orion1986 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 την καλησπερα μου σε ολους . εχω παρατηρησει το εξης θεμα με το αμαξι μου (focus 2008 , 1400cc) : οταν ξεκιναω το αυτοκινητο και ο δεικτης ειναι στους 60 (εντελως κρυο δηλαδη) με το που παταω γκαζι για να ξεκινησω να φυγω , ο δεικτης θερμοκρασιας παει μεσα σε λιγα δευτερολεπτα κατευθειαν στην μεση (στην θερμοκρασια που πρεπει να ειναι οταν ζεσταινεται) . διευκρινιζω οτι δεν εχει παει πανω απο 90 (απο την μεση δηλ.) ποτε , το αμαξι εχει κανει και ταξιδι και μεσα στην κινηση της πολης , ολα καλα . απλα μου κανει εντυπωση πως γινεται να φτανει την θερμοκρασια λειτουργιας τοσο γρηγορα ! ειναι φυσιολογικο? σας ευχαριστω εκ των προτερων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rafail1994 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 Εάν το πιέζεις λογικό είναι να ανεβαίνει ποιο γρήγορα αστό στο ρελαντί και θα δεις οτι θα ανεβαίνει σιγά σιγα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orion1986 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 δεν πιεζω τιποτα . οπως ειναι σταθμευμενο απλα παταω λιγο γκαζι για να ξεκινησω . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rafail1994 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 Δηλαδή το ανάβεις βλέπεις 60 βαθμούς θερμοκρασία ξεκινάς να φύγεις και απευθείας πετάγεται στους 90 ; Εάν είναι έτσι δεν μου φαίνεται φυσιολογικό σε μερικά δευτερόλεπτα να ανεβάζει έτσι θερμοκρασία , το δικό μου από 53βαθμους μέχρι 82 βαθμούς θέλει ένα 5λεπτο στο ρελαντί χωρίς γκάζι κτλ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orion1986 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 ακριβως οπως το ειπες , μεσα σε 10 δευτερολεπτα το πολυ . βεβαια δεν εχει ανεβει ποτε πανω απο τη μεση , οπως γραφω και στο αρχικο ποστ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
igoods Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 προφανως κατι δεν παει καλα με τον αισθητηρα θερμοκρασιας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
.::NikoS::. Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2014 Μήπως αυτό το βλέπεις ενώ το έχεις αφήσει να "κρυώσει" για λίγες ώρες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orion1986 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2014 Μήπως αυτό το βλέπεις ενώ το έχεις αφήσει να "κρυώσει" για λίγες ώρες; το εχω δοκιμασει και με το αμαξι να εχει να αναψει για 2-3 μερες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos903 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2014 Ψυκτικό έχει στο φούλ; (G12 πρέπει να παίρνει). Λάδια κανονικά; Το βεντιλατέρ ανάβει πιο συχνά σε σχέση με άλλες φορές; Άμα το πας απο την αρχή με αναμμένο το ac τα ίδια κάνει; Αλλιώς ποιος ξέρει... Θερμοστάτης; Αισθητήρας; Θέλει κοίταγμα όπως και να έχει για να μην έχεις θέματα με φλάτζες και τα συναφή.... Κοίταξέ το... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ermis1964 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2014 Η βαλβίδα (αισθητήρας) θερμοκρασίας τού οργάνου πρέπει νά αντικατασταθεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MT60RS Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 το εκανε και παλιοτερα; σε πολλα καινουρια αμαξια, ο δεικτης θερμοκρασιας δεν δειχνει μικροδιαφορες, αλλα εχει φτιαχτει ετσι ωστε να μενει στη μεση για ενα φασμα 5-10-20 βαθμων πανω κατω, για να μην αγχωνονται οι (ασχετοι) οδηγοι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orion1986 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 το εχω εδω και ενα μηνα , μεταχειρισμενο . το εκανε απο την αρχη εχει κοντα 62.000ΧΛΜ απλα δεν ειχα δωσει πολυ σημασια το εκανε και παλιοτερα; σε πολλα καινουρια αμαξια, ο δεικτης θερμοκρασιας δεν δειχνει μικροδιαφορες, αλλα εχει φτιαχτει ετσι ωστε να μενει στη μεση για ενα φασμα 5-10-20 βαθμων πανω κατω, για να μην αγχωνονται οι (ασχετοι) οδηγοι το θεμα ειναι σε περιπτωση υπερθερμανσης πως θα το παρω χαμπαρι? (αν δεχτουμε οτι εχει θεμα ο αισθητηρας θερμοκρασιας) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
madsc Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Οι αισθητήρες θερμοκρασίας σε τυπικά ΙΧ δείχνουν range θερμοκρασιών όπως ειπώθηκε. Ανά 10-20 βαθμούς C είναι συνήθως. Την "υπερθέρμανση" θα την καταλάβεις αν ξεκινήσει το βεντιλατέρ - ο ανεμιστήρας του ψυγείου. Συνήθως αυτός είναι σε ξεχωριστό κύκλωμα με δικό του θερμοστάτη. Αν έχεις θερμοστάτη στο πάνω δεξιό ή αριστερό μέρος του ψυγείου σου, είναι και σένα έτσι. /sc Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MT60RS Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 δες αν ολα τα focus σαν το δικο σου εχουν την ιδια συμπεριφορα στον δεικτη ψυκτικου αν το δικο σου διαφερει, πηγαινε σε μια ford να το βαλουν στο διαγνωστικο το βεντιλατερ στα καινουρια ελεγχεται απο τον εγκεφαλο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 μια που ειδα το θέμα να συμπληρώσω και εγω οτι οντως δεν εχουν ακριβεια οι ενδειξεις θερμοκρασίας στο ταμπλώ (πραγματι η διαβάθμιση ειναι μεγάλη δε θυμαμαι ακριβως καθε ποσους βαθμούς C)... Μην ασχολείσαι orion δεν ειναι τίποτα.... Και αν πάλι θες να εισαι βέβαιος βάλε ενα OBD2 διαγνωστικό του 15ευρου και εχε το συνδεδεμένο με οτ κινητο και παρακολούθησε και απο εκει συμπεριφορά θερμοκρασίας με μεγαλύτερη ακρίβεια... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα