whitestripes Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Καλησπερα σε ολους Θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας την εμπειρια μου με τo service της samsung Αγορασα την NX300 τον Μαϊο και πριν 1-2 μηνες αρχισε να κολλαει η οθονη. Πιο συγκεκριμενα αν εμενε η οθονη ανοιχτη για περισσοτερο απο 2-3 λεπτα επαιρνε ενα ροζ χρωμα ,πηδουσε και στην συνεχεια παγωνε τελειως μαζι και η μηχανη. Αποφασισα λοιπον να την στειλω για service Μετα απο επικοινωνια με την Samsung στις 4/8 ηρθαν με courier και παρελαβαν την μηχανη στις 6/8. Το βρηκα πολυ θετικο που εγινε τοσο γρηγορα αλλα δυστυχως η συνεχεια δεν ειναι ιδια.. Η μηχανη εσταλει σε ενα επισκευαστικο κεντρο στην Ραφηνα,kikis service(!!) το ονομα αυτου, και απο τοτε δεν εχω καμια απολυτως ενημερωση. Επικοινωνησα με την Samsung παρα πολλες φορες μου ειπαν να καλεσω στο επισκευαστικο κεντρο αλλα εκει δεν το σηκωνει κανεις ουτε απανταει σε mail που εχω στειλει εδω και 2 εβδομαδες ενω απο την samsung με διαβεβαιωνουν οτι το service ειναι ανοιχτο! Ζητησα να μιλησω με καποιον υπευθυνο στην Samsung και μου ειπαν οτι ειμαι σε σειρα αναμονης και θα με καλεσουν εντος 7 εργασιμων παρακαλω ημερων! Μιλαμε για τραγικη κατασταση και ακομα δεν εχει γινει ο ελεγχος της μηχανης! Ποιος ξερει ποση ταλαιπωρια με περιμενει ακομα και τι αλλο μπορει να ακουσω! Καλες οι samsung λοιπον αλλα αν παθουν κατι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Μέσα στον Αύγουστο μην περιμένεις και πολλά...Απλά υπομονή.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
whitestripes Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Δυστυχως τα παντα υπολειτουργουν τον Αυγουστο και οχι μονο το δημοσιο τελικα... Αυτο που με ενοχλησε περισσοτερο παντως ειναι η κοροϊδια και η αντιμετωπιση απο την Samsung. Μπορουσαν να μου πουν οτι ειναι κλειστο το service και τελος. Οχι να καθομαι να παιρνω τηλεφωνα και να στελνω mail πιστευοντας συμφωνα με τα λεγομενα τους οτι ειναι ανοιχτο, ουτε να ψαχνω εναν υπευθυνο στην Samsung να μου πει τι ακριβως συμβαινει... Υπομονη λοιπον και βλεπουμε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2014 Λογικά το σέρβις θα είναι ''ανοιχτό'' με 1-2 άτομα για όλες τις βλάβες ή κάτι τέτοιο, όπως στο μαγαζί που δουλεύω ίδια τραγική κατάσταση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
whitestripes Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Τελικα πριν μια εβδομαδα εμαθα απο το service οτι η μηχανη βρισκεται στην Αγγλια και εδω και μια εβδομαδα μου λενε αυριο θα ειναι εδω και φυσικα ακομα περιμενω. Δεν μπορουν ομως να επικοινωνησουν με Αγγλια για να δουν ουτε τι εχει η μηχανη ουτε ποτε θα ειναι ετοιμη... Απο Samsung ακομα επικοινωνουν μαζι μου... Μιλαμε για το χειροτερο after sales που εχω συναντησει και δεν ξερω πως να πραξω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα