anamenos Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Βγήκαν τόσα games από τότε και το garden βρήκαν να συγκρίνουν , απλά απαράδεκτο το eurogamer πλέον. Δεν έχουν λάβει υπόψη καν τα sdk updates που έχουν βγει. Νομίζω τώρα που τα περισσότερα games που θα βγουν στο ONE θα είναι 1080p έχω απορία τι θα λένε από δω και πέρα. Συμφωνώ 100% με Petran αυτό λέγεται διαμόρφωση άποψης.
mtifosi Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Εδω αλλες δυο σχετικα προσφατα συγκριτικα του eurogamer : http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-metro-redux-what-its-really-like-to-make-a-multi-platform-game http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-diablo-3-ultimate-evil-face-off Προς το παρον ειτε αρεσει ειτε οχι το ps4 εχει μια μικρη/μεγαλη αναλογα πως το βλεπει ο καθενας τεχνικη υπεροχη. Τωρα πως θα ειναι τα πραγματα στο μελλον και αν το one θα τα εχει ολα 1080p θα το δειξει η πορεια.
p3tran Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 φωτογραφιες και βιντεο απο την κλειστη beta του driveclub (σε αριστη ποιοτητα) περισσοτερες: https://mega.co.nz/#!Ph03CRqS!AYOHo4APW5m76IxBXfSEy8eynFiheiUD7eoQzePQfNc edit: Εδω αλλες δυο σχετικα προσφατα συγκριτικα του eurogamer : http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-metro-redux-what-its-really-like-to-make-a-multi-platform-game http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-diablo-3-ultimate-evil-face-off Προς το παρον ειτε αρεσει ειτε οχι το ps4 εχει μια μικρη/μεγαλη αναλογα πως το βλεπει ο καθενας τεχνικη υπεροχη. Τωρα πως θα ειναι τα πραγματα στο μελλον και αν το one θα τα εχει ολα 1080p θα το δειξει η πορεια. ακομα πιο πολυ επικυρωνεις αυτα που λεω... τι λεει η πρωτη συνεντευξη? ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΕΙΧΑΝΕ HANDS-ON ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ? 4 μηνες το xbox, και ταυτοχρονα 33% λιγοτερο χρονο απο οσο ειχανε το ps4 (6 μηνες). και μαλιστα για οσους παρακολουθουνε, ειναι αυτοι που ειχαν πλημμυρισει τα γραφεια τους και τα computer τους, εαν θυμαστε.... Τι αλλο αξιοσημειωτο λεει εκει στα ψιλα? αααα, απλο πορτ ειναι? δεν φτιαξανε κωδικα για παραληλοτητα? και πως ειναι ενδεικτικος ενας τετοιος κωδικας, direct port, για την υπολογιστικη δυναμη των μηχανηματων? I think what we achieved with the new consoles was a really good job given the time we had with development kits in the studio - just four months hands-on experience with Xbox One and six months with the PlayStation 4 (I guess the problems we had getting kits to the Kiev office are well-known now). But the fact is we haven't begun to fully utilise all the computing power we have. For example we have not utilised parallel compute contexts due to the lack of time and the 'alpha' state of support on those consoles at that time. That means that there is a lot of untapped performance that should translate into better visuals and gameplay as we get more familiar with the hardware. τι λεει? "ειναι γεγονος οτι ακομα δεν εχουμε αρχισει να χρησιμοποιουμε ολη την επεξεργαστικη δυναμη που εχουμε στη διαθεση μας. για παραδειγμα, δεν εχουμε καν παραλληλη επεξεργασια, λογω ελλειψης χρονου." αστειο πραγμα λοιπον να παρουσιαζει κανεις (το digital foundry εν προκειμενω) το συγκεκριμενο game ως ...μετρο αποδοσης. και βεβαια στην ουσια δεν το κανει αυτο, αφου αυτα που εκανα copy-paste, τα πηρα απο το αρθρο. ΟΜΩΣ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΕΣ, ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΣΑΡΟΥΝΕ, ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ. παμε και στο δευτερο αρθρο.. diablo 3... τι εγινε εκει περα ξερουμε? η blizzard εδωσε το παιχνιδι στη microsoft για certification, me rendering pipeline 1600x900. H microsoft εβαλε τα γελια και ειπε "unacceptable" (η αποδοχη της βαρεμαρας εχει και τα ορια της) και τι εκανε η microsoft? πηρε τον κωδικα τους, τον διαβασε, και τους τον εστειλε πισω με email, με rendering pipeline στα 1920x1080, αντι για 1600x900. και φυσικα μετα οπως ηταν κυκλοφορησε. "We did find it challenging early on to get it to 1080p," Hight says. "That's why we made the decision to drop to 900. That's what we demoed and were showing around E3 time. And Microsoft was just like, 'This is unacceptable. You need to figure out a way to get a better resolution.'"So we worked with them directly, they gave us a code update to let us get to full 1080p." http://www.thetechgame.com/News/sid=7209/microsoft-told-blizzard-that-900p-was-unacceptable-for-diablo-iii.html ΤΡΟΜΕΡΟΙ προγραμματισταραδες αυτοι εκει που κανανε το πορτ του diablo, ε?ειναι νομιζω οι καταλληλοτεροι για να μας εξηγησουν για την αρχιτεκτονικη του xbox....ειναι προφανες οτι εχουν εντρυφησει σε απειρο βαθος... απο εκει και περα, ο εχων ματια Βλεπει και ωτα Ακουει. οσο για τους υπολοιπους, υπαρχουν παντα τα headlines. 2
Psycho_Warhead Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Χαχαχαχα, οι developers έχουν γίνει τόσο τεμπέληδες που δεν ενδιαφέρονται ούτε καν να ξεζουμίσουν τις κονσόλες.
Moderators Praetorian Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Moderators Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Διαβάζω υπερβολές και ενώ είπα δε θα συμμετέχω στο offtopic, τα παρακάτω δεν μπορώ να τα αφήσω ασχολίαστα (ειδικά όσο αφορά τα συμπεράσματα για "τεμπέληδες" "άσχετους" developers) τι λεει? "ειναι γεγονος οτι ακομα δεν εχουμε αρχισει να χρησιμοποιουμε ολη την επεξεργαστικη δυναμη που εχουμε στη διαθεση μας. για παραδειγμα, δεν εχουμε καν παραλληλη επεξεργασια, λογω ελλειψης χρονου."Όχι. Η πρόταση που έχεις bold είναι σαφής. Λόγω έλλειψης χρόνου και της "alpha" κατάστασης του support από την console. ΤΡΟΜΕΡΟΙ προγραμματισταραδες αυτοι εκει που κανανε το πορτ του diablo, ε? Χαχαχαχα, οι developers έχουν γίνει τόσο τεμπέληδες που δεν ενδιαφέρονται ούτε καν να ξεζουμίσουν τις κονσόλες.Αυτό το συμπέρασμα προκύπτει από το ότι η Microsoft τους έδωσε code update για να τρέχει το παιχνίδι σε 1080p στην console της, ενώ πριν ήταν (κατ'αυτούς) δύσκολο ως αδύνατο με τα εργαλεία που είχαν ; Πώς τους κάνει αυτό κακούς/τεμπέληδες προγραμματιστές; 6
JUST-GAMER Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Επειδη μαλλον στις επομενες μερες θα αγορασω τη κονσολα υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω πριν την αγορα της?
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Προς το παρον ειτε αρεσει ειτε οχι το ps4 εχει μια μικρη/μεγαλη αναλογα πως το βλεπει ο καθενας τεχνικη υπεροχη. Eιχα βαρεθει στην προηγουμενη γενια για ενα pixel παραπανω το eurogamer να βγαζει ''better experiences'' παιχνιδια του xbox.(δεν το θεωρησα ποτε αναξιοπιστο,απλα υπερβολικο) Τωρα με 2 και 3 φορες μεγαλυτερες διαφορες στα pixels το eurogamer κανει το ιδιο πραγμα. Απλα για καποιους πληρωνεται απο την χρεοκοπημενη sony πλεον
mtifosi Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 P3tran μου θυμιζεις τωρα τα sony fanboys εποχης cell που περιμεναν να ξεδιπλωσει τις αρετες του. Οσο για το diablo 3 το 1080 εγινε με υποχωρηση στο κλειδωμενο 60αρι που ηθελαν οι developers, αλλα ο spencer δεν ελεγε πως η αναλυση δεν παιζει ρολο στα παιχνιδια αλλα τους φανηκε απαραδεκτη η αναλυση του diablo... Το driveclub οπτικα εντυπωσιακο αλλα δεν παιζει μονο αυτο ρολο...
p3tran Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Διαβάζω υπερβολές και ενώ είπα δε θα συμμετέχω στο offtopic, τα παρακάτω δεν μπορώ να τα αφήσω ασχολίαστα (ειδικά όσο αφορά τα συμπεράσματα για "τεμπέληδες" "άσχετους" developers) Όχι. Η πρόταση που έχεις bold είναι σαφής. Λόγω έλλειψης χρόνου και της "alpha" κατάστασης του support από την console. Αυτό το συμπέρασμα προκύπτει από το ότι η Microsoft τους έδωσε code update για να τρέχει το παιχνίδι σε 1080p στην console της, ενώ πριν ήταν (κατ'αυτούς) δύσκολο ως αδύνατο με τα εργαλεία που είχαν ; Πώς τους κάνει αυτό κακούς/τεμπέληδες προγραμματιστές; καλυτερα να συμμετεχεις αν θες τη γνωμη μου, και εφ'οσον σε ενδιαφερουν τα θεματα, παρα να γραφεις μονο"οφ τοπικ" στο θεμα μας δε, η προταση ειναι σα-φε-στα-τη 4 μηνες ειναι ελαχιστος χρονος. και 2 μηνες παραπανω χρονος που ειχανε στο ps4 ειναι 50% εξτρα χρονος, ειναι σημαντικοτατο διαστημα δεδομενου του συνολικου χρονου. και τα direct ports, χωρις parallel processing σε καμια περιπτωση δεν ειναι ενδεικτικα του ταβανιου μιας κονσολας., πραγμα που αυτο κανει συνεχεια το digital foundry, οπως ειδαμε και στις παραθεσεις πιο πανω..! θες να πουμε οτι ειναι ενδεικτικα του ποσο καλο ειναι το μηχανακι να τρεχει pc κωδικα οπως ειναι? θα συμφωνησω σε αυτο, αλλα μεχρι εκει. οποιος ενδιαφερεται για ..steam box ομως, κακως κοιταει τις κονσολες! οσο για το δευτερο θεμα, δεν μιλησανε για TOOLS UPDATE, αλλα για CODE UPDATE, το οποιο τους εστειλε η ms αφου δυσκολευονταν, και επρεπε να πιασουν και τα release dates.
hollow_83 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 P3tran μου θυμιζεις τωρα τα sony fanboys εποχης cell που περιμεναν να ξεδιπλωσει τις αρετες του. Οσο για το diablo 3 το 1080 εγινε με υποχωρηση στο κλειδωμενο 60αρι που ηθελαν οι developers, αλλα ο spencer δεν ελεγε πως η αναλυση δεν παιζει ρολο στα παιχνιδια αλλα τους φανηκε απαραδεκτη η αναλυση του diablo... Το driveclub οπτικα εντυπωσιακο αλλα δεν παιζει μονο αυτο ρολο... To αυτο. Το eurogamer πριν βγει το patch του One, εβγαλε νεα ορολογια βασισμενη σε glitch του παιχνιδιου και εκθειαζε την σταθεροτητα της μιας εκδοσης εναντι της αλλης. Στο garden warfare αντιστοιχες πτωσεις δε δημιουργουν προβληματα. Δεν ειναι θεμα αντζεντας, θεμα αρθογραφου ειναι. Τελοσπαντων καλως ή κακως η διαφορα ισχυς του PS4 υπαρχει, οσο καλος προγραμματισμος και να γινει στο One δε καλυπτεται στην παρουσα φαση η διαφορα και ειτε θα υπαρχει με την μορφη χειροτερου frame rate, ειτε χαμηλοτερης αναλυσης, ειτε ελλειπων εφε κτλ.
Moderators Praetorian Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Moderators Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Κατ'αρχήν η συζήτηση είναι offtopic, και θα διευκολύνατε το συντονισμό αν δεν γράφατε μισά-μισά μηνύματα. Και όχι, δεν είναι καλύτερα να συμμετέχω σε offtopics γενικότερα. Και ειδικότερα σε συζητήσεις που γνωρίζω πως θα εξελιχθούν γιατί δεν τις συναντώ πρώτη φορά. 4 μηνες ειναι ελαχιστος χρονος.Δεν είπα ότι δεν είναι ελάχιστος χρόνος. Αυτό το λένε και οι ίδιοι στη συνέντευξη. Απλά η πρότασή τους ήταν ότι και το support για την console ήταν σε νηπιακή φάση (κάτι απόλυτα φυσιολογικό). Ο συνδυασμός δύο πραγμάτων ήταν το πρόβλημά τους. Κάτι που έκοψες από το συμπέρασμά σου και έβγαλες βλάκες όσους δεν διαβάζουν καλά. οσο για το δευτερο θεμα, δεν μιλησανε για TOOLS UPDATE, αλλα για CODE UPDATE, το οποιο τους εστειλε η ms αφου δυσκολευονταν.Και επειδή είπαν "code update" το αυτόματα συμπέρασμά σου ήταν ότι η Microsoft έγραψε κώδικα που αυτοί τεμπέλιαζαν να γράψουν; Ακομά και ΑΝ κάποια ομάδα της Microsoft έκανε commit patch στον source κώδικα του παιχνιδιού (που μπορεί να συνέβει, μπορεί και όχι - στο άρθρο αναρωτιούνται-) αυτό είναι κάτι που δεν συμβαίνει κατ'εξαίρεση. Πολλές φορές developers και εταιρείες console (ή καρτών γραφικών για τα PC) συνεργάζονται από κοντά για να πετύχουν αποτέλεσμα που θα είναι αποδεκτό και από τους δύο.
p3tran Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 (επεξεργασμένο) P3tran μου θυμιζεις τωρα τα sony fanboys εποχης cell που περιμεναν να ξεδιπλωσει τις αρετες του. Οσο για το diablo 3 το 1080 εγινε με υποχωρηση στο κλειδωμενο 60αρι που ηθελαν οι developers, αλλα ο spencer δεν ελεγε πως η αναλυση δεν παιζει ρολο στα παιχνιδια αλλα τους φανηκε απαραδεκτη η αναλυση του diablo... Το driveclub οπτικα εντυπωσιακο αλλα δεν παιζει μονο αυτο ρολο... εσυ μπορεις να επιλεγεις να θυμασαι οτι θελεις, αλλα ευτυχως ειμαι σε θεση να σου υπενθυμισω (κοιτωντας τα τοτε γραπτα μου εδω μεσα), οτι ακριβως οπως τοτε καταλαβαινα τι μου γινοτανε και ημουν αυτος που εξηγουσα τις υπερβολες και τα εβαζα στη σωστη τους διασταση, ακριβως το ιδιο κανω και τωρα. αν δεν ταιριαζουν οι κρισεις μου στο χρωμα γυαλιων που φοραει ο καθενας, αυτο ειναι θεμα του καθενος και των γυαλιων του. εδω θα ειμαστε και στο τελος και αυτης της γενιας για να τα ξαναδουμε απολογιστικα. παντως το να χρεωνεις σε μενα τις λανθασμενες κρισεις αλλωνων, οταν μαλιστα τοτε ο ιδιος τις αντεκρουα, δεν τιμα τις δικες σου κριτικες ικανοτητες. edit: τα μετεφερες την ωρα που εκανα ενα μεγαλο edit και χαθηκε... Δεν είπα ότι δεν είναι ελάχιστος χρόνος. Αυτό το λένε και οι ίδιοι στη συνέντευξη. Απλά η πρότασή τους ήταν ότι και το support για την console ήταν σε νηπιακή φάση (κάτι απόλυτα φυσιολογικό). Ο συνδυασμός δύο πραγμάτων ήταν το πρόβλημά τους. Κάτι που έκοψες από το συμπέρασμά σου και έβγαλες βλάκες όσους δεν διαβάζουν καλά. Και επειδή είπαν "code update" το αυτόματα συμπέρασμά σου ήταν ότι η Microsoft έγραψε κώδικα που αυτοί τεμπέλιαζαν να γράψουν; Ακομά και ΑΝ κάποια ομάδα της Microsoft έκανε commit patch στον source κώδικα του παιχνιδιού (που μπορεί να συνέβει, μπορεί και όχι - στο άρθρο αναρωτιούνται-) αυτό είναι κάτι που δεν συμβαίνει κατ'εξαίρεση. Πολλές φορές developers και εταιρείες console (ή καρτών γραφικών για τα PC) συνεργάζονται από κοντά για να πετύχουν αποτέλεσμα που θα είναι αποδεκτό και από τους δύο. γυροφερνεις και αποφευγεις την ουσια! 4 μηνες ειναι ελαχιστος χρονος, και 2 μηνες παραπανω ειναι ακριβως 50% περισσοτερος χρονος. οταν ο developer εξηγει οτι το ταβανι ειναι αλλου, και εμεις στην ουσια καναμε ενα direct port, και ο ..σεναριογραφος σε ολα του τα θεματα γραφει (copy/paste απο τα σημερινα): would benefit from a 44 per cent boost in resolution over the Xbox One game, closely in-line with the gap in raw GPU power between the two consoles. τοτε ξαναλεω, προσπαθει να κατευθυνει αποψεις. ξερει οτι δεν ειναι ετσι, αλλα το γραφει ομως. ποιον θα πεισει? αυτον ακριβως που εγραψα: τον μεσο ΠΑΝΙΒΛΑΚΑ που χανεται αμα παει να διαβασει μια παραγραφο, και για αυτο περιοριζεται στην αποστηθιση τιτλων/ατακων. και για το δευτερο, κακως επιμενεις. ειναι γνωστο οτι η ms εχει ομαδες προγραμματιστων που πανε οπου η ms θεωρει οτι ειναι σημαντικο να πανε. το diablο δεν ηταν τετοια περιπτωση. ηταν περιπτωση που το στειλανε στην ms για certification (το τελειωσανε δηλαδη αυτοι, παπαλα) και η ms το εκοψε γιατι θεωρησε οτι μπορει καλιστα να τρεξει σε μεγαλυτερη αναλυση. η ολη ιστορια δεν προκαλεσε ουτε μιση μερα καθυστερηση, αρα ο καθενας καταλαβαινει ποσο συνοπτικες ηταν οι διαδικασιες. μην κολλας στο "τεμπεληδες". αλλωστε εγω τους εγραψα ΤΡΟΜΕΡΟΥΣ κατα τη γνωμη μου δεν ειναι θεμα "τεμπελιας να κανεις μια δουλεια", αλλα "δυσκολιας να μετατρεψεις ολη σου τη δουλεια σε μια λογικη που δεν εχεις καταλαβει καν". (το οτι δεν εχεις καταλαβει το νεο σου αντικειμενο και ομως παραγεις, εκει να συζητησουμε εαν εισαι τεμπελης ή οχι ή τι αλλο εισαι σαν προγραμματιστης) p.s. οντως pds απο κατω, πολλλαααααα χρονια "ξεδιπλωμα" (folding) η CELLάρα!! περασες καλα! οσο για exclusives..... αστο καλυτερα... αυτο ηταν θεμα για σενα ..lastgen. μην ανοιξουμε τη λιστα με τα exclusives, γιατι ξερω απο τωρα τι θα λες για το καθενα: last gen, subhd, cross gen, pc gen κλπ κλπ κλπ ;p Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2014 από p3tran
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 P3tran μου θυμιζεις τωρα τα sony fanboys εποχης cell που περιμεναν να ξεδιπλωσει τις αρετες του. Mε την διαφορα οτι εκει υπηρχε cell που ξεδιπλωσε τις αρετες του στα exclusives. Τωρα τι υπαρχει? εκτος αν ως αρετες εννοεις τυπου CGI γραφικα των και καλα real time videos.Ναι σε τετοια επιπεδα δεν θα μπορουσε να φτασει ποτε κονσολα της εποχης(ισως στο τελος της σημερινης γενιας να δουμε τετοια πραγματα)
mtifosi Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Mε την διαφορα οτι εκει υπηρχε cell που ξεδιπλωσε τις αρετες του στα exclusives. Τωρα τι υπαρχει? εκτος αν ως αρετες εννοεις τυπου CGI γραφικα των και καλα real time videos.Ναι σε τετοια επιπεδα δεν θα μπορουσε να φτασει ποτε κονσολα της εποχης(ισως στο τελος της σημερινης γενιας να δουμε τετοια πραγματα) Εννοουσα πως ο cell ηταν πιο δυσκολος στον προγραμματισμο απο την αντιστοιχη αρχιτεκτονικη του 360 στην αρχη. Οπως τοτε ηταν "τεμπεληδες" οι προγραμματιστες επειδη το 360 ηταν πιο ευκολο στο προγραμματισμο τωρα ειναι το αντιστροφο.
p3tran Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2014 tifosi κανεις λαθος. ριξε μια ματια στο θεμα που εχω ανοιξει για cloud processing, και ο,τι καταλαβεις... εαν καποιος εχει προσδοκιες για το xbox, πιστεψε με εχουν πολυ μεγαλυτερη βαση ρεαλισμου απο οτι ειχανε οι αρλουμπες της sony την προηγουμενη γενια (και καθε γενια).
Προτεινόμενες αναρτήσεις