Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Nissan sunny N13. Οποιος είχε στην κατοχή του ξέρει...

Σωστός ο παίκτης.... Βέβαια είναι πολύ πριν την 15ετία αλλά είναι μεγάλη υπόθεση να ξέρεις πως ότι ακι να γίνει με το που γυρίσεις το κλειδί το αμάξι θα πάρει μπρος και θα τσουλάει....

 

Το έχω ακόμα στο χωριό χωρίς άδεια και σήμα... δεν πάει η καρδιά να το αποχωριστώ........

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μην ψαρώνετε με τα αρθράκια κάθε τυχάρπαστου site, γιατί είναι γνωστό τι παίζει (ακόμα και στα περιοδικά) χρόνια τώρα. Αν διαφημίζεσαι σαν εταιρεία, το περιοδικό/site σε αποθεώνει, αν δεν διαφημίζεσαι, σε θάβει.

 

Στην 4η θέση της κορυφαίας (και σούπερ αξιόπιστης) αυτής λίστας βρίσκεται το Aygo (Toyota και άρα κορυφή να τα λέμε αυτά), τα peugeot και τα citroen είναι φυσικά ΓΤΠ και εκτός λίστας.

Αν βέβαια ψάξει κάποιος για 2 λεπτά το internet, θα δει οτι το "κορυφαίο" κουβαδάκι της toyota κατασκευάζεται εδώ

http://en.tpca.cz/

μαζί με τα αδερφάκια του (C1 και 107), αλλά σύμφωνα με την λίστα, ενώ οι εργαζόμενοι της συναρμολόγησης (που είναι οι ίδιοι και για τα 3 αυτοκίνητα) βάζουν σωστά όλες τις βίδες του Aygo (γιατί είναι ιαπωνικό και άρα γαμεί) στο C1 και το 107 χρησιμοποιούν blue tag και τις υπόλοιπες βιδες τις βάζουν κλωτσημένες ή/και στραβο-βιδωμένες. Αυτο έχει ως αποτέλεσμα το aygo να είναι super-γαμάω-δεν χαλάω ποτέ, ενώ τα C1 και 107 είναι μονίμως κολυώμενα στα συνεργεία για επισκευές.

 

Για τα hyundai και την αξιοπιστία τους δεν θα σχολιάσω. Θα γελάσω με κάποιο άλλο ανέκδοτο...

  • Like 1
Δημοσ.

Μην ψαρώνετε με τα αρθράκια κάθε τυχάρπαστου site, γιατί είναι γνωστό τι παίζει (ακόμα και στα περιοδικά) χρόνια τώρα. Αν διαφημίζεσαι σαν εταιρεία, το περιοδικό/site σε αποθεώνει, αν δεν διαφημίζεσαι, σε θάβει.

 

Στην 4η θέση της κορυφαίας (και σούπερ αξιόπιστης) αυτής λίστας βρίσκεται το Aygo (Toyota και άρα κορυφή να τα λέμε αυτά), τα peugeot και τα citroen είναι φυσικά ΓΤΠ και εκτός λίστας.

Αν βέβαια ψάξει κάποιος για 2 λεπτά το internet, θα δει οτι το "κορυφαίο" κουβαδάκι της toyota κατασκευάζεται εδώ

http://en.tpca.cz/

μαζί με τα αδερφάκια του (C1 και 107), αλλά σύμφωνα με την λίστα, ενώ οι εργαζόμενοι της συναρμολόγησης (που είναι οι ίδιοι και για τα 3 αυτοκίνητα) βάζουν σωστά όλες τις βίδες του Aygo (γιατί είναι ιαπωνικό και άρα γαμεί) στο C1 και το 107 χρησιμοποιούν blue tag και τις υπόλοιπες βιδες τις βάζουν κλωτσημένες ή/και στραβο-βιδωμένες. Αυτο έχει ως αποτέλεσμα το aygo να είναι super-γαμάω-δεν χαλάω ποτέ, ενώ τα C1 και 107 είναι μονίμως κολυώμενα στα συνεργεία για επισκευές.

 

Για τα hyundai και την αξιοπιστία τους δεν θα σχολιάσω. Θα γελάσω με κάποιο άλλο ανέκδοτο...ι

Είναι ή όχι αξιόπιστα τελικά? Εγώ, από αυτά που έχω ακούσει, τα έχω για αξιόπιστα

Δημοσ.

Όλα τα αμάξια είναι αξιόπιστα, και όλα τα αμάξια χαλάνε. Το θέμα (όπως είπε κάποιος πιο πριν) είναι ο κάτοχός τους. Ο τρόπος χρησης τους, και η συχνότητα των service τους. Πρέπει κάποιος να είναι πραγματικά κουτός ωστε να πει οτι μια συγκεκριμένη εταιρεία έχει βρει τον μαγικό ζωμό για να φτιάχνει αυτοκίνητα που δεν σπάνε/χαλάνε.

  • Like 2
Δημοσ.

Τι σχέση έχουν τα hyundai με την αξιοπιστία?

13 χρονια δουλευω σε rent a car (τρια διαφορετικα γραφεια) ουτε accent ουτε atos ουτε matrix ειχε μεινει...

ουτε απο την καινουργια σειρα i10-20-30 εχω ακουσει παραπονα

  • Like 1
Δημοσ.

13 χρονια δουλευω σε rent a car (τρια διαφορετικα γραφεια) ουτε accent ουτε atos ουτε matrix ειχε μεινει...

ουτε απο την καινουργια σειρα i10-20-30 εχω ακουσει παραπονα

Δεν μου λέει κάτι αυτό...

 

Πρώτα από όλα όπως έγραψα και παραπάνω η αξιοπιστία έχει να κάνει με την πιθανότητα εμφάνισης βλαβών γενικά, και όχι μόνο με τις βλάβες που ακινητοποιούν τα αυτοκίνητα.

 

Επίσης στις εταιρείες ενοικιάσεων τα κρατάνε το πολύ 3 χρόνια, ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου της hertz πχ είναι μικρότερος από ένα έτος. Κατά τη γνώμη μου δεν προλαβαίνουν να βγάλουν ζημιές τα ενοικιαζόμενα.

  • Like 1
Δημοσ.

Όλα τα αμάξια είναι αξιόπιστα, και όλα τα αμάξια χαλάνε. Το θέμα (όπως είπε κάποιος πιο πριν) είναι ο κάτοχός τους. Ο τρόπος χρησης τους, και η συχνότητα των service τους. Πρέπει κάποιος να είναι πραγματικά κουτός ωστε να πει οτι μια συγκεκριμένη εταιρεία έχει βρει τον μαγικό ζωμό για να φτιάχνει αυτοκίνητα που δεν σπάνε/χαλάνε.

Άρα ενα Mazda έχει ίδιες πιθανότητες για βλάβες με ενα VW έτσι?

Γιατί άραγε δεν δίνουν όλοι 7 χρόνια εγγύηση όπως η ΚΙΑ?

Δημοσ.

Δεν μου λέει κάτι αυτό...

 

Πρώτα από όλα όπως έγραψα και παραπάνω η αξιοπιστία έχει να κάνει με την πιθανότητα εμφάνισης βλαβών γενικά, και όχι μόνο με τις βλάβες που ακινητοποιούν τα αυτοκίνητα.

 

Επίσης στις εταιρείες ενοικιάσεων τα κρατάνε το πολύ 3 χρόνια, ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου της hertz πχ είναι μικρότερος από ένα έτος. Κατά τη γνώμη μου δεν προλαβαίνουν να βγάλουν ζημιές τα ενοικιαζόμενα.

σε τρια χρονια προλαβαινουν και παραπρολαβαινουν να βγαλουν βλαβες (καινουργιο golf -1 μηνως- ετρεχα καρπενιση για να το μαζεψω περσι, βλαβη σε πλακετα του αυτοματου κιβωτιου...)

καινουργιο cruze δεν κραταγε ρελαντι και δεν δουλευε το a/c

σου λεω οτι τουλαχιστων 13 χρονια ειμαι μεσα στα αυτοκινητα και "δεν σου λεει κατι αυτο"

οκ ακουω την δικη σου αποψη

φιλε Timour21 εχεις εμπειρια απο χιουνται?

Δημοσ.

Οφτοπικ: ανοιγω μια παρενθεση, τι γνωμη εχει για τα kia ceed ??

Χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία και χωρίς να είμαι φαν των κορεατών και των γιαπωνέζων έχω ακούσει και διαβάσει πολλά θετικά. Ωραίο αμαξάκι και με μεγάλη εργοστασιακή εγγύηση

  • Like 1
Δημοσ.

Οφτοπικ: ανοιγω μια παρενθεση, τι γνωμη εχει για τα kia ceed ??

 

Ωραίο αμάξι, δεν έχουν ακουστεί προβλήματα, καίει ίσως λίγο παραπάνω από ότι θα περίμενε κάποιος με βάση την απόδοση από ότι έχω διαβάσει και μου έχουν πει, δεν φτάνει τα καλά της κατηγορίας σε άνεση και συμπεριφορά στο δρόμο αλλά ήταν και αισθητά φθηνότερο. 

 

 

ΥΓ. Καλύτερα θα ήταν ίσως να ανοίξεις ξεχωριστό θέμα.

  • Like 1
Δημοσ.

σε τρια χρονια προλαβαινουν και παραπρολαβαινουν να βγαλουν βλαβες (καινουργιο golf -1 μηνως- ετρεχα καρπενιση για να το μαζεψω περσι, βλαβη σε πλακετα του αυτοματου κιβωτιου...)

καινουργιο cruze δεν κραταγε ρελαντι και δεν δουλευε το a/c

σου λεω οτι τουλαχιστων 13 χρονια ειμαι μεσα στα αυτοκινητα και "δεν σου λεει κατι αυτο"

οκ ακουω την δικη σου αποψη

Ίσως να μην το έθεσα και τόσο σωστά, σίγουρα ένα αυτοκίνητο μπορεί να βγάλει βλάβες στα 3 πρώτα χρόνια της ζωής του, αλλά κατά κανόνα η πιθανότητα βλάβης είναι πολύ μικρή όταν αυτό είναι σχετικά καινούργιο. Οι εταιρείες ενοικιάσεων τα κρατάνε το πολύ 3 χρόνια για αυτόν ακριβώς το λόγο, για να έχουν τη μέγιστη δυνατή αξιοπιστία(κατ επέκταση λιγότερα έξοδα).

 

Επίσης το θέμα μας είναι "τα 10 πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα των 15 τελευταίων ετών", ή και γενικότερα η αξιοπιστία των αυτοκινήτων στην Ελλάδα που ο μέσος όρος ηλικίας τους είναι 11+ έτη. Για αυτό δεν μου λέει κάτι η εμπειρία από ενοικιαζόμενα που έχουν μέσο όρο ηλικίας 1-1,5 έτος.

 

ΥΓ

Μπορείς να στηρίξεις με κάποιον άλλο τρόπο τον ισχυρισμό σου, δηλαδή το ότι τα hyundai αξίζουν να βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα με τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα? Όλες όσες έρευνες έχω δει από στατιστικές Γερμανικού TUV έως και ελληνικών blogs βγάζουν ως πιο αξιόπιστα τα γιαπωνέζικα, ενώ τα κορεάτικα τα βγάζουν πολύ πιο πίσω.

Δημοσ.

Πέτυχες όχημα τώρα.

Το μεγαλύτερο ελάττωμά του ήταν πάντα (μα πάντα) ο οδηγός...

ισχυει.αν και το μοντελο μετα το 2004 ειχε esp.

απο το 2009 και μετα εξαφανιστηκαν ολα απο τους δρομους λογω ...κρισης(?)

13 χρονια δουλευω σε rent a car (τρια διαφορετικα γραφεια) ουτε accent ουτε atos ουτε matrix ειχε μεινει...

ουτε απο την καινουργια σειρα i10-20-30 εχω ακουσει παραπονα

αυτο δεν ειναι ιδιαιτερα καλο στατιστικο δειγμα.

τι αλλα αυτοκινητα ειχατε που εμειναν?

Δημοσ.

φιλε Timour21 εχεις εμπειρια απο χιουνται?

 

Ελάχιστη, έως καθόλου, και μάλλον θα έλεγα θετική (απο ένα coupe). Έχω όμως πολύ κοντινό συγγενικό πρόσωπο, που δούλεψε για κανα χρόνο -ως μηχανικός-  σε επίσημη αντιπροσωπεία hyundai στην αθήνα πριν κάποια χρόνια, και με διαβεβαίωσε οτι και αυτά χαλάνε κανονικά όπως και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Παρελκόμενα μηχανής, τρόμπες νερού, πολλαπλασιαστές, εγκέφαλοι κλπ, (οι κινητήρες σπάνια χάλαγαν), αλλά κυρίως άξονες (στράβωναν με το παραμικρό) αναρτήσεις, ημιαξόνια.

Άρα ενα Mazda έχει ίδιες πιθανότητες για βλάβες με ενα VW έτσι?

Γιατί άραγε δεν δίνουν όλοι 7 χρόνια εγγύηση όπως η ΚΙΑ?

 

Για τα 7 χρόνια εγγύησης της KIA δεν ξέρω να σου απαντήσω. Αν η Asus όμως δίνει 5 χρόνια εγγύηση για μια motherboard, και η Asrock για μια αντίστοιχη δίνει 2, σημαίνει πως θα χαλάσει σώνει και καλά η Asrock, ή σημαίνει οτι δεν παίζει να χαλάσει η ASUS ποτέ?

Ενδέχεται λοιπόν η KIA (και η κάθε KIA) που προσπαθεί να αποκτήσει μερίδιο της αγοράς αυτοκινήτου, να δίνει 7 χρόνια εγγύηση ως κίνητρο να αγοράσει κάποιος τα προιόντα της. Επ'ουδενί δεν σημαίνει αυτό όμως, ότι το KIA δεν θα χαλάσει ποτέ (ή εντός εγγύησης).

 

Όσο για την σύγκριση Mazda με VW, όχι δεν δίνω ίδιες πιθανότητες να χαλάσει, μιας που η VW τα στέλνει χαλάσμένα πλέον (με μια δόση υπερβολής βέβαια!!!!) απο το εργοστάσιο. Ειδικά τα TSI, θες να κάνεις ταξίδι και είναι 50-50% αν θα σε αφήσει (ή θα χαλάσει κάτι ) στην διαδρομή.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...