iliasbass Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 αυτο δεν ειναι ιδιαιτερα καλο στατιστικο δειγμα. τι αλλα αυτοκινητα ειχατε που εμειναν? ας πουμε οτι μας ταλαιπωρησαν αρκετα τα chevrolet... εκτος απο τα matiz που το μονο προβλημα τους ηταν το γραναζι της 2ας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Για τα 7 χρόνια εγγύησης της KIA δεν ξέρω να σου απαντήσω. Αν η Asus όμως δίνει 5 χρόνια εγγύηση για μια motherboard, και η Asrock για μια αντίστοιχη δίνει 2, σημαίνει πως θα χαλάσει σώνει και καλά η Asrock, ή σημαίνει οτι δεν παίζει να χαλάσει η ASUS ποτέ? Ενδέχεται λοιπόν η KIA (και η κάθε KIA) που προσπαθεί να αποκτήσει μερίδιο της αγοράς αυτοκινήτου, να δίνει 7 χρόνια εγγύηση ως κίνητρο να αγοράσει κάποιος τα προιόντα της. Επ'ουδενί δεν σημαίνει αυτό όμως, ότι το KIA δεν θα χαλάσει ποτέ (ή εντός εγγύησης). Όσο για την σύγκριση Mazda με VW, όχι δεν δίνω ίδιες πιθανότητες να χαλάσει, μιας που η VW τα στέλνει χαλάσμένα πλέον (με μια δόση υπερβολής βέβαια!!!!) απο το εργοστάσιο. Ειδικά τα TSI, θες να κάνεις ταξίδι και είναι 50-50% αν θα σε αφήσει (ή θα χαλάσει κάτι ) στην διαδρομή. Μα δεν νομίζω να είπε κανείς για ποτέ. Τουλάχιστον εγώ για πιθανόιτητες μιλάω πάντα και ενώ συμφωνώ πως όλα μπορεί να χαλάσουν το ποσοστό αυτό αλλάζει από μάρκα σε μάρκα για διάφορους λόγους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Όσο για την σύγκριση Mazda με VW, όχι δεν δίνω ίδιες πιθανότητες να χαλάσει, μιας που η VW τα στέλνει χαλάσμένα πλέον (με μια δόση υπερβολής βέβαια!!!!) απο το εργοστάσιο. Ειδικά τα TSI, θες να κάνεις ταξίδι και είναι 50-50% αν θα σε αφήσει (ή θα χαλάσει κάτι ) στην διαδρομή. Μα δεν νομίζω να είπε κανείς για ποτέ. Τουλάχιστον εγώ για πιθανόιτητες μιλάω πάντα και ενώ συμφωνώ πως όλα μπορεί να χαλάσουν το ποσοστό αυτό αλλάζει από μάρκα σε μάρκα για διάφορους λόγους. Ορισμοί που πολλοί αποφεύγουν να θίξουν, γιατί τα όποια επιχειρήματα περί (αν)αξιοπιστίας θα καταρρεύσουν σε χρόνο dt. Όταν κάτι προέρχεται απο γραμμή μαζικής παραγωγής, ένα ποσοστό του είναι bound να βγεί ελαττωματικό,είτε μιλάμε για αυτοκίνητα είτε για καπότες. Και μιας που θίξαμε τo vag group,όταν υπάρχει ένας αξιόλογος αριθμός οχημάτων που εξοπλίζεται με κινητήρα TSI και ο αριθμός αυτός συνεπάγεται σε ένα σημαντικότατο κομμάτι πίτας του συνολικού σύγχρονου "στόλου" που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στους δρόμους,είναι δεδομένο οτι θα έχουμε μεγαλύτερο δείγμα με βλάβες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Ορισμοί που πολλοί αποφεύγουν να θίξουν, γιατί τα όποια επιχειρήματα περί (αν)αξιοπιστίας θα καταρρεύσουν σε χρόνο dt. Όταν κάτι προέρχεται απο γραμμή μαζικής παραγωγής, ένα ποσοστό του είναι bound να βγεί ελαττωματικό,είτε μιλάμε για αυτοκίνητα είτε για καπότες. Και μιας που θίξαμε τo vag group,όταν υπάρχει ένας αξιόλογος αριθμός οχημάτων που εξοπλίζεται με κινητήρα TSI και ο αριθμός αυτός συνεπάγεται σε ένα σημαντικότατο κομμάτι πίτας του συνολικού σύγχρονου "στόλου" που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στους δρόμους,είναι δεδομένο οτι θα έχουμε μεγαλύτερο δείγμα με βλάβες. Ενώ για τα υπόλοιπα που λες με βρίσκεις απολύτως σύμφωνο, για το vag group και τα tsi θα διαφωνίσω. Εν γνώσει τους πουλούσαν ένα μοτέρ που έκαιγε (απο την πρώτη μέρα λειτουργίας του) πάρα πολύ λάδι για να λειτουργήσει. Και όταν λέω για πολύ αναφέρομαι για περισσότερο απο 500ml/1000Km που πολλοί κατασκευαστές δέχονται ως αποδεκτό. Και η μαλακία ήταν πως τα έκαιγε είτε το ζόριζες είτε όχι. Πολλά μοτεράκια λοιπόν "στέγνωσαν" απο λάδι και κάνανε ζημιές. Και δεν αναφέρομαι στα τουρμπο-κομπρεσσοράτα που έδιναν 170 άλογα, μιλάω και για jetta tsi με τα 122 άλογα, όπου φίλος μου οικογενειάρχης πήρε για οικογενειακό αυτοκίνητο και συχτηρίζει την ώρα και την στιγμή που το έκανε. Και απο τα saxoralla γέμισε κάποτε ο τόπος, και απο τα smart ακόμα πιο πρόσφατα, τόσσες αναφορές ζημιών μόνο στα TSI αναφέρθηκε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Εδώ που τα λέμε ο φίλος σου μάλλον άτυχος ήταν αφού για τα 122 δεν έχει ακουστεί κάτι ιδιαίτερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Μισό μισό... Τα Tsi δέν είναι μόνο vw.Είναι και Seat,είναι Skoda είναι Audi...μεταξύ άλλων. Λάδια όλα τα οχήματα καίνε,άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο.To vag έκανε όντως "μαιμουδιά" με τα ελατήρια (που είναι ιδιαίτερα μαλακά) μόνο και μόνο για να πετύχει το Euro5...αλλά, είναι και στην ευθύνη του κάθε ιδιοκτήτη να κάνει τακτικούς ελέγχους. Ο Wankel που κατεβάζει λάδια με τους ίδιους ή και πιο καταιγιστικούς ρυθμούς, δικαιολογείται επειδή τα χαρακτηριστικά του είναι πιο exotic; Ανάλογο warning υπήρχε και εκεί,οπότε ο οδηγός έκανε και τον τον σχετικό έλεγχο. Και σε τελευταία ανάλυση,αν είναι να μιλήσουμε για εμπειρίες,βίωσα προσωπικά την ποιότητα και την αξιοπιστία Ιαπωνικού αυτοκινήτου με τουλάχιστον 10 καταγεγραμμένες επισκέψεις στην αντιπροσωπία.Και δέν μιλάω για μεμονωμένη περίπτωση,αφού το σχετικό forum βρίθει απο αναφορές,άλλα προτιμούν να ασχολούνται με τα "χάλια" των άλλων.Grande λέμε! Το κακό είναι οτι για να έχω μια εμπεριστατωμένη άποψη,έπρεπε να δαπανήσω 25k. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Το RX8 είναι φτιαγμένο να καταναλωνει λάδι. Έχει φτιαχτεί έτσι. Και φυσικά ήξερες απο πριν τι αγόραζες. Επίσης βλάβη απο βλάβη διαφέρει. Δεν είναι το ίδιο να σου αλλάζουν 2-3 φορές κινητήρα σε καινούριο αμάξι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Nissan , Toyota και φυσικα Honda Χωρις καμμια εξαιρεση σε μοντελλα Ακομα αναπολω το πρωτο μου Sunny 1.3 του 1988 (καιω και αμολυβδη) Για την εποχη του και όχι μονο κορυφαιο !! 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tarantules Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Nissan Micra K10 μοντέλο 1993 (το είχα αγοράσει καινούριο από αντιπροσωπεία)... Πριν μια εβδομάδα μου έκαψε την πίσω δεξιά λαμπίτσα που φωτάει τον αριθμό πλαισίου...Πάει,χάλασαν και τα nissan! 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Nissan Micra K10 μοντέλο 1993 (το είχα αγοράσει καινούριο από αντιπροσωπεία)... Πριν μια εβδομάδα μου έκαψε την πίσω δεξιά λαμπίτσα που φωτάει τον αριθμό πλαισίου...Πάει,χάλασαν και τα nissan! ....Τραγικο !!!!!!!!!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 22 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2014 Nissan Micra K10 μοντέλο 1993 (το είχα αγοράσει καινούριο από αντιπροσωπεία)... Πριν μια εβδομάδα μου έκαψε την πίσω δεξιά λαμπίτσα που φωτάει τον αριθμό πλαισίου...Πάει,χάλασαν και τα nissan! ειχες παρει αυτο με το τουρμπο+κομπρεσορα? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 22 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2014 toyota carina 89' εμεινε απο συμπλεκτη μετα απο 540κ χλμ πριν λιγο καιρο πανε και τα toyota 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 22 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2014 Παιδια ας μην ανοιξουμε την συζητηση περι αξιοπιστιας γιατι θα φαγωθουμε. Ο καθενας κατεχει την δικη του "αληθεια" και με αυτην κρινει. Και οπως παντα η πραγματικη αληθεια βρισκεται καπου στην μεση. Γιατι θα σας πω οτι στην οικογενεια υπηρχαν μεχρι πολυ προσφαtα 2 Ιταλικα της αμαρτωλης περιοδου την Fiat (tipo και tempra του 94) τα οποια και τα 2 εγραψαν πανω απο 200.000 χλμ και δεν εβγαλαν το παραμικρο. Οπως και ενα hyundai accent του 2001 το οποιο οδηγειται επι καθημερινης βασης απο 3 διαφορετικους ανθρωπους, εχει ξεχαστει ποτε εκανε το τελευταιο service και δεν εχει βγαλει και αυτο κανενα προβλημα. Αξιοπιστα και αναξιοπιστα αυτοκινητα υπηρχαν μεχρι λιγο μετα το 90. Απο εκει και περα, τα περισσοτερα προβληματα ειναι θεμα κακης χρησης και συντηρησης, χωρις αυτο να αποκλειει μαζικα καραγκιοζιλικια κατασκευαστων βλ. λαδι tsi, ατερμονες merc, πισω αντλιες σε 3αρες e46 κλπ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2014 toyota carina 89' εμεινε απο συμπλεκτη μετα απο 540κ χλμ πριν λιγο καιρο πανε και τα toyota Αδυνατον !!!!!!!!!!!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tarantules Δημοσ. 22 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2014 toyota carina 89' εμεινε απο συμπλεκτη μετα απο 540κ χλμ πριν λιγο καιρο πανε και τα toyota Το carina II είναι αυτό; Το έχει ένας φίλος μου.Σκυλιά βγήκαν. Το δικό μου έχει γράψει 401Κ μέχρι στιγμής και δεν έχω αλλάξει ακόμα δίσκο-πλατό 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα