Προς το περιεχόμενο

dot ελαστικων


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πατέρα!!!!! Χαμένε μου πατέρα!!!! Που σε έψαχνα παντού!!!

 

Πάρε μου και εμένα ένα TT να τριτώσει το καλό :) :)

 

 

Ναξερες ποσσες φορες το εχω ακουσει αυτό τα τελευταια χρονια !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

τα χειροτερα λαστιχα ever καλα εκανες και τα πεταξες

 

Όχι απαραίτητα...

Dunlop πρώτης τοποθέτησης είχε και στο οικογενειακό μας CRV.Αμελήσαμε να κάνουμε την αλλαγή μπρός πίσω @20Κ...και στα 35Κ έβγαιναν κομμάτια απο τα μπροστινά λάστιχα.

Μεγάλο ρόλο παίζουν οι συνθήκες στις οποίες παραμένει ένα αυτοκίνητο μέχρι να γίνει η αγορά.Και μιλάμε για διαστήματα απο 1 μήνα έως και 2 χρόνια!Στο λιοπύρι,στο κρύο,στην βροχή κλπ κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω τα προηγουμενα τα bridgestone δεν τα εκανα ποτε μπρος πισω και κρατησαν 70k-80k αν θυμαμε καλα

πολλα αυτοκινητα ειχαν προβλημα με αυτα τα dunlop και ο κυριοτερος λογος οπως ειπες οτι καθονταν κανα χρονο πριν πουληθουν...αλλα και γενικα σαν λαστιχο απλα δεν....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι απαραίτητα...

Dunlop πρώτης τοποθέτησης είχε και στο οικογενειακό μας CRV.Αμελήσαμε να κάνουμε την αλλαγή μπρός πίσω @20Κ...και στα 35Κ έβγαιναν κομμάτια απο τα μπροστινά λάστιχα.

Μεγάλο ρόλο παίζουν οι συνθήκες στις οποίες παραμένει ένα αυτοκίνητο μέχρι να γίνει η αγορά.Και μιλάμε για διαστήματα απο 1 μήνα έως και 2 χρόνια!Στο λιοπύρι,στο κρύο,στην βροχή κλπ κλπ.

 

 

Κι εγω δεν ειχα κανει την τραμπα ...Θελει κάθε χρονο αυτή με 10.000 περιπου χλμ τον χρονο αλλα καθημερινη κινηση εντος πολης ?

 

Τι ετους ηταν το CRV ? Το δικο μου του 2008 και χθες εκανα service 60.000 xlm με αλλαγμα πισω τακακια (δευτερη φορα αν θυμαμαι καλα )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πατέρα!!!!! Χαμένε μου πατέρα!!!! Που σε έψαχνα παντού!!!

 

Πάρε μου και εμένα ένα TT να τριτώσει το καλό :) :)

Και δω ενα (κατα προτιμηση rs) :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω τα προηγουμενα τα bridgestone δεν τα εκανα ποτε μπρος πισω και κρατησαν 70k-80k αν θυμαμε καλα

πολλα αυτοκινητα ειχαν προβλημα με αυτα τα dunlop και ο κυριοτερος λογος οπως ειπες οτι καθονταν κανα χρονο πριν πουληθουν...αλλα και γενικα σαν λαστιχο απλα δεν....

 

Αν εννοείς τα Potenza Re050,ναι αυτά ήταν αθάνατα λάστιχα άλλα και εξαιρετικά σκληρά.Δέν μου κάνει εντύπωση για τα χιλιόμετρα που έβγαλαν.

Απο την άλλη έχω δεύτερο παράδειγμα,πάλι με μαλακά λάστιχα,τα Michelin Pilot Sport 2 πρώτης τοποθέτησης.Κουτένιο το αμάξι και τα λάστιχα ήταν απάτητα και άχρηστα.

Τα Dunlop βγάζουν πάντως κάποια πολύ καλά all arounder,όπως τα Fast και Blue responce.

 

Κι εγω δεν ειχα κανει την τραμπα ...Θελει κάθε χρονο αυτή με 10.000 περιπου χλμ τον χρονο αλλα καθημερινη κινηση εντος πολης ?

 

Τι ετους ηταν το CRV ? Το δικο μου του 2008 και χθες εκανα service 60.000 xlm με αλλαγμα πισω τακακια (δευτερη φορα αν θυμαμαι καλα )

 

Νομίζω τα μπρός πίσω είναι στα 20Κ.

Το Crv είναι η executive έκδοση του '09,με 225/60/18.Τα περισσότερα χιλιόμετρα έγιναν στην εθνική οδό.Βέβαια κάθε φορά που φορτωνόταν το αμάξι,ξεπερνούσε χαλαρά τους 2 τόννους μικτό και παρ' οτι υφίσταται δυνατότητα τετρακίνησης (αυτόματα),η μετάδοση γινόταν σχεδόν πάντα στους μπροστινούς τροχούς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εννοείς τα Potenza Re050,ναι αυτά ήταν αθάνατα λάστιχα άλλα και εξαιρετικά σκληρά.Δέν μου κάνει εντύπωση για τα χιλιόμετρα που έβγαλαν.

Απο την άλλη έχω δεύτερο παράδειγμα,πάλι με μαλακά λάστιχα,τα Michelin Pilot Sport 2 πρώτης τοποθέτησης.Κουτένιο το αμάξι και τα λάστιχα ήταν απάτητα και άχρηστα.

Τα Dunlop βγάζουν πάντως κάποια πολύ καλά all arounder,όπως τα Fast και Blue responce.

τα 840 HT ηταν σε 265/70 πολυ σκληρο λαστιχο εβγαλαν 5 χρονια και 70κ+ συνολικα ,αντεξαν αυτοκινητο 2 τονων με 800 κιλα παρκε μεσα +2 ατομα και γενικα πολυ φορτωμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

Νομίζω τα μπρός πίσω είναι στα 20Κ.

Το Crv είναι η executive έκδοση του '09,με 225/60/18.Τα περισσότερα χιλιόμετρα έγιναν στην εθνική οδό.Βέβαια κάθε φορά που φορτωνόταν το αμάξι,ξεπερνούσε χαλαρά τους 2 τόννους μικτό και παρ' οτι υφίσταται δυνατότητα τετρακίνησης (αυτόματα),η μετάδοση γινόταν σχεδόν πάντα στους μπροστινούς τροχούς.

 

 

Το καημενο το δικο μου τα εχει κανε μεσα στην Αθηνα και με λιγο φορτιο αλλα λογω αυτοματου κιβωτιου εχει τα κιλακια  του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

κοιταξε αν τα λαστιχα αποθηκευτούν σωστα και δυο χρονων να ειναι δεν εχουν προβλημα αλλα προτιμησε λαστιχα που ειναι μεχρι 1 χρονο και κατα προτιμηση κοντα στο 6μηνο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...