Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

tifosi κανεις λαθος. ριξε μια ματια στο θεμα που εχω ανοιξει για cloud processing, και ο,τι καταλαβεις...

εαν καποιος εχει προσδοκιες για το xbox, πιστεψε με εχουν πολυ μεγαλυτερη βαση ρεαλισμου απο οτι ειχανε οι αρλουμπες της sony την προηγουμενη γενια (και καθε γενια).

Ωραια λογια και πραγματι μπορει να εργαζονται στο cloud processing και η ms να εχει επενδυσει σε αυτο αλλα ας το δουμε και στην πραξη καλυτερα...

  • Like 1
  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Χαχαχαχα, οι developers έχουν γίνει τόσο τεμπέληδες που δεν ενδιαφέρονται ούτε καν να ξεζουμίσουν τις κονσόλες.

Ενω στα pc των 1500 ευρω μαμανε και δερνουνε που η καλυτερη εκδοση του watchdogs ηταν στο PS4

  • Like 2
Δημοσ.
Τι σύγκριση να κανεις; Το Ps4 είναι αρκετά πιο δυνατό σύστημα με πανομοιοτυπη αρχιτεκτονική. Το One πάντοτε θα βρίσκεται σε μειονέκτημα.

 

Υποδεέστερο hardware = χαμηλότερες αποδόσεις συγκριτικά. Τσάμπα το άνοιξες αυτό το thread.

Δημοσ.

 

Τι σύγκριση να κανεις; Το Ps4 είναι αρκετά πιο δυνατό σύστημα με πανομοιοτυπη αρχιτεκτονική. Το One πάντοτε θα βρίσκεται σε μειονέκτημα.
 
Υποδεέστερο hardware = χαμηλότερες αποδόσεις συγκριτικά. Τσάμπα το άνοιξες αυτό το thread.

 

Όταν μαζευτούν τα "σύννεφα" και αρχίσει να "βρέχει" επιδόσεις στο χ1 να δω τότε που θα πας να κρυφτείς! :-D

  • Like 7
Δημοσ.

Μα ακόμα και με το cloud computing το μονο που μπορούν να κάνουν λόγο latency είναι να φτάσουν σε compute tasks το Ps4. Δεν θα μιλάμε για καλύτερα γραφικά, απλά κάποια πράματα όπως AI/non-real time physics μπορούν να τα τρέξουν στα "σύννεφα". Αυτό προυποθετει always online και καλή σύνδεση όμως. Άμα θέλετε κονσόλα που βασίζεται σε streaming πάρτε OUYA...

  • Like 1
Δημοσ.

Ενω στα pc των 1500 ευρω μαμανε και δερνουνε που η καλυτερη εκδοση του watchdogs ηταν στο PS4

 

Aυτό έχει να κάνει με αποφάσεις της εταιρίας (Ubisoft) και όχι με δυνατότητες των μηχανημάτων ή τεμπελιάς των developers.

 

Όπως και το Fifa 14 για παράδειγμα, που στο PC χρησιμοποιήσαν την last gen έκδοση, σε αντίθεση με τα XBOX One και PS4. Αυτά αποτελούν αποφάσεις του Μάρκετινγκ.

 

Ειδικά όμως το Watchdogs αποτελεί ίσως το πιό κραυγαλέο φιάσκο, η εταιρία ξεμπροστιάστηκε όσον αφορά την έκδοση PC από το community.

 

Όσο και να υποβαθμίζουμε τα PC, δεν αλλάξει το γεγονός ότι το XBOX One είναι αρκετά υποδιέστερο του PS4, κάτι το οποίο θα φαίνεται ανα καιρούς ξανά και ξανά σε όλο το κύκλο ζωής τους. Αυτές οι συζητήσεις είναι αναπόφευκτο να επαναλαμβάνονται για τα επόμενα χρόνια.

  • Like 4
Δημοσ.

Το αστειο ειναι οτι υπαρχει κοσμος που σκαει 2.000αρα για να μπορει να παιξει μαξ στο PC και τα μισα παιχνιδια που κυκλοφορουν θελουν αλλους 5 μηνες για να στρωσουν.

 

Δεν αξιζει τον κοπο.

  • Like 4
Δημοσ.

και τα direct ports, χωρις parallel processing σε καμια περιπτωση δεν ειναι ενδεικτικα του ταβανιου μιας κονσολας., πραγμα που αυτο κανει συνεχεια το digital foundry, οπως ειδαμε και στις παραθεσεις πιο πανω..!

θες να πουμε οτι ειναι ενδεικτικα του ποσο καλο ειναι το μηχανακι να τρεχει pc κωδικα οπως ειναι? θα συμφωνησω σε αυτο, αλλα μεχρι εκει.

Στης μεταφορές από Η/Υ όμως δεν θα κάτσει καμία εταιρία να ξοδέψει άλλο τόσο χρόνο και άλλα τόσα χρήματα για να ξαναγράψει το παιχνίδια από την αρχή με parallel processing και να βγει 1-2 χρόνια αργότερα με κόστος τα διπλά λεφτά για να τα αγοράσεις,και πάλι μόνο στης περιπτώσεις που μπορεί να υπάρξει και κάποια βελτίωση από το παράλληλο αφού πολλά πράγματα γίνονται μόνο με την σειρά.

Δεν είναι απλή υπόθεση τύπου δίνω στον compiler την παράγωγο 8 πυρήνες και σου το βγάζει παράλληλο...

Μόνο στα exclusives θα κάτσει κάποιος να βγάλει συγκεκριμένο τύπο παιχνιδιού που να εκμεταλλεύεται όσο ποιο πολλή γίνεται την κονσόλα.

Δημοσ.

Γιατί σας ενδιαφέρει τόσο πολύ το αν χτύπησε 'ταβάνι' η κονσόλα ή όχι ?

 

Δηλαδή αν χτύπησε τι σημαίνει,ότι τα παιχνίδια που θα βγουν έπειτα δεν θα είναι καλά και ευχάριστα ? Αν δεν το χτύπησε απ την άλλη,ποιο το κακό ? Απλά θα δούμε αργότερα κάτι ομορφότερο απ' αυτά που βλέπουμε σήμερα.

 

Γιατί σας ενδιαφέρει το ποια κονσόλα τον έχει μεγαλύτερο ? (τον επεξεργαστή)

 

Μα ξεχάσατε ότι σε αυτό το section του forum,υπήρχε θέμα αφιερωμένο για hardware συγκρίσεις,που συμμετείχε στη συζήτηση και το PC,και το οποίο θέμα κλειδώθηκε,και τι συζητήσεις γινόντουσαν εκεί ? Θυμάμαι και μερικούς από εσάς που τώρα κοντράρεστε για την επεξεργαστική ισχύ των κονσολών,που όταν κάποτε έλεγαν οι υπέρμαχοι του PC ότι ένας υπολογιστής μπορεί να είναι εως πολύ πιο δυνατός από μια κονσόλα,λέγατε κάποτε ενάντια τους πως "εσείς οι PC gamers κοιτάτε μόνο τα γραφικά και δεν ασχολείστε με παιχνίδια". Και μετά από τη σαπουνόπερα αυτή,και αφού κλειδώθηκε το θέμα,και αφού καθησύχασε ο τόπος,να σου ξάφνου πετάγεται και άλλο thread,για να επαναφέρει τη συζήτηση των επιδόσεων του hardware,και του τι μπορεί να αποδώσει αυτό.

Απλά τόσος κόπος φαίνεται να πηγαίνει χαμένος στη τελική.

 

Ήδη ξέρουμε τι έχει η κάθε κονσόλα μέσα.

 

Δεν είναι δα και μυστικά τα βασικά στοιχεία του hardware των κονσολών. Ούτε υπάρχουν κρυφές νεράιδες που θα κάνουν ξόρκια στους επεξεργαστές να γίνουν πιο γρήγοροι. Εδώ και πάνω από ένα χρόνο ξέρουμε τι θα μπορεί πάνω κάτω να κάνουν και οι 2 αυτές κονσόλες,και τα αποτελέσματα τα βλέπουμε και σε παιχνίδια,και θα τα βλέπουμε. Είναι ανάγκη να μετράμε μέχρι και την ανάλυση των σκιών του κάθε παιχνιδιού για να λέμε ξανά και ξανά για το αν το Α είναι καλύτερο απ' το Β ή το αντίθετο ?

 

 

Από κει και πέρα,εγώ απλά τη γνώμη μου είπα,πως δηλαδή δεν αξίζει να συνεχίσει έτσι μια τέτοια συζήτηση,απλούστατα γιατί ότι ήταν να ειπωθεί έχει ήδη ειπωθεί,και πλέον το μόνο που μένει είναι μικρολεπτομέρειες,το να μετράμε αν οι σκιές ή το texture είναι ένα κλικ παραπάνω. Ας πούμε π.χ. στο PC που μπορείς να επιλέξεις τα κλικ ο ίδιος στο options menu και δεν είναι προ-ρυθμισμένη η ποιότητα,και εγώ δεν μπορώ σε κάποια παιχνίδια να βάλω όλες τις ρυθμίσεις στο τέρμα. Κάποιες σε κάποια τις έχω ένα κλικ παρακάτω. Δεν βγαίνω όμως να κάνω θέμα στο φόρουμ και να λέω "στο τάδε παιχνίδι δεν μπορώ να έχω σκιές ένα κλικ παραπάνω", γιατί κάτι τέτοιο θα ήταν και ασήμαντο πιστεύω,χαρά στο πράμα. Το θέμα είναι να βγαίνουν παιχνίδια που να είναι ευχάριστα στο παίξιμο και να έχουν μια καλή διάρκεια,όλα τα άλλα...

  • Like 1
Δημοσ.

Στης μεταφορές από Η/Υ όμως δεν θα κάτσει καμία εταιρία να ξοδέψει άλλο τόσο χρόνο και άλλα τόσα χρήματα για να ξαναγράψει το παιχνίδια από την αρχή με parallel processing και να βγει 1-2 χρόνια αργότερα με κόστος τα διπλά λεφτά για να τα αγοράσεις,και πάλι μόνο στης περιπτώσεις που μπορεί να υπάρξει και κάποια βελτίωση από το παράλληλο αφού πολλά πράγματα γίνονται μόνο με την σειρά.

Δεν είναι απλή υπόθεση τύπου δίνω στον compiler την παράγωγο 8 πυρήνες και σου το βγάζει παράλληλο...

Μόνο στα exclusives θα κάτσει κάποιος να βγάλει συγκεκριμένο τύπο παιχνιδιού που να εκμεταλλεύεται όσο ποιο πολλή γίνεται την κονσόλα.

ποιες μεταφορες απο Η/Υ? μιλας για ...indies βασικα φανταζομαι, γιατι αν δεν το ξερεις, να στο πω εγω να το καταλαβεις, οτι αυτο που λεμε αγορα ΑΑΑ τιτλων, αγεται και φερεται γυρω απο τις κονσολες, αφου απο εκει παιρνει το πολυ το χρημα.

 

αλλωστε το ειδαμε πεντακαθατα αυτο τη γενια που μολις τελειωσε, οπου η sony εβγαλε ενα πραγματικα ..απεχαλο μηχανημα, στριφνο και δυσκολο στον προγραμματισμο, απλα γιατι ο κουταραγκι ειχε στο μυαλο του οτι ετσι θα αναγκασει ολες τις third party εταιριες στην ουσια να γινουν playstation exclusive, αφου οτι ετρεχε στον cell δεν ετρεχε πουθενα αλλου και το αναποδο.

βασιζομενος στις πωλησεις του ps2, πηγε και εκανε αυτη την ...κουτουραδα στο ps3.

και ομως, επειδη τα λεφτα απο τις πωλησεις games ειναι πολλα, ολες οι εταιρειες τελικα κατσανε και παρηγαγαν και για το ps3, και ας βριζανε ολοι (κοιταξτε τι λεγανε οι μεγαλοι publisher το 2005-2006 κλπ)

 

επιπλεον, αν θες να κοιτας και πιο μακρια, αυτα που κανει η ms με την παραλληλοτητα αλλα και το directX13, θα εχουν απευθειας αντικτυπο (θετικο αντικτυπο) και στην παραγωγη pc games. αυτο θα το δεις περιπου του χρονου τα χριστουγεννα που αρκετα κομματια του παζλ θα κατσουνε στη θεση τους.

 

να εισαι σιγουρος οτι προς τα εκει παει το πραγμα.

 

@stavros delta

αυτο που λεμε εδω, δεν ειναι οι πιθανες διαφορες στις σκιες. εδω λεμε οτι προβαλλονται ψευδως καποια πραγματα ως facts, και ετσι επηρεαζεται η κοινη γνωμη, ειδικα η γνωμη των ασθενεστερων στην τεχνολογια ή τη σκεψη. (παρατηρησε μονος σου, που παρολο που ειναι γραμμενα μερικα πραγματα, ποσοι που θα ερθουν να γραψουν στο μελλον καποιο σχολιο, θα ερθουν σιφουνας να κανουν copy/paste τις "επικεφαλιδες" που τους εχουν πλασαρει καποιοι.)

απο εκει και περα, αυτο γινεται ΠΑΝΤΟΥ. ανοιξτε τα ματια σας και κοιταξτε την κοινωνια που ζειτε. 

απλα επειδη εδω το θεμα ειναι απο τη φυση του πιο ...light, εχει νοημα να τα εντοπιζουμε αυτα για να γελαμε κιολας. και αν καποιος καταλαβει και κανα πραγμα παραπανω γενικοτερα, μαγκια του και οφελος του.

Δημοσ.

Τι σύγκριση να κανεις; Το Ps4 είναι αρκετά πιο δυνατό σύστημα με πανομοιοτυπη αρχιτεκτονική. Το One πάντοτε θα βρίσκεται σε μειονέκτημα.

 

Υποδεέστερο hardware = χαμηλότερες αποδόσεις συγκριτικά. Τσάμπα το άνοιξες αυτό το thread.

Με βαση τα specs των 2 κονσολων και τις παρουσιασεις των εταιριων μεχρι τωρα, απλοποιημενα και χοντροκομμενα το One εχει καλυτερο επεξεργαστη (1.75 Ghz vs 1.6Ghz), περισσοτερη και γρηγοροτερη μνημη συνολικα (8gb DDR 3 + Esram + 8gb Nand ram με ρεαλιστικο bandwidth 160-150 Gb/sec vs 8gb Gddr5 με 130Gb/sec το οποιο και πεφτει οσο περισσοτερο bandwidth τραβαει η cpu), μεγαλυτερο bandwidth απο και ορος προς τη cpu (30gb cpu - ram coherency) και το ps4 εχει καλυτερη καρτα γραφικων (14cu + 4cu vs 12cu, 32 vs 16 rops, 800mhz ps4 vs 853mhz X1).

 

 

Υπαρχει confusion μεχρι τωρα για τα ops per cycle για cpu, με καποιους να βασιζονται σε αρθρο του df και δηλωσεις Ms περι 6ops/cycle για το One , αντι για 2ops/cycle του ps4 και επισης υπαρχει μια φημολογια για διπλασιο αριθμο spu ανα cu στο One απο το ps4. Συγκεκριμενα, 768 x2 spu στο One αντι για 1368 spu ( η περιπου τοσο) στο ps4.

 

Ηδη με επισημες δηλωσεις και αναλυσεις, γνωριζουμε πως οι νεες μηχανες γραφικων θα στηριζονται πολυ περισσοτερο στους compute shaders, οι οποιοι δεν εξαρτωνται απο τα rops και δε χρησιμοποιουν rops παρα ελαχιστα, με αποτελεσμα το πλεονεκτημα των rops στη gpu του ps4 να αφορα κυριως υπαρχουσες μηχανες και υπαρχοντα ports και να εξανεμιστει στο μελλον.

 

Ας μην ξεχναμε πως το One κατεχει ακομα τον πιο graphics intensive τιτλο αυτης της γενιας, το Ryse, με αντιστοιχο βραβειο στη siggraph και το τρεχει ταυτοχρονα με snap στο γραφικο περιβαλλον, κατι που το ps4 δεν το κανει αυτη τη στιγμη.

 

Στη θεση σου δε θα ημουν τοσο σιγουρος περι ανωτεροτητας του ps4 για "παντοτε". Εδω το ps3 που θεωρουνταν σαφεστατα πιο αδυναμο στους multiplatform τιτλους για χρονια, στο τελος εκανε την relans με The Last of Us και Beyond. Τωρα που η αρχιτεκτονικη των κονσολων ειναι x86 ειναι πολυ πιο ευκολο για την Ms να καλυψει το εδαφος στους multi απεναντι σε μια κονσολα με αμφιλεγομενα καλυτερα/χειροτερα specs, κατι που ηδη γινεται και θα γινεται στους περισσοτερους νεους τιτλους. Και ακομα δεν εχει ερθει καν το DX12 για το One.

 

Στο diablo 3 επιτευχθη parity με 2-3 drops στο framerate για το One καθολη τη διαρκεια του παιχνιδιου (απο το ιδιο το Df ανεφεραν πως "μας πηραν ωρες για να βρουμε instances οπου το framerate πεφτει κατω απο τα 60fps, ενω επισης το ps4 συμφωνα παλι με τους ιδιους εχει στιγμες οπου αργει να γινει loading των textures).

Και αυτο το parity επιτευχθη απο την Ms που μεσα σε ελαχιστο χρονο εδωσε τον καταλληλο κωδικα στη Blizzard.

Μονο που δεν ξερουμε τι ακριβως κωδικα εδωσε, εγιναν και coders οι της MS. ...:P

Καλυψαν 40 τοις εκατο περισσοτερα pixels με ενα μυστηριο "code update".

Επειδη μαλλον στις επομενες μερες θα αγορασω τη κονσολα υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω πριν την αγορα της?

Αν αγορασεις κονσολα με βαση τα specs, περιμενε το Dx12, θα εκπλαγεις.

 

Αν αγορασεις με βαση τα παιχνιδια και το γουστο σου, επελεξε νεοτερα bundles, οπου γνωριζεις πως η ημερομηνια κατασκευης του hardware ειναι νεοτερη απο τη launch περιοδο.

  • Like 1
Δημοσ.

Στο diablo 3 επιτευχθη parity με 2-3 drops στο framerate για το One καθολη τη διαρκεια του παιχνιδιου (απο το ιδιο το Df ανεφεραν πως "μας πηραν ωρες για να βρουμε instances οπου το framerate πεφτει κατω απο τα 60fps, ενω επισης το ps4 συμφωνα παλι με τους ιδιους εχει στιγμες οπου αργει να γινει loading των textures).

Και αυτο το parity επιτευχθη απο την Ms που μεσα σε ελαχιστο χρονο εδωσε τον καταλληλο κωδικα στη Blizzard.

Μονο που δεν ξερουμε τι ακριβως κωδικα εδωσε, εγιναν και coders οι της MS. ... :P

Καλυψαν 40 τοις εκατο περισσοτερα pixels με ενα μυστηριο "code update".

να σε διορθωσω cortana μου σε αυτα που με νοιαζουνε, γιατι στα περι αρχιτεκτονικης -εφόσον εγω δεν γραφω τον κωδικα- δεν πολυκαιγομαι κιολας για τις λεπτομεριες. εμενα απο αυτα το παραγωγο με νοιαζει :)

 

για το diablo ομως, να σε διορθωσω γιατι ΚΑΙ ΕΣΥ πας με βαση το ..digital foundry απο οτι βλεπω...

 

το diablο, και στο ps4, οπως και στο xbox, οπως και στο pc, ειναι δυνατο να φαει στιγμιαια ψιλοχαμηλωματα στο framerate, ειδικα οταν παιζεις πχ 4πλο με paragons σε επιπεδο δυσκολιας αναλογο. οπως δηλαδη θα παιζεις μετα απο 10 ωρες που εχεις παρει το παιχνιδι.

μην ξαναγραφουμε τωρα αλλες περιπτωσεις που εχουν δηλωσει ψευδη/ελλειπη αποτελεσματα... παντως το diablo δεν ειναι το πρωτο τους ;)

Δημοσ.

να σε διορθωσω cortana μου σε αυτα που με νοιαζουνε, γιατι στα περι αρχιτεκτονικης -εφόσον εγω δεν γραφω τον κωδικα- δεν πολυκαιγομαι κιολας για τις λεπτομεριες. εμενα απο αυτα το παραγωγο με νοιαζει :)

 

για το diablo ομως, να σε διορθωσω γιατι ΚΑΙ ΕΣΥ πας με βαση το ..digital foundry απο οτι βλεπω...

 

το diablο, και στο ps4, οπως και στο xbox, οπως και στο pc, ειναι δυνατο να φαει στιγμιαια ψιλοχαμηλωματα στο framerate, ειδικα οταν παιζεις πχ 4πλο με paragons σε επιπεδο δυσκολιας αναλογο. οπως δηλαδη θα παιζεις μετα απο 10 ωρες που εχεις παρει το παιχνιδι.

μην ξαναγραφουμε τωρα αλλες περιπτωσεις που εχουν δηλωσει ψευδη/ελλειπη αποτελεσματα... παντως το diablo δεν ειναι το πρωτο τους ;)

Μα το ανεφεραν και για το ps4, απλα το ανεφεραν ως αργο loading των textures και αυτο επεσημανα. Οτι χρειαζονται ωρες παιχνιδιου για να δεις ενα drop στο One και δεν εδειξαν καν συγκριτικα απο split screen mode.

 

Δε νομιζω παντως πως το df τα παιρνει απο τη sony. Περισσοτερο πιστευω πως οι τυποι προσπαθουν να μεινουν στην εμμονη τους οτι το ps4 εχει καλυτερο hardware, κατι που "χτιστηκε" το 2013 και με βαση τα οσα ξεραμε τοτε για τα δυο μηχανηματα.

 

Η νεα πραγματικοτητα που διαμορφωνεται μηνα με το μηνα, οι πολλες ενδειξεις πως η αρχιτεκτονικη του One ειναι νεοτερη και το parity σε πολλα νεα παιχνιδια, η αλλαγη στο lead console σε αρκετα που αναμενονται και τα συνεχη sdk updates της MS, εχουν πιάσει λιγο στον υπνο πολλους, αναμεσα στους οποιους και το df, που σε καθε αρθρο του προσπαθει να βγαλει απο τη μυγα ξιγκι.

Π.χ, η δηλωση τους προτιμαμε το 900p στο One, επειδη βρηκαν ενα drop μονο στο νεο patch, το οποιο και τους πηρε ωρες να το βρουν, ενω τα drops του ps4 τα ριχνουν σε αργο loading των textures, σαν να ειναι ειδικη κατηγορια ( κατι για μενα πολυ φυσιολογικο λογω των γρηγοροτερων move engines στο x1), ειναι πεισματαρικη και τρελη δηλωση.

 

Αν ηταν ετσι θα επρεπε να προτιμουν και τα κολλημενα 30fps στο Tomb Raider στο One, αντι των πολλων drops στα mid 40s, 50s, στο ps4.

 

Οι τυποι ειναι πολυ καλοι τεχνικα, τους παραδεχομαι και σε αρκετες περιπτωσεις με τα preview τους, υποδεικνυουν λαθη στον κωδικα οπως στο diablo 3 στο ps4, αλλα ειναι κολλημενοι. Θα φτασει το 2015 για να αρχισουν να αποδεχονται οτι ισως το One εχει δυνατοτερο hardware, για να αλλαξουν σταση και να προσπαθουν να βγαλουν απο τη μυγα ξιγκι για το ps4 αντιστοιχα.

Δημοσ.

εγω θα ελεγα οτι απλα ειναι "bias for rent".

αλλωστε μην ξεχνας οτι ολοκληρο το digital foundry δεν ειναι τιποτα αλλο παρα μια υποενοτητα του eurogamer, ενος site που ζει απο τις διαφημιστικες καταχωρησεις που εισπραττει.

 

ναι, υπαρχουν δειγματα οτι τα παιρνει απο τη sony, οπως πχ το ....6 μηνες exclusivity στη μουγκα που βγαλανε και το ψεμα που ειπανε σχετικα με την αναλυση του killzone -του βασικου launch game της sony να θυμηθουμε, για να εχουμε και τα πραγματα σε προοπτικη- το οποιο ετρεχε στην μιση αναλυση απο 1920Χ1080, και ομως παρα τα εξαντλητικα τεστ, ...ξεχασανε να μας το πουνε μεχρι να περασουνε 6 μηνες απο την κυκλφορια του, κι ας φωναζανε μερικοι οτι ειναι θολο και ζαλιζει το mutliplayer. "ειναι αλλο το ΑΑ" ηταν η απαντηση για ενα εξαμηνακι... ;)

 

υπαρχουν ομως και δειγματα οτι τα παιρνει και απο την ΕΑ, αφου το nfs rivals παρουσιαστηκε -και με εξαντλητικα τεστ να θυμισω- ως η αποκορυφωση του σταθερου framerate, και η πραγματικοτητα ειναι οτι οποιος εχει το παιχνιδι και εχει κανει οποιαδηποτε ημι-σοβαρη καταδιωξη που περιλαμβανει περισσοτερα απο 4 αυτοκινητα και μερικες εκρηξεις, ευκολα διαπιστωνει πως το framerate ΔΕΝ ειναι ο ορισμος του σταθερου... τρωει τα κολληματακια του και αυτο.

 

και απο την αλλη εχει το ιδιο site να δηλωνει οτι "ξαναετρεξε το ιδιο sequence 35 φορες, προκειμενου να πιασει τη στιγμη που απο τα 60 επεσε για 17ms στα 59..... σε καποιο αλλο game φυσικα. :D

ε, οκ, οπως ειπα, αυτα ειναι τροφη για αυτους που τα χαβουνε...

 

 

δεν ειναι ...exclusive πενα λοιπον εκει στο eurogamer. οπως σε καθε διαφημιστικο οργανισμο, οποιος πληρωνει καλα, ειναι καλος πελατης. νομος.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...