Προς το περιεχόμενο

Αγορά 2.000cc Αυτοκινήτου ή 600cc Μηχανής


damzRR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλά για λακκούβες δεν είναι κανένα αμάξι , στο yaris μου δυο φόρες αναγκαστικά να αλλάξω ψαλιδιά , top mount , ακρομπαρα επειδή ρημάχτηκαν από τους κολοδρομους που έχουμε , αυτό με το μοτέρ του παράθυρου το έχουν αρκετοί για τον εγκέφαλο πρώτη φόρα το ακούω , το turbo θέλει σωστή συντήρηση και χρήση εάν κάποιο από τα δυο δεν έγινε σωστά βγάζει πρόβλημα άσε που δεν κραταει και για πάντα μετά απο κάποια χιλιόμετρα χρειάζεται αλλαγή ή εκτός και εάν μπορούν να αλλαχτούν κάποια μέρει του μονό που σου βγαίνει ποιο φτηνά . 

Στο yaris αλλαξες γιατί είναι toyota ! :P

Αμα δεις εγώ πως οδηγάω και πως περνάω απο οποιαδήποτε λακούβα με χιλιόμετρα θα έπρεπε να είχα πάρει ήδη στο χέρι όλο το σασί και όμως είναι όλα μια χαρά ύστερα απο 120000 χλμ. Τις κεντράρω όλες τις λακούβες . Δεν έχω θέμα και δεν φρενάρω ! Μέχρι και ζάντα έχω στραβώσει !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Φτου φτου μην λες τέτοια δεν έχει καιρό που τα άλλαξα δεν μπορώ πάλι την πρώτη φορά στης 109.000χλμ και την δεύτερη στης 290.000χλμ , μπορεί να μην φαίνεται άλλα το σασί καταπονείτε παρά πολύ εδω εγώ που της αποφεύγω και έπαθα τέτοια ζημιά που να έσκαγα και μέσα συνέχεια μια φορά μονό σκέψου είχα σκάσει σε μια και το δεξί top mount στράβωσε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει νόημα. Εκτός αν μου βρεις από δυναμόμετρο πάγκου.

Αντικατέστησαν παλιά μοτέρ που έκαιγαν δυσανάλογα για τις επιδόσεις τους με καινμούρια που είχαν να κινήσουν 250 κιλά παραπάνω.

 

1 δευτερόλεπτο πίσω. Αυτό για εμένα είναι κοντά. Για εσένα ίσως είναι 2 αιώνες. Στις 3 ρεπρίζ που έχει είναι μπροστά.

Φυσικά όταν είχε βγει η 159 η 320 στα ίδια λεφτά είχε 150 άλογα. Απλά αυτή δεν την παράτησαν στη μοίρα της. 

 

Ήδη στα 140 είναι μπροστά. Φυσικά και σε όλες τις ρεπρίζ. Και στις 2 πιο σημαντικές που είναι 80-120 min και 80-180 min.

 

Διάγραμμα για ποιο? Για τις απώλειες της τετρακίνησης? Για το έξτρα βάρος? 

 

Και η 159 στην εξαίρεση ανήκει. Δεν αλλάζουν σε τέτοιο βαθμό συνήθως τα αυτοκίνητα από τη μια γενιά στην άλλη. Το καινούριο είναι όλα αυτά που λες σε σχέση με το κάθε μοντέλο που αντικατέστησε. Αν όχι πιο γρήγορο είναι αντίστοιχα γρήγορο έχοντας ανέβει κατηγορία, με παράληλη αλλαγή ύφους και 250 κιλά έξτρα.

 

Το πάτωμα στο οποίο βασίζεται προφανώς επηρεάζει το τελικό προϊόν. Στο τέλος της ημέρας, όπως λένε στο χωριό μου, η Octavia παραμένει Golf με μεγάλο χώρο αποσκευών.

 

alfa%20romeo%20159.gif

 

skoda_octavia_2005_026-jpg.11256

 

Οι διαφορές υπάρχουν. Για άλλους είναι σημαντικές και για άλλους όχι.

Και δεν μετράω καν τις διαφορές σε εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση!

 

Για το πόσο σπορτίφ είναι το καθένα δεν έχει νόημα να το κουβεντιάσουμε. Όποιος θέλει ψάχνει και βρίσκει.

Εγώ θα βάλω μόνο 2 νούμερα. 1527 vs 1574 

 

Προφανως και δεν εχει νοημα. Η κουβεντα ξεκινησε απο τα ασθενικα 1.9 και 2.2 μοτερ κι εσυ εφτασες να μου συγκρινεις το μετατροχιο της 159 και του Octavia. Και διαγραμμα απο δυναμομετρο παγκου να σου βγαλω, παλι κατι θα βρεις να πεις.

 

Η αληθεια εχει ως εξης:

 

  • Oταν ειχαν βγει αυτα τα μοτερ, το συνολο του ελληνικων και ευρωπαικων περιοδικων που τα ειχαν μετρησει τα ειχαν βγαλει ολα 20-25 αλογα κατω. Για το 3.2 δε, 260 μοτερ-- 170 ροδες (κατι που δεν δικαιολογειται απο απωλειες τετρακινησης)
  • Στην πατρινη αντιπροσωπεια, ειχε πεσει τοσο κραξιμο απο ομαδα αγοραστων 159 που ο υπευθυνος μηχανικος τους ειχε προτεινει να τους κανει ΔΩΡΕΑΝ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ μηπως δουν τα αλογα που τους υποσχεθηκαν.
  • Περα απο τα νουμερα, τα νεα μοτερ ηταν τοσο αροπα και ραθυμα που χαντακωναν το αυτοκινητο.
  • Στο alfisti.gr εχει πεσει αλλο κλαμα! Πηραν οι ανθρωποι cuore sportivo των 1900 και δεν παει βημα! Οσοι τα εβαλαν δυναμομετρο, εκλαψαν με μαυρο δακρυ.

 

Εν'ολιγοις, ο κοσμος το εχει τουμπανο κι εσυ κρυφο καμαρι. Πηραν το πιο γρηγορο sport sedan (156) και το κατεστησαν ενα απο τα πιο αργα (159). Πηραν ενα εξαιρετικο αυτοκινητο (159) και το χαντακωσαν με αυτα τα αθλια μοτερ που εβαλαν. Κι εσυ μου λες αλλα ντι αλλων... Τεσπα, καλη συνεχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θυμάμαι να έβαλα καμιά Octavia εγώ στην κουβέντα.

Απο εκεί και πέρα ποιος λέει αλλά αντί άλλων ας το κρίνει όποιος διαβάζει.

Εγώ κυρίως νούμερα έβαλα. Αν δεν αρέσουν για διάφορους λόγους είναι άλλο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θυμάμαι να έβαλα καμιά Octavia εγώ στην κουβέντα.

Απο εκεί και πέρα ποιος λέει αλλά αντί άλλων ας το κρίνει όποιος διαβάζει.

Εγώ κυρίως νούμερα έβαλα. Αν δεν αρέσουν για διάφορους λόγους είναι άλλο θέμα.

 

Η αληθεια εχει ως εξης:

 

  • Oταν ειχαν βγει αυτα τα μοτερ, το συνολο του ελληνικων και ευρωπαικων περιοδικων που τα ειχαν μετρησει τα ειχαν βγαλει ολα 20-25 αλογα κατω. Για το 3.2 δε, 260 μοτερ-- 170 ροδες (κατι που δεν δικαιολογειται απο απωλειες τετρακινησης)
  • Στην πατρινη αντιπροσωπεια, ειχε πεσει τοσο κραξιμο απο ομαδα αγοραστων 159 που ο υπευθυνος μηχανικος τους ειχε προτεινει να τους κανει ΔΩΡΕΑΝ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ μηπως δουν τα αλογα που τους υποσχεθηκαν.
  • Περα απο τα νουμερα, τα νεα μοτερ ηταν τοσο αροπα και ραθυμα που χαντακωναν το αυτοκινητο.
  • Στο alfisti.gr εχει πεσει αλλο κλαμα! Πηραν οι ανθρωποι cuore sportivo των 1900 και δεν παει βημα! Οσοι τα εβαλαν δυναμομετρο, εκλαψαν με μαυρο δακρυ.

 

Στο ξαναβαζω, με μεγαλυτερο font αυτην την φορα μηπως και το δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φτου φτου μην λες τέτοια δεν έχει καιρό που τα άλλαξα δεν μπορώ πάλι την πρώτη φορά στης 109.000χλμ και την δεύτερη στης 290.000χλμ , μπορεί να μην φαίνεται άλλα το σασί καταπονείτε παρά πολύ εδω εγώ που της αποφεύγω και έπαθα τέτοια ζημιά που να έσκαγα και μέσα συνέχεια μια φορά μονό σκέψου είχα σκάσει σε μια και το δεξί top mount στράβωσε .

Δεν διαφωνώ ότι καταπονείται το αμάξι. Απλά με το αμάξι που έχω είναι και 11 χρονών είναι και πάμφθηνα τα ανταλλάκτικα ετοιμάζομαι να το διώξω σε κανα χρόνο απο τώρα οπότε δεν το προσέχω γενικώς πλέον :P 

Εντάξει έχει μαλακή ανάρτηση και ίσως την γλιτώνω το yaris του 2004 έχει πιο σκληρή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.zeperfs.com/en/fiche1653-alfa-romeo-brera-3-2-jts-q4.htm

 

Παραπάνω τα νούμερα της Brera.

1850 κιλά μετρημένη.

Αν πιστεύεις πως βγαίνουν τα νούμερα αυτά με 170 άλογα δεν έχω κάτι άλλο να σου πω. 


 

Η αληθεια εχει ως εξης:

 

Στο ξαναβαζω, με μεγαλυτερο font αυτην την φορα μηπως και το δεις.

 

 

 

Όσο και να μεγαλώσεις το font η αλήθεια που δείχνουν τα νούμερα δεν θα αλλάξει.

 

Δεν μας είπες.

Τα νούμερα που έβαλα πιο πριν βρήκες τι είναι ή να βοηθήσω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.zeperfs.com/en/fiche1653-alfa-romeo-brera-3-2-jts-q4.htm

 

Παραπάνω τα νούμερα της Brera.

1850 κιλά μετρημένη.

Αν πιστεύεις πως βγαίνουν τα νούμερα αυτά με 170 άλογα δεν έχω κάτι άλλο να σου πω. 

 

 

Όσο και να μεγαλώσεις το font η αλήθεια που δείχνουν τα νούμερα δεν θα αλλάξει.

 

Δεν μας είπες.

Τα νούμερα που έβαλα πιο πριν βρήκες τι είναι ή να βοηθήσω?

 

Ελα αφου σου αρεσουν τα νουμερα τοσο, για να δουμε και αλλα νουμερα.

 

Octavia RS vs Brera 3.2

200hp vs 260 

2000cc vs 3200cc

και το κυριοτερο

7.6 kg/ps vs 6.7 kg/ps

 

Σου εβαλα μαλιστα και την προσθιοκινητη για να μην λες για απωλειες. Για τους γνωριζοντες, 1 κιλο ανα ιππο λιγοτερο ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα. ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΛΑ. Θα περιμενες λοιπον η Μπρερα να ειναι πολυ πιο γρηγορη. Αν οχι πολυ πιο γρηγορη, να ειναι πιο γρηγορη!

 

Και η αληθεια....

 

http://www.zeperfs.com/en/duel1357-2555.htm

 

Η Μπρερα ειναι παντου πιο αργη! Παντου, απο σταση, απο ρεπριζ, απο παντου! ΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Νουμερα δεν ηθελες? Παρε να εχεις! 260 αλογα.... my ass. Φαπες παντου για την Μπρερα των 260 αλογων.

 

Και για να μαθαινεις λιγη μπαλιτσα ακομα.

 

Brera 3.2 

claimed 0-100 : 6.8

Πραγματικο 0-100 : 8

 

Kαι κατι τελευταιο....

 

 

......

 

Όσο και να μεγαλώσεις το font η αλήθεια που δείχνουν τα νούμερα δεν θα αλλάξει.

 

 

 

 

Φιλακια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με μόλις 1 μέτρηση (είναι τα νουμεράκια δίπλα αν δεν τα είδες) η οποία μάλιστα την βγάζει πιο αργή από τη βαρύτερη τετρακίνητη!

Μάλιστα! :lol: :lol:

 

Για τα νούμερα τα άλλα θα μας πεις? Πόσα κιλά είναι τελικά η Octavia που είναι πολύ πιο σπορτίφ από την 159 των 1500++ κιλών?

 

Η αλήθεια βέβαια είναι πως το ένα θα παραμείνει Skoda ότι και να κάνει. 

 

 

Εν τω μεταξύ δεν θυμάμαι να έγραψα πουθενά πως έχει τον καλύτερο κινητήρα αλλά ΟΚ. 

Ακόμα και το 8 πιστεύεις πως γίνεται σε αμάξι 1700 κιλά από 170 άλογα? Ρώτησα και πριν για τη βαρύτερη τετρακίνητη Brera αλλά απάντηση δεν πήρα,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν ένα αμάξι δεν το ανοίγεις προφανώς και μπουκώνει! ειδικά ένα τέτοιο που είναι φτιαγμένο για κόφτες. Με γερανό ναι αν και ούτε αυτό επιτρέπετε εφόσον δεν έχει πινακίδες.

Η έκπληξή μου δεν είχε να κάνει με το αν και πως ένα αυτοκίνητο μπουκώνει, αλλά με την διαδικασία και το κόστος αυτού που κάνει. Δηλαδή το ότι κάθε μήνα πληρώνει γερανό να το πηγαινοφέρνει, πληρώνει και dyno.

 

Σε αγγελία το είχε βάλει για κάτι μήνες αλλά μηδενικό ενδιαφέρον.

Yποψιάζομαι πως θα ζητούσε τπτ 40.000€ μια και είχες γράψει σε προηγούμενο post ότι τόσο αξίζει, αν όντως τόσο ζητούσε λογικό ήταν το μηδενικό ενδιαφέρον. Αν το βάλει 15.000€, τότε θα υπάρξει αρκετό ενδιαφέρον. Μήπως το πρόβλημα είναι ότι απλά ο ξάδερφος θέλει να το πουλήσει περισσότερα από όσα μπορεί να πιάσει, και όχι το ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον?

 

Ένα αμάξι όμως που έχεις πληρώσει τόσα για να το αποκτήσεις και άλλα τόσα για να το πειράξεις, δεν μπορείς να το σκοτώσεις (και δεν μιλάω για ψυχολογία).

Εξαρτάται τι εννοείς ως σκότωμα. Σκότωμα για μένα είναι πχ να πουλήσεις κάτι που μπορεί να πιάσει(τονίζω το "μπορεί να πιάσει" για να το διαχωρίσω από το "πιστεύεις πως αξίζει") περίπου 15.000€ για κάτω από 10.000€. Το πόσο νομίζει ο ιδιοκτήτης πως αξίζει και το πόσο έχει κοστίσει στον ιδιοκτήτη, είναι εντελώς άσχετα με το πόσο μπορεί να πιάσει.

 

Επίσης τα πειράγματα δεν εκτιμώνται ιδιαίτερα από τους υποψήφιους αγοραστές, σπάνια καταφέρνεις να πάρεις πίσω ένα μικρό μέρος από αυτά που πλήρωσες για βελτιώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επιτρέπετε να το μεταφερεις με γερανό αν δεν εχει πινακιδες κανονικότητα

Αυτό πως ακριβώς προκύπτει? Έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ ακινησία = στερητικό α + κίνηση, ακινησία είναι η κατάσταση που κάτι δεν κινείται, και όχι ο τρόπος(ίδιες δυνάμεις, ρυμούλκηση, μεταφορά με γερανό) που κάτι κινείται.

 

Επιπροσθέτως όταν κάνεις ακινησία αυτοκινήτου υπογράφεις και μια υπεύθυνη δήλωση στην οποία δηλώνεις το σημείο στο οποίο θα βρίσκεται σταθμευμένο στη διάρκεια της ακινησίας, και(θεωρητικά πάντα) οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να ελεγθείς για το αν όντως βρίσκεται εκεί που έχει δηλωθεί. Και λέω θεωρητικά γιατί δεν σπάνια γίνονται τέτοιοι έλεγχοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με μόλις 1 μέτρηση (είναι τα νουμεράκια δίπλα αν δεν τα είδες) η οποία μάλιστα την βγάζει πιο αργή από τη βαρύτερη τετρακίνητη!

Μάλιστα! :lol: :lol:

 

....

 

XAXAXAXA Ρε εσυ εισαι θεος! Μου λες να σου βαλω νουμερα, σου βαζω νουμερα απο το website που εσυ παρεθεσες για να στηριξεις αρχικα τα επιχειρηματα σου, και παλι δεν σου αρεσουν!! Εχω δει κωλοτουμπες και κωλοτουμπες σε αυτο το site αλλα η δικια σου ειναι σιγουρα στο top 5! Yστερα απο αυτη την κωλοτουμπα, οτιδηποτε αλλο πεις ειναι αυτοματως ακυρο.

 

Εθελοτυφλεις και ειναι πολυ ασχημο αυτο γιατι εκτιθεσαι. Η δικινητη Brera των 260 ιππων ειναι πιο αργη απο το RS των 200 παροτι εχει πολυ καλυτερο συντελεστη κιλων ανα ιππο. Αυτο συμβαινει επειδη πολυ απλα δεν εχει 260 αλογα.

 

Για να δουμε πως τα παει η brera με αυτοκινητα παρομοιου συντελεστη κιλων ανα ιππο.

 

vs AUDI A5  αυτοματο

 

http://www.zeperfs.com/en/duel2555-3136.htm

 

vs BMW 535 αυτοματο diesel

 

http://www.zeperfs.com/en/duel2555-1249.htm

 

vs Mercedes CLS 350 αυτοματο

 

http://www.zeperfs.com/en/duel2555-1273.htm

 

vs Opel Vectra OPC

 

http://www.zeperfs.com/en/duel2555-2860.htm

 

vs 9-5 Aero

 

http://www.zeperfs.com/en/duel2555-613.htm

 

vs Volvo S60 T5

 

http://www.zeperfs.com/en/duel2555-500.htm

 

vs VW Scirocco TSI

 

http://www.zeperfs.com/en/duel2555-4419.htm

 

Με αυτοκινητα παρομοιου συντελεστη κιλων ανα ιππο η Brera ειναι παντου πισω!!! Ακομα και απο αυτοματο diesel!!! 

Οποιος γνωριζει απο αμαξια, καταλαβαινει τι σημαινει αυτο. 

 

Και αυτο επειδη πολυ απλα ΔΕΝ ΕΧΕΙ 260 ΑΛΟΓΑ. Oπως δεν εχουν τα αλογα που υποσχονταν και τα 1.9 και 2.2 μοτερ.

 

" η αλήθεια που δείχνουν τα νούμερα δεν θα αλλάξει"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορώ αν διαβάζεις καθόλου τι γράφω. Δεν έχεις απαντήσει σε τίποτα και συνεχίζεις να γράφεις τα δικά σου.

Τελευταία φορά γιατί βαρέθηκα.

Την κάθε σελίδα πρέπει να ξέρεις και να την δουλεύεις. 

 

Στη δικίνητη Brera η σελίδα έχει 1 και μόνο μέτρηση. Από 1 πηγή.

Εκτός αν πιστεύεις πως είναι πιο αργή από την πιο βαριά και με μεγαλύτερες απώλειες τετρακίνητη.

 

Ας το πάρουμε αλλιώς.

Εγώ συμφωνώ μαζί σου πως βγάζει 170 άλογα. Τότε είναι καταπληκτικός κινητήρας αφού με μόλις 170 άλογα σε 1700 κιλά έχει τέτοιες επιδόσεις. 

 

Και για μια ακόμα φορά. Πουθενά δεν έγραψα πως έχουν κανέναν τέλειο κινητήρα. Απλοί κινητήρες της σειράς είναι αλλά σίγουρα καλύτεροι από αυτούς που αντικετάστησαν.

 

Να χαίρεσαι το SKoda σου αλλά Alfa δεν θα γίνει ποτέ. Skoda θα παραμείνει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πλάκα είναι ότι ο linkin είπε πριν ότι είναι ιταλόφιλος και ειδικά alfisti. Στην ουσία είστε και οι δύο φαν της άλφα δηλαδή, δεν καταλαβαίνω γιατί διαφωνείτε! :P

 

Εντωμεταξύ ο ts θα κάνει βόλτες με το s2000 τώρα.... :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...