NickTG Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Με κάμποσα πράγματα να θέλουν αλλαγή δεν βλέπω για ποιο λόγο να μην το πουλήσεις και να πάρεις άλλο. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 27 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 2014 Σημερα : 2 ζανφορ , 2 ακρομπαρα , τακακια μπρος πισω 250 ευρω μαζι με την ευθυγραμιση Την Παρασκευη : ιμαντας χρονισμου , τρομπα νερου , βαλβολινες , μπουζι και φιλτρο αερα και καμπινας αλλα 330 ευρω
LouCi4er Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2014 Καλα,τα μαστορια δεν ξερουν τι ζητανε.Πολυ ευρω εδωσες ρε Γιαννη,επειδη εχω μια γνωση για τις τιμες των ανταλακτικων,πολλα ειναι.Τεσπα,για τον ιμαντα που λεγατε,οποιος δεν ξερει ποτε εχει αλλαχτει στο αυτοκινητο του,καλο ειναι να τον αλλαζει αμεσως.Αυτα του τυπου τον ειδε ο μαστορας και μου ειπε οτι βγαζει ακομα,ειναι το λιγοτερο μαλακιες.Εχω αρκετη εμπειρια με μηχανολογικα και συνεργεια και ειμαι σιγουρος το 90% τον μηχανικων,δεν ξερει τι τους γινεται.Ουτε να τον τεντωσουν σωστα δεν ξερουν,θα τον κοψουν με το ματι σε τι κατασταση βρισκεται και ποση ζωη εχει ακομα?Σιγουρα. Εγω παντως το Πασχα περιπου του εκανα γενικη επισκευη σε ενα 106 που εχω.Ο ιμαντας ειχε αν θυμαμαι καλα γυρω στις 50.000 χλμ.Αν τον εβαζες διπλα στον καινουργιο δεν μπορουσες να καταλαβεις ποιος ειναι ο παλιος(καλο αυτο).Εννοειτε αλλαγη ιμαντα-ρουλεμαν-τρομπα για να ειμαι σιγουρος. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2014 Καλα,τα μαστορια δεν ξερουν τι ζητανε.Πολυ ευρω εδωσες ρε Γιαννη,επειδη εχω μια γνωση για τις τιμες των ανταλακτικων,πολλα ειναι.Τεσπα,για τον ιμαντα που λεγατε,οποιος δεν ξερει ποτε εχει αλλαχτει στο αυτοκινητο του,καλο ειναι να τον αλλαζει αμεσως.Αυτα του τυπου τον ειδε ο μαστορας και μου ειπε οτι βγαζει ακομα,ειναι το λιγοτερο μαλακιες.Εχω αρκετη εμπειρια με μηχανολογικα και συνεργεια και ειμαι σιγουρος το 90% τον μηχανικων,δεν ξερει τι τους γινεται.Ουτε να τον τεντωσουν σωστα δεν ξερουν,θα τον κοψουν με το ματι σε τι κατασταση βρισκεται και ποση ζωη εχει ακομα?Σιγουρα. Εγω παντως το Πασχα περιπου του εκανα γενικη επισκευη σε ενα 106 που εχω.Ο ιμαντας ειχε αν θυμαμαι καλα γυρω στις 50.000 χλμ.Αν τον εβαζες διπλα στον καινουργιο δεν μπορουσες να καταλαβεις ποιος ειναι ο παλιος(καλο αυτο).Εννοειτε αλλαγη ιμαντα-ρουλεμαν-τρομπα για να ειμαι σιγουρος. Ετσι ακριβως για τον ιμαντα ...Τα 250 που εδωσα για ιμαντα , τρομπα κλπ δεν μου φανηκαν και τοσα πολλα γιατι δεν είναι τοσο το κοστος του ιμαντα αλλα νομιζω θελει πολλες ωρες δουλεια για να αλλαχτουν Ισως κανω και λαθος .. Το "μαστορι" αυτό είναι 45αρης και τον ξερω από το 1988 που ηταν τεχνιτης και όχι βοηθος σε εξουσιοδοτημενο της Nissan που ειχα τοτε και μου εχει εμπνευσει μια εμπιστοσυνη.
kanesaxo Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2014 Καλά ας μην είμαστε και υπερβολικοί... Εδώ στο ταπεινό κουβαδάκι σαξόραλλο 1.6 16β, το πληρες σετ ιμάντα χρονισμού (ιμάντα χρονισμου,ρουλεμαν,ιμάντα δυναμό,αντλία νερού) είχε 120-130ε ανταλλακτικά. Ε και 100ε εργασία δεν είναι πολλά...Τουλάχιστο εκείνη την εποχή δεν ήταν. 1
Dare-Devil Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2014 Για να βοηθήσω: Σε hyundai accent 2003 αλλαξα και τους 3 ιμάντες (χρονισμού δυναμό aircondition) καθώς και φιλτρο λαδιου και λάδια και μου πήγε στα 250 ευρώ . Όσον αφορά τα εργατικά το μόνο που είναι σίγουρο ανάλογα το αμάξι έχουμε και διαφορετικά εργατικά. Για παράδειγμα τα εργατικά για ενα smart (λόγο του ότι ο κινητήρας είναι στριμωγμένος) είναι υψηλά σε σχέση με το δικό μου αμάξι που έχει άπλετο χώρο για να δουλέψεις. Σε ορισμένα αμάξια χρειάζεται να βγει ο κινητήρας για να γίνουν κάποιες εργασίες (βλέπε smart).Σε μένα για τους ιμάντες μου βγάζουν τον προφυλακτήρα.
kage Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2014 κατα 99,9% τα vag group εχουν τον poly v ιμαντα που ειναι για δυναμο /ac/νερου ο ιμαντας της μηχανης ειναι ανεξαρτητος! να του αλλαξε κιτ poly v και αντλια νερου ισως αλλα δυσκολο.. http://www.mister-auto.gr/el/antlia-ner-u-set-d-ntot-u-imanta/audi-tt-8n3-1-8-t-quattro-180bhp_v9902_g3096.html σκετος ιμαντας χωρις τεντωτηρες 20ε ιμαντας v με τεντωτηρες εως100ε (μαλλον αυτο αλλαξε) αυτοι οι gates(usa?),,dayco ειναι καλοι?τον skf continental snr οκ. τον bolk τον ξερω γερμανικος ειναι. τεσπα ο μαμα τι ηταν ξερει κανεις? την αντλια γιατι να την αλλαξει? υ.γ. δεν υπαρχει υψηλα και χαμηλα εξοδα εργασιας/ανταλακτικων.αναλογα με το μαγαζι ειναι και το ποσα βγαζει .αναλογα με την δουλεια, τα εξοδα, τις γνωριμιες κτλ.το σιγουρο ειανι οτι τωρα που κανεις δεν κανει σερβις, γνωστος ξεγνωστος μαστορας θα παρει παραπανω(με διαφορους τροπους) οποτε βρει.-
Γιάννης Platano Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Ηρθε η ωρα να ξανααλαχτει ο ιμαντας στο ΤΤ του 2000 Εξι χρονια και 65.000 χλμ Κοστος 270 ευρω μαζι με εξωτερικο , ιμαντα , αντλια νερου και οτι περιλαμβανει το σετ. Τις επομενς μερες και στο αλλο ΤΤ Quatro με ιδια χρονια και χιλομετρα.
thant Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Αν ένας κατασκευαστης δίνει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου τα 60.000χλμ ή τα 5 χρόνια, αλλά το αμάξι στα 5 χρόνια έχει κάνει κοντά στα 8.000χλμ, μπορούμε να παρατείνουμε την αλλαγή του χωρίς να ρισκάρουμε; αν ναι πόσο; 1-2 χρόνια;
ziaba Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Στις 13/9/2014 στις 8:09 ΜΜ, kage είπε κατα 99,9% τα vag group εχουν τον poly v ιμαντα που ειναι για δυναμο /ac/νερου ο ιμαντας της μηχανης ειναι ανεξαρτητος! να του αλλαξε κιτ poly v και αντλια νερου ισως αλλα δυσκολο.. http://www.mister-auto.gr/el/antlia-ner-u-set-d-ntot-u-imanta/audi-tt-8n3-1-8-t-quattro-180bhp_v9902_g3096.html σκετος ιμαντας χωρις τεντωτηρες 20ε ιμαντας v με τεντωτηρες εως100ε (μαλλον αυτο αλλαξε) αυτοι οι gates(usa?),,dayco ειναι καλοι?τον skf continental snr οκ. τον bolk τον ξερω γερμανικος ειναι. τεσπα ο μαμα τι ηταν ξερει κανεις? την αντλια γιατι να την αλλαξει? υ.γ. δεν υπαρχει υψηλα και χαμηλα εξοδα εργασιας/ανταλακτικων.αναλογα με το μαγαζι ειναι και το ποσα βγαζει .αναλογα με την δουλεια, τα εξοδα, τις γνωριμιες κτλ.το σιγουρο ειανι οτι τωρα που κανεις δεν κανει σερβις, γνωστος ξεγνωστος μαστορας θα παρει παραπανω(με διαφορους τροπους) οποτε βρει.- γιατί η αντλία συνήθως τα παίζει πιο γρήγορα από τους ιμάντες
panoskatos Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, thant είπε Αν ένας κατασκευαστης δίνει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου τα 60.000χλμ ή τα 5 χρόνια, αλλά το αμάξι στα 5 χρόνια έχει κάνει κοντά στα 8.000χλμ, μπορούμε να παρατείνουμε την αλλαγή του χωρίς να ρισκάρουμε; αν ναι πόσο; 1-2 χρόνια; Έχουν να κάνουν και οι εξωτερικές συνθήκες. Πολύ κρύο και υγρασία ή πολύ ζέστη (Ελλάδα / Αθήνα) Αν το έχεις το αμάξι σε τέλειες συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας βεβαίως μπορείς να το παρατεινεις αλλά όπως καταλαβαίνεις κάτι τέτοιο δεν γίνεται. Με αυτά δεν παίζουμε στο αυτοκίνητο, σε λογικά πλαίσια μιλάμε για ένα κόστος στα 100€ κάθε 5 χρόνια, αξίζει το ρίσκο? Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2019 από panoskatos 1 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 2 ώρες πριν, panoskatos είπε Έχουν να κάνουν και οι εξωτερικές συνθήκες. Πολύ κρύο και υγρασία ή πολύ ζέστη (Ελλάδα / Αθήνα) Αν το έχεις το αμάξι σε τέλειες συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας βεβαίως μπορείς να το παρατεινεις αλλά όπως καταλαβαίνεις κάτι τέτοιο δεν γίνεται. Με αυτά δεν παίζουμε στο αυτοκίνητο, σε λογικά πλαίσια μιλάμε για ένα κόστος στα 100€ κάθε 5 χρόνια, αξίζει το ρίσκο? Σε καποια αμαξια ειναι πολα παραπανω αλλα οπως λες δεν ρισκαρουμε 2
Joshua21 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 12 ώρες πριν, thant είπε Αν ένας κατασκευαστης δίνει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου τα 60.000χλμ ή τα 5 χρόνια, αλλά το αμάξι στα 5 χρόνια έχει κάνει κοντά στα 8.000χλμ, μπορούμε να παρατείνουμε την αλλαγή του χωρίς να ρισκάρουμε; αν ναι πόσο; 1-2 χρόνια; Οι κατασκευαστές δεν λένε πως έχεις το δικαίωμα να επιλέξεις αν θα τον αλλάξεις βάση χιλιομέτρων ή χρόνου, λένε όποιο έρθει πρώτα. Σαφώς και είναι ρίσκο αν υπερβείς το ένα από τα δύο όρια. 1
thant Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 4 ώρες πριν, panoskatos είπε Έχουν να κάνουν και οι εξωτερικές συνθήκες. Πολύ κρύο και υγρασία ή πολύ ζέστη (Ελλάδα / Αθήνα) Αν το έχεις το αμάξι σε τέλειες συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας βεβαίως μπορείς να το παρατεινεις αλλά όπως καταλαβαίνεις κάτι τέτοιο δεν γίνεται. Με αυτά δεν παίζουμε στο αυτοκίνητο, σε λογικά πλαίσια μιλάμε για ένα κόστος στα 100€ κάθε 5 χρόνια, αξίζει το ρίσκο? Σίγουρα δεν θέλω να ρισκάρω, απλώς ήθελα να δω αν ειναι ρισκο να καθυστερήσει κάποιος 1-2 χρονια. Εγω πριν 4 χρόνια ειχα πληρώσει σε συνεργείο, αλλαγή όλο το σετ, μαζί με τρόμπα νερού 220€. Μπορεί να μου πήρε πολλα ή μπορεί η τιμή να εχει να κανει με το αμάξι, όπως είπε και ο Γιαννης. 1
paylidis Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 7 ώρες πριν, thant είπε Σίγουρα δεν θέλω να ρισκάρω, απλώς ήθελα να δω αν ειναι ρισκο να καθυστερήσει κάποιος 1-2 χρονια. Εγω πριν 4 χρόνια ειχα πληρώσει σε συνεργείο, αλλαγή όλο το σετ, μαζί με τρόμπα νερού 220€. Μπορεί να μου πήρε πολλα ή μπορεί η τιμή να εχει να κανει με το αμάξι, όπως είπε και ο Γιαννης. Κοίταξε τα πράγματα είναι απλά. Εάν έχεις γνήσιο ιμάντα και έχεις περασει την πενταετία αλλά έχεις κάνει πχ 10000 χλμ σύνολο (όπως η γυναίκα μου πχ) μπορείς να τον παρατείνεις κανένα χρόνο....εάν ωστόσο δεν έπιασες τα χιλιόμετρα αλλά είσαι κοντά (έστω 50000 από 60000 που λένε) και έχεις περάσει τα χρόνια καλό θα ήταν να αλλαχτεί άμεσα 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα