Προς το περιεχόμενο

[Ακουστικα] Xiaomi Piston V.2.0, 13,25€ @ pandawill


imvrios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λίγο άσχετο αλλά στο HTC one μου τα κουμπιά της έντασης αλλάζουν τραγούδι αντί να αυξομειώνεται η ένταση.... Ξέρεις κανείς αν μπορώ να κάνω κάτι για να το αλλάξω αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 853
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

Ωραια, τα λευκά λοιπόν.

Αφου πλήρωσες πότε τα έστειλε ?

Λογικά ήσουν μέλος... Επιβεβαίωση στο mail σου ηρθέ ?

 

εμένα μου τα στείλανε 6 μέρες μετά (ακόμη δεν έχω παραλάβει). Ναι στέλνουν mail μόλις τα στείλουν.

​Δεν είμουν μέλος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά το site του pandawill σας δουλεύει σωστά;

πάω να κάνω login, κολάει.. πάω να κάνω search, κολάει..
πάω να κάνω click πάνω στην εικόνα των piston που φαίνεται στην αρχική σελίδα του pandawill, κολάει..
δεν μπορώ να κάνω και πολλά γενικά..
έχω δοκιμάσει με 3 browsers, μόνο εγώ έχω το πρόβλημα αυτό;
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά το site του pandawill σας δουλεύει σωστά;

πάω να κάνω login, κολάει.. πάω να κάνω search, κολάει..

πάω να κάνω click πάνω στην εικόνα των piston που φαίνεται στην αρχική σελίδα του pandawill, κολάει..

δεν μπορώ να κάνω και πολλά γενικά..

έχω δοκιμάσει με 3 browsers, μόνο εγώ έχω το πρόβλημα αυτό;

Εμενα με  Firefox και Chrome μια χαρά....

 

 

Λοιπόν ρωτησα στο chat το Panda και λεει εχει stock επισης είπε

" the delivery time of the the reg airmail : 15 - 25 working days "

 

"-What is the delivery time for Airmal By China Post $0.00 ?"

"- 39+ day s "

 

 

Me... :

428936_435098519865052_717471930_n.jpg

 

 

Μετά απο τo κουπόνι και τον τροπο αποστολής, επιλέγω proceed with paypal ?

Και τα στοιχεία διεύθυνση κλπ τα βρίσκουν εκείνοι απο το paypal χωρις να τα εισάγω πουθενά ? ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα στην παρεα. Τα φωτα σας παρακαλω για την διαδικασια dispute/claim του paypal καθως ειναι η πρωτη φορα που την κανω και η ολη διαδικασια μου φαινεται λιγο περιεργη.

Ιστορικα:

Παραγγελια απο meri 12/9, αποστολη 15/9, dispute 24/10, μετα τα γνωστα "περιμενε θα σου ερθει" escalate to claim 12/11, resolution 19/11. To email απο paypal αναφερει:

 

Hello XX,
 
Thank you for your cooperation in this case. After careful review, PayPal has determined that you should receive a credit for this claim.
 
Transaction Details:
-------------------------
Seller's Name: Merimobiles Technology Co., Limited
Seller's Email: [email protected]
Seller's Transaction ID: 8NM02620AXXXXX42G

Transaction Date: Sep 13, 2014
Transaction Amount: -$20.00 USD
Your Transaction ID: 3V1056XXXXX69282C
Case Number: PP-003-488-386-XXX

Buyer's Transaction ID: 3V105684XXXXX282C

 

-------------------------
 
A refund of the full amount of your transaction has been credited to your PayPal account.

 

Και ακολουθει η εξης σειρα απο transactions:

 

 
Nov 19, 2014   Transfer To
Credit Card
Completed
Transfer to credit card   -€16.09 EUR Select record 1   Nov 19, 2014   Transfer From
PayPal
Transfer complete.
Your transfer from your funding source to your PayPal account is complete.
Transfer to Paypal  €1.00 EUR Select record 2   Nov 19, 2014   Transfer (credit) To Euro Balancε
From U.S. Dollar
Completed
Transfer (credit) to euro balance from US dollar  €15.31 EUR Select record 3   Nov 19, 2014   Transfer (debit) From U.S. Dollar Balance
To Euro
Completed
Transfer (debit) from US dollar balance to Euro   -$20.00 USD

 

Παρολα αυτα, στο resolution center για την συγκεκριμενη περιπτωση αναφερει:

 

Disputed Amount:
  • $20.00 USD

Status

After careful consideration, we're unable to decide this claim in your favor at this time.

If you're not satisfied with this decision because you received the item but it isn't what you expected, you can appeal this decision.

 

Τι ακριβως εχει συμβει? Λεφτα παντως στην καρτα δεν εχουν μπει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα στην παρεα. Τα φωτα σας παρακαλω για την διαδικασια dispute/claim του paypal καθως ειναι η πρωτη φορα που την κανω και η ολη διαδικασια μου φαινεται λιγο περιεργη.

Ιστορικα:

Παραγγελια απο meri 12/9, αποστολη 15/9, dispute 24/10, μετα τα γνωστα "περιμενε θα σου ερθει" escalate to claim 12/11, resolution 19/11. To email απο paypal αναφερει:

 

Hello XX,

 

Thank you for your cooperation in this case. After careful review, PayPal has determined that you should receive a credit for this claim.

 

Transaction Details:

-------------------------

Seller's Name: Merimobiles Technology Co., Limited

Seller's Email: [email protected]

Seller's Transaction ID: 8NM02620AXXXXX42G

Transaction Date: Sep 13, 2014

Transaction Amount: -$20.00 USD

Your Transaction ID: 3V1056XXXXX69282C

Case Number: PP-003-488-386-XXX

Buyer's Transaction ID: 3V105684XXXXX282C

 

-------------------------

 

A refund of the full amount of your transaction has been credited to your PayPal account.

 

Και ακολουθει η εξης σειρα απο transactions:

 

 
Nov 19, 2014   Transfer To
Credit Card
Completed
Transfer to credit card   -€16.09 EUR Select record 1   Nov 19, 2014   Transfer From
PayPal
Transfer complete.
Your transfer from your funding source to your PayPal account is complete.
Transfer to Paypal  €1.00 EUR Select record 2   Nov 19, 2014   Transfer (credit) To Euro Balancε
From U.S. Dollar
Completed
Transfer (credit) to euro balance from US dollar  €15.31 EUR Select record 3   Nov 19, 2014   Transfer (debit) From U.S. Dollar Balance
To Euro
Completed
Transfer (debit) from US dollar balance to Euro   -$20.00 USD

 

Παρολα αυτα, στο resolution center για την συγκεκριμενη περιπτωση αναφερει:

 

Disputed Amount:
  • $20.00 USD

Status

After careful consideration, we're unable to decide this claim in your favor at this time.

If you're not satisfied with this decision because you received the item but it isn't what you expected, you can appeal this decision.

 

Τι ακριβως εχει συμβει? Λεφτα παντως στην καρτα δεν εχουν μπει...

Μήπως στείλανε από το Merimobiles ως tracking Number το Transaction ID ( δηλαδή τον αριθμό παραγγελίας);; Εμένα αυτό είχαν κάνει από το Pandawill και το αναφέρω πιο πριν. Τους έκραξα στο Paypal στελνοντάς τους και Print Screen από Pandawill που έλεγαν οτι δεν έχει η παραγγελία Tracking Number και έτσι δέησαν και έβαλαν τα χρήματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

BillGS, πέραν όλων των άλλων υπολόγιζε ότι στο λογαριασμό σου τα λεφτά μπαίνουν μετά από κάποιες (2-3;;; ) εργάσιμες μέρες. Δε θα δεις αμέσως την κίνηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

BillGS, πέραν όλων των άλλων υπολόγιζε ότι στο λογαριασμό σου τα λεφτά μπαίνουν μετά από κάποιες (2-3;;; ) εργάσιμες μέρες. Δε θα δεις αμέσως την κίνηση.

Ευχαριστω για την απαντηση. Το θεμα ειναι να ξερω αρχικα τι αποφασιστηκε, δηλαδη αν ισχυει το mail, που λεει οτι η αποφαση ειναι υπερ μου και οτι θα πιστωθω τα χρηματα, η αν ισχυει αυτο που γραφει στο Resolution Center, δηλαδη οτι αποφασισαν εναντιον μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για την απαντηση. Το θεμα ειναι να ξερω αρχικα τι αποφασιστηκε, δηλαδη αν ισχυει το mail, που λεει οτι η αποφαση ειναι υπερ μου και οτι θα πιστωθω τα χρηματα, η αν ισχυει αυτο που γραφει στο Resolution Center, δηλαδη οτι αποφασισαν εναντιον μου.

Τι να σου πω. Έτσι όπως τα βλέπω ποσταρισμένα, δεν μπορώ να καταλάβω, άρα θα στο πω αλλιώς. Ισχύει ό,τι έχει ενημερωθεί τελευταίο χρονικά.

 

Μήπως στο resolution center βλέπεις μια προγενέστερη κατάσταση πριν αποφασιστεί η αποζημίωσή σου; Εγώ αυτό υποθέτω, αλλά μη βασιστείς επάνω μου. Στείλ' τους μέηλ αν δεν καταλαβαίνεις κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα παραγγείλει από Merimobiles 27/9. Το ταξίδι ξεκίνησε στις 29/9 και έφτασαν Ελλάδα αλλά όχι στο σπίτι ή στο τοπικό ΕΛΤΑ.

Μετά από διαμαρτυρίες μου στα τοπικά ΕΛΤΑ, βρέθηκε η παραγγελία στις 21/11 αλλά και πάλι δεν θα το παραλάμβανα...γιατί έχουν έναν ταχυδρόμο και μάλιστα έκτακτο, συμβασιούχο για το μισό Πειραιά!!! Πήγα στο υποκατάστημα αυθημερόν και τα παρέλαβα μετά από την έρευνα...

Ηθικό δίδαγμα: Βγείτε και λίγο από το pc και θα βγάλετε άκρη... Μην τα περιμένετε όλα στην πόρτα του σπιτιού σας, ειδικά όταν η παραγγελία είναι απλό δέμα, όχι συστημένο, όπως στη δική μου περίπτωση....

Ο επιμένων νικά πάντως!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...