Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά αυτό που έγινε πριν μερικές ημέρες με τον ΟΤΕ, δεν έχει προηγούμενο.

Ας πάρω όμως τα πράγματα καλύτερα από την αρχή. Έχω σύνδεση στη Wind (double play) και την Πέμπτη που μας πέρασε σταμάτησε ξαφνικά να λειτουργεί το σταθερό και το internet. Μετά από επικοινωνία μου με τη Wind, με ενημέρωσαν ότι από λάθος του ΟΤΕ έκοψαν τον βρόχο ο οποίο εξυπηρετούσε μεταξύ άλλων και τη γραμμή μου. Παραξενεύτηκα τόσο πολύ που κάλεσα και στον ΟΤΕ, οπότε και ο υπάλληλος που μίλησα τηλεφωνικά, επιβεβαίωσε ότι από δικό τους λάθος έγινε η διακοπή  :angry:

 

Παρ' όλη την ταλαιπωρία μου ωστόσο, έχω να πω ένα μεγάλο μπράβο στη Wind γιατί, με δική της πρωτοβουλία μου έστειλαν την Παρασκευή, δωρεάν, ένα USB stick μαζί με κάρτα SIM, για να έχω πρόσβαση έως ότου ο ΟΤΕ αποκαταστήσει τη σύνδεση. Μπράβο τους λοιπόν που ακόμη και αν η βλάβη δεν οφειλόταν σε δική τους υπαιτιότητα θέλησαν να με εξυπηρετήσουν! Όσο για τον ΟΤΕ δεν ξέρω τι να κάνω - ευπρόσδεκτη κάθε συμβουλή...

Δημοσ.

οτε=ποτε  λενε,  εγω παλι ειμαι στην cyta οταν την εβαλα επιανα κοντα στα 16 με 17 ηταν παρα πολυ καλα, σε καποια φαση χαλασε το καλωδιο εξω στο κουτι και ηρθε τεχνικος του οτε και το αλλαξε, απο τοτε η ταχυτητα μου επεσε στα 9  με λεει η cyta δεν μπωρει να γινει κατι γιατι εκει που εβαλε ο οτε το καλωδιο τοσο πιανει, αντε να βρεις το δικιο σου τωρα, οποτε αν πιασει ο οτε με τα χερια του τα καλωδια χαλανε τα παντα, τι να πω παλι καλα τωρα που η cyta με εβαλε παλι στα 24 με τιμη στα 8 γιατι λεει το ρουτερ της thomson ειναι ασυμβατο με την κεραια του οτε, εγω αυτη την στιγμη πιανω 10

Δημοσ.

Δεν μπορεις να κανεις κατι. Ηταν λαθος και εγινε. Και απο την Wind το βρισκω απολυτα λογικο που σου εδωσαν στικακι. Αν θελει καποια εταιρια να θεωρειται σοβαρη 1ον δεν κανει τετοιου ειδους λαθη (ΟΤΕ :blink: ) και 2ον εφοσον πληρωνεις ιντερνετ πρεπει να φροντισουν να εχεις ιντερνετ. Και απο την στιγμη που το δικτυο η Wind το ενοικιαζει απο τον ΟΤΕ σε περιπτωση τετοιων βλαβων θα επρεπε και εσυ να εξυπηρετηθεις. Μπραβο στην Wind ετσι κ αλλιως! :)

Δημοσ.

παντως για εμενα η cyta δεν ασχοληθηκε καν, αντι να πει τον οτε κοιτα εδω ο πελατης μας εχει αυτο το προβλημα γιατι η ταχυτητα ειχε συμαντικη μειωση, με λενε δεν μπωρει να γινει  τιποτα, και ουτε ο τεχνικος ξανα ηρθε

Δημοσ.

Εε εκει η Cyta οντως τι μπορει να κανει; Ολο το δικτυο ειναι το ΟΤΕ. Αν ειχει η Cyta δικο της δικτυο και καλωδιο θα στα αλλαζε.

Δημοσ.

Παρόμοιο περιστατικό σε μίας θείας μου το σπίτι. Σε αραιοκατοικημένη περιοχή ανα διαστήματα τον τελευταίο καιρό κόβεται το ιντερνετ ή το τηλέφωνο ή κάνει θόρυβο ή διακοπές κλπ... Κι αυτό επειδή ο ΟΤΕ παίζει με τα καφαο. Η HOL προφανώς και δε μπορεί να κάνει κάτι εκτός από το να δηλώνει βλάβη κάθε φορά που ο πελάτης παραπονιέται... Μια φορά ήρθε τεχνικός της HOL και επειδή το πρόβλημα ήταν πολύ μικρό και προσβάσιμο εύκολα (πάνω σε μία κολόνα) το έφτιαξε μόνος του... (βέβαια τότε δεν το προκάλεσε ο ΟΤΕ, αλλά μάλλον ένα δέντρο που κοπάναγε με τον αέρα πάνω στο καλώδιο :P )

 

Πάντως μεταξύ μας, δε νομίζω πως είναι από "λάθος"  :whistle:

Δημοσ.

Εε εκει η Cyta οντως τι μπορει να κανει; Ολο το δικτυο ειναι το ΟΤΕ. Αν ειχει η Cyta δικο της δικτυο και καλωδιο θα στα αλλαζε.

Δηλαδη η wind εχει δικο της δίκτυο?

Δημοσ.

Δηλαδη η wind εχει δικο της δίκτυο?

 

Διαβασε 2 ποστ πιο πανω τι λεω και για την wind. Μην βιαζεσαι..

 

 

Δεν μπορεις να κανεις κατι. Ηταν λαθος και εγινε. Και απο την Wind το βρισκω απολυτα λογικο που σου εδωσαν στικακι. Αν θελει καποια εταιρια να θεωρειται σοβαρη 1ον δεν κανει τετοιου ειδους λαθη (ΟΤΕ :blink: ) και 2ον εφοσον πληρωνεις ιντερνετ πρεπει να φροντισουν να εχεις ιντερνετ. Και απο την στιγμη που το δικτυο η Wind το ενοικιαζει απο τον ΟΤΕ σε περιπτωση τετοιων βλαβων θα επρεπε και εσυ να εξυπηρετηθεις. Μπραβο στην Wind ετσι κ αλλιως! :)

Δημοσ.

κατα λαθος δεν ηταν.

ο οτε το εχει τακτικη αυτο να σαμποταρει εναλλακτικους,γιατι πολυ απλα μπορει διοτι το δικτυο του ειναι δικο του :D

Δημοσ.

wind να βαλεις.Ειναι η καλυτερη απο ολες

 

edit: το παραπανο μηνυμα οταν το εγραψα διαβασα ειχα διαβασει μονο τον τιτλο.

Τωρα που διαβασα και το τοπικ Κλαιω

Δημοσ.

Τα ίδια και εγώ από την Πέμπτη χωρίς ίντερνετ που όπως επιβεβαιώθηκε και διαβάζω σε διάφορα τόπικ είναι όντως λάθος του ΟΤΕ. Από κει και πέρα παρέλαβα και εγώ το στικάκι από την Wind την επομένη με 3GB data που τα θεωρώ αρκετά μέχρι να αντικατασταθεί η βλάβη. Δεν ξέρω αλλά τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει να αμφιβάλω αρκετά για τον ΟΤΕ,  τείνω να συμφωνήσω με τους συνδικαλιστές του ΟΤΕ που λένε ότι με τόσες εθελούσιες υπαλλήλων και μειώσεις προσωπικού έχει επηρεαστεί και το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης.

Δημοσ.

Δεν ξέρω αλλά τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει να αμφιβάλω αρκετά για τον ΟΤΕ,  τείνω να συμφωνήσω με τους συνδικαλιστές του ΟΤΕ που λένε ότι με τόσες εθελούσιες υπαλλήλων και μειώσεις προσωπικού έχει επηρεαστεί και το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης.

 

Εντάξει, αυτό δε γίνεται μόνο στον ΟΤΕ, αλλά και στις άλλες εταιρίες τηλεπικοινωνιών.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...