Προς το περιεχόμενο

Που πηγαν τα BP?


leonidas_fs

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν ειπα οτι θα κανεις οικονομια βαζοντας 100αρα..Ειπα οτι καις ομως λιγοτερο στην πραγματικοτητα..οσο λιγοτερο και αν ειναι αυτο.

Αφου γινεται οσο πιο τελεια καυση και εκμεταλευεται καλυτερα την βενζινη απο οτι την 95αρα και ετσι δεν ζηταει και στα μπεκ να ψεκασουν παραπανω για να παει με τις απαιτησεις που θες.

πχ 50% ανοιχτη πεταλουδα, τοσα mlgr αερα διαβαζει ο αισθητηρας ψεκαζει ενα ποσοστο βενζινης ,εαν δει απο τον λ οτι δεν γινεται σωστη καυση και δεν επαρκη η βενζινη θα ζητησει λιγο παραπανω..κατι που δεν κανει με την 100 αρα πχ.

Οπως ειπα κια στην αρχη καθε cc της το εκμεταλευεται πολυ καλυτερα απο οτι της 95 και κατω.

 

Η κατανάλωση ανά ml είναι η ίδια, δεν έχουν διαφορά σε θερμιδική αξία 2 βενζίνες με μόνη διαφορά τα οκτάνια.

Σε δεδομένο όγκο και θερμοκρασία αέρα το target AFR παραμένει σταθερό. Η ίδια ποσότητα καυσίμου θα πάει στο θάλαμο καύσης και με τις 2 βενζίνες.

 

 

Η μόνη διαφορά με παραπάνω οκτάνια είναι πως μπορεί να δωθεί μερικές μοίρες πιο κοντά στο TDC (ΑΝΣ) η ανάφλεξη.

Έτσι παίρνεις ελάχιστα καλύτερη μετατροπή ενέργειας, άρα ελάχιστα περισσότερο έργο ποσοστιαία.

Και αυτό εφόσον έχει επιτρέψει ο κατασκευαστής στον κινητήρα να το κάνει. (βλέπε κινητήρες υψηλής συμπίεσης).

 

 

Η διαφορά τιμής ανά λιτρο στις 2 βενζίνες όμως, είναι μεγαλύτερη ποσοστιαία από τη διαφορά έργου που παίρνεις.

 

 

 

/sc

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου γινεται οσο πιο τελεια καυση και εκμεταλευεται καλυτερα την βενζινη απο οτι την 95αρα και ετσι δεν ζηταει και στα μπεκ να ψεκασουν παραπανω για να παει με τις απαιτησεις που θες.

πχ 50% ανοιχτη πεταλουδα, τοσα mlgr αερα διαβαζει ο αισθητηρας ψεκαζει ενα ποσοστο βενζινης ,εαν δει απο τον λ οτι δεν γινεται σωστη καυση και δεν επαρκη η βενζινη θα ζητησει λιγο παραπανω..κατι που δεν κανει με την 100 αρα πχ.

Προφανώς αγνοείς το γιατί υπάρχει ο αισθητήρας λ. Ο αισθητήρας λ(ή αλλιώς αισθητήρας οξυγόνου) δεν μπορεί να αντιληφθεί ούτε την ποιότητα του καυσίμου(με όποιο τρόπο και να αντιλαμβάνεται κάποιος την ποιότητα), ούτε την θερμιδική αξία, ούτε το βαθμό αντικροτικότητας(οκτάνια), ούτε την ποιότητα καύσης, ούτε οτιδήποτε άλλο. Το μόνο που κάνει είναι να μετράει την περιεκτικότητα των καυσαερίων σε οξυγόνο, δίνει την πληροφορία αυτή στην ECU, και αυτή με τη σειρά της κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις ώστε το μείγμα που φτάνει στους θαλάμους καύσης να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στο στοιχειομετρική αναλογία.

 

Οπως ειπα κια στην αρχη καθε cc της το εκμεταλευεται πολυ καλυτερα απο οτι της 95 και κατω.

Όπως έγραψε και ο madsc, ο μόνος τρόπος για να εκμεταλλευτείς τα παραπάνω οκτάνια είναι μέσω του αβάνς. Τέτοια δυνατότητα ΔΕΝ έχουν οι συμβατικοί κινητήρες, μόνο με τους άμεσου ψεκασμού μπορεί να συμβεί αυτό. Το μόνο που μπορούν να κάνουν οι συμβατικοί είναι απλά να κόβουν αβάνς όταν αντιληφθούν πειράκια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...