Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Υπαρχει confusion μεχρι τωρα για τα ops per cycle για cpu, με καποιους να βασιζονται σε αρθρο του df και δηλωσεις Ms περι 6ops/cycle για το One , αντι για 2ops/cycle του ps4 και επισης υπαρχει μια φημολογια για διπλασιο αριθμο spu ανα cu στο One απο το ps4. Συγκεκριμενα, 768 x2 spu στο One αντι για 1368 spu ( η περιπου τοσο) στο ps4.

 

 

ενα λινκ παρακαλω για τα ops per cyrcle τον cpu 2vs6(!!!) (essentially 3 φορες ταχυτερη επεξεργασια per cyrcle + 10% απο ta clocks)

wow 310% ταχυτερη cpu!way to go MS!

καθως και για την (προφανος) δευτερη gpu στο one που εκτοξευει τα spu sta 1536

ευχαριστω

  • Like 2
  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Στη θεση σου δε θα ημουν τοσο σιγουρος περι ανωτεροτητας του ps4 για "παντοτε".

 

Ναι σιγουρα

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-metro-redux-what-its-really-like-to-make-a-multi-platform-game

 

xKCi4fT.png

 

Διάβασε λίγο πριν παπαγαλίσεις ότι σου έχει πει η Microsoft. Το X1 ειναι μια next gen κονσόλα που με τα χίλια ζόρια προσπαθεί να τρέξει 1080p τίτλους. Και μου λες για το Diablo 3 που πέρα ότι δεν είναι taxing παιχνίδι τρέχει χειρότερα από το Ps4

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-diablo-3-ultimate-evil-face-off

 

Given parity is essentially achieved everywhere else, has the touted Xbox One's resolution boost changed anything in performance testing? With both running at a full 1080p, we see a clear margin when running the New Tristram Gates, during the Skeleton King boss fight, and during packed skirmishes on the South Highlands plains. It reaches as low as 52fps on Xbox One, whereas with the rendering glitch now fully attended to on PS4, Sony's hardware never drops a frame in these areas.

Το post σου μου θυμίζει αυτή την εικόνα.

 

banana2.jpg

 

Και επειδή μιλάς χωρίς να ξέρεις πολλά πράματα περί API. Το Dx12 συγκριτικά με το Dx11 θα είναι ένα low level acess API τύπου Mantle/GNM/GNMX. Δεν θα δούμε τραγικές διαφορες παρα μονο στο PC. Οποτε σε παρακαλώ όταν μιλάς, πρώτον να ποστάρεις πηγή γιατί αυτά περί "φημών" είναι τραγελαφικά και δεύτερον μην προσπαθεις να μας κοροϊδέψεις.

 

Και μονο το ότι πιστεύεις ότι το Digital Foundry είναι biased ενώ την προηγουμενη γενιά όλο πρότειναν το 360 σε οποιοδήποτε multiplatform face-off δείχνει τι κουβαλάς ενδιάμεσα στα δυο αυτιά σου.

  • Like 3
Δημοσ.

ενα λινκ παρακαλω για τα ops per cyrcle τον cpu 2vs6(!!!)

καθως και για την (προφανος) δευτερη gpu στο one που εκτοξευει τα spu sta 1536

ευχαριστω

Για operations per cycle σε παραπεμπω στα επομενα 2 links απο το architectural panel της MS, στο interview που εγινε για λογαριασμο του eurogamer/digital foundry:

 

Ολη η συνεντευξη εδω:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-the-complete-xbox-one-interview

 

Τα κυρια σημεια εδω στο εγκυρο beyond3d.

 

http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=63929

 

Απο το στομα της ιδιας της Ms. Τωρα τι εννοουν περι 6operations per cycle μενει να το δουμε..:P

 

Για να σε παω κατευθειαν στ quote:

"These cpu cores are capable of doing six operations per cycles, so across the eight cores that's 48 operations."

 

 

Δευτερον, για το θεμα της gpu:

Κανενας δε μιλησε για δευτερη gpu. Ας σταματησει αυτη η διαλεκτικη. Το One εχει ενα μεγαλο chioset με 5 δισεκατυμμυρια transistors, γι αυτο και λεγεται One. Ενα chipset για ολες τις λειτουργιες.

 

Περι spu, ειναι inside φημολογια οπως προειπα και στο προηγουμενο ποστ μου, οποτε πολλα περισσοτερα δε μπορω να πω. Θα δωσω μονο μερικες κατευθυνσεις:

 

Οι πολλες ενδειξεις που εχουμε για τη gpu πως ειναι αρχιτεκτονικης gcn > 1.0, εξου και η full υποστηριξη dx12 στο One, εξου και η υποστηριξη move engines και jpeg real time compression/decompression, δηλ. Features που δεν υπαρχουν σε mainstreams gpu's του εμποριου ακομα αλλα θα υπαρχουν με την ελευση του dx12, μας οδηγει φυσιολογικα στο συμπερασμα πως η gpu του Οne, για την οποια απο επισημα specs γνωριζουμε μονο πως εχει 12cu, πως ειναι πιθανο να ειναι τεχνολογιας dp aka dual presision.

 

Τα επισημα specs της Ms μιλουν για 12cu, αλλα δε μας δινουν τον αριθμο των spu's της Gpu. Ενω π.χ. στο ps4, εχουμε απο sony τον αριθμο των sp's.

 

Αν η gpu του One ειναι DP, τοτε μιλαμε για διπλασια spu ανα Cu, κατι που θα μπορουσε να εξηγησει και γιατι στις ακτινογραφιες του chipset του One που εγιναν, φαινεται πως καθε Cu του One ειναι μεγαλυτερο απο το αντιστοιχο Cu του ps4.

 

Σαφως αυτο ειναι internal φημολογια γιατι και εμεις δε μπορουμε να ξερουμε τα παντα και παραμενει φημολογια. Σιγουρα ομως η gpu εχει καποιο sort of multitasking, οπως δηλωνει και επισημα η Ms:

"

The gpu as well is multitasking, so you can run several rendering and compute threads, so all of the cloud effects, ai and collision detection on the gpu in parallel while you're doing the rendering, and switch to a scaler engine which actually means that a lot of the gpu is being utilized and it can do 768 operations per cycle."

 

Προσεξε την ορολογια της Ms εδω, μιλαει για 768 operations per cycle και οχι για τα spu's. Απο το διαγραμμα του hotchip εχουμε ομως πως η gpu εχει 2 processing engines. Κατι που κανενας δεν εχει εξηγησει ως τωρα.

 

Δε λεω περισσοτερα, μαθηματικα ξερετε...:P

  • Like 1
Δημοσ.

Και εγώ έλεγα από που το κάνει το copy-paste. Πάντως διαβάζεις μονο όσα σε βολεύουν από το Beyond3d(όπως και απο το Digital Foundry). Θα σε κάνω wipe Cortana πρόσεχε :P

Δημοσ.

ωχου με τα mhz και τους κυκλους!!! καμια απο τις δυο κονσολες δεν ειναι τερατα. οσο πιο νωρις το παρετε χαμπαρι, τοσο το καλυτερο (για εσας)

 

παμε  πισω στο diablo, μιας και το θιξαμε, για να δουμε και κατι αλλο που το εκανε ...αβαβα το digital foundry...

 

 

Παρατηρειστε καλα τα δυο screengrabs, και -οι παρατηρητικοι τουλαχιστον- πειτε μου ποια εικονα απο τις δυο εχει χειροτερο ΑΑ?

 

xbone.jpg

 

ps4b.jpg

Δημοσ.

Ωραίος ρε, ποστάρεις δυο διαφορετικά jpeg και θέλεις να σου πω πια έχει καλύτερο ΑΑ. Μήπως θες να σου πω πια έχει το καλύτερο compression; Ουτε 200kb δεν ειναι η καθε μια...

  • Like 1
Δημοσ.

ειπα για παρατηρητικους. προφανεστατα εσυ δεν ανηκεις στην κατηγορια.

τα grabs ειναι ακριβως ιδιας ποιοτητας, και δεν επηρεαζουν σε τιποτα αυτο που ρωταω.

Δημοσ.

ειπα για παρατηρητικους. προφανεστατα εσυ δεν ανηκεις στην κατηγορια.

τα grabs ειναι ακριβως ιδιας ποιοτητας, και δεν επηρεαζουν σε τιποτα αυτο που ρωταω.

 

Μια χαρά το επηρεάζουν μιας και δεν αντιπροσωπεύουν τον κώδικα. Είναι compressed και μπορείς να δεις artifacts ΠΑΝΤΟΥ σε κάθε εικόνα.
 
In any case, το Xbone φαίνεται blurred μέχρι θανάτου από αυτές τις εικόνες.
 
80FJR7z.png
UPWjzQk.jpg
 
Happy now?
Δημοσ.

δεν μπορω να ξερω τι εχει μεσα στο chip thats for sure

ας πουμε οτι εχει spu's που κανουν την ιδια δουλεια με διπλασια ταχυτητα σε σχεση με του ps4 (2 ops per cycle x 768 spus (1536) vs 1 ops per cycle x 1152 (1152) δεν θεωρεις οτι θα φαινοταν ηδη αυτο στα παιχνιδια?θελει ειδικο api για να παρουν "μπρος" οι shaders και να σταματισουν να καθονται αδρανεις το μισο χρονο?θα μπορουσε δεν μπορω να ξερω αλλα somehow το θεωρω απιθανο...

το αλλο με τι cpu δε το θεωρω παντελος απιθανο αποκλειεται απλα να εχει 300% ταχυτερη cpu μιλαμε για διαφορες οχι 10 20 και 30%

αλλα για 300+ θα φαινοταν θα ειχε γινει βουκινο τι να λεμε τωρα

they just doessen't add up mate... :)

  • Like 1
Δημοσ.

 

Μια χαρά το επηρεάζουν μιας και δεν αντιπροσωπεύουν τον κώδικα. Είναι compressed και μπορείς να δεις artifacts ΠΑΝΤΟΥ σε κάθε εικόνα.
 
In any case, το Xbone φαίνεται blurred μέχρι θανάτου από αυτές τις εικόνες.
 
Happy now?

 

αρα δεν ειναι οτι δεν βλεπεις, απλα κανεις την παπια...  ;)

 

 

ειναι πιο ...blurred το xbox λες εσυ, ομως οι περισσοτεροι θα πουν την αληθεια, οτι εχει πιο πολλα jaggies το ps4.

 

 

xbox

jb0q65YbnQIyx4.png

 

ps4

j46UFKPixaqGb.png

 

εντυπωσιακο οτι ξεφυγανε τετοιες ασημαντες λεπτομεριες -που ειναι ομως το ψωμοτυρι τους- απο το digital foundry....

ή μαλλον, <<εντυπωσιακο>>

 

υ/γ

ελπιζω να εισαι αρκετα ξυπνιος ωστε να μην ριξεις την συζητηση στο επιπεδο-πατωμα οτι και καλα το compression του jpeg δημιουργει jaggies στα μεταλλικα textures.

αυτες ειναι κουβεντες επιπεδου πιπιλας και σαλιαρας...

προφανως ειδες και πως ...αποσιωπηθηκε η κουβεντα στο gaf για να ξεχαστει. πιστεψε με, για καποιον σαν εσενα το να μην πει τιποτα επανω σε αυτο, ειναι το καλυτερο που μπορει να κανει... ;)

 

εγω απλα λεω μερικα πραγματα, και ο,τι καταλαβει ο καθενας....

Δημοσ.

Μα το Dx12 API απλά φέρνει up το date το Xbone σε software επίπεδο. Το ps4 ήδη δουλύει με low level acess api (GNM). Και όσο για το GCN, και τα δυο βασίζονται σε >1.0. Ας μην ξεχνάμε ότι η APU του Ps4 έχει όσα ACE units "κουβαλάει" μια 290x.


εγω απλα λεω μερικα πραγματα, και ο,τι καταλαβει ο καθενας....

 

 

I093n8l.jpg

HRvpQyg.jpg

 

Απο καλυτερης ποιοτητας jpeg. Πάντως, κύριε παρατηρητικέ μου αρέσει που κολλας στο Diablo. Ένα μέτριο παιχνίδι από τεχνικής άποψης και ένα από τα λίγα που κατάφεραν, σχεδόν, το parity μεταξύ του One και του Ps4. Και ότι δεν σε βολεύει κάτω από το χαλι και "περίμενε το Dx12". Ωραία.

  • Like 1
Δημοσ.
 

οι φωτογραφιες που εβαλες, δειχνουν ακριβως το ιδιο πραγμα.

αμα ψαξεις λιγο ακομα και βρεις καμια αλλη συγκριτικη, που να κρυβουνε το πορταλ οχι ενας χαρακτηρας, αλλα πεντε χαρακτηρες, τοτε ισως να μην φαινονται και καθολου τα jaggies στο πορταλ.

 

επισης, ειναι πιο blurred η εκδοση xbox που μας εγραψες μολις πιο πανω? απο τις δικες σου φωτο, μαλλον το αντιθετο συμπεραινει κανενας......

Δημοσ.

και τα direct ports, χωρις parallel processing σε καμια περιπτωση δεν ειναι ενδεικτικα του ταβανιου μιας κονσολας., πραγμα που αυτο κανει συνεχεια το digital foundry, οπως ειδαμε και στις παραθεσεις πιο πανω..!

Όντως.

Αυτό ίσχυε στην προηγούμενη γένια που το 360 έβγαινε καλύτερο. 

  • Like 2
Δημοσ.

και οι φωτογραφιες που εβαλες εσυ ο ιδιος σε 200% μεγεθυνση

 

bitchrukun.png

 

 

 

 

edit: βλεπω εχεις μεγαλο ταλεντο γενικοτερα...

Δημοσ.

Οπως είπα, marginal difference. Η μονη διαφορά βρίσκεται στο οτι το Ps4 εχει πιο σταθερο framerate. Δεν χριάζεται να το λιβανίζουμε πολυ το θεμα, το Diablo 3 ειναι ενα port απο PC game διετιας και βάλε.

 

Να δούμε τώρα στο AC: Unity τι ψαρια θα πιάνει το One.

 

edit: βλεπω εχεις μεγαλο ταλεντο γενικοτερα...

Τι να κανω, το εχω ο ατιμος :D

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...