Joshua21 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Η τιμη που το πηρα με τα περυσιμα δεδομενα ηταν πολύ καλη . Δεν υπηρχε άλλο σε αυτή την τιμη και ηταν και γενικα και σε πολύ καλη οπτικη κατασταση . 5.000 ευρω το πηρα και υπολογισα ότι θα χρειαστεί καποια πραγματα. Υπηρχε ένα βιβλιο service αλλα ηταν ανημερωτο πολλα χρονια αλλα θυμαμαι ότι ηταν του Tsaousi και τους πηρα τηλ αν μπορουν να μου δωσουν στοιχεια για τα service και περιμενω να με καλεσουν. Εγώ στο κόστος αλλαγής ιμάντα χρονισμού αναφέρθηκα όταν είπα πως δεν το είχες υπολογίσει(μια και σήμερα ένα χρόνο μετά δεν το έχεις κάνει), δεν είπα ούτε για τις υπόλοιπες ελλείψεις που πιθανόν είχε, ούτε για την τιμή αγοράς ούτε για την οπτική του κατάσταση. Είχες γράψει πάλι στο insomnia όταν το πήρες, και μου φάνηκε καλή περίπτωση όπως το περιέγραψες. Όσο για το βιβλίο σέρβις που υπήρχε, πιστεύω πως είναι απίθανο να συνέχισε να συντηρείται σωστά στην ίδια αντιπροσωπεία χωρίς να ενημερώνεται. Οι αντιπροσωπείες είναι τακτικές σε αυτά, το πρώτο πράγμα που σου ζητάνε πριν κάνουν οποιαδήποτε εργασία είναι το βιβλίο σέρβις, και αν δεν υπάρχει σου φτιάχνουν καινούργιο. Για να έχεις μια ιδέα πάντως, σε TT γνωστού(180hp) που έκοψε ιμάντα και κάρφωσε βαλβίδες η επισκευή έφτασε 3.600€. Την ζημιά την έπαθε από την αντλία νερού, αυτή φράκαρε και έτσι έκοψε τον ιμάντα. Από ότι μου είπε σε αυτό το αυτοκίνητο συνήθως αλλάζουν μαζί με τον ιμάντα και αντλία νερού, με συνολικό κόστος στην αντιπροσωπεία κάπου 500€. 1
NickTG Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 αλλαξα ιμαντα στις 100κ πρωτη φορα οταν τον εβγαλα ηταν σαν καινουργιος ανετα εβγαζε και αλλα χλμ, τον αλλαξα ομως για προληπτικους λογους. Καλο θα ηταν να αλλαχθει γιατι δεν δινει σημαδια οτι θα κοπει και αμα κοπει το κοστος ειναι πολλαπλασιο μετα μην το ρισκαρεις Τον άνοιξες να δεις πως είναι μέσα?
Γιάννης Platano Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Εγώ στο κόστος αλλαγής ιμάντα χρονισμού αναφέρθηκα όταν είπα πως δεν το είχες υπολογίσει(μια και σήμερα ένα χρόνο μετά δεν το έχεις κάνει), δεν είπα ούτε για τις υπόλοιπες ελλείψεις που πιθανόν είχε, ούτε για την τιμή αγοράς ούτε για την οπτική του κατάσταση. Είχες γράψει πάλι στο insomnia όταν το πήρες, και μου φάνηκε καλή περίπτωση όπως το περιέγραψες. Όσο για το βιβλίο σέρβις που υπήρχε, πιστεύω πως είναι απίθανο να συνέχισε να συντηρείται σωστά στην ίδια αντιπροσωπεία χωρίς να ενημερώνεται. Οι αντιπροσωπείες είναι τακτικές σε αυτά, το πρώτο πράγμα που σου ζητάνε πριν κάνουν οποιαδήποτε εργασία είναι το βιβλίο σέρβις, και αν δεν υπάρχει σου φτιάχνουν καινούργιο. Για να έχεις μια ιδέα πάντως, σε TT γνωστού(180hp) που έκοψε ιμάντα και κάρφωσε βαλβίδες η επισκευή έφτασε 3.600€. Την ζημιά την έπαθε από την αντλία νερού, αυτή φράκαρε και έτσι έκοψε τον ιμάντα. Από ότι μου είπε σε αυτό το αυτοκίνητο συνήθως αλλάζουν μαζί με τον ιμάντα και αντλία νερού, με συνολικό κόστος στην αντιπροσωπεία κάπου 500€. Παναγια μου !!! Μια ολοκληρη μηχανη μεταχειρισμενη ποσο να κανει αραγε ???Περιλαμβανει ιμαντα κλπ ? 1
paylidis Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Παναγια μου !!! Μια ολοκληρη μηχανη μεταχειρισμενη ποσο να κανει αραγε ???Περιλαμβανει ιμαντα κλπ ? μοτερ βρισκεις καλο και με 1.5-2 χιλιαρικα (εψαχνα για μια φίλη για μετατροπη Honda Jazz σε πετρελαιοκίνητο)... το θέμα ειναι οτι ακομα και να περιλαμβάνει ιμαντα δε ξερεις απο ποτε ειναι και τι εχει περάσει (π.χ. κρυο και αλατια παρατημενος σε καποιο ραφι μαντρας στη γερμανία) οποτε τα αλλαζεις όλα τα "αναλώσιμα", βάζεις και τα εργατικά και φτάνεις εκει... 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 μοτερ βρισκεις καλο και με 1.5-2 χιλιαρικα (εψαχνα για μια φίλη για μετατροπη Honda Jazz σε πετρελαιοκίνητο)... το θέμα ειναι οτι ακομα και να περιλαμβάνει ιμαντα δε ξερεις απο ποτε ειναι και τι εχει περάσει (π.χ. κρυο και αλατια παρατημενος σε καποιο ραφι μαντρας στη γερμανία) οποτε τα αλλαζεις όλα τα "αναλώσιμα", βάζεις και τα εργατικά και φτάνεις εκει... Ιεροσυλια !!! Το ειχα και σε αυτοματο του 2008 και ηταν το πιο οικονομικο αμαξι που ειχα ποτε !!!
paylidis Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Ιεροσυλια !!! Το ειχα και σε αυτοματο του 2008 και ηταν το πιο οικονομικο αμαξι που ειχα ποτε !!! μαλλον δεν της αρκεί... (κάνει 100 χλμ την ημερα και οταν το πηρε δεν επιτρεπόταν η πετρελαιοκίνηση στην αττικη) 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Αν και off topic το Jazz ηταν το πιο καλο αμαξι που ειχα ποτε με κιβωτιο cvt .
NickTG Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Δεν γίνεται να κάνεις μετατροπή από βενζίνη σε πετρέλαιο.
paylidis Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Δεν γίνεται να κάνεις μετατροπή από βενζίνη σε πετρέλαιο. γινεται αλλα ειναι ασυμφορο (>5000€)... μονο το μοτερ ειχε ~2000 και επιπλεον ηθελε αλλαγη οτι μπορει να φανταστεί κανεις απο μηχανικής πλευράς και εν μερει ηλεκτρολογικής
dimitrisOP Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Τον άνοιξες να δεις πως είναι μέσα? ναι τον ανοιξα μια χαρα ηταν,το βιβλιο του σερβις ελεγε αλλαγη στις 120κ αλλα επειδη ελυσα το μοτερ το εκανα μια και καλη
Joshua21 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Παναγια μου !!! Μια ολοκληρη μηχανη μεταχειρισμενη ποσο να κανει αραγε ???Περιλαμβανει ιμαντα κλπ ? Δεν ξέρω, αλλά σίγουρα πολύ λιγότερο. Και φυσικά εννοείται πως βάζοντας μεταχειρισμένο κινητήρα αλλάζεις τα πάντα όπως ιμάντες, αντλία νερού, θερμοστάτη κτλ. Του φίλου του κόστισε τόσο γιατί ήθελε οπωσδήποτε να φτιάξει την ίδια μηχανή και στην αντιπροσωπεία κιόλας, δεν ήθελε να βάλει μεταχειρισμένη. γινεται αλλα ειναι ασυμφορο (>5000€)... μονο το μοτερ ειχε ~2000 και επιπλεον ηθελε αλλαγη οτι μπορει να φανταστεί κανεις απο μηχανικής πλευράς και εν μερει ηλεκτρολογικής Εκτός από το κόστος των ανταλλακτικών μια και χρειάζεται να αλλάξεις το μισό αυτοκίνητο, υπάρχουν και άλλα προβλήματα. Το σασί στα αυτοκίνητα με κινητήρα ντίζελ είναι ενισχυμένο ώστε να αντέχει τους επιπλέον κραδασμούς, επίσης για να δηλωθεί η μετατροπή χρειάζεται απίστευτο τρέξιμο και έξοδα.
NickTG Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Δεν γίνεται διότι είναι παράνομο. Ψάχνωντας λίγο ίσως και να είναι urban myth τελικά! Πάντως δεν συμφέρει σίγουρα κυρίως λόγω των αλλαγών που πρέπει να γίνουν.
paylidis Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Ψάχνωντας λίγο ίσως και να είναι urban myth τελικά! Πάντως δεν συμφέρει σίγουρα κυρίως λόγω των αλλαγών που πρέπει να γίνουν. Γίνεται αλλα όντως έχει γραφειοκρατία και καταντά ασύμφορο για αυτής της κατηγορίας τα αυτοκίνητα. Τώρα αν ήταν κανένα Χ5 4.800 και ήθελε κάποιος να το κάνει 1800 πετρέλαιο ίσως τον συνέφερε (υπάρχουν στο car.gr τουλάχιστον 2 που τα έκανα μετατροπή σε 1800..) Πάντως τέτοιου τύπου αλλαγές συνήθως βγαίνουν υπερβολικα ακριβές κυρίως λόγω αναλωσιμων (μου εχουν πει ότι σε μερικα μεχρι και συμπλεκτη πρεπει να αλλάξεις αν κατέβασεις μηχανή)
dimitrisOP Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2014 γινεται και αξιζει να γινει σε κανα αυτοκινητο των 50-60κ € και βαλε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα