Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αντε ρε, τι ξερουν αυτοι?

τα δικα μας τα παιδια ειναι πιο εξυπνα, με ενα βιβλιο και ενα τετραδιο.

 

το 1998 στο πανεπιστημιο ειχαμε 4ωρο μαθημα καθε βδομαδα για να μας δειξουν πως θα χρησιμοποιουμε το TI-85 επιστημονικο κομπιουτερακι που μας ειπαν οτι θα χρειαζομασταν, το χρησιμοποιουσαμε σε ολες τις εξεταστικες και στις ωρες διδασκαλιας, κι εδω εχουν ακομα την απαιτηση να ξερουν οι φοιτητες ολους τους τυπους και τις εξισωσεις που μπορει να χρειαστουν με αποστηθιση...

είχα φέρει Τι-85 titanium σε μια εξεταστική και μόνο που δεν με διαγράψανε απο την σχολή :P

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Επειδή μάλλον οι περισσότεροι δεν το ξέρετε.

Το μάθημα της πληροφορικής βγήκε από τις πανελλήνιες (φέτος είναι η τελευταία χρονιά), αλλά το χειρότερο ήταν ότι παρατρίχα να κοπεί και από τις περισσότερες τάξεις του λυκείου. Δόθηκε μάχη από καθηγητές πανεπιστημιών και τει καθώς και από διακεκριμένους επιστήμονες για να μην κοπεί το μάθημα. Στην θέση την πληροφορικής μπήκε η Χημεία (γιατί όλοι χρειαζόμαστε ειδικές γνώσεις χημείας στην καθημερινή μας ζωή, και όχι υπολογιστών).

 

https://www.youtube.com/watch?v=FoefYP_LxEg

 

https://el-gr.facebook.com/permalink.php?story_fbid=548753461845595&id=125253390862273&stream_ref=10

 

Η λογική πρόταση, αυτοί που θέλουν τμήματα σχετικά με την πληροφορική να δίνουν το μάθημα της πληροφορικής, φυσικά δεν εφαρμόστηκε.

 

Το μαθημα που αναφερεις ως "πληροφορικη", ειναι ο Δομημενος Προγραμματισμος. Και δεν εχει σχεση  με γενικες "γνωσεις υπολογιστων", ειναι κατι πολυ πιο ειδικευμενο.

Περα απο το οτι τα μαθηματα του Λυκειου, δεν σκοπευουν αμεσα στο να προσφερουν γνωσεις για την "καθημερινη μας ζωη", στην καθημερινη μας ζωη η γνωσεις που προσφερει το μαθημα της Χημειας μπορουν να φανουν πολυ πιο χρησιμες απο αυτες που προσφερει το μαθημα του Προγραμματισμου.

Αν νομιζεις οτι η Χημεια δεν ειναι χρησιμη στην καθημερινοτητα μας, απλα δεν γνωριζεις Χημεια.

 

Επισης καποιος που θελει να ασχοληθει ή να σπουδασει Πληροφορικη, οι γνωσεις απο τα Μαθηματικα του λυκειου ειναι υπερ-αρκετες ως βαση. 

  • Like 3
Δημοσ.

Πιο χρήσιμη η Χημεία από την Πληροφορική στην καθημερινή ζωή; Σε κάποιο παράλληλο Σύμπαν ίσως...

  • Like 1
Δημοσ.

Πιο χρήσιμη η Χημεία από την Πληροφορική στην καθημερινή ζωή; Σε κάποιο παράλληλο Σύμπαν ίσως...

 

Δεν μιλαμε για Πληροφορικη, αλλα για Δομημενο Προγραμματισμο

(Αναπτυξη εφαρμογων σε Προγραμματιστικο περιβαλλον).

  • Like 1
Δημοσ.

Τι είναι αυτά ρεεεε;;; Δώστε στον λαό Doctor Who με 100 επειςοδια τον χρόνο και Σέρλοκ κάθε χρόνο κ όχι οπότε σας γουστάρει...που κάθεστε και φτιάχνεται βλακείες προγράμματα για παιδιά...

 

 

Χωρίς πλάκα τώρα αν κάποια χώρα θέλει να βγάλει τους μελλοντικούς της πολίτες έξυπνους δεν πρέπει να τους βάζει να βλέπουν τηλεόραση όλη μέρα...αν θέλετε επιμορφωτικά προγράμματα δώστε λεφτά για καλύτερα σχολεία σε γκετοποιημενες περιοχές, φτιάξτε στάδια να αθλούνται (όχι μόνο ποδοσφαιρικά) φτιάξτε προγράμματα στα σχολεία...

  • Like 1
Δημοσ.

Πολύ καλή κίνηση. Οι άγγλοι έχουν κάνει διάφορα λάθη (κυρίως όσον αφορά τις απαγορεύσεις και τους περιορισμούς που βάζουν κάθε τρεις και λίγο στο internet) αλλά αυτή είναι σίγουρα μια σωστή επιλογή.

 

Υ.Γ. Ναι ρε παιδιά, γιατί Sherlock κάθε δυο χρόνια; Τόσα λεφτά έχει το ρημάδι το BBC, δεν μπορεί να γυρίζει 3 επεισόδια το χρόνο;

Δημοσ.
Πιο χρήσιμη η Χημεία από την Πληροφορική στην καθημερινή ζωή; Σε κάποιο παράλληλο Σύμπαν ίσως...

 

Εξαρταται τι επαγγελεσαι. Ακομα κι η μαγειρικη ειναι χημεια. Η ζυμωση χημεια. Τα σαπουνια κ.α. πολλα.

Δημοσ.
Εξαρταται τι επαγγελεσαι. Ακομα κι η μαγειρικη ειναι χημεια. Η ζυμωση χημεια. Τα σαπουνια κ.α. πολλα.

 

Αν το πάμε έτσι τα πάντα είναι χημεία... Το θέμα είναι ότι η πληροφορική και ο προγραμματισμός ειδικότερα μπορούν να βρούν εφαρμογή σε οποιοδήποτε επάγγελμα (ακόμα και στην ίδια την χημεία). Δεν λέω ότι η χημεία δεν είναι δεν είναι χρήσιμο μάθημα, κάθε άλλο, αλλά όσο η πληροφορική "εισβάλει" στη ζωή μας όλο και περισσότερο η ανάγκη τα παιδιά να έχουν έστω βασικές γνώσεις προγραμματισμού κρίνεται απαραίτητη σε όλα τα ανεπτυγμένα κράτη.

  • Like 1
Δημοσ.

Το μαθημα που αναφερεις ως "πληροφορικη", ειναι ο Δομημενος Προγραμματισμος. Και δεν εχει σχεση  με γενικες "γνωσεις υπολογιστων", ειναι κατι πολυ πιο ειδικευμενο.

Περα απο το οτι τα μαθηματα του Λυκειου, δεν σκοπευουν αμεσα στο να προσφερουν γνωσεις για την "καθημερινη μας ζωη", στην καθημερινη μας ζωη η γνωσεις που προσφερει το μαθημα της Χημειας μπορουν να φανουν πολυ πιο χρησιμες απο αυτες που προσφερει το μαθημα του Προγραμματισμου.

Αν νομιζεις οτι η Χημεια δεν ειναι χρησιμη στην καθημερινοτητα μας, απλα δεν γνωριζεις Χημεια.

 

Επισης καποιος που θελει να ασχοληθει ή να σπουδασει Πληροφορικη, οι γνωσεις απο τα Μαθηματικα του λυκειου ειναι υπερ-αρκετες ως βαση. 

Σωστός, προσωπικά συμφωνώ, μερικοί ίσως θα προτιμούν να τρώνε υπολογιστές και να χρησιμοποιούν υπολογιστές αντί για οτιδήποτε άλλο στη ζωή τους. Μια κοινωνία που τα παρέχει όλα στο πιάτο, είδος, ποιότητα και ποσότητα πλήρως ελεγχόμενα και προγραμματισμένα και το μόνο που μένει είναι να κάνεις μπλιπ μπλιπ στα κομπουτεράκια σου για να δώσεις κάποιο νόημα στην ύπαρξή σου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μαθημα που αναφερεις ως "πληροφορικη", ειναι ο Δομημενος Προγραμματισμος. Και δεν εχει σχεση  με γενικες "γνωσεις υπολογιστων", ειναι κατι πολυ πιο ειδικευμενο.

Περα απο το οτι τα μαθηματα του Λυκειου, δεν σκοπευουν αμεσα στο να προσφερουν γνωσεις για την "καθημερινη μας ζωη", στην καθημερινη μας ζωη η γνωσεις που προσφερει το μαθημα της Χημειας μπορουν να φανουν πολυ πιο χρησιμες απο αυτες που προσφερει το μαθημα του Προγραμματισμου.

Αν νομιζεις οτι η Χημεια δεν ειναι χρησιμη στην καθημερινοτητα μας, απλα δεν γνωριζεις Χημεια.

 

Επισης καποιος που θελει να ασχοληθει ή να σπουδασει Πληροφορικη, οι γνωσεις απο τα Μαθηματικα του λυκειου ειναι υπερ-αρκετες ως βαση. 

 

Λάθος. Τα μαθήματα του λυκείου μας προσφέρουν γνώσεις για την καθημερινή μας ζωή, Ο τρόπος που γίνονται τα μαθήματα αχρηστεύουν όλη την ουσία και σε κάνουν να ξεχνάς οτιδήποτε έμαθες. Ακόμη και έτσι όμως μίλα με έναν 18χρονο που τελείωσε με άριστα το λύκειο και με ένα που τελείωσε κουτσά στραβά. Αν το λύκειο δεν μας προσφέρει τίποτα για την καθημερινή μας ζωή δεν θα πρέπει να δεις διαφορά, σωστά; Κατι μου λέει ότι θα είναι η μέρα με την νύχτα. Εντάξει αυτός που τελείωσε κουτσά στραβά, μπορεί να σου φανεί πιο μάγκας και ίσως να έχει πηδήξει και περισσότερο :-), αλλά θα καταλάβεις την διαφορά στην μόρφωση απλά κάνοντας μια απλή συζήτηση.

 

Όσον αφορά τα δύο μαθήματα, του δομημένου προγραμματισμού και της χημείας, σου λέω ότι το 1ο είναι απείρως πιο χρήσιμο από οποιαδήποτε σκοπιά και αν το δεις στην καθημερινή σου ζωή αλλά και ΓΙΑ ΟΛΕΣ τις επιστήμες και δουλειές, πράγμα που δεν είναι η χημεία.

Γιατί αυτό το μάθημα στην πραγματικότητα σου μαθαίνει να έχεις αναλυτική σκέψη, να λύνεις προβλήματα, να αντιμετωπίζεις τα πράγματα μεθοδικά.

Και είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ μάθημα σε όλη την υποχρεωτική σου εκπαίδευση που σε μαθαίνει να λειτουργείς έτσι. Κανένα άλλο μάθημα δεν σου τα μαθαίνει αυτά. Τα υπόλοιπα μαθήματα των θετικών επιστημών (όπως γίνονται και όπως είναι η διδακτική ύλη) είναι μόνο ξερή αποστήθιση, συλλογή κανόνων και τύπων, διαχωρισμός ασκήσεων σε κατηγορίες για επίλυση.

Ευτυχώς να λες λοιπόν που το μάθημα της πληροφορικής δεν έχει να κάνει απλά με γενικές γνώσεις υπολογιστών.

Και αφήστε τις χαζομάρες για το ότι η χημεία είναι παντού στην καθημερινή μας ζωή επειδή είναι στο σαπούνι και στην μαγειρική. Αυτό είναι τόσο άσχετο όσο το ότι το gsm σε διαπερνάει 24/7 με ψηφιακό σήμα.

Και μιλώντας πρακτικά, το μέλλον ανήκει στις χώρες που επενδύουν στην ψηφιακή μόρφωση των παιδιών και ειδικά πάνω στον προγραμματισμό.

Επίσης αν νομίζεις ότι τα μαθηματικά έχουν μεγαλύτερη σχέση με την πληροφορική και τον προγραμματισμό από ότι με την χημεία, οπότε και φτάνει μόνο αυτό για να πας να σπουδάσεις πληροφορική, απλά δεν γνωρίζεις πληροφορική. Έπρεπε να ήσουν εκεί που σπούδαζα να δεις την διαφορά που είχα με του άλλους φοιτητές (μέχρι το τέλος, όχι μόνο στην αρχή) επειδή είχα ασχοληθεί με την πληροφορική από μόνος μου πιο πριν.

Δυστυχώς αυτήν την άκυρη αντίληψη είχαν από παλιά, και τώρα ένα κάρο άσχετοι μαθηματικοί διδάσκουν πληροφορική.

Τα μαθηματικά χρησιμοποιούνται σαν εργαλείο όταν θες να λύσεις μαθηματικά προβλήματα. Όταν θα σου τύχει κάτι στον προγραμματισμό που να χρειάζεται μαθηματικά τότε θα τον χρησιμοποιήσεις. Όταν πχ. φτάχνεις ένα 3d game. Αλλά και πάλι και εκεί δεν έχει καμία σχέση με τον προγραμματισμό. Είναι το τελικό επίπεδο όπου θα γίνουν οι υπολογισμοι. Σαν επαγγελματίας προγραμματιστής σχεδόν 15 χρόνια, σου λέω ότι έχω χρησιμοποιήσει ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ μαθηματικά σε ελάχιστες περιπτώσεις μετρημένες στα δάκτυλα.

Αντίθετα στην χημεία θες συνέχεια μαθηματικά. Μήπως λοιπόν να διδάσκεται η χημεία από μαθηματικούς αντί η πληροφορική; Μήπως τελικά φτάνουν, σύμφωνα με την λογική σου, τα μαθηματικά για να πας να σπουδάσεις χημεία, αφού έχουν μεγαλύτερη σύνδεση από τι με την πληροφορική;

Και κάτι τελευταίο. Εγώ είμαι προγραμματιστής αλλά γνωρίζω και χημεία, γιατί δυστυχώς αναγκάστικα να δώσω χημεία πανελλήνιες αντί για πληροφορική τότε, και από και πέρα δυστυχώς πάλι τα παιδιά θα δίνουν χημεία, για να σπουδάσω πληροφορική. Εσύ γνωρίζεις και από τα 2;

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...