Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα,

 

εν όψει της επαναφοράς του δακτυλίου απο 15 Σεπτεμβρίου (όπως και κάθε χρόνο) και επειτα απο συζητηση που ειχα με φίλο μου ειπε οτι ακομα και για τα Euro 4 υπαρχει δυνατότητα να βγει η καρτα ελευθερης διελευσης εφόσον εχουν εκπομπές <140 g CO2/km.

 

Μπήκα στη σχετική σελίδα του ΥΠΕΚΑ (http://daktylios.ypeka.gr/), βρηκα τον κανονισμό και αναφέρει οντως αυτα που μου ειπε.

 

Ωστόσο, παρόλο που το αυτοκίνητο μου εχει εκπομπές 139 (κοινως <140) οι αχαρακτήριστοι στο μηχανολογικό δεν εχουν συμπληρώσει τα σχετικά πεδία V7 & V9 με αποτέλεσμα φυσικά η φόρμα να βγαζει οτι το οχημα δεν εμπιπτει στον κανονισμό...

 

Και διερωτώμαι, τι μπορώ να κάνω εγω τώρα ώστε να διεκδικήσω αυτό που δικαιούμαι; Τι θα χρειαστώ για να αποδείξω οτι οντως τα 139 που αναφερει η εταιρεία ισχύουν (http://www.bmwheaven.com/index.php/articles-and-reviews-mainmenu-3/bmw-innovations/124-bmw-efficient-dynamics-for-2008 και http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/efficient_dynamics/phase_2/co2_modelfinder/1er_5door_116i.html)

 

Όταν ενα μοντελο αυτοκινητου παίρνει αδεια εισαγωγής στην ελλάδα δε διατηρούν οι αρμοδιες αρχές ενα τεχνικό του μητρώο; Ενα καταραμένο excel εστω δε θα εχουν κανει; Εφόσον αυτο υπάρχει δε θα πρεπει το 139 να ειναι καταχωρημενο εκει;

 

ευχαριστώ εκ των προτερων...!

Δημοσ.

ωραιος sivadWS2 !

 

Λοιπον ειναι κωδικος τυπου 3pu με κωδικο εργοστασίου 6015

 

βγαζει οντως στο CO2 Συνδυασμένο 139...

 

τι θα πρεπει να κανω λοιπον πλέον;

Δημοσ.

Μήπως οι λέξεις με bold είναι η κρίσιμη παράμετρος;

 

Το όχημα είναι τεχνολογίας Euro 4 και με την προϋπόθεση ότι χρησιμοποιεί εκ κατασκευής για την κίνηση του αέριο καύσιμο (υγραέριο ή φυσικό αέριο) και εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140γρ/χμ.

Δημοσ.

Μήπως οι λέξεις με bold είναι η κρίσιμη παράμετρος;

 

Το όχημα είναι τεχνολογίας Euro 4 και με την προϋπόθεση ότι χρησιμοποιεί εκ κατασκευής για την κίνηση του αέριο καύσιμο (υγραέριο ή φυσικό αέριο) και εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140γρ/χμ.

 

λες; εγω πατησα στα 3 πρώτα Points οτι ειναι Euro4 και εχει εκπομπες 139... 

Μάλλον πρεπει να ψαχτω στο υπουργειο (facepalm)

 

Υπαρχει καποιος αλλος που να το εχει ψάξει μηπως;

 

Αυτος που μου το ειπε εχει prius οποτε ήταν σε άλλο point όπως και να εχει...

Δημοσ.

Ισχύει ότι είπε ο sivadWS2.

Με σταμάτησαν πέρυσι,πρώτη μέρα του δακτυλίου, Β. Σοφίας και Πανεπιστημίου...7:05 το πρωί!

Το Fiesta 1600cc euro4@139g CO2/km.Η πλάκα είναι οτι το νέο ST που είναι και αυτό 1600cc,είναι euro5@139g CO2/km.Ας όψεται η ύπαρξη εξατάχυτου κιβωτίου...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ισχύει ότι είπε ο sivadWS2.

Με σταμάτησαν πέρυσι,πρώτη μέρα του δακτυλίου, Β. Σοφίας και Πανεπιστημίου...7:05 το πρωί!

Το Fiesta 1600cc euro4@139g CO2/km.Η πλάκα είναι οτι το νέο ST που είναι και αυτό 1600cc,είναι euro5@139g CO2/km.Ας όψεται η ύπαρξη εξατάχυτου κιβωτίου...

 

το εψαξες μηπως τυχον και σε πιανει ή οχι; γιατι το θεωρω παραλογο αυτοκίνητο του 2009, με ενα σωρό οικολογικές μπουρδες (6ταχυτο, tsrt stop, ανακτηση ενεργειας απο την πεδηση κλπ) να μη θεωρείται "οικολογικό" εφόσον ειναι μάλιστα εντος των οριων εκπομπών που θέσπισαν...

 

 

edit:

 

Λοιπον, αυτο-απαντώντας εν μερει στο ερώτημα μου και αφου είδα την αδεια κυκλοφορίας της κοπελας μου (Αυτοκινητο του 2010, 1200 κ.ε., Euro 4, 119 g εκπομπές) και δοκιμασα τα στοιχεία στο σύστημα, εν τέλει ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ Euro 4 εκτος απο υβριδικά ή εκ κατασκευής αεριοκίνητα...

 

Για την ακριβεια, εφόσον υπάρχουν τα καταλληλα στοιχεία στην αδεια (αρα και τα συστηματα του ΥΠΕΚΑ, οποτε και τα εμφανίζει σωστα) βγαζει ως αποτέλεσμα οτι το οχημα δε μπορει να κυκλοφορεί ελευθερα στον πρασινο δακτύλιο...

 

Μαλλον πρεπει να αποσύρουμε στην πρεσα τα αυτοκίνητα 4-5 ετών και να παρουμε ταξί 20ετίας που καινε πετρελαιο θερμανσης για να είμαστε "οικολογικοι"... Μη χ*σω...

 

Point_closed, thanks for participating!

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ.

Γιατι σε ενοχλεί τόσο; Εκτος αν θες να εισαι νόμιμος και γενικά τα πάντα τα κανεις νομιμα. Σπάνια πηγαίνω σε περιοχή δακτυλιου αλλα και οταν πάω δε με ενοχλεί κανεις. Δηλαδή αν θέλω να πάω πειραία(που πρεπει να περασω απο κεντρο)  τι θα κάνω όταν πρέπει να εχω αυτοκίνητο; 

Παρατηροντας και τις πινακίδες δεν ειδα πολλους να τηρουν το δακτύλιο ουτε εχω ακουσει καποιον να τον γραφουν για δακτυλιο.

 

Γενικά ξερουμε οτι δεν είναι καλη ιδεα να πας κεντρο με αυτοκινητο αν δεν υπάρχει λόγος αλλα ξέρω άτομα τα οποία για να κρατήσουν status και σεβασμό ~25-30 χρονων δεν εχουν μπει απο τα 18 τους σε λεοφωρείο και ΜΜΜ .

Δημοσ.

Μεσα στο '14 εχουν γραψει πολλούς φιλους... ειδικά πρωινές ώρες στο συνταγμα (βασ σοφίας) και στους στυλους γραφουν αβερτα...

 

προσωπικά θέλω να ειμαι παντα και παντού νόμιμος για αυτό και το ψάχνω... Σκέψου οτι όλα αυτα τα χρόνια που οδηγώ μόλις μία φορά μπήκα μερα που δε κυκλοφορούσα και αυτό 1800 το απογευμα. Συνήθως κανω παρακάμψεις αλλα δεν εξυπηρετούν πάντα!

Ωστόσο το θεωρώ απολυτα παραλογο να υπαρχει ο περιορισμος για Euro 5 οταν υπάρχουν και Euro 4 με αποδεκτά επιπεδα ρύπανσης...

 

Οπως και να εχει δεν εχω πρόβλημα, ουτε κομπλεξ να μπω σε λεωφορεία, μετρο κλπ (ουτως η αλλιως η βενζίνη που θα καψει κανεις στο κεντρο της αθηνας για μιση ώρα ειναι πολυ παραπάνω απο το 1.4 του εισητηριου) αλλα αν θέλω να περασω απο το κεντρο οπως γυρνάω απο τη δουλεια δεν εξυπηρετεί να αφηνω το αυτοκινητο και να τρεχω με μεσα...

Η στο κατω κατω κατι να γίνει, ανθρωποι ειμαστε, ειναι αναγκη να εχουμε τη "φοβια" μη μπουμε και μας γραψουν...;

 

Οπως και να εχει θα κανω ενα τηλεφωνημα αυριο στο ΥΜΜΕ να βεβαιωθώ 100% οτι δε γινεται και τελος..

  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Το δικό μου όχημα ακολουθεί την οδηγία 715\2007, έχει εκπομπές 125 και το αυτόματο σύστημα του ΥΠΕΚΑ λέει ότι δεν κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο.

Η οδηγία 715/2007 αφορά euro5 & 6. Δεν καταλαβαίνω τι φταίει. Εβαλαν στην άδεια \ αντί για /? Δεν μπορώ να καταλάβω αλήθεια.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...