Προς το περιεχόμενο

Αγορά 2.000cc Αυτοκινήτου ή 600cc Μηχανής


damzRR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

http://www.zeperfs.com/en/duel7-1367.htm

 

http://www.zeperfs.com/en/duel7-1367.htm

 

Μια χαρά πάνε πάντως σε σχέση με αυτά που αντικατέστησαν.

 

 

http://www.zeperfs.com/en/duel2586-4208.htm

 

Και με 320i καλά πάει.

 

Αληθεια, δεν καταλαβαινω που βλεπεις το "μια χαρα πανε". Οι 159, στην εκδοση 1.9 ειναι 2 αιωνες πιο αργη απο την 156 1.8 και αρκετα πιο αργη απο την 320 παροτι εχει και 200 κυβικα παραπανω (στην εκδοση 2.2)! Σε συγκριση με αυτα τα 2 αυτοκινητα, εχει 15 αλογα και αρκετη ροπη παραπανω και ειναι αρκετα πισω.

 

Αυτο προφανως ηταν απογοητευτικο σε σχεση με την 156 η οποια στις 2 εκδοσεις (1.6 και 1.8) ηταν απο τα πιο γρηγορα/διασκεδαστικα/στριφτερα σενταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στο 0-160 είναι 1 δευτερόλεπτο πίσω με χειρότερη αναλογία κιλών/ίππο.

Αυτό είναι 2 αιώνες ή σταματάμε στο 0-100? 

 

Η 2.2 με την 320i πάλι στο 0-160 είναι 1.1 δευτερόλεπτο πίσω. Αναλογία κιλών/ίππο ίδια.

Στο 80-120 min όμως είναι μπροστά.

 

Το αν θα έπρεπε να συνεχίσουν στο στυλ των 156, πιο ελαφριά αλλά λιγότερο πολύτελη αυτοκίνητα, και το αν είχαν την ελευθερία να το κάνουν είναι άλλο θέμα. 

Κατά τα άλλα μια χαρά στρίβουν οι 159. Με διαφορετική αίσθηση προφανώς αφού κάθε έκδοση είναι 250 κιλά πάνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

A)Στο 0-160 είναι 1 δευτερόλεπτο πίσω με χειρότερη αναλογία κιλών/ίππο.

Αυτό είναι 2 αιώνες ή σταματάμε στο 0-100? 

 

Η 2.2 με την 320i πάλι στο 0-160 είναι 1.1 δευτερόλεπτο πίσω. Αναλογία κιλών/ίππο ίδια.

Στο 80-120 min όμως είναι μπροστά.

 

B)Το αν θα έπρεπε να συνεχίσουν στο στυλ των 156, πιο ελαφριά αλλά λιγότερο πολύτελη αυτοκίνητα, και το αν είχαν την ελευθερία να το κάνουν είναι άλλο θέμα. 

Κατά τα άλλα μια χαρά στρίβουν οι 159. Με διαφορετική αίσθηση προφανώς αφού κάθε έκδοση είναι 250 κιλά πάνω. 

 

A) Φιλε Νικο, δεν ξερω ακριβως σε τι διαφωνεις πραγματικα. Δεν θα κατσω να κοιταξω επιμερους χρονους και ρεπριζ. Συμπερασματικα, τα πραγματα εχουν ως εξης.

Η 156 οταν βγηκε ηταν απο τα πιο γρηγορα (ισως το πιο γρηγορο) και διασκεδαστικα αυτοκινητα της κατηγοριας της.

Η 159 οταν βγηκε ηταν ενα απο τα αργα (ισως το πιο αργο) αυτοκινητα της κατηγοριας της.

 

Δεν με ενδιαφερει γιατι και το πως και το αμα και αμα φορτωσε ποιοτητα και ενισχυμενο σασι και πολυτελεια κλπ. Εμενα με ενδιαφερει οτι μια φιρμα οπως η Αλφα με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ στην αυτοκινηση κυκλοφορησε ενα αμαξι το οποιο ηταν εμφανως πιο αργο απο τον αντικατασταση του (και δεν σου βαζω καθολου στην εξισωση την διαφορα τιμης).

 

Να στο θεσω ακομα πιο απλα. Εγω ειμαι ιταλοφιλος, οσο δεν παει. Πανω σε fiat και alfa romeo εμαθα να οδηγαω και αμα δεν ηταν τα καταραμενα τα ηλεκτρικα, θα ειχα εισαγει ηδη μια Integrale στην εδω μερια του ατλαντικου. Το ευτυχισμενο ετος 2007 αποφασισα να παρω αμαξι. Budget? 28K. To μονο σενταν που πουλουσαν οι Ιταλοι ηταν η 159. Επειδη ομως ηθελα και κατι ψιλοσβελτο, η 1.9 δεν με καλυπτε. Η 2.2 ξεφευγε χρηματικα (που και παλι δεν ηταν και πυραυλος). "Αναγκάστηκα" και πηρα το Octavia RS TFSI (το οποιο υπεραγαπαω). Αμα ειχε βγαλει τοτε την 1.75Τ θα την ειχα τσιμπησει χωρις δευτερη σκεψη. Εχασε ετσι η Αλφα τεραστιο αγοραστικο κοινο, ακομα και Ιταλοφιλους σαν κι εμενα.

 

Β) Οπου διαφορετικη βαλε χειροτερη. Και οι 2 ξερουμε τοσο επιπλεον βαρος τι κανει στην οδηγικη συμπεριφορα ενος αυτοκινητου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 28Κ budget βέβαια από ανταγωνιστές αγόραζες 316 βαριά 318, Α4 με 102 άλογα, μεταχειρισμένη C-Class.

Η Octavia προφανώς και δεν είναι ανταγωνιστικό μοντέλο. Πέρα από τη γενικότερη διαφορά λόγω μάρκας είναι και μια κατηγορία κάτω.

Διαφωνώ στο εμφανώς πιο αργό.

Το κάθε μοντέλο ήταν αντίστοιχα γρήγορο με αυτό που αντικατέστησε. Το ότι παράλληλα ανέβηκε και η τιμή ήταν αποτέλεσμα των επιλογών που έγινε. 

Το λάθος τους ήταν πως δεν έβαλαν τους 1.4Τ όταν βγήκαν.

 

Δεν είναι αναγκαία χειρότερη. Και μια Ε46 είναι πιο βαριά από μια Ε30.

 

Απλά αποφάσισαν να ανεβάσουν στην ουσία κατηγορία την 159 και να επιστρέψουν εκεί που ήταν. Αν έγινε απότομα ή με λάθους χειρισμούς παραμένει άλλο θέμα. 

 

Επίσης μιας και ανέφερες την τεράστια παράδοση θα ξέρεις πως οι Alfa δεν ήταν ποτέ φθηνές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι η 159 δεν πούλησε καθαρά για τους κινητήρες της που ειχε σε συνάρτηση με το βάρος στην αρχή γιατί κατά τα άλλα είναι ένα πανέμορφο άλλα και εξαιρετικό στον δρόμο αυτοκίνητο εχει παρά πολύ καλό πάτημα .

Οι jts ο κορμός τους είναι από την gm μετά έβγαλε και τους δικούς της αρκετά δυνατούς tbi

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

A) Με 28Κ budget βέβαια από ανταγωνιστές αγόραζες 316 βαριά 318, Α4 με 102 άλογα, μεταχειρισμένη C-Class.

Η Octavia προφανώς και δεν είναι ανταγωνιστικό μοντέλο. Πέρα από τη γενικότερη διαφορά λόγω μάρκας είναι και μια κατηγορία κάτω.

 

Β )  Διαφωνώ στο εμφανώς πιο αργό.

Το κάθε μοντέλο ήταν αντίστοιχα γρήγορο με αυτό που αντικατέστησε. Το ότι παράλληλα ανέβηκε και η τιμή ήταν αποτέλεσμα των επιλογών που έγινε. 

Το λάθος τους ήταν πως δεν έβαλαν τους 1.4Τ όταν βγήκαν.

 

Γ) Δεν είναι αναγκαία χειρότερη. Και μια Ε46 είναι πιο βαριά από μια Ε30.

 

Απλά αποφάσισαν να ανεβάσουν στην ουσία κατηγορία την 159 και να επιστρέψουν εκεί που ήταν. Αν έγινε απότομα ή με λάθους χειρισμούς παραμένει άλλο θέμα. 

 

Επίσης μιας και ανέφερες την τεράστια παράδοση θα ξέρεις πως οι Alfa δεν ήταν ποτέ φθηνές. 

 

A) Μα προφανως και ειναι ανταγωνιστικο μοντελο. Θειος μου που πηρε την 159 1.75tbi, του βγηκε 29.300, σε μενα 28.200 το RS. Iδιες διαστασεις, ιδια μεταδοση, παρομοιος κυβισμος, παρομοιος χαρακτηρας. Μη ανταγωνιστικο ειναι γι αυτους που παιρνουν αυτοκινητο συμφωνα με το τι αρεσει στον γειτονα τους.

 

 Αμα ειχε βγει το 2007 η tbi, θα ειχα παρει την tbi. Tην εβγαλαν ομως με αυτα τα ανεμικα μοτερ και δεν πουλησε.

 

Β) Ειτε εμφανως πιο αργο, ειτε λιγο πιο αργο, ειτε πολυ πιο αργο, η 159 1.9 ηταν πιο αργη απο την 156 1.8. Για τους 1.4Τ συμφωνω.

 

Γ) Μια Ε46 ειναι προφανως πιο βαρια απο την Ε30 καθοτι τις χωριζουν 17 χρονια. Εγω δεν συνεκρινα την 159 με την 155 ή την 75 η οποιαδηποτε αλλη. Για να δουμε τι γινεται μεταξυ Ε36 και Ε46.

 

http://www.zeperfs.com/en/duel2187-3898.htm

 

Πιο γρηγορη η νεα γενια. Αυτο επρεπε να γινει και με 156-159 και δεν εγινε.

 

Συνοψιζοντας, και επειδη εχει ξεφυγει η συζητηση, ολη αυτη η κουβεντα ξεκινησε απο το οτι ειπα τα μοτερ 1.9 και 2.2 (οπως και 3.2) σαπια. Ψαξε διαγραμματα on-line να δεις τι αλογα εβγαζαν στους τροχους τα μοτερ των ονομαστικων 160 και 185 ιππων. Καλα για τα 3.2, εκει να δεις κλαμα.

 

Ακομα θυμαμαι τον κακομοιρο συντακτη του Drive (του ελληνικου) που σε ενα συγκριτικο, ειχαν βαλει την brera 3.2 σε πιστα. Μετα απο κανα 2-3 γυρους ειπε "δεν πρεπει να εχει πανω απο 200 αλογα το αμαξι". Μιλαμε για αμαξι δηλωμενο 260 αλογα.

 

Τεσπα, δεν το συνεχιζω, μπες alfisti.gr και θα δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι στο alfisti.gr κάμποσα χρόνια.

Για το βάρος που έχουν τα αμάξια μια χαρά πάνε και οι κινητήρες.

Όταν τα κιλά/ίππο είναι κοντά έχουν και αντίστοιχες επιδόσεις.

Αν δεν έβγαζαν τα άλογα που λένε η 2λιτρη 156 θα εξαφανιζόταν από τη 2.2 159, κάτι που δεν συμβαίνει.

 

Η Brera εκτός από τις απώλειες της τετρακίνησης είχε ακόμα περισσότερο βάρος λόγω αυτής. Προφανώς δεν θα φανούν το ίδιο τα άλογα σε σχέση με ένα ΤΤ για παράδειγμα. 

 

Για να δούμε τι γίνεται μεταξύ Ε39 και Ε60

 

http://www.zeperfs.com/en/duel97-1374.htm

 

Και χωρίς να τις χωρίζουν 250 κιλά.

 

Είτε άρεσε είτε όχι η 159 σε σχέση με την 156 άλλαξε κατηγορία. Προφανώς θα υπήρχαν τέτοια θέματα γιατί όπως φάνηκε τελικά το έκαναν βιαστικά, σε περίοδο με προβλήματα και χωρίς την απαραίτητη προετοιμασία. Κάπου στην πορεία άφησαν και το μοντέλο στην τύχη του και είχαμε αυτά που είχαμε.

 

Η Octavia πέρα από το ότι είναι μια κατηγορία κάτω από την 159 δεν ανήκει στα premium sedans, ούτε είναι τόσο σπορτίφ. Είναι απλά ένα γρήγορο οικογενειακό. 

Ο μόνος λόγος να είναι κάποιος ανάμεσα στα 2 είναι λόγω τιμής και αυτό επειδή στην ουσία χάριζαν την 159 με τον 1750. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι στο alfisti.gr κάμποσα χρόνια.

 

Aφου εισαι στο alfisti, βαλε κανα διαγραμμα απο 1.9 και 2.2 να δουμε τα 160 και 185 αλογα τους.

Για το βάρος που έχουν τα αμάξια μια χαρά πάνε και οι κινητήρες.

 

Μια χαρα και δυο τρομαρες για την ακριβεια. Πηγαν οι αθεοφοβοι και αντικατεστησαν ευστροφα twin spark μοτερ με ραθυμα GM μοτερ που μεχρι τοτε εμπαιναν σε ....opel vectra.

 

Όταν τα κιλά/ίππο είναι κοντά έχουν και αντίστοιχες επιδόσεις.

 

Παλι λαθος. http://www.zeperfs.com/en/duel2586-4208.htmΜε 200 κυβικα παραπανω και ιδια κιλα ανα ιππο, εμφανως πισω μεχρι τα 160.

Αν δεν έβγαζαν τα άλογα που λένε η 2λιτρη 156 θα εξαφανιζόταν από τη 2.2 159, κάτι που δεν συμβαίνει.

 

http://www.zeperfs.com/en/duel7-2586.htm15.500 πιο ακριβο, 400 περισσοτερα κυβικα, 40 περισσοτερα αλογα και κερδιζει εμφανως σε κατι ρεπριζ 60-90 με 5η......

 

Η Brera εκτός από τις απώλειες της τετρακίνησης είχε ακόμα περισσότερο βάρος λόγω αυτής. Προφανώς δεν θα φανούν το ίδιο τα άλογα σε σχέση με ένα ΤΤ για παράδειγμα. 

 

Διαγραμμα??

 

Για να δούμε τι γίνεται μεταξύ Ε39 και Ε60

 

http://www.zeperfs.com/en/duel97-1374.htm

 

Και χωρίς να τις χωρίζουν 250 κιλά.

 

Αυτη ειναι η εξαιρεση και οχι ο κανονας. Για καθε 1 μοντελο που μπορεις να βρεις, μπορω να βρω 10. Το καινουριο πρεπει να ειναι πιο ασφαλες, ομορφο, ανετο, efficient, γρηγορο κλπ. Ε εκει στο τελευταιο εκανε megafail η cuore sportivo.

 

Είτε άρεσε είτε όχι η 159 σε σχέση με την 156 άλλαξε κατηγορία. Προφανώς θα υπήρχαν τέτοια θέματα γιατί όπως φάνηκε τελικά το έκαναν βιαστικά, σε περίοδο με προβλήματα και χωρίς την απαραίτητη προετοιμασία. Κάπου στην πορεία άφησαν και το μοντέλο στην τύχη του και είχαμε αυτά που είχαμε.

 

Δεν διαφωνω καπου.

 

Η Octavia πέρα από το ότι είναι μια κατηγορία κάτω (τι εννοεις μια κατηγορια κατω?? Εσενα ως καταναλωτη σε ενδιαφερει το τελικο προιον ή το πατωμα στο οποιο βασιζεται το αμαξι) από την 159 δεν ανήκει στα premium sedans, ούτε είναι τόσο σπορτίφ. Είναι απλά ένα γρήγορο οικογενειακό. 

 

Μαλλον δεν εχεις μπει σε RS, ποσο μαλλον οδηγησει. Ειναι αρκετα πιο σπορτιφ απο την .... σπορτιφ 159 των 1500++ κιλων.

 

Ο μόνος λόγος να είναι κάποιος ανάμεσα στα 2 είναι λόγω τιμής και αυτό επειδή στην ουσία χάριζαν την 159 με τον 1750. 

 

Προφανως η τιμη ειναι καταλυτικος παραγοντας για την οποιαδηποτε αγορα. Γι αυτο η 159 πουλησε ελαχιστα με τα ατμοσφαιρικα μοτερ που εκαναν για opel vectra.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει νόημα. Εκτός αν μου βρεις από δυναμόμετρο πάγκου.

Αντικατέστησαν παλιά μοτέρ που έκαιγαν δυσανάλογα για τις επιδόσεις τους με καινμούρια που είχαν να κινήσουν 250 κιλά παραπάνω.

 

1 δευτερόλεπτο πίσω. Αυτό για εμένα είναι κοντά. Για εσένα ίσως είναι 2 αιώνες. Στις 3 ρεπρίζ που έχει είναι μπροστά.

Φυσικά όταν είχε βγει η 159 η 320 στα ίδια λεφτά είχε 150 άλογα. Απλά αυτή δεν την παράτησαν στη μοίρα της. 

 

Ήδη στα 140 είναι μπροστά. Φυσικά και σε όλες τις ρεπρίζ. Και στις 2 πιο σημαντικές που είναι 80-120 min και 80-180 min.

 

Διάγραμμα για ποιο? Για τις απώλειες της τετρακίνησης? Για το έξτρα βάρος? 

 

Και η 159 στην εξαίρεση ανήκει. Δεν αλλάζουν σε τέτοιο βαθμό συνήθως τα αυτοκίνητα από τη μια γενιά στην άλλη. Το καινούριο είναι όλα αυτά που λες σε σχέση με το κάθε μοντέλο που αντικατέστησε. Αν όχι πιο γρήγορο είναι αντίστοιχα γρήγορο έχοντας ανέβει κατηγορία, με παράληλη αλλαγή ύφους και 250 κιλά έξτρα.

 

Το πάτωμα στο οποίο βασίζεται προφανώς επηρεάζει το τελικό προϊόν. Στο τέλος της ημέρας, όπως λένε στο χωριό μου, η Octavia παραμένει Golf με μεγάλο χώρο αποσκευών.

 

alfa%20romeo%20159.gif

 

skoda_octavia_2005_026-jpg.11256

 

Οι διαφορές υπάρχουν. Για άλλους είναι σημαντικές και για άλλους όχι.

Και δεν μετράω καν τις διαφορές σε εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση!

 

Για το πόσο σπορτίφ είναι το καθένα δεν έχει νόημα να το κουβεντιάσουμε. Όποιος θέλει ψάχνει και βρίσκει.

Εγώ θα βάλω μόνο 2 νούμερα. 1527 vs 1574 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι η 159 δεν πούλησε καθαρά για τους κινητήρες της που ειχε σε συνάρτηση με το βάρος στην αρχή γιατί κατά τα άλλα είναι ένα πανέμορφο άλλα και εξαιρετικό στον δρόμο αυτοκίνητο εχει παρά πολύ καλό πάτημα .

Οι jts ο κορμός τους είναι από την gm μετά έβγαλε και τους δικούς της αρκετά δυνατούς tbi

Πατέρας φίλου μου έχει την 159 tbi full εκδοση. Την έχει σκίσει το αμάξι έχει κάνει 190000 χλμ κυρίως εθνική οδό (εταιρικο leasing) . Απο όσα μου χει πει πατάει πολύ καλά σίγουρα δεν είναι για δρόμους με λακούβες αλλά είναι πολύ σταθερό αμάξι. Βέβαια απο το πρώτο χρόνο είχε προβλήματα. Στον πρώτο χρόνο : Μια φορά έμεινε εθνική. Ήθελε επαναπρογραμματισμό ο εγκέφαλος . Του χάλασε το μοτεράκι του αριστερού παραθύρου. Δεν ανοιγε το πορτ παγκάζ  αν θυμάμαι με τον διακόπτη που έχει εσωτερικά το αμάξι. Στα 80000 χλμ αλλαγή turbo . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πατέρας φίλου μου έχει την 159 tbi full εκδοση. Την έχει σκίσει το αμάξι έχει κάνει 190000 χλμ κυρίως εθνική οδό (εταιρικο leasing) . Απο όσα μου χει πει πατάει πολύ καλά σίγουρα δεν είναι για δρόμους με λακούβες αλλά είναι πολύ σταθερό αμάξι. Βέβαια απο το πρώτο χρόνο είχε προβλήματα. Στον πρώτο χρόνο : Μια φορά έμεινε εθνική. Ήθελε επαναπρογραμματισμό ο εγκέφαλος . Του χάλασε το μοτεράκι του αριστερού παραθύρου. Δεν ανοιγε το πορτ παγκάζ  αν θυμάμαι με τον διακόπτη που έχει εσωτερικά το αμάξι. Στα 80000 χλμ αλλαγή turbo . 

 

Καλά για λακκούβες δεν είναι κανένα αμάξι , στο yaris μου δυο φόρες αναγκαστικά να αλλάξω ψαλιδιά , top mount , ακρομπαρα επειδή ρημάχτηκαν από τους κολοδρομους που έχουμε , αυτό με το μοτέρ του παράθυρου το έχουν αρκετοί για τον εγκέφαλο πρώτη φόρα το ακούω , το turbo θέλει σωστή συντήρηση και χρήση εάν κάποιο από τα δυο δεν έγινε σωστά βγάζει πρόβλημα άσε που δεν κραταει και για πάντα μετά απο κάποια χιλιόμετρα χρειάζεται αλλαγή ή εκτός και εάν μπορούν να αλλαχτούν κάποια μέρει του μονό που σου βγαίνει ποιο φτηνά . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά για λακκούβες δεν είναι κανένα αμάξι , στο yaris μου δυο φόρες αναγκαστικά να αλλάξω ψαλιδιά , top mount , ακρομπαρα επειδή ρημάχτηκαν από τους κολοδρομους που έχουμε , αυτό με το μοτέρ του παράθυρου το έχουν αρκετοί για τον εγκέφαλο πρώτη φόρα το ακούω , το turbo θέλει σωστή συντήρηση και χρήση εάν κάποιο από τα δυο δεν έγινε σωστά βγάζει πρόβλημα άσε που δεν κραταει και για πάντα μετά απο κάποια χιλιόμετρα χρειάζεται αλλαγή ή εκτός και εάν μπορούν να αλλαχτούν κάποια μέρει του μονό που σου βγαίνει ποιο φτηνά . 

 

Καλά όχι και κανένα :P

 

Όποιο αμάξι και αν έχει τούρμπο χρειάζεται συχνή συντήρηση! Δεν είναι α έχει τούρμπο σιγά! Στα smart να δεις πάρτι που γίνεται με τα turbo τους!.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...