Προς το περιεχόμενο

Fiat Punto EVO 135 PS MULTIAIR η ALFA ROMEO MITO 135 PS MULTIAIR


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είσαι σίγουρος ότι δεν κατασκευαστήκαν από την maserati ; εγω ξερω πως εξ ολοκλήρου κατασκευαστικά εκεί . Το συγκεκριμένο είναι η κανονική maserati έκδοση δεν μπορεί κάποιος να το κάνει αυτό να φτιάξει την qv maserati edition

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ενα ακυρο  αλλα εν μερη ενγκυρο. απο οτι εχω διαβασει με γκαζια λεω τωρα καιει πιο λιγο η 155 απο την 170...οπως και η 135 με γκαζια και πιο πολυ απο την 155 ετσι?

δηλαδη για τις καταναλωσεις που λενε που λενε εννοω οτι 170 καιει πιο λιγο απο την 155 εννοουνε χωρις καθολου γκαζια ετσι? γιατι διαβαζω σε μερικα σιτε οτι η 170 εχει χαμηλη καταναλωση αλλα αν πιεστη ειναι αυξημενη ..αλλα και για την 155...εγω θελω και να το πιεζω που και που και να το πηγαινω νορμαλ...υπερνορμαλ και συνεχια χωρις να τρεξω εστω κ λιγο δ μπορω.τα χιλιομετρα θα τα κανω πιο πολυ μεσα σε πολυ και σε αποσταση 10 χιλιομετρων απο το χωριο μου στη πολη.μαυτη τη χρηση τι λετε?προηγουμενο αμαξι ρχ8 ειχα γιαυτο θελω κατι με πιο νορμαλ καταναλωση.


φιλε 

gdriver 

δηλαδη τι προτεινεις εσυ? να κοιταξω? για την 135 , 155 , η την qv? η ερωτηση παει και για 

rafail1994

 

χρειαζομαι τη βοηθεια σας παιδια :P


καπου διαβασα.

η 155 οικονομικα καιει 6.5 και με γκαζια φτανει και 12  λιτρα

 

η 135 οικονομικα καιει 5.6 και με γκαζια φτανει και 9.8 λιτρα

 

και

 

η qv   οικονομικα καιει 6    και με γκαζια φτανει και 18  λιτρα 


παντως ειμαι πολυ κοντα σαυτο παιδια 

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5253050/   τι λετε? μαρεσαν οι ζαντες τα χιλιομετρα καλα...φαινετε προσεγμενο!

Δημοσ.

Με φυσιολογική χρήση η 170αρα καίει λιγότερο έχουν κάνει κάποιες αλλαγές στο μοτέρ δεν ειναι μόνο η τουρμπίνα διαφορετική ε εάν τα σκίζεις λογικό είναι να σου καεί παραπάνω κάπως πρέπει να "τροφοδοτηθούν" αυτά τα παραπάνω άλογα .

 

Εάν σου αρέσει και είναι όντως σε καλή κατάσταση πάνε σε αυτην την το πολύ σκεφτεσε ….

 

 

Εγω παντα κοιταγα την 155αρα και την qv αλλα η qv παντα μου εκανε παραπανω κλικ

Δημοσ.

νταξει αν ειναι να το πατησω και να δω νουμερα του ρχ8 αστο δε πειραζει.... :P . μου ακουστικαν πολλα αυτο που ειδα.. 18 λιτρα.  εγω νομιζα και να το πατησεις δε θα περασεις τα 12 λιτρα.  :P


η 135ρα απο τι εχω καταλαβει τα χει ολα ετσι? ειναι γρηγορα απο οσο λενε οσο η 155ρα ειναι πιο οικονομικη απο ολα αφου εχει οτι εχει φοραει και τον multiair. νομιζω ειναι η καλυτερη λυση..για κατι οικονομικο και γρηγορο ετσι?

Δημοσ.

Ζόρισμα με ζόρισμα εχει διάφορα π.χ θα σου πω για το δικό για να καταλάβεις , 1000cc αυτοκίνητο στον δρόμο με 140χλμ ++ θα κάψει 7-9L ανέβα κατέβα σε βουνό με το πόδι συνεχεία στο πάτωμα έχει γράψει και 16L , ε εάν μπορείς την qv να την πηγαίνεις συνεχεία έτσι με το ποδι στο πάτωμα ε θα σου κάψει λογικό είναι οπως και ολα τα αυτοκίνητα

Δημοσ.

ναι απλα εννοω οτι πες οτι θελω να τρεξω ρε παιδι μου.οχι συνεχια αλλα να δωσω μια 3η 4η 5η αυτο ετσι λιγο.δν εχω προβλημα να καψει απλα να καψει νορμαλ.δηλαδη η 155 δε ξεπερναει τα 12 λιτρα .και η qv  λεει 18.  επειδη ειμαι κ λιγο ασχετος δες τε τα και σεις

 

http://www.zeperfs.com/en/fiche3048-alfa-romeo-mito-qv.htm     εδω τα βρηκα... στο σιτε που μου ειχες δωσει rafail

Δημοσ.

λες ε? απλα επειδη το λεει το σιτε λεω μηπως


η 135 εχει ιδια αποδοση με την 155? και κατι αλλο η 135 και η 155 εχουν διαφορα μεγαλη σε αποδοση απο την qv? απο οσο ξερω η qv εχει 20 παραπανω ροπη

Δημοσ.

To site λέει ένα σκέτο νούμερο χωρίς να εξηγεί συνθήκες.

Σου φαίνεται λογικό με 15 άλογα διαφορά και καλύτερη τεχνολογία η QV να καίει τόσο παραπάνω?

 

Σε αντίστοιχες συνθήκες η QV θα καίει λιγότερο. Μόνο με τέρμα γκάζι ίσως πάει παραπάνω και αυτό λόγω περισσότερης δύναμης. 

Δημοσ.

η κατανάλωση έχει και άμεση σχέση με την κλιμάκωση του κιβωτίου. η τελευταίας γενιάς qv (2012) έχει ένα νέο εξατάχυτο κιβώτιο με λίγο πιο έξυπνη κλιμάκωση. γενικώς το 155 δε θα το έπαιρνα με τίποτα. όπως ο rafail1994 σωστά σου υπέδειξε το 170 multiair είναι η καλλίτερη επιλογή σε σχέση με το 155. πολλά παιδιά όμως είναι υπερευχαριστημένοι με το 135 που έχει αξιοπρεπέστατες επιδόσεις  και έχει 2 λίτρα κάτω κατανάλωση. εάν σου κ@υλώσει αργότερα ρίχνεις και λίγο παραπάνω πίεση στον υπερσυμπιεστή κ άνετα χτυπάς 200 άλογα. να θυμάσαι πως τόσο το 170 όσο και το 135 έχουν ίδια μπλοκ κινητήρα και σωθηκά . το μόνο που διαφέρουν είναι στο μέγεθος του υπερστροβιλιστή και στη μονάδα ψεκασμού. η δεύτερη πλέον ονομάζεται και εγκέφαλος και πλέον έχει ξεκλειδωθεί από όλους τους βελτιωτές. επομένως και στο punto να καταλήξεις με ένα πάτημα στο πλήκτρο της υποβοήθησης του τιμονιού ,ενεργοποιείται το δεύτερο πρόγραμμα με παραπάνω ροπή. ίδιο δηλαδη με το πλήκτρο boost του abarth. το abarth δεν έχει πλήκτρο υποβοήθησης τιμονιού αντιθέτως στη θέση αυτού έχεις το boost. οι βελτιωτές έχουν καταφέρει και σε απλό punto 135 να περάσουν το πρόγραμμα boost στο πλήκτρο της υποβοήθησης τιμονιού. και μάλιστα βαραίνει και το τιμόνι.  

Δημοσ.

την 155 γιατι δε θα την επερνες με τιποτα φιλε gdriver ? επειδη ειναι λιγο καλυτερη η qv? γιατι οι 155 παιζουν στα 8000 αντε  9000 χιλ. και οι qv παιζουν απο 11.500 και πανω. σε περιπτωση που δ μπορεσω να παω για την qv  απλα λες  να κανω υπομονη λιγο καιρο και να παω γιαυτην? δηλαδη να μαζεψω κ αλλα χρηματα κ να παρω την qv? γιατι αν δεν εχει τρελες διαφορες παιρνω την 155ρα....

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...