Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πιστεύω να είμαι στο σωστό θέμα.

 

Το λοιπόν: Βάζω τα ακουστικά μου να ακούσω μουσική από το laptop και η μουσική συνεχίζει να αναπαράγεται από τα ηχεία κανονικά. Δοκίμασα άλλα 3 ζευγάρια ακουστικών. Το ίδιο ακριβώς. Και δυστυχώς είμαι στο πατρικό μου τώρα, όπου δεν έχω τα ηχεία μου για να τεστάρω αν θα λειτουργούν και αυτά.

 

Δύο ερωτήσεις στο θέμα αυτό

 

1) Έχετε ιδέα γιατί δεν ακούγεται η μουσική από τα ακουστικά; Χάλασε η υποδοχή; ( Ξανά τονίζω, ότι με τα ακουστικά συνδεδεμένα, η μουσική συνεχίζει να ακούγεται από τα ηχεία )

 

2) Και το κυρίως θέμα της ερώτησης. Το laptop είναι dell και αγορασμένο από τη mediamarkt. Βρίσκεται ακόμη μέσα στην εγγύηση. Εγώ σε ποιον θα πρέπει να απευθυνθώ; Θα χρειαστεί η απόδειξη αγοράς ή μόνο το service tag που έχει το laptop φτάνει; Επίσης δεν κατάφερα να βρω το τηλέφωνο της dell hellas.

 

Όποιος μπορεί ας με βοηθήσει σε αυτές τις ερωτήσεις.

Δημοσ.

Καλημέρα φίλε μου. Δοκίμασες να κάνεις από τον πίνακα ελέγχου αλλαγή; Μπορεί, παρόλο που συνδέεις τα ακουστικά, να μην κάνει εναλλαγή αυτόματα. Για δοκίμασε μία... πίνακας ελέγχου--->υλικό και ήχος---->ήχος

Δημοσ.

Χάλασε το βύσμα.

 

Δεν νομίζω η αλλαγή του όμως να καλύπτεται από την εγγύηση γιατί τέτοιου είδους προβλήματα δημιουργούνται συνήθως από φθορά και όχι από ελαττωματικό εξάρτημα.

 

Εν τοιαύτη περιπτώσει, επικοινώνησε με το service της Dell και αν είσαι τυχερή θα στο αντικαταστήσουν δωρεάν, αφού είσαι ακόμα στην εγγύηση.

Δημοσ.

μίλα απ ευθείας με την dell και θα σε εξυπηρετήσουν ΑΜΕΣΑ.

Τηλ. 210.81.29.810

Email: [email protected]

Thanks φίλε μου, αυτό θα κάνω

 

Καλημέρα φίλε μου. Δοκίμασες να κάνεις από τον πίνακα ελέγχου αλλαγή; Μπορεί, παρόλο που συνδέεις τα ακουστικά, να μην κάνει εναλλαγή αυτόματα. Για δοκίμασε μία... πίνακας ελέγχου--->υλικό και ήχος---->ήχος

Τα είχα δει όλα και πάλι δεν λειτουργούσαν, οπότε θα απευθυνθώ στη dell, όπως προείπε και ο πάνω

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Λοιπόν να ενημερώσω εδώ και για μελλοντικούς επισκέπτες στο θέμα με προβλήματα σε συσκευές dell. Το παιδί που ήταν στην άλλη γραμμή ευγενέστατο. Μου είπε πως θα μου στείλει δύο drivers να τους εγκαταστήσω μήπως υπήρχε εκεί το πρόβλημα και αν όχι θα έρθουν παρακαλώ στο σπίτι μου τεχνικοί να το δουν το πρόβλημα. Δεν ξέρω αν γίνεται και σε άλλες εταιρείες αυτό αλλά εύγε στη Dell

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...