Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου έως 2000 ευρώ


ΜΑΝΩΛΗΣ1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω πραγματικά πελαγώσει. Το ένα μου μυρίζει το άλλο μου βρωμάει , το άλλο δεν έχει καλά λάστιχα, το άλλο είναι ιταλικό , το άλλο είναι γιαπωνέζικο

Ψάχνω ένα άνετο αυτοκίνητο για να βγάλω 2-3 χρόνια μιας και έδωσα το δικό μου πριν καιρό για απόσυρση και βολεύομαι τώρα με του πατέρα μου. Επειδή όμως το θέλει ψάχνω εδώ και καιρό κάτι να με βολεύει και να είναι άνετο με χώρους και για ταξίδι

Γενικά είμαι φαν των γαλλικών (πχ citroen xsara) λόγω του ότι είχα και πριν γαλλικό

 

αλλά δεν με χαλάει κάτι σε γερμανικό (πχ focus η astra)

 

Ιταλικά δεν τα πολυπάω και γιαπωνέζικα είναι ψιλοακριβά (πχ toyota corolla 2003-2004)

 

Τώρα μου κόλλησε ένα rover 25 με χαμηλή τιμή αλλά δεν ξέρω

 

Βασικά θέλω να πάρω ένα αμάξι και να ξέρω ότι δεν θα χρειαστεί τα βασικά για τουλάχιστον ένα χρονο

 

πχ. τακάκια , δισκο-πλατο , λάστιχα , δίσκοπλακες , σιαγώνες κυλινδράκια (αν εχει ταμπούρα πίσω)

 

Έχω δει ένα σωρό αυτοκίνητα και το καθένα έτσι που τα είδα θέλει τουλάχιστον 300-400 ευρώ φτιαξίματα.

 

Είμαι σε φάση που πάνω από 2 χιλιάρικα δεν έχω να διαθέσω . Εδώ είδα ένα που ήθελε 1 ημιαξόνιο και φούσκα, δίσκο πλατό , λάστιχα και στην αγγελία έλεγε ότι είναι μια χαρά.

Επεξ/σία από ΜΑΝΩΛΗΣ1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γω αυτά έχω ακούσει για τα ρόβερ. Νομίζω δεν υπάρχει και σαν εταιρεία πλέον, δεν ξέρω αν αυτό επηρεάζει για ανταλλακτικά και τιμές. Πάντως, είναι δύσκολο να βρεις αμάξι σε αυτά τα λεφτά που να μη θέλει τίποτα πιστεύω, πρέπει να πέσεις σε περίπτωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι ρε παιδιά οτι όλοι λένε το αμάξι είναι άριστο , δεκτός κάθε έλεγχος σε συνεργείο της επιλογής σας. Ναι για να το πας όμως σε συνεργείο της επιλογής σου θα πρέπει πρώτα να το αγοράσεις και μετά να φας το αγγούρι. Δεν θέλω να δώσω λεφτά τουλάχιστον για 1 χρόνο σε ανταλλακτικά. Μικρό αμάξάκι δεν θέλω και λόγω του ότι θέλω να έχω κάποια ασφάλεια και για τα παιδιά και να μπορώ να πάω ένα ταξιδάκι. Δεν θέλω sedan η κάτι μεγάλο . Είμαι πολύ ψείρας στο θέμα .Θα μου πεις με τόσα λεφτά δεν θα βρεις κάτι που να μην θέλει service.Ναι αλλά τουλάχιστον δεν θέλω κοροιδια. Ο άλλος σου λέει 1000 ευρώ και μπαίνεις με χαρά και σου λέει ότι πρέπει να πληρώσεις και 3 χρόνια τέλη.

ΥΓ Για τα rover διάβασα και θα κρατηθώ σε απόσταση τελικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι ρε παιδιά οτι όλοι λένε το αμάξι είναι άριστο , δεκτός κάθε έλεγχος σε συνεργείο της επιλογής σας. Ναι για να το πας όμως σε συνεργείο της επιλογής σου θα πρέπει πρώτα να το αγοράσεις και μετά να φας το αγγούρι. Δεν θέλω να δώσω λεφτά τουλάχιστον για 1 χρόνο σε ανταλλακτικά. Μικρό αμάξάκι δεν θέλω και λόγω του ότι θέλω να έχω κάποια ασφάλεια και για τα παιδιά και να μπορώ να πάω ένα ταξιδάκι. Δεν θέλω sedan η κάτι μεγάλο . Είμαι πολύ ψείρας στο θέμα .Θα μου πεις με τόσα λεφτά δεν θα βρεις κάτι που να μην θέλει service.Ναι αλλά τουλάχιστον δεν θέλω κοροιδια. Ο άλλος σου λέει 1000 ευρώ και μπαίνεις με χαρά και σου λέει ότι πρέπει να πληρώσεις και 3 χρόνια τέλη.

ΥΓ Για τα rover διάβασα και θα κρατηθώ σε απόσταση τελικά...

χωρίς να είμαι φαν, μάλλον πρέπει να δεις κάτι σε γιαπωνέζικο ή κορεάτικο. Ένα συμμάζεμα θα το θέλει πάντως ό,τι και να πάρεις, ειδικά αφού θα κάνεις και ταξιδάκια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θέλω να δώσω λεφτά τουλάχιστον για 1 χρόνο σε ανταλλακτικά.

Ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να αγοράσεις καινούργιο με εγγύηση. Ή έστω μεταχειρισμένο με υπόλοιπο εγγύησης τουλάχιστον ένα χρόνο. Οτιδήποτε παλιότερο αγοράσεις(εφόσον καταφέρεις να βρεις μετά από πολύ ψάξιμο αυτοκίνητο που δεν χρειάζεται να του ρίξεις ούτε ένα ευρώ) ρισκάρεις, και μάλιστα με τις πιθανότητες να είναι εναντίον σου.

 

Από κει και πέρα τα πιο αξιόπιστα πιστεύω είναι τα ιαπωνικά αλλά κρατάνε τιμές, με 2k που διαθέτεις θα πας πολύ πίσω σε μοντέλο, μέχρι του 2000 ή παλαιότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον θα κοιτάξω σε accent 2001 2002 τελικά εκτός αν βρω κανά xsara ευκαιρία (έχω κόλλημα με τα citroen) . Γενικά αποτι διαβασα τα accent και γενικότερα τα hyundai ειναι σκυλιά και με φτηνά ανταλλακτικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι ρε παιδιά οτι όλοι λένε το αμάξι είναι άριστο , δεκτός κάθε έλεγχος σε συνεργείο της επιλογής σας. Ναι για να το πας όμως σε συνεργείο της επιλογής σου θα πρέπει πρώτα να το αγοράσεις και μετά να φας το αγγούρι.

Κάτσε ρε φίλε,

 

πας και βλέπεις ένα αυτοκίνητο που σου αρέσει αρχικά εμφανισιακά και πληρεί τις προδιαγραφές σου. Το επόμενο κομμάτι είναι να δεις εάν είναι μηχανικά ΟΚ.

 

Το πας σε έναν μηχανικό, ΠΡΙΝ το αγοράσεις εννοείται και αυτός σου λέει χρειάζεται Το και Το και Το που κοστίζουν Το και Το και Το

 

Και λες μετά στον πωλητή ή τα φτιάχνεις εσύ ή κόβουμε από την τιμή και τα φτιάχνω εγώ.

 

Τέλος, όταν κοιτάς αμάξι δεκαετίας είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ λογικό να έχει μελλοντικές ζηιμιές πολύ περισσότερες από ενά καινούριο αυτοκίνητο.

 

Γιατί έχεις πελαγώσει τόσο πολύ;;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει και εγώ δεν είμαι ο καλύτερος συντηρητής του αυτοκινήτου αλλά έχω πάθει πλέον και από το δικό μου που το πήρα το 07 (ηταν ηδη 13 χρονών αμάξι) και από του πατέρα μου που μου το δάνεισε τον γενάρη λόγω προβλήματος υγείας και το έχω μέχρι τώρα.

Τα 2-3 τελευταία χρόνια έχουν φύγει και στα 2 αμάξια πάνω από 3 χιλιάρικα.

 

Μόνο στου πατέρα μου λόγω κακοσυντήρησης και ηλίθιων μαστόρων που έμπλεκε έχω δώσει 800 ευρώ από τον γενάρη.

 

Δίσκο πλατό

Φρένα, κυλινδρακια σιαγωνες (αυτά εντάξει φθείρονται)

Και πριν ενα μηνα ενα 300αρι γιατι έγινε σμπαράλια το κομπρεσερ του aircondition στα καλά καθούμενα.

 

Είδα ένα accent στο χαιδαρι στα 1500 και θα παω παρασκευη σαββατο να το δω. Λογικα θα έχω και τα χρήματα αλλά θα το πάω πρώτα στο μάστορα μου αν ειναι να το δει. Αυτά που με ενδιαφέρουν για να ειμαι ασφαλής ειναι κατα πρώτον λάστιχα - αναρτήσεις.

δίσκο πλατο , φρένα δισκοπλακες και σιαγώνες κυλινδράκια πίσω αν εχει ταμπουρα.

Απο κει και πέρα εγώ θα το δω το αμάξι αλλά θα κινηθώ βάσει αυτών που θα μου πει ο πωλητης. Αν μου πει δηλαδή οτι θέλει πχ το ένα η το άλλο θα υπολογισω αν με συμφερει. Αν μου πει οτι δεν θέλει τιποτα προς το παρόν θα το πάω στο μάστορα και θα πράξω ανάλογα μετά με μείωση τιμής και να τα πληρώσω εγώ.

 

Edit : το χάσαμε το κορμί πατριώτη...πουλήθηκε το accent

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κακώς πελαγωνεις... Όταν έχεις το μετρητά βρίσκεις μια χαρα αυτοκίνητο, είτε σε μια ημέρα είτε σε ένα μήνα...

 

Και αντί για σιαγωνες και τακακια καλύτερα να ασχοληθείς με τα χτυπήματα που μπορεί να έχει γιατι τα φρένα φτιάχνονται ευκολα αλλα το στραβό σασί δύσκολα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σοβαρά πουλήθηκε το aceent;;; Και 1.500 ευρώ;;;;

 

Ποοοοοοοο τι λες τώρα..

 

Ρε φιλαράκι έχει δεκάδες, μην πως εκατοντάδες παρόμοια αυτοκίνητα.

 

Πάρε βαθιά ανάσα όπως εγώ και όλα θα φτιάξουν !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...