poulinos Δημοσ. 31 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2014 Το v7 έχω. Οκ, θα μιλήσω με την εταιρία μπας κ αλλάξει κάτι τι firmware εχει?και απο ποιον παροχο firmware?αν εχεις 7.χ.χ.χ καλο ειναι να το αλλαξεις με το 8.χ.χ.χ.ειτε απο το site Της forthnet 8.2.7.7 αν θυμαμα καλα το τελευταιο ή απο το modem help uk που δινει το 8.2.6.5 σαν τελευταιο Generic.αυτο ειναι ασχετο με το θεμα margin που θα μιλησεις με τον παροχο. για να στο ριξει.
d_gkal Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 7.x.x πρέπει να χει. Από forthnet το χω. Υπάρχει περίπτωση με την πτώση του margin να έχω αστάθεια στη γραμμή?
PEPES2 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 7.x.x πρέπει να χει. Από forthnet το χω. Υπάρχει περίπτωση με την πτώση του margin να έχω αστάθεια στη γραμμή? Ναι..με την πτωση του margin ανεβαινει η ταχυτητα αλλα δυστυχως και ο θορυβος της γραμμης με αποτελεσμα τυχων ασταθεια.Δοκιμασε το και βλεπεις.
poulinos Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 7.x.x πρέπει να χει. Από forthnet το χω. Υπάρχει περίπτωση με την πτώση του margin να έχω αστάθεια στη γραμμή? αυτο ειναι παλιο οποτε αλλαξε το ειτε με Generic ειτε με της forthnet.Ναι παντα υπαρχει η πιθανοτητα να εχεις αποσυνδεσεις αλλα αμα δεν δοκιμασεις ποτε δεν ξερεις.με 9 margin δυσκολο το κοβω να εχεις.με 6 ΑΝ ΑΝ ΑΝ ΣΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ η Hol ναι εκει ζοριζεις την γραμμη περισσοτεροο αλλα παλι δεν σημαινει οτι θα εχεις αποσυνδεση υποχρεωτικα.κοινως δοκιμαζεις.αν με 6 δεν παιζειςκαλα οκ στο πανε 9.αν και με 9 εχεις θεμα στο ξαναβαζουν 11.δεν ειναι οτι δεν μπορουν να το ξαναλλαξουν
poulinos Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 εδω υπαρχει ο wizard οπως και το generic firmware 8.2.6.5. http://download.modem-help.co.uk/mfcs-A/Alcatel/Modems/TG585/v7/ στο site της forthnet Θα βρεις και το 8.2.7.7 που ειναι custom Της forthnet Οπως και το wizard.wizard οποιον και να κανεις Use Θα παιξει.
d_gkal Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2014 για δες τωρα με το ρουτερ που δινει η hol μολις το συνδεσα (παλιοτερα κλειδωνα σε διπλασια ταχυτητα. και το upload καρφωμενο το τερμα. 1020 σχεδον. download στα ~12 mbps) μπορει να γινει κατι να αυξηθει η ταχητυτα τωρα; πως τα βλεπετε τωρα; καλα ειναι? για δες τωρα με το ρουτερ που δινει η hol μολις το συνδεσα (παλιοτερα κλειδωνα σε διπλασια ταχυτητα. και το upload καρφωμενο το τερμα. 1020 σχεδον. download στα ~12 mbps) μπορει να γινει κατι να αυξηθει η ταχητυτα τωρα; πως τα βλεπετε τωρα; καλα ειναι? untitled1.bmp
poulinos Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2014 μια μανια να σηκωνετε bmp εικονες.χαθηκαν οι jpg που ειναι και μικρες.κατα τα αλλα 10777 για 39-40 attenuation ειναι μια χαρα. πως τα βλεπετε τωρα; καλα ειναι? πως τα βλεπετε τωρα; καλα ειναι?
GeorgeHellas Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2014 Μια άσχετη ερώτηση. Δίνει η χολ 6αρι μαρτζιν;
jkoukos Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2014 Ναι, αλλά αν πέσεις σε κάποιον που δεν το κάνει, πάρε την επόμενη τηλέφωνο πάλι μέχρι να τα καταφέρεις.
poulinos Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 Μια άσχετη ερώτηση. Δίνει η χολ 6αρι μαρτζιν; πλεον ναι αλλα μαλλον οχι με fast path.fast path παλια εδιναν με 11 αρι αλλα νομιζω δινουν και με 9αρι πλεον.χωρις να ειμαι σιγουρος.Μπορεις και με email να ζητησεις 6 αρι αμα ειναι να σε πρηξουν.και μην μασας αν σου πουν για αποσυνδεσεις κτλ.τοσος κοσμος παιζει με 6 και με λιγοτερο.γιατι μερικοι σου λενε για αποσυνδεσεις και σε τρομαζουν.φαντασου η forthnet δινει 6 αρι απο default και fast path κιολας αμα θες.
adsl2+ Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 Το ζήτησα [6 Noise Margin] τηλεφωνικά και το΄καναν σε 10 λεπτά
cuba11 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Ελπίζω να είμαι στο σωστό topic.Έκανα αίτηση μεταφοράς γραμμής από οτε σε hol στις 15/9 , η οποία θα έπρεπε να είχε ενεργοποιηθεί στις 25/9.Έχω κάνει πολλά τηλέφωνα στη hol και μου απαντούν πως φταίνε τα συστήματα του οτε και πως ευθύνεται ο οτε για την καθυστέρηση.Σε προσπάθεια μου να επικοινωνήσω με τον οτε , η απάντησή τους ήταν να επικοινωνώ μόνο με τον πάροχό μου και να μην επικοινωνήσω ξανά μαζί τους μέσω mail διότι θα απορρίπτεται κατευθείαν. (ωραία αντιμετώπιση σε πελάτη που είχαν στην εταιρεία τους για 25 χρόνια! )Η ερώτηση μου είναι η εξής : τι μπορεί να είναι αυτό το πρόβλημα στα συστήματά τους; Γιατί μου δίνουν την αίσθηση πως απλώς δεν θέλουν να παραδώσουν τη γραμμή; Υπάρχει τρόπος να ενημερωθώ για το ακριβές πρόβλημα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα