polydoroskatharakis Δημοσ. 24 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2014 Θέλω να γράψω ένα σχόλιο-επιστολή για τη Sony Hellas και την αντιμετώπιση που έτυχα απο αυτήν πριν από ένα χρόνο περίπου. Αμέλησα να το κάνω μέχρι τώρα, νομίζω όμως πως το οφείλω, έστω και καθυστερημένα. Αγόρασα λοιπόν μια φωτογραφική μηχανή Sony Nex-7 από το amazon.co.uk σε κιτ μαζί με το φακό 18-55 που έδιναν τότε. Ήταν σε αρκετά καλύτερη τιμή απο την τιμή που πωλούνταν στην Ελλάδα. Η μηχανή δεν περιελάμβανε τυπωμένες ελληνικές οδηγίες, και γι' αυτό τηλεφώνησα στη Sony Hellas εξηγώντας τους πως θα ήθελα το ελληνικό βιβλίο οδηγιών, παρόλο που τη μηχανή την αγόρασα απο το εξωτερικό. Ένας πολύ ευγενικός κύριος ζήτησε το όνομα και τη διευθυνσή μου και σε λιγότερο απο 4 μέρες, ο κούριερ έφερε στο σπίτι μου (χωρίς να πληρώσω τίποτα) σε ένα πακέτο το εγχειρίδιο που είχα ζητήσει στα ελληνικά. Δεν ξερω πολλές εταιρίες που έχουν αυτή την πολιτική. Γι' αυτό ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα.Έχω κάποιες συσκευές Sony, κάποτε είχα και ένα laptop Vaio. Δεν είμαι όμως "οπαδός" της εταιρίας αυτής. Με τέτοιες κινήσεις όμως, σίγουρα με "κερδίζει" περισσότερο και για τις μελλοντικές αγορές μου. Το ελάχιστο που μπορώ να κάνω μαζί με ένα "ευχαριστώ" στη Sony Hellas, ειναι να μοιραστώ αυτή μου την εμπειρία μαζί σας. Πολύδωρος Καθαράκης 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickmanak Δημοσ. 24 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2014 Ευχομαι να μην σου χαλασει ποτέ, αλλιως θα βιωσεις πραγματικα τι εστι Sony & Arvato. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 24 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2014 Ευχομαι να μην σου χαλασει ποτέ, αλλιως θα βιωσεις πραγματικα τι εστι Sony & Arvato. οτι η arvato δυστυχως μπορει να εχει παρει το service της sony δεν κανει την sony κακη εταιρεια.η arvato δυστυχως ειναι service company για παρα πολλες εταιριες . κατα τα αλλα σωστη κινηση της sony αλλα θα ηταν καλυτερη κινηση αν το Manual το διναν στο site στην ελληνικη γλωσσα.μπορει και να το κανουν δεν ξερω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
polydoroskatharakis Δημοσ. 24 Αυγούστου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2014 Ευχομαι να μην σου χαλασει ποτέ, αλλιως θα βιωσεις πραγματικα τι εστι Sony & Arvato. Κι εγώ εύχομαι να μη μου χαλάσει η μηχανή φυσικά. Δεν ξερω τι γινεται με το service, στην περίπτωση μου την οποία και αναφέρω, η Sony ήταν άψογη! οτι η arvato δυστυχως μπορει να εχει παρει το service της sony δεν κανει την sony κακη εταιρεια.η arvato δυστυχως ειναι service company για παρα πολλες εταιριες . κατα τα αλλα σωστη κινηση της sony αλλα θα ηταν καλυτερη κινηση αν το Manual το διναν στο site στην ελληνικη γλωσσα.μπορει και να το κανουν δεν ξερω. Το εγχειρίδιο δεν υπήρχε στο site της Sony, τώρα δεν ξερω.Μπορώ όμως να συγκρίνω με την ελληνική αντιπροσωπία της Onkyo. Όταν ένα φίλος μου ζήτησε τις ελληνικές οδηγίες για τον AV TX-NR609. Αφού τον κατέκριναν που αγόρασε τον ενισχυτή από τη Γερμανία κι όχι από την Ελλάδα (που ήταν 40% ακριβότερος) του ζήτησαν, άκουσον-άκουσον 270€ για το ελληνικό φυλλάδιο οδηγιών 57 σελίδων! Επικοινώνησε με το ΙΝ.ΚΑ. αλλά τελικά δε βρήκε άκρη αφού όπως είπαν η μετάφραση στα ελληνικά ήταν πνευματική ιδιοκτησία της ελληνικής αντιπροσωπείας οπότε μπορούσε να το πουλάει όσο ήθελε. Ωραίοι, έτσι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickmanak Δημοσ. 24 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2014 #poulinos Εφοσον η Sony επιτρεπει το κακο και απαραδεκτο σερβις της Αρβατο, είναι υπόλογη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα