atroul Δημοσ. 22 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2014 Καλησπέρα, αγόρασα από το Digideli.gr το συγκεκριμένο μηχάνημα το οποίο δεν υπάρχει πλέον στο site τους με το συγκεκριμένο modification. Το μηχάνημα δεν έχει ενσωματωμένη κάμερα σε αντίθεση με τα άλλα Dell Latitude E5540 που έχω δει ακόμα και από το site της Dell. Επίσης στο site της Dell δεν μπορώ να δηλώσω το μηχάνημά μου με το Service Tag. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Ή απλά το συγκεκριμένο configuration δεν έχει κάμερα;; Αν ξέρει κανείς ας βοηθήσει αλλιώς θα πάρω την Δευτέρα στο κατάστημα. Ευχαριστώ
Xristaras12 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2014 μισό λίγο. μπαίνεις εδω http://www1.euro.dell.com/content/default.aspx?c=gr&l=el&s=gen και δεν βρίσκεις το μηχάνημα; και εδώ πάντως φαίνεται ότι έχει κάμερα http://www.notebookcheck.net/Review-Dell-Latitude-E5540-Notebook.115887.0.html
atroul Δημοσ. 22 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 22 Αυγούστου 2014 Το βρήκα τελικά, το έψαχνα στο dell.com. Αλλά ενώ στο manual μιλάει για κάμερα ενώ το δικό μου δεν έχει.
plpapadopoulos Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Σου είχα προτείνει αν θυμάμαι καλά το Dell Precision απευθείας από DELL Outlet που το είχε προσφορά και δε με άκουσες. Πιθανώς πήρες refurbished unit or B' Grade stock από ακυρωμένη παραγγελία εταιρίας. Good luck (αν βγάλεις άκρη δηλαδή). PS: Αν η camera δεν αναφερόταν στην περιγραφή του digi deli, δεν θεωρείται κι αυτονόητο στο factory conf. Το ότι όμως δε μπορείς να κάνεις το μηχάνηαμ register αποτελεί όντως πρόβλημα και σοβαρό λόγο για να το στείλεις από κει πού ρθε.
thelos257 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Το βρήκα τελικά, το έψαχνα στο dell.com. Αλλά ενώ στο manual μιλάει για κάμερα ενώ το δικό μου δεν έχει. Μπορει να ειναι αυτο που λεμε οι 10/1 περνουν τον ιδιο φορητο υπολογιστη αλλα χωρις καμερα π.χ. ή χωρις μικροφωνο ή με αλλο επεξεραστη γι αυτο καλο θα ειναι να βαλουμε τον πωλητη να μας το ανοιγει εκει το δικο μας να το βλεπουμε εμεις οι ιδιοι με τα ματια μας οτι ειναι το σωστο.
atroul Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Τελικά από το site της Dell το βρίσκω με το Service Tag και με το Express Service Code. Στο configuration του όντως δεν έχει κάμερα , αλλά στο Warranty δεν μου έχει πληροφορίες Ship date, Country, Service, Provider, Start date και End date είναι κενές. Επίσης όταν πάω να κάνω "Add to My Products List" μου βγάζει: "MPL Asset returns NULL value and unable to insert service tag." Λέτε να υπάρχει θέμα; ΥΓ. Απάντησεις του στυλ "καλά να πάθεις που δεν με άκουσες ... " κλπ δεν βοηθάνε την συζήτηση και δεν τιμάνε τον συνομιλητή
plpapadopoulos Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Τελικά από το site της Dell το βρίσκω με το Service Tag και με το Express Service Code. Στο configuration του όντως δεν έχει κάμερα , αλλά στο Warranty δεν μου έχει πληροφορίες Ship date, Country, Service, Provider, Start date και End date είναι κενές. Επίσης όταν πάω να κάνω "Add to My Products List" μου βγάζει: "MPL Asset returns NULL value and unable to insert service tag." Λέτε να υπάρχει θέμα; ΥΓ. Απάντησεις του στυλ "καλά να πάθεις που δεν με άκουσες ... " κλπ δεν βοηθάνε την συζήτηση και δεν τιμάνε τον συνομιλητή Δεν είπα καλά να πάθεις που δε με άκουσες (αυτό εσύ το υποθέτεις και το αναφέρεις), ξαναδιάβασε ακριβώς τί έγραψα χωρίς να βγάζεις συμπεράσματα μόνος σου και χωρίς να βάζεις λόγια στο στόμα μου που δε τα έχω πεί. Σαφώς και υπάρχει θέμα. το οποίο θα καλείσαι και να λύσεις λίαν συντόμως. Στείλτο πίσω. Σου είπα την γνώμη μου. Μαγικά δε μπορεί να κάνει κανείς, ούτε και υποθέσεις. Επικοινώνησε με την Dell Hellas κι αν δε βγεί άκρη με την προσκόμιση της απόδειξης εκμεταλλεύσου το δικαίωμα της υπαναχώρησης. Αν δεν επικοινωνήσεις με την Dell Hellas, ό,τι άλλο και να κάνεις το Asset Tag δεν πρόκειται να καταχωρηθεί στο σύστημά τους (και πιθανόν να μή μπορεί γιατί ίσως να είναι refurbished unit που δε το καλύπτει η DELL αλλά 3rd party εγγύηση). Το ερώτημά μου είναι ότι ποιό αποτελεί ισχυρότερο πρόβλημα για σένα? 1) Το της εγγύησης αν δε γίνεται registered? 2) Το της cameras που δεν έχει? 3) Το ότι κατά πάσα πιθανότητα είναι refurbished unit? Για μένα είναι και τα 3 καραμπινάτος λόγος υπαναχώρησης κι απαίτησης των χρημάτων σου πίσω. Οπότε κινήσου ανάλογα με τις προτεραιότητές σου. Εγώ προσωπικά τέτοιο μηχάνηαμ δε θα το κράταγα, όμως το τί κάνει ο καθένας με τα λεφτά που ξοδεύει είναι καθαρά δικό του θέμα και δεν έχω κανένα λόγο, παρά μόνο να πώ την ταπεινή μου γνώμη, Ελπίζω να σε βοήθησα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα