου φανει και το shiver απο θεμα ογκου κλπ που ειναι και πιο μαζεμενο και γυμνο. Ηταν και οι 2 φιλοι μαζι με τα ktm adventure που ειπα προηγουμενο ποστ και εκατσα στου ενος το πιο χαμηλο που ειναι σε υψος. Μπορουσα να κατσω σχετικα ανετα (πατουσα με τις μυτες αλλα δεν ειχα φοβο μη πεσω κλπ....βεβαια δεν το πηρα βολτα, στο ακινητο μιλαμε οτι εκατσα κανα 5λεπτο και εκανα αριστερα δεξια να δω βαρος κλπ) και γενικα μου αρεσε αρκετα σαν αισθηση. Βεβαια η τιμη ξεφευγει στα ktm. Το ενα (το πιο ψηλο που δεν ανεβηκα) που ειναι του 2007, injection, 990cc νομιζω, το πηρε 7000 περσυ, οποτε δεν τα κοιταω απλα γραφω εντυπωσεις.
Valerie_ Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2014 Καλό στις μηχανές είναι να ανεβαίνεις βήμα βήμα το μηχανάκι που ανέβηκες είναι πολύ επικίνδυνο για έναν αμαθή,γύρω στα 160 άλογα τροχό το σίβερ με το νίντζα δεν έχει καμία σχέση ούτε σαν στήσιμο ,σαν μοτέρ,σαν τίποτα. μη πιάσω και τις θερμοκρασίες που ανεβάζει μέσα στην πόλη
stratigos24 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2014 Ναι, βημα βημα προτινουν οι περισσοτεροι, αλλα ειναι και εκεινοι που λενε, παρε οποιο σαρεσει. Κανεις δεν θα ειναι εκει οταν το παρεις να σου λεει αυτο ειναι πχ 160 αλογα, πατα το γκαζι τερμα κλπ. Στο μυαλο μας ειναι ολα και το πως θελουμε να παμε. Το ninja μια βολτα το εκανα σε ανοιχτο ασφαλτινο μερος, οχι σε αυτοκινητοδρομο και ενταξει, οσο και αν μου αρεσε, δεν σκεφτομαι να παω σε κατι τοσο δυνατο. Ναι, με το shiver ειναι αλλο πραμα.
tony81 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2014 Το θέματα ξέρετε ποιο είναι; Λέμε "πολλά κυβικά αυτό, το φοβάμαι, μεγάλη μετάβαση κτλ". Σωστο αυτό δεν λέω αλλά σκέφτομαι ότι μάλλον τα περισσότερα ατυχήματα με μηχανές γίνονται από λάθος αυτοκινήτου... Εγώ μάλλον είμαι τυχερός γιατί για πρώτο μαρεσει το xt, βατό μηχανάκι Η αλήθεια είναι ότι στο τέλος θα βρεις όλες τις " δικαιολογίες" για να πάρεις αυτό που σαρεσει και το αντεχεις (σα μέγεθος)..
terrorzone269 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Αδερφε δωσε 2900 € και παρε ενα GSR 600 ABS 2007 και καθαρησες.85 ροδα βγαζει 98 στροφαλο 240 τελικιαζει, 4πιστονες ,πλαισιο ψαλιδι αλουμινιο,ρυθμιζομενες αναρτησεις KAYABA.de σπαει δε χαλαει δε λερωνει
AfterForever Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2014 Καλά τα λέει ο από πάνω, αλλά το gsr είναι γυμνό. Κοινώς ανεμοπροστασία από κάποια χλμ και πάνω γιοκ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα