linkin Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Απορώ αν διαβάζεις καθόλου τι γράφω. Δεν έχεις απαντήσει σε τίποτα και συνεχίζεις να γράφεις τα δικά σου. Τελευταία φορά γιατί βαρέθηκα. Την κάθε σελίδα πρέπει να ξέρεις και να την δουλεύεις. Στη δικίνητη Brera η σελίδα έχει 1 και μόνο μέτρηση. Από 1 πηγή. Εκτός αν πιστεύεις πως είναι πιο αργή από την πιο βαριά και με μεγαλύτερες απώλειες τετρακίνητη. Ας το πάρουμε αλλιώς. Εγώ συμφωνώ μαζί σου πως βγάζει 170 άλογα. Τότε είναι καταπληκτικός κινητήρας αφού με μόλις 170 άλογα σε 1700 κιλά έχει τέτοιες επιδόσεις. Και για μια ακόμα φορά. Πουθενά δεν έγραψα πως έχουν κανέναν τέλειο κινητήρα. Απλοί κινητήρες της σειράς είναι αλλά σίγουρα καλύτεροι από αυτούς που αντικετάστησαν. Να χαίρεσαι το SKoda σου αλλά Alfa δεν θα γίνει ποτέ. Skoda θα παραμείνει. Προφανως και δεν θα γινει Alfa φιλε μου. Δεν εβγαλα την Skoda καλυτερη της Alfa. Αυτο που ειπα ηταν πως τα μοτερ 1.9, 2.2 και 3.2 ηταν πολυ κατωτερα των περιστασεων, ειδικα για μια φιρμα σαν την ΑΡ.Oπως εγραψα και αρκετα ποστ πιο πισω, αμα ειχε βγει η 1.75 πιο νωρις, την 159 θα ειχα παρει. Απλα σου εθιξα την Αλφα και τρελαθηκες και ΔΕΝ ΚΑΘΗΣΕΣ ΚΑΝ να διαβασεις τι γραφω. Οσο για το οτι Skoda θα παραμεινει, ειναι προφανες. Και το θελω να παραμεινει αυτο που ειναι! 1 τετραδα coilover και κατι αλλα ψιλα και ειναι ακριβως αυτο που θελω..... εν αντιθεσει με καποιους αλλους κατοχους 159 που δωσανε 30 και 35κ και τους κανουν πλακα μεχρι και τα ταξι. Και μετα κανουν αγωγες στις αντιπροσωπιες και μπαινουν στα φορουμ και κλαινε πανω στα πληκτρολογια.... Τα ξερεις απο προσωπικη εμπειρια, δεν χρειαζεται να στα λεω εγω. Α ) Η πλάκα είναι ότι ο linkin είπε πριν ότι είναι ιταλόφιλος και ειδικά alfisti. Στην ουσία είστε και οι δύο φαν της άλφα δηλαδή, Β )δεν καταλαβαίνω γιατί διαφωνείτε! Γ ) Εντωμεταξύ ο ts θα κάνει βόλτες με το s2000 τώρα.... Α ) Αχαχα, φαντασου να μην το ελεγα κιολας. Β ) Μα δεν διαφωνουμε! Διαφωνια σε ενα θεμα μπορει να υπαρξει οταν υπαρχουν υποκειμενικες αποψεις. Σε αυτο το θεμα δεν υπαρχουν αποψεις, υπαρχουν τα νουμερα. Ε τα νουμερα δεν του εκατσαν οπως τα περιμενε ο Νικος και του φταιει το site (το οποιο ο ιδιος ανεβασε), οι Κουρδοι, ο Κομμουνισμος, η Κιμ Καρντασιαν και η Κινα (ολα απο Κ, τυχαιο??) Το προβλημα ειναι γενικοτερο φιλε μου και λεγεται χαζοπερηφανια. Εχουμε μεγαλωσει σε ενα περιβαλλον οπου παντα ξερουμε τα παντα/εχουμε δικιο/ειμαστε οι καλυτεροι. Δεν υπαρχει κανενας αλλος τριγυρω. Παντα κατεχουμε την πασα αληθεια και δεν υπαρχει τιποτα αλλο. Παντα, ειμαστε οι πιο εξυπνοι, εχουμε κανει τις καλυτερες επιλογες, εχουμε το καλυτερο αμαξι/λαπτοπ/κινητο/γκομενα κλπ. Λες και αμα παραδεχτουμε καπου οτι καναμε λαθος, θα μειωθει ο τραπεζικος μας λογαριασμος, θα γινει σεισμος με επικεντρο το σπιτι μας και τελος θα παρουν οι γειτονες παρτουζα την γυναικα μας. Ειναι καθαρα θεμα νοοτροπιας, σε καμια περιπτωση διαφωνια! Γ) Ο ts το κολλησε σε μια κολωνα ενω το εκανε test drive και κρυβεται! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Έχεις δίκιο σε όλα. 1500++ κιλά η Octavia να μην ξεχνιόμαστε. Να θυμίσω στο σημείο αυτό η κουβέντα ήταν για τους 1.9 & 2.2. Απλα σου εθιξα την Αλφα και τρελαθηκες και ΔΕΝ ΚΑΘΗΣΕΣ ΚΑΝ να διαβασεις τι γραφω. Η πλάκα είναι ότι ο linkin είπε πριν ότι είναι ιταλόφιλος και ειδικά alfisti. Στην ουσία είστε και οι δύο φαν της άλφα δηλαδή, δεν καταλαβαίνω γιατί διαφωνείτε! Δεν θα κρατήσουμε και κακία. Έχουμε ελεύθερο χρόνο και μπορεί να τύχει να ανέβουν και οι τόνοι. Αύριο για άλλο αμάξι θα συμφωνήσουμε. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Έχεις δίκιο σε όλα. 1500++ κιλά η Octavia να μην ξεχνιόμαστε. Να θυμίσω στο σημείο αυτό η κουβέντα ήταν για τους 1.9 & 2.2. post 148 : Οι 1.9 και 2.2 (οπως και ο 3.2) μετρημενοι σε διαφορα δυναμομετρα απεδιδαν πολυ λιγοτερο απο την ονομαστικη τους ισχυ. Κανα σπορτιφ εργαλειο 159/Brera εχεις να πατησουμε?? Ενα φθηνο Skoda εχω, σαν golf με μεγαλο πορτπαγκαζ φαντασου το!! Τι λες?? Θα πατηκουμε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Σε αυτό με έχεις μιας και τώρα έχω πόδια! :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Ειχες 1.9 και την εδωσες ρε παλιοπαιδο?? Έχεις δίκιο σε όλα. 1500++ κιλά η Octavia να μην ξεχνιόμαστε. Να θυμίσω στο σημείο αυτό η κουβέντα ήταν για τους 1.9 & 2.2. Δεν θα κρατήσουμε και κακία. Έχουμε ελεύθερο χρόνο και μπορεί να τύχει να ανέβουν και οι τόνοι. Αύριο για άλλο αμάξι θα συμφωνήσουμε. A εγω θα σου κρατησω μια μικρη κακια γιατι γενικα γραφεις σωστα πραγματα, τωρα δεν ξερω τι σε επιασε. Πλακα κανω, ολα καλα! Και ως ενδειξη εκεχυριας, εδω ενα εργαλειο που πετυχα πριν λιγες μερες κατω απο το σπιτι μου. Fiat 124 Sport Spider 118 αλογα απο 1800 κυβικα με διπλους εκκ επι κεφαλης, 5αρι κιβωτιο, και 4 δισκοφρενα εν ετη 1974 aka μιλια μπροστα απο οτιδηποτε αλλο (και ενας απο τους λογους που ειμαι ιδιαιτερα αυστηρος με τους Ιταλους) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dare-Devil Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 http://www.zeperfs.com/en/match2555-3723.htmΜεχρι και η hyundai σπάει πλάκα με την 159 και στην σύγκριση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rafail1994 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) Τον 1.9cc JTS με τα 160ps ονομαστικά άλογα στο δυναμόμετρο έδειξε 151ps , o tbi με τα 200ps στο δυναμόμετρο έδειξε 210ps o 3.2 τα ονομαστικά είναι 260ps και στο δυναμόμετρο έδειξε 170ps με με 240nm ροπή . Ο 2.2 JTS από την άλλη ονομαστικά είναι 185ps και στο δυναμόμετρο έδειξε 187ps επίσης σε αυτήν την έκδοση έχει γίνει και μια μέτρηση με 95 οκτάνια και 100 οκτάνια βενζίνη η διάφορα ήταν αρκετά μεγάλη μιας και από τα 95 οκτάνια σε 100 “κέρδιζε” 32 nm ροπή Όλες οι μετρήσεις αφορούν μονό την 159 edit: Γενικά εάν στην 159 q4 τα άλογα έβγαιναν όσο είναι τα ονομαστικά και με την ομορφιά που έχει άνετα γινόταν το καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς άλλα δυστυχώς εκείνη την περίοδο έχασε άδοξα το παιχνίδι η alfa με τα οικονομικα προβληματα που ειχε Δεν διαφωνώ ότι καταπονείται το αμάξι. Απλά με το αμάξι που έχω είναι και 11 χρονών είναι και πάμφθηνα τα ανταλλάκτικα ετοιμάζομαι να το διώξω σε κανα χρόνο απο τώρα οπότε δεν το προσέχω γενικώς πλέον Εντάξει έχει μαλακή ανάρτηση και ίσως την γλιτώνω το yaris του 2004 έχει πιο σκληρή. Του 2002 έχω ναι η μαμά είναι αρκετά σκληρή αλλα βαλε ότι την έχω αλλαγμένη με αρκετα ποιο σκληρή συν ποιο σκληρή αντιστρεπτική μπροστά γκαπα γκουπα συνεχεία είμαι Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2014 από rafail1994 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Τον 1.9cc JTS με τα 160ps ονομαστικά άλογα στο δυναμόμετρο έδειξε 151ps , o tbi με τα 200ps στο δυναμόμετρο έδειξε 210ps o 3.2 τα ονομαστικά είναι 260ps και στο δυναμόμετρο έδειξε 170ps με με 240nm ροπή . Ο 2.2 JTS από την άλλη ονομαστικά είναι 185ps και στο δυναμόμετρο έδειξε 187ps επίσης σε αυτήν την έκδοση έχει γίνει και μια μέτρηση με 95 οκτάνια και 100 οκτάνια βενζίνη η διάφορα ήταν αρκετά μεγάλη μιας και από τα 95 οκτάνια σε 100 “κέρδιζε” 32 nm ροπή Όλες οι μετρήσεις αφορούν μονό την 159 edit: Γενικά εάν στην 159 q4 τα άλογα έβγαιναν όσο είναι τα ονομαστικά και με την ομορφιά που έχει άνετα γινόταν το καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς άλλα δυστυχώς εκείνη την περίοδο έχασε άδοξα το παιχνίδι η alfa με τα οικονομικα προβληματα που ειχε Του 2002 έχω ναι η μαμά είναι αρκετά σκληρή αλλα βαλε ότι την έχω αλλαγμένη με αρκετα ποιο σκληρή συν ποιο σκληρή αντιστρεπτική μπροστά γκαπα γκουπα συνεχεία είμαι Γίνεται να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά?! Πως δικαιολογείται? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Από που είναι αυτές οι μετρήσεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rafail1994 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Γίνεται να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά?! Πως δικαιολογείται? Όλα τα αυτοκίνητα έχουν απώλειες από τον στροφαλοφόρο άξονα μέχρι της ροδές *, απλώς στην συγκεκριμένη περίπτωση οι απώλειες είναι αρκετές πολλοί λένε οτι οφείλετε στην λάθος χαρτογράφηση του αυτοκίνητου το έκαναν έτσι για να είναι οικονομικό άλλοι λένε ότι είναι καθαρά θέμα τετρακίνητης η αλήθεια είναι ότι μερικοί που έκαναν δυναμομετρηση στον στρόφαλο το αυτοκίνητο έβγαζε τα ονομαστικά άλογα . *Π.χ το το evo 10 ονομαστική έχει 295ps στην δυναμομετρηση πάνω κάτω βγάζει 260ps edit: Δες π.χ μερικες Από που είναι αυτές οι μετρήσεις; Είτε από ιδιώτες που έκαναν δυναμομετρησεις είτε από εταιρίες που τα ανεβάζουν στο site τους 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Τον 1.9cc JTS με τα 160ps ονομαστικά άλογα στο δυναμόμετρο έδειξε 151ps , o tbi με τα 200ps στο δυναμόμετρο έδειξε 210ps o 3.2 τα ονομαστικά είναι 260ps και στο δυναμόμετρο έδειξε 170ps με με 240nm ροπή . Ο 2.2 JTS από την άλλη ονομαστικά είναι 185ps και στο δυναμόμετρο έδειξε 187ps επίσης σε αυτήν την έκδοση έχει γίνει και μια μέτρηση με 95 οκτάνια και 100 οκτάνια βενζίνη η διάφορα ήταν αρκετά μεγάλη μιας και από τα 95 οκτάνια σε 100 “κέρδιζε” 32 nm ροπή Όλες οι μετρήσεις αφορούν μονό την 159 ... Και ποτε δεν εβγαλαν αυτα τα μοτερ αυτα τα νουμερα. Eνδεικτικα και οχι ως απολυτες τιμες αλλα συγκριτικα. Απο το ιδιο δυναμομετρο που μεχρι να σταματησουν να το ανανεωνουν, ηταν απο τα πιο εγκυρα. Ολα τα αυτοκινητα εχουν μετρηθει ραουλα υπο τις ιδιες συνθηκες. Ολα προσθιοκινητα παρομοιας ιπποδυναμης (οσο γινεται): 1. Alfa 156 2.5 V6 - Δηλωμενο Μοτερ 192 - Ραουλα 181 - Απωλειες 11 http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=106 2. Audi A6 2.0 TFSI - Δηλωμενο Μοτερ 170 - Ραουλα 159 - Απωλειες 11 http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=646 3. Opel Astra GTC - Δηλωμενο Μοτερ 200 - Ραουλα 192 - Απωλειες 8 http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=141 Και τελος αυτο που μας ενδιαφερει.... Alfa 159 2.2 - Δηλωμενο Mοτερ 185 - Ραουλα 157 - Απωλειες 28 http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=276 Οπως ειπα και πριν αυτο που μας ενδιαφερει, δεν μας ενδιαφερουν τα νουμερα ως απολυτες τιμες αλλα συγκριτικα. Παρατηρουμε λοιπον πως η Αλφα εχει 17-20 αλογα περισσοτερες απωλειες απο παρομοια αυτοκινητα με παρομοια μεταδοση. Αυτα τα εξτρα 17-20 χαμενα αλογα προφανως δεν ειναι απωλειες μεταδοσης καθως η διαφορα ειναι μεταξυ των ραουλων και της δηλωμενης αποδοσης μοτερ και οχι μετρημενης. Τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια?? Αυτα τα 15-17-whatever-20 "χαμενα" αλογα ειναι η μειωμενη αποδοση του μοτερ --> το 2.2 μοτερ δεν εβγαλε ποτε τα 185 που ελεγαν αλλα καπου 165-170 κατι το οποιο φαινεται καθαρα και απο τις επιδοσεις του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rafail1994 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Από εκεί που της βρήκα εγώ της μετρήσεις δεν ήταν σε ραουλα παίζει και εκει διάφορα . Δεν λέω όχι σε αυτά που έγραψες μιας και το είχα πει στην αρχή ότι όλοι είχαν παράπονα για αυτούς τους κινητήρες απλώς το περίεργο που είδα είδα όπως και έγραψα παραπάνω για κάποιον λόγο αυτοί οι κινητήρες έχουν αρκετά μεγάλη διάφορα στην απόδοση από το καύσιμο όπου και αυτό οφείλεται στους κινητήρες και στον προγραμματισμό . Μήπως έχεις πετυχει πουθενά μέτρηση στον στρόφαλο για την q4 ; για να δούμε εάν όντως ισχύει αυτό που είχε ανεβάσει ένας σε ένα forum ότι του έβγαζε 253ps στροφαλο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Oπως ειπα και πριν το θεμα δεν ειναι αν η μετρηση ειναι ραουλα ή ροδες ή μοτερ ή οτιδηποτε. Αυτο που μας ενδιαφερει ειναι να εχεις ενα control group και να συγκρινεις, οπως τα νουμερα του rototest που εβαλα πιο πανω. Γενικα, μεμονωμενες δυναμομετρησεις μπορει να λενε καποια αληθεια αλλα ταυτοχρονα ειναι και πλασματικες. Για να καταλαβεις, ειχα μετρησει το αμαξι μου σε 2 διαφορετικα δυναμομετρα της Αθηνας με την ιδια βενζινη, ιδια εξωτερικη θερμοκρασια με διαφορα 1ας μερας. Αποτελεσμα? 22 αλογα διαφορα. Ακομα, πολυ σημαντικο στα δυναμομετρα ειναι τι καλιμπραρισμα εχει κανει ο ιδιοκτητης οπως επισης και τα φορτια. Ειχαμε παει να μετρησουμε αυτοκινητο φιλου που ειχε ριξει πολυ χρημα και ειχαμε συνενοηθει πιο πριν με τον ιδιοκτητη του δυναμομετρου να του το βγαλει σαπιο για να κανουμε χαβαλε. Ε του το εβγαλε 70 αλογα κατω απο οτι ηταν πραγματικα και τραβαγε τα μαλλια του. Στην επομενη μετρηση, του εβγαλε την πραγματικη ιπποδυναμη βεβαια. Για να απαντησω στην ερωτηση σου, για το 3.2 το μοτερ δεν εχω δει καμια μετρηση πανω απο 230 αλογα μοτερ. Μπορει καποια να εβγαζαν παραπανω, η πλειονοτητα ομως εβγαζε καπου εκει, απο 215 μεχρι 230. Ειμαι εξωτερικο οποτε δεν εχω προσβαση στην "database" μου, ωστοσο θυμαμαι στο περιοδικο DRIVE (πριν πολλα χρονια), ειχαν μετρησει μια brera 3.2 awd και την ειχαν βγαλει (με καθε επιφυλαξη) περιπου 180 αλογα ροδες και 225 μοτερ. Κρινοντας και απο τις επιδοσεις της, καπου εκει πρεπει να παιζει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos1972 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 Ειχες 1.9 και την εδωσες ρε παλιοπαιδο?? A εγω θα σου κρατησω μια μικρη κακια γιατι γενικα γραφεις σωστα πραγματα, τωρα δεν ξερω τι σε επιασε. Πλακα κανω, ολα καλα! Και ως ενδειξη εκεχυριας, εδω ενα εργαλειο που πετυχα πριν λιγες μερες κατω απο το σπιτι μου. Fiat 124 Sport Spider 118 αλογα απο 1800 κυβικα με διπλους εκκ επι κεφαλης, 5αρι κιβωτιο, και 4 δισκοφρενα εν ετη 1974 aka μιλια μπροστα απο οτιδηποτε αλλο (και ενας απο τους λογους που ειμαι ιδιαιτερα αυστηρος με τους Ιταλους) IMG_20140825_185151.jpg > Ψιτ ψηλε (μην παρεξηγηθεις με το ψηλε,) υπηρχαν και αλλα δυνατοτερα τοτε απο ανατολη μερια και με πιο λιγα κυβικα. Off topic,κουκλι το φιατακι,σιγουρα καλυτερο απο spitfire. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2014 Λολ, δυσκολα παρεξηγουμαι μεσα απο φορουμ αδερφε. Καλα, σιγουρα δεν ειπα οτι ηταν το πιο γρηγορο ή απεραστο, απλα νομιζω πως ο συνδυασμος γκαζι/στριψημο/ομορφια του συγκεκριμενου Φιατ ηταν αψογος. Μην ξεχνας και ποια αμαξια βασιστηκαν στο συγκεκριμενο σασι αλλα και μοτερ. Εσυ σε ποια γιαπωνεζικα αναφερεσαι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα