Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Υπαρχει καποιος τροπος να ξερουμε ποτε θελει αλλαγμα όταν δεν εχουμε το ιστορικο των service ενός αυτοκινητου ?

 

Εχει ο γιος  μου ένα Audi TT Quatro του 2001 με 115.000 χλμ  αγορασμενο μεταχειρισμενο περυσι  αλλα δεν είμαι σιγουρος αν και ποτε εχει αλλαχτεί .

 

Το κοστος είναι μεγαλο , καπου στα 350 ευρω και είναι αμρτια να αλλαχτεί αν δεν χρειαζεται

 

Ευχαριστω.

  • Like 1
  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όχι δυστυχως ...Στο  άλλο το απλο ΤΤ της κορης πηγε 350 ευρω ο ιμαντας και μαζι με κατι αλλα που νγηκαν στο δρομο πλησιάσαμε το χιλιαρικο .

 

Αυτά εχεουν τα παλια μεταχειρισμένα αμαξια ..

Δημοσ.

κοιταξε οι μαστορες γενικά οπως σε κοψουν ειναι και συχνα πυκνα δαγκώνουν άσχημα... 1000€ για ιμαντα χρονισμού ειναι παρα παρα πολλα...

Σαν ανταλλακτικό βλέπω οτι παίζει γύρω στα 100-120€, πως το έφτασε αυτός εκει που το εφτασε ενας θεος ξέρει (ακομα και αντλία νερου να αλλαξε ειναι υπερβολικά μεγαλο το ποσο 170 εχει το σετ και με την αντλία)

 

http://www.car.gr/parts/view/4363050/

http://www.car.gr/parts/view/4262082/

http://www.car.gr/parts/view/4212727/

http://www.car.gr/parts/view/4806118/

 

τωρα σχετικά με το χρόνο αλλαγης και δεδομένου οτι δεν εχεις ιστορικό θα σου πρότεινα σε καμια 5-10χιλιαδες χιλιομετρα να αλλαχτεί...πανω απο 120000 γινεται επικινδυνο με τον ιδιο ιμαντα χωρις αυτο να σημαινει οτι θα κοπει κιολας αμεσα...

Δες μηπως μπορεις να ζητησεις απο την audi να ψαξει στο συστημα της μπας και εχει γινει αλλαγη σε επισημο...

Δημοσ.

Αν δεν υπάρχει τρόπος να βρεις πότε έγινε αλλαγή τότε τον αλλάζεις το συντομότερο.

Σε περίπτωση που σπάσει η ζημιά είναι μεγαλη!

Δημοσ.

κοιταξε οι μαστορες γενικά οπως σε κοψουν ειναι και συχνα πυκνα δαγκώνουν άσχημα... 1000€ για ιμαντα χρονισμού ειναι παρα παρα πολλα...

Σαν ανταλλακτικό βλέπω οτι παίζει γύρω στα 100-120€, πως το έφτασε αυτός εκει που το εφτασε ενας θεος ξέρει (ακομα και αντλία νερου να αλλαξε ειναι υπερβολικά μεγαλο το ποσο 170 εχει το σετ και με την αντλία)

 

http://www.car.gr/parts/view/4363050/

http://www.car.gr/parts/view/4262082/

http://www.car.gr/parts/view/4212727/

http://www.car.gr/parts/view/4806118/

 

τωρα σχετικά με το χρόνο αλλαγης και δεδομένου οτι δεν εχεις ιστορικό θα σου πρότεινα σε καμια 5-10χιλιαδες χιλιομετρα να αλλαχτεί...πανω απο 120000 γινεται επικινδυνο με τον ιδιο ιμαντα χωρις αυτο να σημαινει οτι θα κοπει κιολας αμεσα...

Δες μηπως μπορεις να ζητησεις απο την audi να ψαξει στο συστημα της μπας και εχει γινει αλλαγη σε επισημο...

 

 

 

Τα 960 ευρω που πληρωσα δεν ηταν μονο για τον ιμαντα αλλα και για τσιμούχες και πολλα αλλα που βγηκαν στη φορα και  είναι σημειωμένα στο νέο βιβλιαρακι του service .

Αν δεν υπάρχει τρόπος να βρεις πότε έγινε αλλαγή τότε τον αλλάζεις το συντομότερο.

Σε περίπτωση που σπάσει η ζημιά είναι μεγαλη!

 

Αυτό φοβάμαι κι εγω....Διαγνωστικα δεν υπαρχει τροπος να διαγνωστεί αν θελει αλλαγμα ή ενας ιμαντας που θελει αλλαγμα δεν "δινει σημαδια" ??

Δημοσ.

Τα 960 ευρω που πληρωσα δεν ηταν μονο για τον ιμαντα αλλα και για τσιμούχες και πολλα αλλα που βγηκαν στη φορα και  είναι σημειωμένα στο νέο βιβλιαρακι του service .

 

Αυτό φοβάμαι κι εγω....Διαγνωστικα δεν υπαρχει τροπος να διαγνωστεί αν θελει αλλαγμα ή ενας ιμαντας που θελει αλλαγμα δεν "δινει σημαδια" ??

 

σημάδια δε σου δινει ουτε γινεται διάγνωση...

Ενας τίμιος μαστορας μπορει να τον δει και σου πει ελα σε κανα τριμηνο ή εξάμηνο αν και το σωστο είναι η άμεση αλλαγη του (αν δεν εχει ηδη αλλαχτει σε αυτα τα χλμ).

Εχω παντως την εντυπωση οτι τα VAG αλλαζουν στις 60000 ή 80000 χλμ ιμαντα χρονισμού, οποτε ισως εχει ηδη αλλαξει και πας για δευτερο σίγα σιγα...

τσεκαρε αυτο που σου ειπα με τον αρ. πλαισίου σε αντιπροσωπεία

  • Like 1
Δημοσ.

σημάδια δε σου δινει ουτε γινεται διάγνωση...

Ενας τίμιος μαστορας μπορει να τον δει και σου πει ελα σε κανα τριμηνο ή εξάμηνο αν και το σωστο είναι η άμεση αλλαγη του (αν δεν εχει ηδη αλλαχτει σε αυτα τα χλμ).

Εχω παντως την εντυπωση οτι τα VAG αλλαζουν στις 60000 ή 80000 χλμ ιμαντα χρονισμού, οποτε ισως εχει ηδη αλλαξει και πας για δευτερο σίγα σιγα...

τσεκαρε αυτο που σου ειπα με τον αρ. πλαισίου σε αντιπροσωπεία

 

Αριθμος Πλαισιου είναι αυτος που γραφει η αδεια κυκλοφοριας στο (Ε) δηλαδή TRUZZZ8NZ11010459 ??

 

Αντιπροσωπεια την κεντρικη και ποια είναι ? Η cosmocar ?

Δημοσ.

Αριθμος Πλαισιου είναι αυτος που γραφει η αδεια κυκλοφοριας στο (Ε) δηλαδή TRUZZZ8NZ11010459 ??

 

Αντιπροσωπεια την κεντρικη και ποια είναι ? Η cosmocar ?

 

ναι... απο αντιπροσωπεια δε ξερω, οπου και να παρεις θεωρω οτι εχουν διασυνδεδεμενο συστημα οπως οι περισσότερες "μεγαλες"

Δημοσ.

παρτους και ενα τηλεφωνο - δε πιστευω οτι ασχολουνται ιδιαίτερα με τα μειλ...

 

 

Πηρα και δεν απαντουσαν και αφησα μηνυμα .Κριμα να μην ασχολουντε με email παντως.

  • Like 1
Δημοσ.

Υπαρχει καποιος τροπος να ξερουμε ποτε θελει αλλαγμα όταν δεν εχουμε το ιστορικο των service ενός αυτοκινητου ?

 

Εχει ο γιος  μου ένα Audi TT Quatro του 2001 με 115.000 χλμ  αγορασμενο μεταχειρισμενο περυσι  αλλα δεν είμαι σιγουρος αν και ποτε εχει αλλαχτεί .

 

Το κοστος είναι μεγαλο , καπου στα 350 ευρω και είναι αμρτια να αλλαχτεί αν δεν χρειαζεται

 

Ευχαριστω.

Όχι δεν υπάρχει ασφαλής τρόπος για να ξέρεις πότε θέλει αλλαγή. Ο μηχανικός μπορεί να εκτιμήσει την κατάσταση του με οπτικό έλεγχο(εννοείται ότι πρέπει να ξηλώσει πρώτα ότι χρειάζεται για να τον δει), αλλά δεν θα βγάλει ασφαλές συμπέρασμα. Δεν είναι τακάκια πχ που μπορεί να μετρήσει τη φθορά και να σε διαβεβαιώσει πως αντέχουν ακόμα 5.000 χλμ.

 

Επίσης έχε υπόψιν ότι ο ιμάντας αλλάζει κάθε συγκεκριμένα χιλιόμετρα ή έτη(όποιο έρθει πρώτο). Λάστιχο είναι, πολυμερίζεται και χωρίς να χρησιμοποιείται.

 

Και τέλος, ακόμα μεγαλύτερη αμαρτία είναι να πάθεις πολλαπλάσια ζημιά αν κοπεί ο ιμάντας. Κατά κανόνα η έλλειψη βιβλίου σέρβις δείχνει πως ο πωλητής θέλει να κρύψει κάτι, είτε γυρισμένα χιλιόμετρα είτε ελάχιστη/ανύπαρκτη συντήρηση. Κακώς που δεν υπολόγισες στην τιμή αγοράς πέρισι το κόστος αλλαγής ιμάντα χρονισμού μια και δεν υπήρχε ιστορικό συντήρησης. Καλύτερα άλλαξε τον άμεσα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

  • Like 1
Δημοσ.

αλλαξα ιμαντα στις 100κ πρωτη φορα οταν τον εβγαλα ηταν σαν καινουργιος ανετα εβγαζε και αλλα χλμ, τον αλλαξα ομως για προληπτικους λογους. Καλο θα ηταν να αλλαχθει γιατι δεν δινει σημαδια οτι θα κοπει και αμα κοπει το κοστος ειναι πολλαπλασιο μετα μην το ρισκαρεις

Δημοσ.

Όχι δεν υπάρχει ασφαλής τρόπος για να ξέρεις πότε θέλει αλλαγή. Ο μηχανικός μπορεί να εκτιμήσει την κατάσταση του με οπτικό έλεγχο(εννοείται ότι πρέπει να ξηλώσει πρώτα ότι χρειάζεται για να τον δει), αλλά δεν θα βγάλει ασφαλές συμπέρασμα. Δεν είναι τακάκια πχ που μπορεί να μετρήσει τη φθορά και να σε διαβεβαιώσει πως αντέχουν ακόμα 5.000 χλμ.

 

Επίσης έχε υπόψιν ότι ο ιμάντας αλλάζει κάθε συγκεκριμένα χιλιόμετρα ή έτη(όποιο έρθει πρώτο). Λάστιχο είναι, πολυμερίζεται και χωρίς να χρησιμοποιείται.

 

Και τέλος, ακόμα μεγαλύτερη αμαρτία είναι να πάθεις πολλαπλάσια ζημιά αν κοπεί ο ιμάντας. Κατά κανόνα η έλλειψη βιβλίου σέρβις δείχνει πως ο πωλητής θέλει να κρύψει κάτι, είτε γυρισμένα χιλιόμετρα είτε ελάχιστη/ανύπαρκτη συντήρηση. Κακώς που δεν υπολόγισες στην τιμή αγοράς πέρισι το κόστος αλλαγής ιμάντα χρονισμού μια και δεν υπήρχε ιστορικό συντήρησης. Καλύτερα άλλαξε τον άμεσα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

 

 

Η τιμη που το πηρα με τα περυσιμα δεδομενα ηταν πολύ καλη . Δεν υπηρχε άλλο σε αυτή την τιμη και ηταν και γενικα και σε πολύ καλη οπτικη κατασταση .

Και τωρα που εριξα μια ματια στο Car.gr δεν βρισκω κατι αναλογο.

5.000 ευρω το πηρα και υπολογισα ότι θα χρειαστεί καποια πραγματα. Υπηρχε ένα βιβλιο service αλλα ηταν ανημερωτο πολλα χρονια αλλα θυμαμαι ότι ηταν του Tsaousi και τους πηρα τηλ αν μπορουν να μου δωσουν στοιχεια για τα service  και περιμενω να με καλεσουν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...