Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σημερα : 2 ζανφορ , 2 ακρομπαρα , τακακια μπρος πισω 250 ευρω μαζι με την ευθυγραμιση

 

Την Παρασκευη : ιμαντας χρονισμου  , τρομπα νερου , βαλβολινες , μπουζι και φιλτρο αερα και καμπινας αλλα 330 ευρω

 

:mellow:  :mellow:  :mellow:

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλα,τα μαστορια δεν ξερουν τι ζητανε.Πολυ ευρω εδωσες ρε Γιαννη,επειδη εχω μια γνωση για τις τιμες των ανταλακτικων,πολλα ειναι.Τεσπα,για τον ιμαντα που λεγατε,οποιος δεν ξερει ποτε εχει αλλαχτει στο αυτοκινητο του,καλο ειναι να τον αλλαζει αμεσως.Αυτα του τυπου τον ειδε ο μαστορας και μου ειπε οτι βγαζει ακομα,ειναι το λιγοτερο μαλακιες.Εχω αρκετη εμπειρια με μηχανολογικα και συνεργεια και ειμαι σιγουρος το 90% τον μηχανικων,δεν ξερει τι τους γινεται.Ουτε να τον τεντωσουν σωστα δεν ξερουν,θα τον κοψουν με το ματι σε τι κατασταση βρισκεται και ποση ζωη εχει ακομα?Σιγουρα.

 

Εγω παντως το Πασχα περιπου του εκανα γενικη επισκευη σε ενα 106 που εχω.Ο ιμαντας ειχε αν θυμαμαι καλα γυρω στις 50.000 χλμ.Αν τον εβαζες διπλα στον καινουργιο δεν μπορουσες να καταλαβεις ποιος ειναι ο παλιος(καλο αυτο).Εννοειτε αλλαγη ιμαντα-ρουλεμαν-τρομπα για να ειμαι σιγουρος.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλα,τα μαστορια δεν ξερουν τι ζητανε.Πολυ ευρω εδωσες ρε Γιαννη,επειδη εχω μια γνωση για τις τιμες των ανταλακτικων,πολλα ειναι.Τεσπα,για τον ιμαντα που λεγατε,οποιος δεν ξερει ποτε εχει αλλαχτει στο αυτοκινητο του,καλο ειναι να τον αλλαζει αμεσως.Αυτα του τυπου τον ειδε ο μαστορας και μου ειπε οτι βγαζει ακομα,ειναι το λιγοτερο μαλακιες.Εχω αρκετη εμπειρια με μηχανολογικα και συνεργεια και ειμαι σιγουρος το 90% τον μηχανικων,δεν ξερει τι τους γινεται.Ουτε να τον τεντωσουν σωστα δεν ξερουν,θα τον κοψουν με το ματι σε τι κατασταση βρισκεται και ποση ζωη εχει ακομα?Σιγουρα.

 

Εγω παντως το Πασχα περιπου του εκανα γενικη επισκευη σε ενα 106 που εχω.Ο ιμαντας ειχε αν θυμαμαι καλα γυρω στις 50.000 χλμ.Αν τον εβαζες διπλα στον καινουργιο δεν μπορουσες να καταλαβεις ποιος ειναι ο παλιος(καλο αυτο).Εννοειτε αλλαγη ιμαντα-ρουλεμαν-τρομπα για να ειμαι σιγουρος.

 

 

Ετσι ακριβως για τον ιμαντα ...Τα 250 που εδωσα για ιμαντα , τρομπα κλπ δεν μου φανηκαν και τοσα πολλα γιατι δεν είναι τοσο το κοστος του ιμαντα αλλα νομιζω θελει πολλες ωρες δουλεια για να αλλαχτουν

Ισως κανω και λαθος ..

 

Το "μαστορι" αυτό είναι 45αρης και τον ξερω από το 1988 που ηταν τεχνιτης και όχι βοηθος σε εξουσιοδοτημενο της Nissan που ειχα τοτε και μου εχει εμπνευσει μια εμπιστοσυνη.

Δημοσ.

Καλά ας μην είμαστε και υπερβολικοί...

 

Εδώ στο ταπεινό κουβαδάκι σαξόραλλο 1.6 16β, το πληρες σετ ιμάντα χρονισμού (ιμάντα χρονισμου,ρουλεμαν,ιμάντα δυναμό,αντλία νερού) είχε 120-130ε ανταλλακτικά.

Ε και 100ε εργασία δεν είναι πολλά...Τουλάχιστο εκείνη την εποχή δεν ήταν.

  • Like 1
Δημοσ.

Για να  βοηθήσω: Σε hyundai accent 2003 αλλαξα και τους 3 ιμάντες (χρονισμού δυναμό aircondition) καθώς και φιλτρο λαδιου και λάδια και μου πήγε στα 250 ευρώ . 

Όσον αφορά τα εργατικά το μόνο που είναι σίγουρο ανάλογα το αμάξι έχουμε και διαφορετικά εργατικά. Για παράδειγμα τα εργατικά για ενα smart (λόγο του ότι ο κινητήρας είναι στριμωγμένος) είναι υψηλά σε σχέση με το δικό μου αμάξι που έχει άπλετο χώρο για να δουλέψεις. Σε ορισμένα αμάξια χρειάζεται να βγει ο κινητήρας για να γίνουν κάποιες εργασίες (βλέπε smart).
Σε μένα για τους ιμάντες μου βγάζουν τον προφυλακτήρα.  

Δημοσ.

κατα 99,9% τα vag group εχουν τον poly v ιμαντα που ειναι για δυναμο /ac/νερου 

ο ιμαντας της μηχανης ειναι ανεξαρτητος!

να του αλλαξε κιτ poly v και αντλια νερου ισως αλλα δυσκολο.. http://www.mister-auto.gr/el/antlia-ner-u-set-d-ntot-u-imanta/audi-tt-8n3-1-8-t-quattro-180bhp_v9902_g3096.html

σκετος ιμαντας χωρις τεντωτηρες 20ε 

ιμαντας v με τεντωτηρες εως100ε (μαλλον αυτο αλλαξε)

αυτοι οι gates(usa?),,dayco ειναι καλοι?τον skf continental snr οκ. τον bolk τον ξερω γερμανικος ειναι.

τεσπα ο μαμα τι ηταν ξερει κανεις?

την αντλια γιατι να την αλλαξει?

 

υ.γ. δεν υπαρχει υψηλα και χαμηλα εξοδα εργασιας/ανταλακτικων.αναλογα με το μαγαζι ειναι και το ποσα βγαζει .αναλογα με την δουλεια, τα εξοδα, τις γνωριμιες  κτλ.το σιγουρο ειανι οτι τωρα που κανεις δεν κανει σερβις, γνωστος ξεγνωστος μαστορας θα παρει παραπανω(με διαφορους τροπους) οποτε βρει.-

  • 4 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Ηρθε η ωρα να ξανααλαχτει ο ιμαντας στο ΤΤ του 2000

Εξι χρονια και 65.000 χλμ

Κοστος 270 ευρω μαζι με εξωτερικο , ιμαντα , αντλια νερου και οτι περιλαμβανει το σετ.

Τις επομενς μερες και στο αλλο ΤΤ Quatro με ιδια χρονια και χιλομετρα.

Δημοσ.

Αν ένας κατασκευαστης δίνει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου τα 60.000χλμ ή τα 5 χρόνια, αλλά το αμάξι στα 5 χρόνια έχει κάνει κοντά στα 8.000χλμ, μπορούμε να παρατείνουμε την αλλαγή του χωρίς να ρισκάρουμε; αν ναι πόσο; 1-2 χρόνια;

Δημοσ.
Στις 13/9/2014 στις 8:09 ΜΜ, kage είπε

κατα 99,9% τα vag group εχουν τον poly v ιμαντα που ειναι για δυναμο /ac/νερου 

ο ιμαντας της μηχανης ειναι ανεξαρτητος!

να του αλλαξε κιτ poly v και αντλια νερου ισως αλλα δυσκολο.. http://www.mister-auto.gr/el/antlia-ner-u-set-d-ntot-u-imanta/audi-tt-8n3-1-8-t-quattro-180bhp_v9902_g3096.html

σκετος ιμαντας χωρις τεντωτηρες 20ε 

ιμαντας v με τεντωτηρες εως100ε (μαλλον αυτο αλλαξε)

αυτοι οι gates(usa?),,dayco ειναι καλοι?τον skf continental snr οκ. τον bolk τον ξερω γερμανικος ειναι.

τεσπα ο μαμα τι ηταν ξερει κανεις?

την αντλια γιατι να την αλλαξει?

υ.γ. δεν υπαρχει υψηλα και χαμηλα εξοδα εργασιας/ανταλακτικων.αναλογα με το μαγαζι ειναι και το ποσα βγαζει .αναλογα με την δουλεια, τα εξοδα, τις γνωριμιες  κτλ.το σιγουρο ειανι οτι τωρα που κανεις δεν κανει σερβις, γνωστος ξεγνωστος μαστορας θα παρει παραπανω(με διαφορους τροπους) οποτε βρει.-

γιατί η αντλία συνήθως τα παίζει πιο γρήγορα από τους ιμάντες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

10 ώρες πριν, thant είπε

Αν ένας κατασκευαστης δίνει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου τα 60.000χλμ ή τα 5 χρόνια, αλλά το αμάξι στα 5 χρόνια έχει κάνει κοντά στα 8.000χλμ, μπορούμε να παρατείνουμε την αλλαγή του χωρίς να ρισκάρουμε; αν ναι πόσο; 1-2 χρόνια;

Έχουν να κάνουν και οι εξωτερικές συνθήκες. Πολύ κρύο και υγρασία ή πολύ ζέστη (Ελλάδα / Αθήνα)  

Αν το έχεις το αμάξι σε τέλειες συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας βεβαίως μπορείς να το παρατεινεις αλλά όπως καταλαβαίνεις κάτι τέτοιο δεν γίνεται. 

Με αυτά δεν παίζουμε στο αυτοκίνητο, σε λογικά πλαίσια μιλάμε για ένα κόστος στα 100€ κάθε 5 χρόνια,  αξίζει το ρίσκο? 

Επεξ/σία από panoskatos
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, panoskatos είπε

Έχουν να κάνουν και οι εξωτερικές συνθήκες. Πολύ κρύο και υγρασία ή πολύ ζέστη (Ελλάδα / Αθήνα)  

Αν το έχεις το αμάξι σε τέλειες συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας βεβαίως μπορείς να το παρατεινεις αλλά όπως καταλαβαίνεις κάτι τέτοιο δεν γίνεται. 

Με αυτά δεν παίζουμε στο αυτοκίνητο, σε λογικά πλαίσια μιλάμε για ένα κόστος στα 100€ κάθε 5 χρόνια,  αξίζει το ρίσκο? 

Σε καποια αμαξια ειναι πολα παραπανω αλλα οπως λες δεν ρισκαρουμε

  • Like 2
Δημοσ.
12 ώρες πριν, thant είπε

Αν ένας κατασκευαστης δίνει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου τα 60.000χλμ ή τα 5 χρόνια, αλλά το αμάξι στα 5 χρόνια έχει κάνει κοντά στα 8.000χλμ, μπορούμε να παρατείνουμε την αλλαγή του χωρίς να ρισκάρουμε; αν ναι πόσο; 1-2 χρόνια;

Οι κατασκευαστές δεν λένε πως έχεις το δικαίωμα να επιλέξεις αν θα τον αλλάξεις βάση χιλιομέτρων ή χρόνου, λένε όποιο έρθει πρώτα. Σαφώς και είναι ρίσκο αν υπερβείς το ένα από τα δύο όρια.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, panoskatos είπε

Έχουν να κάνουν και οι εξωτερικές συνθήκες. Πολύ κρύο και υγρασία ή πολύ ζέστη (Ελλάδα / Αθήνα)  

Αν το έχεις το αμάξι σε τέλειες συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας βεβαίως μπορείς να το παρατεινεις αλλά όπως καταλαβαίνεις κάτι τέτοιο δεν γίνεται. 

Με αυτά δεν παίζουμε στο αυτοκίνητο, σε λογικά πλαίσια μιλάμε για ένα κόστος στα 100€ κάθε 5 χρόνια,  αξίζει το ρίσκο? 

Σίγουρα δεν θέλω να ρισκάρω, απλώς ήθελα να δω αν ειναι ρισκο να καθυστερήσει κάποιος 1-2 χρονια.

Εγω πριν 4 χρόνια ειχα πληρώσει σε συνεργείο, αλλαγή όλο το σετ, μαζί με τρόμπα νερού 220€.

Μπορεί να μου πήρε πολλα ή μπορεί η τιμή να εχει να κανει με το αμάξι, όπως είπε και ο Γιαννης.

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, thant είπε

Σίγουρα δεν θέλω να ρισκάρω, απλώς ήθελα να δω αν ειναι ρισκο να καθυστερήσει κάποιος 1-2 χρονια.

Εγω πριν 4 χρόνια ειχα πληρώσει σε συνεργείο, αλλαγή όλο το σετ, μαζί με τρόμπα νερού 220€.

Μπορεί να μου πήρε πολλα ή μπορεί η τιμή να εχει να κανει με το αμάξι, όπως είπε και ο Γιαννης.

Κοίταξε τα πράγματα είναι απλά. Εάν έχεις γνήσιο ιμάντα και έχεις περασει την πενταετία αλλά έχεις κάνει πχ 10000 χλμ σύνολο (όπως η γυναίκα μου πχ) μπορείς να τον παρατείνεις κανένα χρόνο....εάν ωστόσο δεν έπιασες τα χιλιόμετρα αλλά είσαι κοντά (έστω 50000 από 60000 που λένε) και έχεις περάσει τα χρόνια καλό θα ήταν να αλλαχτεί άμεσα 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...