Προς το περιεχόμενο

θερμοκρασια


orion1986

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάντως σε καμία περίπτωση, μην βάζετε μπρος τον κινητήρα και περιμένετε να ανέβει ο δείκτης θερμοκρασίας.

 

Ξεκινάτε κατευθείαν, και μέχρι να ζεσταθεί, πάτε χαλαρά, δεν ανεβάζετε πάνω απο 2500 στροφές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε εμένα (ford) επίσης κολλημένο είναι στην μέση (απο 70 μέχρι 110+++), δύσκολα να πάει παραπάνω και πιο κάτω μόνο με ac αναμμένο όλη την ώρα σε ανοικτό δρόμο... Τα ψυκτικά τα είδες; Λάδια; Άμα είναι οκ αυτά δεν πρέπει να έχεις θέμα.

Άμα το φοβάσαι να πας σε μηχανικό να βάλει obd να δεις τι λέει, δεν θα κάνει και πολύ ώρα. Αλλιώς παίρνεις απο ebay ένα να μετράς τις θερμοκρασίες με 3-4 € και ξεμπέρδεψες όπως σου είπαν παραπάνω.

Ένα πράγμα σε αυτό το αμάξι, μην βάλεις ποτέ παραφλού (πράσινο), θέλει ειδικό G12 (κόκκινο), που εξατμίζεται στους 125 αν θυμάμαι καλά (γιατί το βεντιλατέρ πρέπει να ανοίγει παραπάνω απο τους 100 βαθμούς). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λαδια νερα ολα στο φουλ . αυτο για το παραφλου ηθελα να ρωτησω : να παιρνω αυτο που θελει αραιωση η και ενα ετοιμο προς χρηση κανει δουλεια? παντα για κοκκινο μιλαω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίος, αφού είναι φουλ και δεν χάνει καλά πρέπει να είσαι. Απλά η ρύθμιση του δείκτη θα είναι έτσι... 

Εγώ βάζω αυτό που θέλει αραίωση... Μου το έδωσαν για καλύτερο αλλά δεν δοκίμασα και το άλλο για να σου πω 100%. Βέβαια και το αλλο άμα είναι όντως για υψηλές θερμοκρασίες θα κάνει την δουλειά του και αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα έχεις μηχανή σαν την δικιά μου όχι... Εμένα ανοίγει στους 108 το βεντιλατέρ και έχω την υποψία οτι είναι έτσι και εσένα... Καλού κακού πάρε άλλο να αντέχει πάνω απο 110....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως σε καμία περίπτωση, μην βάζετε μπρος τον κινητήρα και περιμένετε να ανέβει ο δείκτης θερμοκρασίας.

 

Ξεκινάτε κατευθείαν, και μέχρι να ζεσταθεί, πάτε χαλαρά, δεν ανεβάζετε πάνω απο 2500 στροφές.

 

Γιατί που είναι το πρόβλημα ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καπάκι της υπερχείλισης τι γράφει; Εκεί θα δεις τι θέλει.

Εγώ θα σου έλεγα να πας σε 2 κόκκινα συμπυκνωμένα που τα αραιώνεις με απιονισμένο νερό, όπως και να έχει κακό δεν κάνει.

Απο την άλλη γιατί θες να τα αλλάξεις τα ψυκτικά; δεν είναι απο αυτό, τα κόκκινα δεν είναι οτι δεν ανεβάζουν θερμοκρασία το ίδιο γρήγορα, απλά δεν εξατμίζονται στους 100 βαθμούς ή 105 όπως τα άλλα, πάνε και 110 και 120 κτλπ... Άμα βέβαια ανεβάζει θερμοκρασία το αμάξι σου πριν πάρει μπρος το βεντιλατέρ πρέπει να βάλεις το αντίστοιχο καλό ψυκτικό αλλιώς και με πράσινο (100 βαθμοί) κάτι κάνεις...  

Τώρα το που θα δεις τι προτείνει ο κατασκευαστής πέραν του καπακιού μόνο στα χαρτιά του αυτοκινήτου αμα είναι ή αν πάρεις καμια αντιπροσωπεία/εξουσιοδοτημένο συνεργείο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικα ελεγα να του αλλαξω καθε λογης υγρα που εχει , απο την αποψη οτι μεταχειρισμενο ειναι ας το φροντισω λιγο . λαδια , παραφλου , βαλβολινες , υγρα φρενων , και κανενα καθαρισμο πεταλουδας γκαζιου , κανενα τακακι (αν εχει ψωμια ακομα ΟΚ θα τα αφησω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα δεν έχει βιβλίο σέρβις ναι, καλά θα το κάνεις... Και φίλτρα εισαγωγής, καμπίνας (AC), βενζίνας...

Όσο για το ψυκτικό το κόκκινο μπορεί να είναι λίγο πιο ακριβό αλλά πιστεύω αξίζει... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...