Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και εγώ σου λέω ότι αυτή η κατάσταση δεν ήταν προνόμιο της αρχαίας Αθήνας. Και ο δούλος του (οποιοδήποτε) βασιλιά σε οποιαδήποτε χώρα οποιαδήποτε εποχή καλύτερα ζούσε από έναν φτωχό πολίτη.

Οπα μισο. Στην αρχη με ρωτας να σου πω για τους δουλους, μετα μου λες οτι απο αυτο που γραφω με το παράδειγμα της κλασικής Αθήνας δε φαίνεται οτι ήταν ανωτεροι των πολιτών σε κάποιες περιπτώσεις κ μετα σου βάζω την πρωτη πηγη.

 

Τώρα συμφωνεις αλλα μου λες οτι αυτο ήταν γενικό φαινόμενο?

Μπερδευομαι :-p

  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Οπα μισο. Στην αρχη με ρωτας να σου πω για τους δουλους, μετα μου λες οτι απο αυτο που γραφω με το παράδειγμα της κλασικής Αθήνας δε φαίνεται οτι ήταν ανωτεροι των πολιτών σε κάποιες περιπτώσεις κ μετα σου βάζω την πρωτη πηγη.

Τώρα συμφωνεις αλλα μου λες οτι αυτο ήταν γενικό φαινόμενο?

Μπερδευομαι :-p

Μα λες ότι ο δούλος στην αρχαία Αθήνα σε πολλές περιπτώσεις κατείχε καλύτερη θέση από τον πολίτη της Αθήνας.

Σου λέω να μου ονομάσεις μόνο μία, και αντί αυτού μου προβάλλεις καταστάσεις που ίσχυαν στους δούλους/πολίτες όχι μόνο της αρχαίας Αθήνας αλλά όλων των εποχών. Οπότε η σωστή φράση θα ήταν "οι δούλοι σε πολλές περιπτώσεις κατείχαν καλύτερη θέση από τους πολίτες, παντού και πάντα" όχι μόνο στην αρχαία Αθήνα λες και ήταν μόνο αθηναϊκό φαινόμενο.

Δημοσ.

Μα λες ότι ο δούλος στην αρχαία Αθήνα σε πολλές περιπτώσεις κατείχε καλύτερη θέση από τον πολίτη της Αθήνας.

Σου λέω να μου ονομάσεις μόνο μία, και αντί αυτού μου προβάλλεις καταστάσεις που ίσχυαν στους δούλους/πολίτες όχι μόνο της αρχαίας Αθήνας αλλά όλων των εποχών. Οπότε η σωστή φράση θα ήταν "οι δούλοι σε πολλές περιπτώσεις κατείχαν καλύτερη θέση από τους πολίτες, παντού και πάντα" όχι μόνο στην αρχαία Αθήνα λες και ήταν μόνο αθηναϊκό φαινόμενο.

Έδωσα ένα παράδειγμα.

Ειπα πχ στην Αθήνα.

Και έδωσα συγκεκριμένη πηγή που αναφέρει για την Αθήνα.

Που ειδες να σου προβάλλω καταστάσεις που ίσχυαν για όλους?

Εγω έγραψα αυτό

Οι δούλοι π.χ. βρίσκονται σε διαφορετική μοίρα ανάλογα με την εποχή και την περιοχή φυσικά.

ωστε να μη γενικεύουμε.

Δημοσ.

Πάντως βρε παιδιά (όχι εσύ Apoll, αυτο δεν απευθύνεται σε εσένα που γενικά εισαι προσεκτικός) αυτό το "Αρχαία Ελλάδα" θέλει λιγο προσοχη.

Οι δούλοι π.χ. βρίσκονται σε διαφορετική μοίρα ανάλογα με την εποχή και την περιοχή φυσικά.

Άλλο ο δούλος της Αθήνας της κλασικής εποχής, άλλο ο είλωτας της Σπάρτης και άλλο οι δούλοι στη Θράκη κατά την Ελληνιστική περίοδο ή τα Ρωμαικά χρόνια.

 

Ο δούλος της Αθήνας π.χ. τη κλασικη εποχή σε πολλές περιπτώσεις ήταν καλύτερος απο πολίτη.

  

Έδωσα ένα παράδειγμα.

Ειπα πχ στην Αθήνα.

Και έδωσα συγκεκριμένη πηγή που αναφέρει για την Αθήνα.

Που ειδες να σου προβάλλω καταστάσεις που ίσχυαν για όλους?

Εγω έγραψα αυτό

Οι δούλοι π.χ. βρίσκονται σε διαφορετική μοίρα ανάλογα με την εποχή και την περιοχή φυσικά.

ωστε να μη γενικεύουμε.

Ελα μην τ'αλλάζεις για δουλεία στην αρχαία Ελλάδα μιλούσες και διαφοροποίησες τις συνθήκες δουλείας στην αρχαία Αθήνα λέγοντας ότι οι δούλοι εκεί ήταν κάποιοι σε καλύτερη μοίρα από τους πολίτες.

Όταν σου ζήτησα να μου δώσεις ένα παράδειγμα που να δείχνει ότι ο δούλος στην αρχαία Αθήνα είχε καλύτερη θέση από τον πολίτη και εννοείται ότι δούλος σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή και εποχή δεν την είχε παρά μόνο στην αρχαία Αθήνα, άρχισες να μου λες και να μου ονομάζεις καταστάσεις που ισχύουν παντού και πάντα σε συνθήκες δουλείας.

 

Γα να τελειώνουμε, ναι κάποιοι δούλοι ήταν σε καλύτερες συνθήκες ζωής από κάποιους πολίτες, αλλά ΔΕΝ είναι κάτι που ισχύει μόνο στην αρχαία Αθήνα αλλά σε όλα τα καθεστώτα δουλείας.

Δημοσ.

Έδωσα ένα παράδειγμα.

Ειπα πχ στην Αθήνα.

Και έδωσα συγκεκριμένη πηγή που αναφέρει για την Αθήνα.

Που ειδες να σου προβάλλω καταστάσεις που ίσχυαν για όλους?

Εγω έγραψα αυτό

Οι δούλοι π.χ. βρίσκονται σε διαφορετική μοίρα ανάλογα με την εποχή και την περιοχή φυσικά.

ωστε να μη γενικεύουμε.

Γιατί προσπαθείς γιατί;Εδώ ορισμένοι συγκρίνουν τον Χίτλερ με τον Αλέξανδρο.Με την διαφορά ότι ο Αλέξανδρος πήγε στην Περσία αφού πρώτα πήγε αυτή να μας εξαφανίσει από τον χάρτη ενώ οι λατρεμένοι(για ορισμένους Ούννοι)αιματοκύλισαν τον κόσμο δύο φορές χωρίς καμία αφορμή.Είναι βέβαιο τις πάση ότι αν ο Αλέξανδρος δεν πήγαινε αυτός στην Περσία ο Δαρείος ετοιμαζόταν και για άλλη εκστρατεία εναντίον μας.Οπότε στον Αλέξανδρο μπορεί να βρει κανείς ακόμα και επιχειρήματα ότι έδρασε αμυντικά!Για τις Θήβες σωστά αναφέρθηκε πιο πάνω μήνες τους παρακαλούσε και όχι τόσο γιατί ήταν ευγενικός αλλά γιατί ήθελε να ξεκινήσει όσο το δυνατόν πιο σύντομα την εκστρατεία. Τύρος πουθενά δεν πειράχτηκε ο άμαχος πληθυσμός σε αντίθεση με τα στρατεύματα των Ούννων όπου σε κάθε ευκαιρία εκτελούσαν όλον τον ντόπιο πληθυσμό(Δίστομο Καλάβρυτα κ.α)Όσο και να θέλουν να μας πείσουν ότι ο Αλέξανδρος ήταν το ίδιο με τον Χίτλερ ματαιοπονούν.Ο Αλέξανδρος χαρακτηρίζεται διεθνώς(όχι μόνο στην Ελλάδα ως μέγας και ο Χίτλερ ως τρελός και σφαγέας)Οπότε ας μη είμαστε βασιλικότεροι του βασιλέως

  • Like 1
Δημοσ.

Άστο εντάξει. Το κατάλαβα.

2 ειναι που πάνε να σε βγαλουν παλαβό στο φόρουμ. :-)


Όταν σου ζήτησα να μου δώσεις ένα παράδειγμα που να δείχνει ότι ο δούλος στην αρχαία Αθήνα είχε καλύτερη θέση από τον πολίτη και εννοείται ότι δούλος σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή και εποχή δεν την είχε παρά μόνο στην αρχαία Αθήνα, άρχισες να μου λες και να μου ονομάζεις καταστάσεις που ισχύουν παντού και πάντα σε συνθήκες δουλείας.

 

Oταν μου ζητησες ενα τέτοιο παράδειγμα σου έδωσα το πρωτότυπο κειμενο από τον Ξενοφωνα.

Μονο έναν χρηστη ξέρω που θα μπορουσε να το αμφισβητήσει αυτο.

Καλως ηλθες ξανα gigi!!!

  • Like 1
Δημοσ.

Ο Αλέξανδρος χαρακτηρίζεται διεθνώς(όχι μόνο στην Ελλάδα ως μέγας και ο Χίτλερ ως τρελός και σφαγέας)Οπότε ας μη είμαστε βασιλικότεροι του βασιλέως

Ναι αλλα ο Χιτλερ εχασε τα ειπαμε πριν...

 

Αν γινοταν το αντιθετο φανταζομαι απο τωρα απογονους μερικων να λενε για το οραμα του Μεγα Χιτλερ, που ενωσε τους λαους, που δημιουργησε πολιτισμο, που γλυτωσε την ανθρωποτητα απο τους εβραιους (και αυτο ετσι θα περνουσε...), που ανεπτυξε οικονομικα, τεχνολογικα κλπ τον κοσμο.

 

Εχασε ομως και ονομαστηκε (δικαιως) σφαγεας και τρελος, ενω ο αλλος σφαγεας και τρελος που νικησε ονομαστηκε Μεγας...

 

Οσο για τα παραμυθακια οτι δρουσε αμυντικα καταρριπτονται με μια απλη ματια των εδαφων που κατεκτησε... Που επρεπε να φτασει ο κυρ Αλεκος για να νιωσει ασφαλης? Στην Αυστραλια? Για γελια το επιχειρημα...

  • Like 3
Δημοσ.

Άστο εντάξει. Το κατάλαβα.

2 ειναι που πάνε να σε βγαλουν παλαβό στο φόρουμ. :-)

Oταν μου ζητησες ενα τέτοιο παράδειγμα σου έδωσα το πρωτότυπο κειμενο από τον Ξενοφωνα.

Μονο έναν χρηστη ξέρω που θα μπορουσε να το αμφισβητήσει αυτο.

Καλως ηλθες ξανα gigi!!!

Δε μου λες, το πρωτότυπο κείμενο του Ξενοφώντα ισχύει για όλη την χρονική περίοδο ύπαρξης της Αθήνας; Γιατί εσύ την γενικεύεις την αρχαία Αθήνα. Εγώ λινκ με το ποια ήταν η γενική κατάσταση των δούλων στην αρχαία Αθήνα έδωσα και δεν είδα κάποια διαφορά να κάνει τη ζωή τους καλύτερη από ότι σε άλλες εποχές. Πάντα εξαρτιωνταν από το ποιος ήταν ο κύριός τους οι συνθήκες ζωής τους. Και συμπληρώνεις ότι οι δυτικοί βασάνιζαν τους δούλους ενώ οι αρχαίοι τους ειπχαν στα ώπα ώπα, πράγμα που δεν ίσχυε ποτέ. Και το κείμενο του Ξενοφώντα λέει ότι απαγορευόταν βασικά να χτυπήσεις δούλο, όχι γιατί ήθελαν να προστατεύσουν τους δούλους, αλλά γιατί ήθελαν να προστατεύσουν τους πολίτες, που πολλοί ντύνονταν με κουρέλια και μόνο και μόνο κρίνοντας από την εμφάνιση θα μπορούσε κάποιος να τους περάσει για δούλους. Δηλαδή με λίγα λόγια περιγράφει όχι μόνο την ένδυση κάποιων πολιτών της Αθήνας, αλλά και τη γενικότερη κατάσταση ένδυσης των δούλων στην αρχαία Αθήνα. Κατά τ'άλλα μάγκες τους είχαμε τους δούλους, αλλά όταν δεν ξέρεις τι διαβάζεις μάγκες παντού βλέπεις.

 

Και δεν με λένε gigi, ούτε ξέρω ποια είναι αυτή. Αλλά και να με λέγαν, πού το πρόβλημα;

Δημοσ.

Ναι αλλα ο Χιτλερ εχασε τα ειπαμε πριν...

 

Αν γινοταν το αντιθετο φανταζομαι απο τωρα απογονους μερικων να λενε για το οραμα του Μεγα Χιτλερ, που ενωσε τους λαους, που δημιουργησε πολιτισμο, που γλυτωσε την ανθρωποτητα απο τους εβραιους (και αυτο ετσι θα περνουσε...), που ανεπτυξε οικονομικα, τεχνολογικα κλπ τον κοσμο.

 

Εχασε ομως και ονομαστηκε (δικαιως) σφαγεας και τρελος, ενω ο αλλος σφαγεας και τρελος που νικησε ονομαστηκε Μεγας...

 

Οσο για τα παραμυθακια οτι δρουσε αμυντικα καταρριπτονται με μια απλη ματια των εδαφων που κατεκτησε... Που επρεπε να φτασει ο κυρ Αλεκος για να νιωσει ασφαλης? Στην Αυστραλια? Για γελια το επιχειρημα...

Μήπως στην ίδια την Περσία λέω εγώ τώρα;Και πόσο μακριά μετά νομίζεις ότι ήταν η Ινδία που στο κάτω κάτω απέτυχε να την κατακτήσει.Επίσης δεν υπήρχε κανένα όραμα Χίτλερ και κανένα όραμα Αλέξανδρου.Ο πρώτος δεν είχε κανέναν λόγο να ξεκινήσει πόλεμο με τους Ούννους του για δεύτερη φορά και ο δεύτερος είχε όλους τους λόγους να ξεκινήσει αυτήν την εκστρατεία την στιγμή που ο Δαρείος ήταν ακόμη σε φάση ανασυγκρότησης καθώς οι Πέρσες είχαν ήδη φάει την τσαπού από μας και έφυγαν με την ουρά στα σκέλια.Πως συγκρίνεις και εξισώνεις τους λόγους δύο πολέμων οι οποίοι είχαν τελείως διαφορετική αφετηρία μόνο εσύ μπορείς να το κάνεις.Και επειδή τρολάρεις συνεχώς και είσαι γενικά πνεύμα αντιλογίας(βλ. επικό θέμα special one) γιατί ίσως να μην έχεις και κάτι καλύτερο να κάνεις αυτήν είναι και η τελευταία μου απάντηση σε σένα γενικά.Έχω καλύτερα πράγματα για να ασχοληθώ....

Δημοσ.

 

Ο δούλος της Αθήνας π.χ. τη κλασικη εποχή σε πολλές περιπτώσεις ήταν καλύτερος απο πολίτη.

 

 

Για πες μία γιατί το έχω πολύ μεγάλη απορία.

 

 

 

Ο δούλος μπορουσε να ειναι δημόσιος υπάλληλος.

Μπορούσε να ηταν κάποιος κλητήρας, υπάλληλος σε οδικά έργα, φύλακας, ακόμα και "αστυνομικός" με δικαίωμα να χτυπάει πολίτες αν χρειαζόταν!!

Και αυτοί μάλιστα είχαν δικαίωμα ιδιοκτησίας.

 

Οι ακόμα καλύτεροι κατ εμέ ήταν οι παραμάνες και οι παιδαγωγοί.

Και στις 2 περιπτώσεις, ειχαν περίοπτη θέση σε πλούσιες οικίες και ειδικά τα παιδιά που μετά μεγάλωναν τους είχαν σαν γονείς τους και είχαν τον σεβασμό τους.

 

Μέχρι και νόμους για τη δολοφονία ή τη βία ενάντια σε δούλους είχαν θέσει (Δράκων). (στη σημερινη εποχή τους σύγχρονους δουλους τους πυροβολούμε και μας αθωωνουν τα Ελληνικά δικαστήρια πάντως :P )

 

Aυτά πολύ συνοπτικά.

 

 

Το καλύτερος του πολίτη δεν αποδεικνύεις.

 

 

Σε παραπέμπω στον Ψευδοξενοφων, Αθηναίων πολιτεία (σε μετάφραση πάντα)

"αν υπήρχε νόμος να μπορεί ο ελεύθερος να χτυπά τον δούλο ή τον απελεύθερο, πολλές φορές θα χτυπούσε τον Αθηναίο,νομίζοντας ότι πρόκειται για δούλο"

Σε πολλές περιπτώσεις οι δούλοι απολάμβαναν περισσότερα προνόμια απο φτωχούς πολίτες ενώ η ενδυμασία τους ήταν σαφως καλύτερη απο αυτη φτωχών ή και μικρομεσαίων πολιτών.

 

"εἰ νόμος ἦν τὸν δοῦλον ὑπὸ τοῦ ἐλευθέρου τύπτεσθαι ἢ τὸν μέτοικον ἢ τὸν ἀπελεύθερον, πολλάκις ἂν οἰηθεὶς εἶναι τὸν Ἀθηναῖον δοῦλον ἐπάταξεν ἄν· ἐσθῆτά τε γὰρ οὐδὲν βελτίων ὁ δῆμος αὐτόθι ἢ οἱ δοῦλοι καὶ οἱ μέτοικοι καὶ τὰ εἴδη οὐδὲν βελτίους εἰσίν"

 

Ξενοφών Ἀθηναίων πολιτεία 1.10

 

http://www.greek-language.gr/Resources/ancient_greek/anthology/literature/browse.html?text_id=234

(γατάκια Δυτικοί. Άλλοι βασάνιζαν τους υπηρέτες τους στο μεσαίωνα και ακόμα και τωρα τους συμπεριφέρονται σα σκυλιά και ΕΜΕΙΣ ( :P) τους ειχαμε μάγκες :P)

 

To πρωτότυπο κείμενο που αποδίδεται στον Ξενοφώντα αναφέρεται στην κλασική Αθήνα, όπως άλλωστε και το παράδειγμα που έδωσα και σου δινει την απάντηση στην ένσταση σου πως δεν αποδεικνύω το "καλύτερος του πολίτη"

Δημοσ.

Ε πες το ότι είναι για το ευρύτερο καλό να σταματήσουν να γκρινιάζουν. Ζήτω η εθνοσωτήριος επανάστασις!

 

Sorry αλλά τα ήθελε.

πάλι κόβεις μια έκφραση απο όλο το κείμενο για να πείς την χαζοειρωνεία σου.... (αλλά θα μου πείς έχεις την ελαφρότητα να το κάνεις αυτό σε post της μιας γραμμής στο κατεβατό θα κολλούσες; :P ) αυτό λέγεται κίτρινος τύπος detroller 

Που είναι οι πηγές σου ότι οι Θηβαίοι εξόπλησαν σκλάβους;;;;;;;;

 

 

Αλέξανδρος του Πλούταρχου

Κ. Παπαρηγόπουλος, Ιστορία του Ελληνικού Έθνους

Δημήτρης Κ. Σαμσάρης, Ο Μέγας Αλέξανδρος και η ψυχολογική οργάνωση του στρατού του

 

και μερικές άλλες.

 

Δεν ειναι κανένα μυστικό google it 

 

αλλά επειδή ειμαι καλός http://lmgtfy.com/?q=Battle+of+%20thebes&l=1

Δημοσ.

Μήπως στην ίδια την Περσία λέω εγώ τώρα;Και πόσο μακριά μετά νομίζεις ότι ήταν η Ινδία που στο κάτω κάτω απέτυχε να την κατακτήσει.Επίσης δεν υπήρχε κανένα όραμα Χίτλερ και κανένα όραμα Αλέξανδρου.Ο πρώτος δεν είχε κανέναν λόγο να ξεκινήσει πόλεμο με τους Ούννους του για δεύτερη φορά και ο δεύτερος είχε όλους τους λόγους να ξεκινήσει αυτήν την εκστρατεία την στιγμή που ο Δαρείος ήταν ακόμη σε φάση ανασυγκρότησης καθώς οι Πέρσες είχαν ήδη φάει την τσαπού από μας και έφυγαν με την ουρά στα σκέλια.Πως συγκρίνεις και εξισώνεις τους λόγους δύο πολέμων οι οποίοι είχαν τελείως διαφορετική αφετηρία μόνο εσύ μπορείς να το κάνεις.Και επειδή τρολάρεις συνεχώς και είσαι γενικά πνεύμα αντιλογίας(βλ. επικό θέμα special one) γιατί ίσως να μην έχεις και κάτι καλύτερο να κάνεις αυτήν είναι και η τελευταία μου απάντηση σε σένα γενικά.Έχω καλύτερα πράγματα για να ασχοληθώ....

 

Οι λογοι των δυο πολεμων ηταν ακριβως οι ιδιοι. Η ματαιοδοξια και η φιλοδοξια δυο ανθρωπων που για να καταφερουν αυτο που ηθελαν δεν διστασαν να μακελεψουν κοσμο.

 

Τα προσχηματα περι αμυντικου πολεμου κλπ ειναι παραμυθακια της χαλιμας για παιδακια δημοτικου...

 

ΥΓ. Αν εχεις κατι να πεις πες το και μην καταφευγεις σε βλακειουλες περι Μουρινιο κλπ γιατι το μονο που καταφερνεις ειναι να δειχνεις την αδυναμια των θεσεων σου....

Δημοσ.

πάλι κόβεις μια έκφραση απο όλο το κείμενο για να πείς την χαζοειρωνεία σου.... (αλλά θα μου πείς έχεις την ελαφρότητα να το κάνεις αυτό σε post της μιας γραμμής στο κατεβατό θα κολλούσες; :P ) αυτό λέγεται κίτρινος τύπος detroller

 

Κάπου έχεις μπερδευτεί.

 

Χαζό δεν είναι αυτό.

 

Χαζό είναι το να λες ότι ο τάδε στρατηλάτης έσφαξε και έκανε και έρανε για το ευρύτερο καλό (αυτό και μόνο του αξίζει δυο φορτηγά lol που το παρουσιάζεις σαν αντικειμενικό), άρα θα έπρεπε εμείς να παραβλέψουμε αυτές τις πράξεις (εξάλλου έδωσε στους αντιπάλους τη δυνατότητα να παραδοθούν αμαχητί πριν τους σφάξει, κάτι που όλοι ξέρουμε ότι είναι το άκρον άωτο της ευγένειας).

 

Δεν το πιστεύεις ότι θα μπορούσε κάποιος να πει κάτι τόσο ηλίθιο; Σε αδίκησα επειδή δεν έκανα αρκετά quote; Ορίστε:

 

Όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος τι άλλο να έκανε εξάντλησε πρώτα όλες τις ειριηνκές λύσεις αφού δεν θέλανε να τον αφήσουν να υλοποιήσει το όραμα του για μικροσυμφέροντα πολιτειών έπρεπε κάπως να σκάσει αυτό το κακό σπυρί.  και με κουμπαγιά δεν γινόταν...

Και γω έχω όραμα να απαλλάξω τον κόσμο από τη βλακεία. Ελπίζω να μη σε πειράζει αν αυτό περιλαμβάνει το να σκοτώσω κάποιο κοινό μας γνωστό που δε λέει να βάλει μια τάπα στο ρημάδι. Εξάλλου το κάνω για το ευρύτερο καλό.

  • Like 2
Δημοσ.

Σου απαντησε μια χαρα ο Apoll.

 

Οτι ''δικαιολογια'' βρισκεις για τα εγκληματα του M.A. μπορει να χρησιμοποιηθει και για τον ''διαδοχο'' του τον Χιτλερ...

Reality hits you hard brow...

 

Σου είπα αν μπορείς να κάνεις το 1/100 του μεγάλου Αλεξάνδρου με ειρηνικά μέσα και κουμπαγιά μάι λόρντ κάντο και όταν το καταφέρεις πέρα ότι θα γίνεις ο νέος (και καλύτερος γιατι αυτός απέτυχε) Jesus Christ  θα είμαι ο πρώτος σου φάν 

 

Μέχρι τότε θα είμαι φαν των μεγάλων αυτών προσωπικοτήτων. 

 

Αν δεν καταλαβαίνεις την διαφορά του Fact απο την δικαιολογία αυτό ειναι πάλι δικό σου πρόβλημα δεν μπορώ να κάνω κάτι σε αυτό. 

Κάπου έχεις μπερδευτεί.

 

Χαζό δεν είναι αυτό.

 

 

Μέχρι εκεί διάβασα γιατι το να κόβεις μια μεμονωμένη λέξη και να αλλοιώνεις το σύνολο του ποστ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟ  ειναι ο ορισμός του βασικά look it up .. για να μην πω τιποτα άλλο και κλειδωθεί το θέμα. και αν δεν μπορείς να καταλάβεις γιατι ειναι χαζό τότε guess what είσαι και εσύ χαζός 

Οι λογοι των δυο πολεμων ηταν ακριβως οι ιδιοι. Η ματαιοδοξια και η φιλοδοξια δυο ανθρωπων που για να καταφερουν αυτο που ηθελαν δεν διστασαν να μακελεψουν κοσμο.

 

Τα προσχηματα περι αμυντικου πολεμου κλπ ειναι παραμυθακια της χαλιμας για παιδακια δημοτικου...

 

ΥΓ. Αν εχεις κατι να πεις πες το και μην καταφευγεις σε βλακειουλες περι Μουρινιο κλπ γιατι το μονο που καταφερνεις ειναι να δειχνεις την αδυναμια των θεσεων σου....

Όχι απλά για να καταφέρουν αυτό που ήθελαν (που κόβω το χέρι μου δεν έχει καμιά σχέση με αυτό που νομίζεις) ΠΡΕΠΕΙ να πετσοκόψεις κόσμο αυτή ειναι η διαφορά που δεν καταλαβαίνεις... δεν ήταν ότι μπορούσαν να χορέψουν κουμπαγιά και είπαν "the hell with it lets slaughter some folks mouahahahaha" 

Δημοσ.

Reality hits you hard brow...

 

Σου είπα αν μπορείς να κάνεις το 1/100 του μεγάλου Αλεξάνδρου με ειρηνικά μέσα και κουμπαγιά μάι λόρντ κάντο και όταν το καταφέρεις πέρα ότι θα γίνεις ο νέος (και καλύτερος γιατι αυτός απέτυχε) Jesus Christ  θα είμαι ο πρώτος σου φάν 

 

Μέχρι τότε θα είμαι φαν των μεγάλων αυτών προσωπικοτήτων. 

 

Αν δεν καταλαβαίνεις την διαφορά του Fact απο την δικαιολογία αυτό ειναι πάλι δικό σου πρόβλημα δεν μπορώ να κάνω κάτι σε αυτό. 

Τι εννοεις με το αν μπορεις να κανεις αυτο που εκανε ο Μ.Α.? Τι εκανε? Εκπολιτισε τους...βαρβαρους? Για αναλυσετε το...

Όχι απλά για να καταφέρουν αυτό που ήθελαν (που κόβω το χέρι μου δεν έχει καμιά σχέση με αυτό που νομίζεις) ΠΡΕΠΕΙ να πετσοκόψεις κόσμο αυτή ειναι η διαφορά που δεν καταλαβαίνεις... δεν ήταν ότι μπορούσαν να χορέψουν κουμπαγιά και είπαν "the hell with it lets slaughter some folks mouahahahaha" 

Τι ηθελαν για πες?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...