The_Colonel Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 (επεξεργασμένο) Γιατί το περιορίζετε στην Ελλάδα? Βλέπετε πολλές ευρωπαϊκές χώρες να σαρώνουν στην δημιουργία games? Και μιλάμε για χώρες πολύ μεγαλύτερες αγορές (άρα μεγαλύτερη "πισίνα" άντλησης άμεσων κερδών) και κατά πολύ μεγαλύτερη οικονομική δύναμη (άρα πολύ πιο εύκολη εξεύρεση επενδυτών ή δανείων από τράπεζες) και φυσικά λόγω πολύ μεγαλύτερου πληθυσμού πολλαπλάσιες πιθανότητες να είχε πετύχει κάποιος από τους πολλούς που θα το προσπαθούν. Γιατί εγώ δεν έχω δει καμία Ιταλία-Ισπανία-Γαλλία-Γερμανία να φτιάχνει κάτι το αξιόλογο. Οι περισσότερες προηγμένες χώρες έχουν βγάλει καλά games και δεν το εστιάζω τόσο σαν χώρες με την έννοια της εθνικής ομάδας στα περισσότερα credits απο παιχνίδια που έχω παίξει εχω δει άτομα διαφόρων εθνικοτήτων (βάση επωνύμου ή και ονόματος) πολύ σπάνια να έχω δεί κάποιο ελληνικό όνομα... (και αυτό υπάρχει περίπτωση απλά να ειναι κανένας Έλληνες μεγαλωμένος στην Αμερική ας πούμε) και έπειτα μετράει και η προσπάθεια δηλαδή αν βάλουμε και τα indies μέσα τότε όλες οι χώρες σχεδόν (δεν βάζω Πακιστάν Ζιμπάμπουε κτλ -όχι ότι αποκλείω να έχουν και αυτές παρουσία... ) έχουν αρκετά δείγματα εκτός απο την Ελλάδα και τέλος δεν το βρίσκω δικαιολογία "δεν το κάνουν οι άλλοι άρα γιατι να το κάνω και εγώ" δεν είμαστε η μόνη χώρα με προβλήματα ή ελλείψεις το θέμα ειναι αφού έχουμε αυτό το παραθυράκι (γιατι σίγουρα υπάρχουν άτομα με γνώσεις και μεράκι που θα μπορούσαν να το κάνουν) γιατι να μην το εκμεταλλευτούμε... http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_video_game_developers έχει και μια ελληνική έτσι Ελλαδάρα πάμε μπροστά! Επίσης η απουσία ισχυρής παρουσίας στο gamedeveloping σε κάποιες χώρες συμβαίνει επειδή οι άνθρωποι που μπορούν να το κάνουν αυτό ζούνε σε μια χώρα με αγορά εργασίας πολύ πιο ελκιστική για την ειδικότητα τους οπότε δεν αναλαμβάνουν το ρίσκο και τον χρόνο να κάνουν ένα game γιατι πχ στην τάδε εταιρία για να κάνουν απλά debugging κτλ σε βάσεις δεδομένων κτλ παίρνουν 5000€ τον μήνα για πλάκα... ε στην ελλάδα δεν υπάρχει αυτό πολλοί προγραμματιστές απλά δουλεύουν delivery και δεν ξέρω γιατι να μην προτιμήσεις να κάνεις κάτι μόνος σου (μόνος δηλαδή χωρίς εργοδότη δεν εννοώ one man army) απο το να δουλεύεις σαν γραμματέας, τεχνικός στο πλαίσιο ή ντελιβεράς... Εγω παλι σταματησα το διαβασμα στην πρωτη προταση, δικαιως φυσικα αδίκως τελικά αν διάβαζες και την συνέχεια γιατι όπως θα έβλεπες διάβασα όλο το ποστ τελικά απλά διέκοψα στην μέση για να κάνω τις ερωτήσεις που ήθελα και μετά απο λίγα λεπτά έκανα edit τα υπολοιπα τελος απάντηση σε άλλα ποστ που λένε οτι δεν μπορεί να ανταγωνιστεί εταιρίες όπως η ΕΑ (σιγά τα games λολ ) εγώ λέω BS Ας ποστάρει κάποιος με γνώσεις και να πεί δεν μπορώ να κάνω game τύπου battlefield γιατι για να κάνεις το τάδε component ή το τάδε feature θές τόσα χρήματα για αυτό τον λόγο... και δεν νομίζω να υπάρχει τέτοιο κόλλημα ειναι απλά θέμα δουλειάς γιαυτό διάλεξα το θεμα game development και όχι πχ τις αποστολές στο διάστημα ή τις υπερπαραγωγές σε ταινίες κτλ είναι απλά ιδέα και πως θα γράψουμε τον κώδικα και πως θα σχεδιάσουμε τα γραφικά για να λειτουργήσει αυτό ειναι όλο το θέμα.. γνώσεις μεράκι καλή ιδέα και εργατοώρες.. να κάτσεις ένα δυο χρόνια (στην χειρότερη)και να αναπτύξεις ενα game (φυσικά με άλλους γιατι αλλιώς πολλαπλασιάζεται ο χρόνος) Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2014 από The_Colonel Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Peleus17 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 δηλαδη οι προγραμματιστες τι μουσικη ακουνε? ραπ? ροκ? ποπ? διαφωτισε μας λιγο...Μάλλον δεν κατάλαβες το νόημα του ποστ μου. Ξαναδιάβασε το!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
The_Colonel Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Ξέρεις τι θα ηταν ενα game απο programmers χωρις directors, script writers, composers, 3d artists, concept artists και τα σχετικά? Tetris... συμφωνώ σου λέω ότι δεν ειναι το μοναδικό που χρειάζεται... αλλα δεν ειναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης για τους λόγους που προανέφερα..... The_Colonel είσαι προγραμματιστής ή έχεις καμία σχέση με κάτι παρεμφερές; θέλεις να συνεργαστούμε; Απλά μια (ηλίθια?) ιδέα θα ρίξω: Γιατί δεν μαζεύονται όλοι αυτοί οι άνεργοι προγραμματιστές να φτιάξουν ένα πολύ μεγάλο developing studio που να έχει διάφορα τμήματα; (π.χ. Gaming, software, android, iOS κτλ) Αυτό ειναι μέσα στο πνεύμα του ΟP... ουσιαστικά ρωτάμε το ίδιο πράμα... Bαλε εσυ τα λεφτα κι ολα γινονται βάλτε και οι δυο τσοντάρετε και τα PC σας για τον σκοπό και ξεκινάτε να γράφετε και να σχεδιάζεται αν δεν ξέρετε απο 3d graphics βρείτε κάποιον που να ξέρει και τελείωσε η υπόθεση... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
slipknot Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Το "AAA" είναι πολύ γενικός τίτλος, δεν αναφέρεται μόνο στην εικόνα του τελικού προϊόντος, αλλά και στο promotion που πέφτει. Πολλά games χαρακτηρίζονται AAA όμως τελικά προκύπτει πως δεν είναι. Μια ομάδα 15-20 ατόμων δεν μπορεί να ολοκληρώσει ένα τέτοιο παιχνίδι σε 1-2 χρόνια που λες. Πες πως τελειώνουν με το developing έστω, ποιος θα αναλάβει το publishing; Με τι λεφτά, σε ποια αγορά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
viper2005 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 συμφωνώ σου λέω ότι δεν ειναι το μοναδικό που χρειάζεται... αλλα δεν ειναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης για τους λόγους που προανέφερα..... Αν θεωρείται τους εαυτούς σας ως special little snowflakes τότε πάσο αλλα τα πραγματα δεν ειναι ετςι στο εξωτερικο . Το "AAA" είναι πολύ γενικός τίτλος, δεν αναφέρεται μόνο στην εικόνα του τελικού προϊόντος, αλλά και στο promotion που πέφτει. Πολλά games χαρακτηρίζονται AAA όμως τελικά προκύπτει πως δεν είναι. Μια ομάδα 15-20 ατόμων δεν μπορεί να ολοκληρώσει ένα τέτοιο παιχνίδι σε 1-2 χρόνια που λες. Πες πως τελειώνουν με το developing έστω, ποιος θα αναλάβει το publishing; Με τι λεφτά, σε ποια αγορά; Υπαρχει χώρος και λύσεις για τα προϊόντα των indie studios Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PavelX Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Πριν πολλά χρόνια (~10) ήθελα να φτιάξω το Hero Quest. Μπήκα λοιπόν σε μια σελίδα με Έλληνες προγραμματιστές και ζήτησα συμβουλές για το πως να ξεκινήσω. Κάποιος πέταξε την ιδέα "να γίνει το πρώτο παιχνίδι της κοινότητας". Μέχρι εδώ κανένα πρόβλημα, ίσα ίσα πίστευα πως παίζει και να το φτιάξουμε καθώς είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον αρκετά άτομα. Δεν θυμάμαι πολλές λεπτομέρειες αλλά τα βασικά προβλήματα ήταν τα εξής: Κανείς δεν μπορούσε να συμφωνήσει σε ποια γλώσσα θα το φτιάξουμε και κανείς δεν ήθελε να μάθει να δουλεύει σε άλλη γλώσσα μήπως και συμφωνήσουμε. Βέβαια στις μέρες μας το πρόβλημα θα ήταν μικρότερο αν το target group ήταν τα κινητά (Android vs iOS) αλλά και πάλι. Ενώ υπήρχαν τα specs (θα μεταφέραμε ένα επιτραπέζιο στο PC) δεν ξέραμε από που να ξεκινήσουμε, ποιος θα κάνει τι και ποιος θα δουλέψει με ποιον (aka project management). Με τα πολλά και με τα λίγα τίποτα δεν κάναμε. Προσωπικά αυτό που πιστεύω πως χρειάζεται είναι κάποιον να ηγηθεί της όλης ιδέας και διαδικασίας. Και στις μέρες μας (internet era) δεν νομίζω πως χρειάζεσαι promotion, αυτό που χρειάζεσαι είναι μια καλή ιδέα ακόμη και αν τα γραφικά είναι φτιαγμένα με το mspaint. Προτιμώ να παίξω κάτι στο Game Boy παρά στο xbox, καθώς τότε το κριτήριο ήταν το gameplay και σήμερα είναι τα γραφικά. Χέστηκα ρε φίλε αν μπορώ να δω τους χαρακτήρες να ανοιγοκλείνουν τα μάτια τους και το storyline να είναι σκατά, προτιμώ να αναβοσβήνει η οθόνη και να αγχώνομαι για το ποιο pokemon θα εμφανιστεί αυτή τη φορά. 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
The_Colonel Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Το "AAA" είναι πολύ γενικός τίτλος, δεν αναφέρεται μόνο στην εικόνα του τελικού προϊόντος, αλλά και στο promotion που πέφτει. Πολλά games χαρακτηρίζονται AAA όμως τελικά προκύπτει πως δεν είναι. Μια ομάδα 15-20 ατόμων δεν μπορεί να ολοκληρώσει ένα τέτοιο παιχνίδι σε 1-2 χρόνια που λες. Πες πως τελειώνουν με το developing έστω, ποιος θα αναλάβει το publishing; Με τι λεφτά, σε ποια αγορά; Φέρε μου το τελικό game να το δοκιμάσω για να δω αν είναι καλό και το αναλαμβάνω εγώ το publishing μέχρι και στις κονσόλες θα το βάλω Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαίνεται.. και στην τελική δεν χρειάζεται το πρώτο game να γίνει WOW..... όπως προανέφερα και η blizzard 10 άτομα ήταν με 30000$ κεφάλαιο (συνυπολογίζοντας τα pc) δεν κάνανε με την πρώτη το WoW η το warcraft III... κάνανε όμως το warcraft I που ήταν αρκετά ελκυστικό game και τους έδωσε την φόρα για να συνεχίσουν... το θέμα ειναι να κάνεις την πρώτη ύλη -> ένα game που να θέλει ο άλλος να παίξει! αν το πετύχεις αυτό όλα τα άλλα έρχονται όχι με την μία αλλά σίγουρα έρχονται.. και σε προηγούμενο ποστ έθιξα και το θέμα του publishing λίγο υπάρχουν αρκετοί δωρεάν ή/και φθηνή τρόποι να προβάλεις το game σου το θέμα ειναι αν ειναι καλό game ή αν έκανες ενα bugαρισμένο pacman clone.... Πριν πολλά χρόνια (~10) ήθελα να φτιάξω το Hero Quest. Μπήκα λοιπόν σε μια σελίδα με Έλληνες προγραμματιστές και ζήτησα συμβουλές για το πως να ξεκινήσω. Κάποιος πέταξε την ιδέα "να γίνει το πρώτο παιχνίδι της κοινότητας". Μέχρι εδώ κανένα πρόβλημα, ίσα ίσα πίστευα πως παίζει και να το φτιάξουμε καθώς είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον αρκετά άτομα. Δεν θυμάμαι πολλές λεπτομέρειες αλλά τα βασικά προβλήματα ήταν τα εξής: Κανείς δεν μπορούσε να συμφωνήσει σε ποια γλώσσα θα το φτιάξουμε και κανείς δεν ήθελε να μάθει να δουλεύει σε άλλη γλώσσα μήπως και συμφωνήσουμε. Βέβαια στις μέρες μας το πρόβλημα θα ήταν μικρότερο αν το target group ήταν τα κινητά (Android vs iOS) αλλά και πάλι. Ενώ υπήρχαν τα specs (θα μεταφέραμε ένα επιτραπέζιο στο PC) δεν ξέραμε από που να ξεκινήσουμε, ποιος θα κάνει τι και ποιος θα δουλέψει με ποιον (aka project management). Με τα πολλά και με τα λίγα τίποτα δεν κάναμε. Προσωπικά αυτό που πιστεύω πως χρειάζεται είναι κάποιον να ηγηθεί της όλης ιδέας και διαδικασίας. Και στις μέρες μας (internet era) δεν νομίζω πως χρειάζεσαι promotion, αυτό που χρειάζεσαι είναι μια καλή ιδέα ακόμη και αν τα γραφικά είναι φτιαγμένα με το mspaint. Προτιμώ να παίξω κάτι στο Game Boy παρά στο xbox, καθώς τότε το κριτήριο ήταν το gameplay και σήμερα είναι τα γραφικά. Χέστηκα ρε φίλε αν μπορώ να δω τους χαρακτήρες να ανοιγοκλείνουν τα μάτια τους και το storyline να είναι σκατά, προτιμώ να αναβοσβήνει η οθόνη και να αγχώνομαι για το ποιο pokemon θα εμφανιστεί αυτή τη φορά. Εγώ έχω μια ιδέα για ενα FPS RPG RTS hybrid game (συνωμοσίες τύπου Metal Gear δράση τύπου Battlefield και RTS επίπεδα τύπου C&C + στο RTS δυνατότητα συνεργασίας - για το multiplayer κομμάτι εκτός του campaing δηλαδή- πολλαπλών παιχτών για την διαχείριση ενος στρατού... δηλαδή κάποιος αναλαμβάνει το RTS και κάποιοι άλλοι φάση heroes στο warcraft να παίζουν FPS εναν χαρακτήρα απο την μονάδα του στρατού που θα την ελέγει ο στρατηγός δηλαδή αυτός που θα παίζει σε RTS mode) όλα αυτα σε ελληνικά τοπία στην αρχή του campaign και μετά στο εσωτερικό της γής και στο διάστημα (γιατι και καλά σε κάποια φάση του σεναρίου δεν ειναι οι πολιτικοί που κάνανε το κακό ή οι εταιρίες θα αποδειχτεί πως ήταν πιόνια εξωγήινων που μας έχουν σκλάβους χωρίς να το ξέρουμε -φάση matrix- ) και στο τέλος θα επικρατήσει το καλό σε ενα επικό final battle με θυσίες και πείσμα όπού όλα θα μοιάζουν χαμένα φάση 300/Lotr και θα είναι στο χέρι του παίχτη να κάνει την διαφορά ή μήπως όχι... (υπονοούμενο για sequel ) Στείλτε μου pm για να κάνουμε μια ομάδα και να σας κατευθύνω για το πως θα ειναι το gameplay το πλοτ κτλ (αν σας αρέσει το σενάριο και οι ιδέες που θα παραθέσω ) EDIT: α και στο campaing ο main hero που θα ελέγχει ο παίχτης θα είναι εντελώς antihero type ενας απλός έλληνας μικρομεσαίος αστός που απο το πουθενά (ίσως εξαιτίας μιας γκόμενας που ειναι μπλεγμένη με αντιεξουσία και έτσι) βρίσκεται μπλεγμένος και μαθαίνει την πραγματική ιστορία των προπρο παππούδων του και τον ρόλο του στην όλη υπόθεση χωρίς να θέλει να αναλάβει τις ευθύνες του αρχικά γιατι μια χαρά ειναι βολεμένος στον μικρόκοσμο της καθημερινότητας του καφεδάκι δουλίτσα σπιτάκι κτλ... στο τέλος όμως θα γίνει κανονικός πολέμαρχος για να σώσει ότι αγαπάει (την ανθρωπότητα την κοπέλα και την ελευθερία) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Geosim79 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Γιαυτό έβαλα το link το λένε και στο ντοκιμαντέρ οτι απλά δεν μπορεί να ανταγωνιστεί κάποιος εταιρίες σαν την ΕΑ sports, Activision κτλ. και από τα indie μπορεί να βγάλει κάποιος λεφτά αρκεί να έχει μία καλή ιδέα. συμφωνώ πλήρως...τρανό παράδειγμα η τσέχικη Amanita Design, που με flash/browser games όπως τα Samorost έφτιαξε μετά διαμαντάκια όπως Machinarium και Botanicula. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
slipknot Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Υπαρχει χώρος και λύσεις για τα προϊόντα των indie studios Δεν αντιλέγω, ίσα ίσα πιστεύω πως ο μόνος αξιόπιστος δρόμος για τα δεδομένα εδώ είναι ο indie, γι' αυτό και μου ξίνισε το AAA. Έχω την εντύπωση όμως πως σαν όρος, το indie αρχίζει και συνδέεται περισσότερο με στυλ παρά με φιλοσοφία δημιουργίας-πες το όπως θες. Φέρε μου το τελικό game να το δοκιμάσω για να δω αν είναι καλό και το αναλαμβάνω εγώ το publishing μέχρι και στις κονσόλες θα το βάλω Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαίνεται.. και στην τελική δεν χρειάζεται το πρώτο game να γίνει WOW..... όπως προανέφερα και η blizzard 10 άτομα ήταν με 30000$ κεφάλαιο (συνυπολογίζοντας τα pc) δεν κάνανε με την πρώτη το WoW η το warcraft III... κάνανε όμως το warcraft I που ήταν αρκετά ελκυστικό game και τους έδωσε την φόρα για να συνεχίσουν... το θέμα ειναι να κάνεις την πρώτη ύλη -> ένα game που να θέλει ο άλλος να παίξει! αν το πετύχεις αυτό όλα τα άλλα έρχονται όχι με την μία αλλά σίγουρα έρχονται.. και σε προηγούμενο ποστ έθιξα και το θέμα του publishing λίγο υπάρχουν αρκετοί δωρεάν ή/και φθηνή τρόποι να προβάλεις το game σου το θέμα ειναι αν ειναι καλό game ή αν έκανες ενα bugαρισμένο pacman clone.... Εμ το θέμα είναι ότι η ύπαρξη μιας καλής ιδέα δεν είναι δεδομένη, άμα ήταν τόσο εύκολο όλοι θα φτιάχνανε games. Τα δεδομένα δε, έχουν αλλάξει σε σχέση με τα 90's που δημιουργήθηκε η blizzard. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Silverage Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Πάντως έχω δει αρκετούς έλληνες στα credits των παιχνιδιών. Παράδειγμα το assassin's creed black flag αν καθήσετε να δείτε έχει τουλάχιστων 5-6 και πιθανότατα παραπάνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
The_Colonel Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Πάντως έχω δει αρκετούς έλληνες στα credits των παιχνιδιών. Παράδειγμα το assassin's creed black flag αν καθήσετε να δείτε έχει τουλάχιστων 5-6 και πιθανότατα παραπάνω. ναι το θέμα ειναι στην ομάδα παραγωγής... σαν απλοί υπάλληλοι (πχ προγραμματιστές Γ, κάποιος να συμμετείχε στην μουσική, στα λογιστικά, mod σε κάνα φόρουμ, customer support κτλ) λογικό ειναι να υπάρχουν έλληνες μιας και εδώ δουλειά δεν βρίσκουν άσε που πληθυσμιακά περίπου όσοι είμαστε μέσα στην ελλάδα είμαστε και έξω.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
The_Judas Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Απλά μια (ηλίθια?) ιδέα θα ρίξω: Γιατί δεν μαζεύονται όλοι αυτοί οι άνεργοι προγραμματιστές να φτιάξουν ένα πολύ μεγάλο developing studio που να έχει διάφορα τμήματα; (π.χ. Gaming, software, android, iOS κτλ) Γιατί δεν μαζεύονται όλοι οι άνεργοι οικονομολόγοι για να ανταγωνιστούν τον Σόρος; Γιατί δεν μαζεύονται 1εκ άνεργοι για να βάλουν όλοιχρήματα και να ανοίξουν μια βιομηχανία ή αλυσίδα σουπερ μάρκετ; 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
drake. Δημοσ. 24 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2014 Βρε coloner πως να κοντράρεις τέτοια παιχνίδια http://m.youtube.com/watch?v=y1Rx-Bbht5EΘέλει πολύ χρήμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dharmakaya Δημοσ. 24 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2014 Βρε coloner πως να κοντράρεις τέτοια παιχνίδια http://m.youtube.com/watch?v=y1Rx-Bbht5EΘέλει πολύ χρήμα Καλα δε λειπει μονο το χρημα...λειπουν και οι γνωσεις και η ικανοτητα. Και γενικοτερα ακομα κι αν βρεθει το χρημα θα περασει πολυυυς καιρος μεχρι ν αποκτησουν οι Ελληνες εμπειρια για να φτιαχνουν τετοια παιχνιδια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2014 Η παρομοίωση με το Hollywood που έγινε νωρίτερα είναι πετυχημένη νομίζω. Θα φτιάξεις κάτι που θα είναι σαν ερασιτεχνικό βιντεάκι στο youtube και οι άλλοι θα έχουν φτιάξει χολιγουντιανή υπερπαραγωγή...και το βιντεάκι στο youtube μπορεί να είναι πετυχημένο και να αποφέρει κάποια χρήματα βέβαια, αλλά η διαφορά θα είναι περίπου τέτοιου επιπέδου...ακόμα κι αυτό είναι πάρα πολύ δύσκολο (να ξεχωρίσει ένα τέτοιο μικρό παιχνιδάκι μέσα σε στις χιλιάδες που κυκλοφορούν καθημερινά) αλλά το μαζευτούν 5-10 άνεργοι προγραμματιστές και να φτιάξουν ένα ΑΑΑ game που θα κοντράρει τις μεγάλες παραγωγές το θεωρώ εντελώς ουτοπικό...(υπάρχουν και πρακτικά προβλήματα όπως τι θα γίνει αν οι προγραμματιστές δουλεύουν φουλ τάιμ σε αυτό το πρότζεκτ, πως θα ζουν μέχρι να τελειώσει? Άρα θα πρέπει να υπάρχει και οικονομική άνεση ή χρηματοδότης πρόθυμος να ρισκάρει) Το παράδειγμα της blizzard είναι βέβαια ενθαρρυντικό, αλλά μιλάμε για εντελώς άλλη εποχή, άλλη χώρα και δεν ξέρουμε πόσες άλλες τέτοιες προσπάθειες τις έφαγε το μαύρο σκοτάδι Παρόλα αυτά που είπα, σε καμιά περίπτωση δεν λέω κάποιος-οι να μην προσπαθήσουν, ειδικά αν πρόκειται για σοβαρή προσπάθεια και πρωτότυπο πρότζεκτ. Είμαι υπέρ του ρίσκου, απλά να υπάρχει και μια επαφή με την πραγματικότητα και τις συνθήκες που επικρατούν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα