socratis79 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2014 Ειμαι εδώ και ένα χρόνο συνδρομητής στην νοβα . Αρχές Αυγούστου πέρασα μια βόλτα απο τον ΟΤΕ να μάθω για προσφορές και τελικά με έπεισαν και εκανα αίτηση . Όπως όλοι γνωρίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις μετα απο δυο μέρες ήρθε αντιπρόταση απο την νοβα άκρως δελεαστική που με εκανα να αποφασίσω την επέκταση της συνεργασίας μου . Με διαβεβαίωσαν οτι όλες τις διαδικασίες θα τις κανουν αυτοί και το μόνο που θέλανε ειναι μια υπογραφή στέλνοντας μου στο σπίτι έναν αντιπρόσωπο . Την επόμενη μου ήρθε και μήνυμα για την ανανέωση του συμβολαίου μου . Λόγω της απουσίας μου όλο αυτό τον καιρό λόγω διακοπών , σήμερα πηγαίνοντας σε ένα κατάστημα φορθνετ για να πληρώσω τον λογαριασμό μου είπαν οτι δεν ειμαι πλέον συνδρομητής τους . Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με την νοβα το μόνο που μου είπαν ηταν οτι ο ΟΤΕ πήρε την γραμμή με το ετσι θελω χωρις να ειδοποιηθω για τίποτα . Εχει συμβεί σε κάποιον άλλον κατι αντιστοίχο ;;; Μήπως ξέρεις κανεις πως πρεπει να κινηθώ ; Sent from my iPad using Insomnia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
~mxls~ Δημοσ. 27 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2014 Εκανες αίτηση στον ΟΤΕ. Το "με το έτσι θέλω" δεν στέκει φίλε μου. Έχεις απευθυνθεί στον ΟΤΕ για την εξέλιξη/ακύρωση της αίτησής σου; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
socratis79 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2014 <p>Εκανες αίτηση στον ΟΤΕ. Το "με το έτσι θέλω" δεν στέκει φίλε μου.</p> <p>Έχεις απευθυνθεί στον ΟΤΕ για την εξέλιξη/ακύρωση της αίτησής σου;</p> Άρα μου είπαν ψέμματα απο την νοβα οτι ακυρώθηκε του ΟΤΕ και οτι δεν χρειάζεται να κανω τίποτα εγω παρά μόνο την υπογραφή στον κούριερ που μου έστειλαν στο σπιτι ... Αφού είπα παραπανω οτι μου ήρθε μήνυμα με την ανανέωση της νοβα ... Αυτό ρωτάω ... Δεν εχω δικαίωμα ακύρωσης ; Sent from my iPad using Insomnia Επίσης δεν είχα την παραμικρή επικοινωνία όλο αυτό τον καιρό με τον ΟΤΕ ... Ούτε καν η νοβα μπήκε στην διαδικασία να με ειδοποίηση οτι τελικά ακυρώθηκε η συνεργασία μας . Sent from my iPad using Insomnia Ο όρος με το " ετσι θελω " ειναι η απάντηση που πήρα απο την νοβα για τον ΟΤΕ Sent from my iPad using Insomnia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 27 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2014 Η μια εταιρεια δεν μπορεί να ακυρωση την συνεργασια που εχεις υπογράψει με μια αλλη εταιρεία αλίμονο, στο ειπε ενας ανεύθυνος υπάλληλος γιατι ετσι του ηρθε εκείνη την ωρα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 27 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2014 Η μια εταιρεια δεν μπορεί να ακυρωση την συνεργασια που εχεις υπογράψει με μια αλλη εταιρεία αλίμονο, στο ειπε ενας ανεύθυνος υπάλληλος γιατι ετσι του ηρθε εκείνη την ωρα. ακριβώς... επι του πρακτέου τώρα, αν δεν εχουν περάσει 15 ημέρες απο τη συνδεση μπορεις να υπαναχωρήσεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
socratis79 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις , δυστυχώς οι μέρες εχουν περάσει ... Πάντως η υποστήριξη πελατών στην συγκεκριμένη εταιρία ειναι τελείως αναξιόπιστη αφού στην ουσία δεν γνωρίζουν και πολλά πράγματα ... Sent from my iPad using Insomnia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnbond Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις , δυστυχώς οι μέρες εχουν περάσει ... Πάντως η υποστήριξη πελατών στην συγκεκριμένη εταιρία ειναι τελείως αναξιόπιστη αφού στην ουσία δεν γνωρίζουν και πολλά πράγματα ... Sent from my iPad using Insomnia Δεν γνωρίζουν τίποτα είναι το σωστό! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ramnous32 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις , δυστυχώς οι μέρες εχουν περάσει ... Πάντως η υποστήριξη πελατών στην συγκεκριμένη εταιρία ειναι τελείως αναξιόπιστη αφού στην ουσία δεν γνωρίζουν και πολλά πράγματα ... Sent from my iPad using Insomnia λογικά έτυχε να μιλήσεις με κάποιον που ήταν ανεύθυνος όπως είπε και ο Nikos kallithea . Δεν νομίζω να υπάρχει εταιρεία που να θέλει να χάνει πελάτες για αυτό στείλε τους μήνυμα στο https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799και λογικά θα σου πουν τι ακριβώς έχει γίνει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
socratis79 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2014 Δεν υπάρχουν αυτά τα πράγματα ... ενώ είχα αποδεχτεί τον ΟΤΕ και είχα κλείσει ραντεβού μαζί τους για την Δευτέρα για να μου ενεργοποιήσουν το πακέτο ξαφνικά σκάει μήνυμα στο κινητό μου απο την Forthnet που έλεγε οτι η αίτηση έχει καταχωρηθεί , γουρλώνω τα μάτια μου και κάνω τον σταυρό μου ... κατευθειαν τηλέφωνο στην νοβα να μου πει κάποιος χριστιανος τι στα κομματια συμβαίνει . Τελικα μιλάω με κάποιον κύριο και μου εξηγεί πως προσπαθούν να με ξανατραβήξουν αυτοι .. τους λεω μα εχω κανονισει με τον ΟΤΕ να ερθουν να μου κάνουν την σύνδεση και μου απαντάει πως μην στεναγχωριεστε θα κάνετε σύνδεση στον οτε και αμέσως μετα απο 2 μέρες θα ξανα έρθετε σε μας χωρίς καμιά επιβάρυνση ... του λέω τι λες ανθρωπε μου θα παω σε άλλη εταιρία και θα ξανα ερθω καπάκι σε σας ;;; μισο λεπτο μου λέει ..... αναμονη ...... μεχρι το βράδυ κύριε θα ειστε σε μας κανονικά με νοβα και πως ολο αυτο έγινε επειδή ο οτε αυτον τον μήνα οσες αιτήσεις εγιναν ασχετα αν είχαν ακυρωθεί αυτος τις τραβηξε με την γνωστή φράση ¨¨με το ετσι θέλω¨¨ ..... αυτα τωρα παίζει νοβα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα