Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Νομίζω εννοείς reflow (στην ουσία το τσιπάκι που έχει ξεκολλήσει ζεσταίνεται και ξανακολλάει στην μητρική, είναι η πιο οικονομική λύση) ή reballing (όπου το τσιπάκι βγαίνει, καθαρίζεται, μπαίνουν καινούργιες "μπαλίτσες" και ξανακολλάει στη μητρική ή μπαίνει εντελώς καινούργιο τσιπάκι, αρκετά πιο ακριβή λύση που θεωρητικά αντέχει παραπάνω)

 

Για μένα, σε μοντέλα που έχουν έτσι κι αλλιώς πρόβλημα υπερθέρμανσης από κατασκευής καμιά λύση δεν είναι μόνιμη. Ακόμα και με την επισκευή με τα 1000€ που λες (λογικά για ολοκαίνουργια μητρική) πάλι μετά από κάποιο καιρό μπορεί να σου βγάλει το πρόβλημα

Υπάρχει το reflow, reballing, reboil, διάφορες "λύσεις" απελπισίας. Εγώ νομίζω ότι υπάρχει νομικό ζήτημα. Είναι πολλά τα περιστατικά!!! Στα service με ρωτάνε για ημερομηνίες αγοράς και εγγύηση, λες και δεν τους είναι γνωστό το ζήτημα. Από την άλλη δεν σου δείνουν καμία εγγύηση για την καινούρια logic board.  Άσε που θέλουν και 1 μήνα να σου το φτιάξουν.

Αν μαζευτεί κάποιος αριθμός ανθρώπων που να έχουν το ίδιο πρόβλημα, τότε αποδεικνύεται, αστοχία κατασκευής και όχι θέμα υλικού και εγγύησης. 

  • Like 1
Δημοσ.

Συμφωνώ και με τους δύο. Όταν πρόκειται αποδεδειγμένα για κατασκευαστικό ελάττωμα (όπως και με το wifi του 4s πχ) θα έπρεπε να γίνεται αντικατάσταση ή δωρεάν επισκευή από την εταιρεία ανεξάρτητα αν είναι εντός ή εκτός εγγύησης. Ειδικά όταν η εταιρεία είναι η apple.

  • Like 2
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μόλις επέστρεψα από το istorm στο οποίο είχα αφήσει το mbp μου για έλεγχο αφού αντιμετώπιζα το ίδιο

ακριβώς πρόβλημα! Είναι μοντέλο mbp early 2011 15"... αγορά αρχές Ιουνίου 2011 στα 2.500 ευρώ!

Και μετά από 3 χρόνια ξάφνικα πρόβλημα με την κάρτα γραφικών και μου ζητάνε για service 615 ευρώ!!!

Και στην ερώτηση μου αν καλύπτομαι μετά την αντικατάσταση της μητρικής με κάποια εγγύηση δέχομαι την

φοβερή απάντηση "μα φυσικά έχετε εγγύηση 3 μηνών!!!!"

 

Αφού αντιμετωπίζουμε πολλοί το ίδιο πρόβλημα ίσως πρέπει να γίνει κάποια οργανωμένη κίνηση...

Η συγκεκριμένη εταιρία δεν ξαναπαίρνει ευρώ από την τσέπη μου!

Δημοσ.

Μόλις επέστρεψα από το istorm στο οποίο είχα αφήσει το mbp μου για έλεγχο αφού αντιμετώπιζα το ίδιο

ακριβώς πρόβλημα! Είναι μοντέλο mbp early 2011 15"... αγορά αρχές Ιουνίου 2011 στα 2.500 ευρώ!

Και μετά από 3 χρόνια ξάφνικα πρόβλημα με την κάρτα γραφικών και μου ζητάνε για service 615 ευρώ!!!

Και στην ερώτηση μου αν καλύπτομαι μετά την αντικατάσταση της μητρικής με κάποια εγγύηση δέχομαι την

φοβερή απάντηση "μα φυσικά έχετε εγγύηση 3 μηνών!!!!"

 

Αφού αντιμετωπίζουμε πολλοί το ίδιο πρόβλημα ίσως πρέπει να γίνει κάποια οργανωμένη κίνηση...

Η συγκεκριμένη εταιρία δεν ξαναπαίρνει ευρώ από την τσέπη μου!

Εννοείται ότι δεν αξίζει ο συνδυασμός κόστους επισκευής-εγγύηση. Μάλλον ούτε καν θα αλλάζουν μητρική, κανένα reflow θα κάνουν για να δίνουν 3 μήνες εγγύηση.

  • Like 1
Δημοσ.

Μόλις επέστρεψα από το istorm στο οποίο είχα αφήσει το mbp μου για έλεγχο αφού αντιμετώπιζα το ίδιο

ακριβώς πρόβλημα! Είναι μοντέλο mbp early 2011 15"... αγορά αρχές Ιουνίου 2011 στα 2.500 ευρώ!

Και μετά από 3 χρόνια ξάφνικα πρόβλημα με την κάρτα γραφικών και μου ζητάνε για service 615 ευρώ!!!

Και στην ερώτηση μου αν καλύπτομαι μετά την αντικατάσταση της μητρικής με κάποια εγγύηση δέχομαι την

φοβερή απάντηση "μα φυσικά έχετε εγγύηση 3 μηνών!!!!"

 

Αφού αντιμετωπίζουμε πολλοί το ίδιο πρόβλημα ίσως πρέπει να γίνει κάποια οργανωμένη κίνηση...

Η συγκεκριμένη εταιρία δεν ξαναπαίρνει ευρώ από την τσέπη μου!

Αντιλαμβάνομαι τον εκνευρισμό σου, απλά πρέπει να καταλάβεις ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα με τα NVIDIA chip που ψήνονται με αποτέλεσμα να ξεκολλάνε, δεν συμβαίνει μεμονωμένα με την Apple, αλλά και με την Dell, Acer, HP...κλπ. Επομένως, θέλω να πω ότι με αυτή τη λογική δεν πρέπει να δώσεις ξανά λεφτά σε καμία εταιρία! Κάνε μια βόλτα στο νήμα με τα λάπτοπ να δεις τι γίνεται και με άλλους κατασκευαστές που έχουν την ίδια σειρά chip.

 

Επίσης μπορείς να επικοινωνήσεις κατευθείαν με την Apple. Πρίν 4-5  χρόνια περίπου γνωστός μου με MacBook και το ίδιο πρόβλημα, το έστειλε Αμερική και του στείλανε καινούριο. Κατά πόσο γίνεται ακόμα, δεν το ξέρω, αλλά δε χάνεις κάτι να στείλεις ένα mail.

  • Like 1
Δημοσ.

Αντιλαμβάνομαι τον εκνευρισμό σου, απλά πρέπει να καταλάβεις ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα με τα NVIDIA chip που ψήνονται με αποτέλεσμα να ξεκολλάνε, δεν συμβαίνει μεμονωμένα με την Apple, αλλά και με την Dell, Acer, HP...κλπ. Επομένως, θέλω να πω ότι με αυτή τη λογική δεν πρέπει να δώσεις ξανά λεφτά σε καμία εταιρία! Κάνε μια βόλτα στο νήμα με τα λάπτοπ να δεις τι γίνεται και με άλλους κατασκευαστές που έχουν την ίδια σειρά chip.

 

Επίσης μπορείς να επικοινωνήσεις κατευθείαν με την Apple. Πρίν 4-5  χρόνια περίπου γνωστός μου με MacBook και το ίδιο πρόβλημα, το έστειλε Αμερική και του στείλανε καινούριο. Κατά πόσο γίνεται ακόμα, δεν το ξέρω, αλλά δε χάνεις κάτι να στείλεις ένα mail.

Έχω ακούσει κι εγώ ότι κάποια παλιότερα μοντέλα τα είχε καλύψει και εκτός εγγύησης σε αντίστοιχο πρόβλημα αλλά δεν θυμάμαι λεπτομέρειες

Δημοσ.

Με έναν τεχνικό που μίλησα (μη εξουσιοδοτημενο service), μου ανέφερε το πρόβλημα με τα NVIDIA chip

και μου είπε ότι σε παλαιότερα μοντέλα (του 6 και του 8 αν δεν κάνω λάθος) είχε γίνει ανάκληση αλλά και

αυτή ήτανε από την NVIDIA και όχι από την APPLE. Η διαφορά όμως είναι ότι το δικό μου μοντέλο έχει ATI

κάρτα και δεν ξέρω κατά πόσο θα φιλοτιμηθούνε να κάνουνε ανάκληση. Η διαφορά με τα προϊόντα της APPLE

είναι ότι οι τιμές είναι στα ύψη και όταν αγοράζω ένα λαπτοπ 2.500 ευρώ έχω την απαίτηση να μου κρατήσει

στη χειρότερη παραπάνω από του αδερφού μου το ASUS που το πήρε 1000 ευρώ πριν αρκετά χρόνια (τότε γενικά

ήταν ακριβότερα τα λάπτοπ) και του κράτησε 4 χρόνια!!!

  • Like 1
Δημοσ.

Με έναν τεχνικό που μίλησα (μη εξουσιοδοτημενο service), μου ανέφερε το πρόβλημα με τα NVIDIA chip

και μου είπε ότι σε παλαιότερα μοντέλα (του 6 και του 8 αν δεν κάνω λάθος) είχε γίνει ανάκληση αλλά και

αυτή ήτανε από την NVIDIA και όχι από την APPLE. Η διαφορά όμως είναι ότι το δικό μου μοντέλο έχει ATI

κάρτα και δεν ξέρω κατά πόσο θα φιλοτιμηθούνε να κάνουνε ανάκληση. Η διαφορά με τα προϊόντα της APPLE

είναι ότι οι τιμές είναι στα ύψη και όταν αγοράζω ένα λαπτοπ 2.500 ευρώ έχω την απαίτηση να μου κρατήσει

στη χειρότερη παραπάνω από του αδερφού μου το ASUS που το πήρε 1000 ευρώ πριν αρκετά χρόνια (τότε γενικά

ήταν ακριβότερα τα λάπτοπ) και του κράτησε 4 χρόνια!!!

Συμφωνώ, σε τέτοιες περιπτώσεις θα έπρεπε η εταιρεία να παίρνει την ευθύνη και να επισκευάζει εκτός εγγύησης. Premium πρέπει να είσαι παντού, όχι μόνο στις τιμές!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...