Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το ανοιγω σαν θεμα, ωστε να ειναι ευκολα προσπελασιμο και να τελειωνουμε και με αυτο ....

 

Μολις κυκλοφορησε λοιπον η εκδοση 4.4 της Unreal Engine, και κοιταζοντας κανεις στα notes με τις προσθηκες, βλεπει και αυτο:

 

Xbox One

 

  • New: Improved handling and cleanup of orphaned Xbox Live sessions.
    • New: The initial version of an Xbox Live Compute online subsystem server module was added.
    • New: The engine is set to use the July 2014 QFE1 XDK by default.
    • Optimized cache flushing in HandleSpecialUnlock.
    • Packaging of content only projects giving an error about an empty file group has been fixed.
    • Slightly optimized texture cooking time.
    • Fixed several texture tiling corruption bugs.
    • Fixed a crash in Xbox Live session management
    • Fixed an issue that was preventing the FOnSessionInviteAcceptedDelegate from firing if the game wasn't already running when the user accepted an Xbox Live game invite.

 

 

καλα διαβασατε, προσθηκη στην Unreal Engine για xbox live cloud computing.

 

προς γνωσην λοιπον , και αν ειμαστε τυχεροι, συμμορφωση..

 

;)

  • Like 1
Δημοσ.

μεχρι να παιξουμε ολοκληρωμενα παιχνιδια μεσω cloud, θα περασουν αρκετα χρονια.

απλως ειναι μια μικρη αρχη για το μελλον που ερχεται.

Δημοσ.

πηγαινε στη σελιδα 371 του xbox one topic, και θα δεις (με εκλπηξη προφανως) οτι ΗΔΗ υπαρχουν 3rd party studios (οχι της microsoft) που δουλευουν -τωρα που μιλαμε, οχι σε αρκετα χρονια-  games με physics απο xbox cloud, με εξαιρετικα αποτελεσματα:

 

This is what I am allowed to share.

sequenz010wuvh.gif

Running in real-time on XBO. Very early wip, so don't care for the lighting and so on. It is a very basic frequency test where the grass splines update 12 times a second. This is nothing special so far. The cool thing is tho that the start and endpoints of our splines influenced by wind and objects are being calculated by Azure. This means: the physic calculations you see are costing us pretty much no local power (excluding GPU ofc). We can use the saved power for other things - like AI, animations and so on. We are very proud of it - especially since we completely eliminated any chance of clipping. I just wanted to add that here.

And no, this won't be a golf/grass/whatever simulator - I just thought maybe it is interesting to see;)

και αυτο το quote δεν αναφερεται καν στην Unreal Engine, αλλα σε αλλη μηχανη.

 

Λοιπον, η γνωση ηρθε. ωρα και για τη συμμορφωση! καλυτερα να ειμαστε εξυπνοι, παρα χαζοι.

Δημοσ.

Ενδιαφερον παντως το ολο concept και μπορει να εχει απειρες εφαρμογες.

 

Νομιζω εχει ξανακανει η MS χρηση cloud computing (αν θα μπορουσε να λεχθει ετσι), στο Flight Simulator X, οπου αν ησουν online εφαρμοζε στο παιχνιδι με βαση τις πραγματικες συνθηκες, καιρο, πραγματικα flights κτλ.

 

Οκ δεν εκανε offload αλλα και αυτο ειναι μια χρηση του cloud.

 

Πχ σε ενα παιχνιδι οπως το Forza ρεαλιστικη απεικονιση των αλλαγων τις ημερας και καιρικα και ωρολογιακα με παραλληλο offload καποιων εφε, οπως του κοσμου και των Physics των δεντρων.

 

Νομιζω ο περισσοτερος κοσμος πιστευει οτι θα γινεται πληρες render του παιχνιδιου στο cloud γι΄αυτο το βλεπει δυστακτικα.

 

Και οκ οταν δε θα εχεις νετ (ποσες ποια φορες να γινεται αυτο), τα εξτραδακια απλα δε θα ειναι ενεργα.

Δημοσ.

Ενδιαφέρουσα ιδέα. Όταν είχα πρωτομάθει για το CLOUD πριν μερικά χρόνια μου είχε φανεί εξαιρετική ιδέα αρχικά.

Όταν τελικά το δοκίμασα μέσω του OnLive,κατάλαβα πως θέλει πολλά χρόνια ακόμη για να πιάσει,τουλάχιστον στην Ελλάδα,λόγο της ταχύτητας των συνδέσεων που έχουμε.

 

Με την 24αρα του ΟΤΕ που τερματίζει στα 11 mb/s download, μπορούσα να παίξω μέχρι και το Prince of Persia με επίπεδο γραφικών xbox 360 / ps3 χωρίς να μου κολλάει. Για παιχνίδια με καλύτερα γραφικά χρειάζεται και μεγαλύτερη ταχύτητα σύνδεσης ώστε να προλαβαίνουν να παιρνάν περισσότερα δεδομένα απ το καλώδιο.

Π.χ. το Metro 2033 δεν παιζόταν με 11mb /s σύνδεση,πήγαινε σε slow motion. Θα χρειαζόταν κάποιος τουλάχιστον 50αρα vdsl για για αυτό το παιχνίδι,και άμα πάμε και για παιχνίδια τύπου xbox one ή πιο βαρυά,τότε ίσως και να χρειάζεται σύνδεση Google Fiber για να παίζει κάποιος ομαλά το παιχνίδι.

 

Ας περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει σε μερικά χρόνια.

Δημοσ.

δεν ειναι ιδια αυτη η τεχνολογια με αυτη που λες. αν καταλαβα καλα (και διορθωσε με αν καταλαβα λαθος) εσυ αναφερεσαι σε streaming. δηλαδη οτι παει να κανει περιπου η sony με το ps now.

 

συγκριτικα με το streaming ενος παιχνιδιου, αυτο που επιχειρει εδω η microsoft ειναι επιστημονικη φαντασια. πολυ απλοποιημενα, ρουτινες θα τρεχουν locally και ολοι(/καποιοι) οι παραμετροι για τους υπολογισμους θα στελνονται στο server (σαν παραμετροι για αριθμητικες πραξεις), και ο server θα γυρναει τα αποτελεσματα των βαριων πραξεων, ωστε να τροφοδοτηθουν εγκαιρως, και ετσι το local μηχανημα απλα να "ζωγραφιζει" με τα στοιχεια που του επιστρεφoνται ετοιμα, χωρις να δαπανα την επεξεργαστικη του δυναμη στις μαθηματικες πραξεις.

φαντασου οτι το local computer μετατρεπεται κατα καποιο τροπο σε μηχανακι που παιζει το "ενωσε τις τελειες" που παιζαμε παλια στα σταυρολεξα. δεν καθεται να υπολογισει που πρεπει να μπει η τελεια. του ερχεται ετοιμη η θεση της και αυτο απλα ζωγραφιζει τα σημεια.

 

η τεχνολογια ειναι στα πολυ πρωτα της βηματα, αλλα οπωσδηποτε ειναι πολυ ενδιαφερουσα και μαλλον cutting edge.

το καλυτερο δε ειναι, οτι δεν απαιτουνται τρελες συνδεσεις internet. ο τυπος που εκανε την πρωτη διαρροη, (προγραμματιστης που δουλευει ακριβως πανω σε αυτο), ειπε συγκεκριμενα οτι εφ'οσον η συνδεση σου σου επιτρεπει να βλεπεις ομαλα youtube video σε αναλυση 360p, εισαι πολυ οκ για αυτα που φτιαχνουνε.

και οπως ολοι ξερουμε, ακομα και στην Ελλαδα οι γραμμες μας τετοια ...χαϊλικια μας τα επιτρεπουνε :D

 

 

για να απαντησω και σε κατι αλλο που μπορει να δημιουργηθει αργοτερα σαν απορια (τι θα γινει αμα πεσει το ιντερνετ την ωρα που παιζεις?), ο πιο απλος τροπος να το δειτε οπτικα ειναι να πατε να βρειτε εκεινο το παλιοτερο video του batman στο οποιο δειχνανε τη διαφορα physX  (με physics/χωρις), και να προσθεσετε απλα λιγη φαντασια ακομη. ;)

Δημοσ.

ουπς! παει καιρος, ειναι παλιο βιντεο, και καμια σχεση με cloud, ετσι?

ειναι ενα video που εδειχνε το batman σε pc και εδειχνε λιγο με physX, λιγο χωρις, και εβλεπες ψιλοδιαφορες οπως τα σκουπιδια στο δρομο απο τη μια να ειναι δυναμικα και να περνει ο αερας τα χαρτια, ή στο χαρακτηρα οι γνωστες διαφορες στα μαλια κλπ, και μετα εδειχνε το "χωρις", οπου τα σκουπιδοχαρτα ηταν λιγοτερο εντυπωσιακα, το μαλλι προκα κλπ κλπ κλπ.

 

θα το ψαξω να το βρω και θα το βαλω, αλλα ειναι απλα ενα γενικο παραδειγμα, και οχι κατι συγκεκριμενο. το καλυτερο συγκεκριμενο παραδειγμα ειναι το gifακι που εβαλα απο πανω, το οποιο τρεχει στο ms cloud, και το πατικωμα των χορταριων που βλεπεις, υπολογιζεται on the fly στο server και το xbox απλα ..ζωγραφιζει τα γρασιδια χωρις να υπολογιζει καθολου τις δυναμεις που ασκουνται και το αποτελεσμα τους.

φυσικα, οταν θα μιλαμε για τελειωμενο game σκεψου αντι για γρασιδι πχ μια ζουγκλαρα, και αντι για ενα μπαλακι μια στρατεια ιθαγενων μαο-μαο να διασχιζουνε τη ζουγκλα. ;)

 

 

 

edit:

ελα paterius, δεν βρηκα αυτο που ειχα στο μυαλο μου (στη μνημη μου), αλλα βρηκα ενα αλλο παρομοιο

Δημοσ.

Σκεψου το μετρο με physics.

 

Ειχε σε καποια σημεια ιστους αραχνης με ρεαλιστικη κινηση που αρπαζαν φωτια και χωρις physx ειτε δεν ειχε ειτε δεν κινιοντουσαν.

 

Στο Batman που λεει o Petran το Origins ας πουμε στην πρωτη πιστα στη φυλακη κλασσικο παραδειγμα ειναι οι καπνοι που αντιδρουν φυσιολογικα στο μπατμαν και οι κορδελες προς το τελος της πιστας που δεν κινουνται χωρις physx.

 

Ουσιαστικα το Cloud offloading ειναι σαν ενας διακπτης καλυτερων γραφικων που απαιτουν ομως υπολογιστικη ισχυ.

ΑΙ, Physics ας πουμε.

 

Για αρχη δε θα εχουμε texture offloading.

 

Μπατμαν:

 

Μετρο:

Δημοσ.

πατεριους, το μονο σιγουρο ειναι οτι μολις τελειωσουνε με τα api τους, θα δουμε πολλα παραδειγματα γιατι πιστευω αρκετοι απο αυτους -που πραγματικα κατα τη γνωμη μου κανουν πρωτοποριακη δουλεια, προαγουν τον κλαδο τους- σιγουρα θα θελουν να βουλωσουνε μερικα στοματακια... ;)

 

και επισης και η microsoft, εχει πολυ μεγαλυτερο συμφερον να τα δειξει, μιας και ειναι η μοναδικη που εχει ετοιμο το infrastructure, οχι μονο για την παρτη της, αλλα για ολους τους platform holders και publishers μαζι.

 

 

εν τω μεταξυ - δεν το εγραψα εδω πουθενα γιατι δεν αναφερεται στις κονσολες, αλλα- προχτες σε εκεινο το παγκοσμιο φορουμ γραφικων που λεγαμε οτι βραβευσαν το ryse, τη SIGGRAPH, η intel ολο καμαρι στο βασικο της περιπτερο εκανε demo του ....dx12 και μαλιστα σε ....microsoft surface pro 3(!), οπου ειχανε ετοιμασει ενα benchmark που εκανε παρα πολλες μικρες κλησεις (50.000 αστερια στην οθονη), και με ενα κουμπι αλλαζανε dx11 -> dx12 beta και τα αποτελεσματα σε αυτο το ειδος των γραφικων ητανε ...50% αυξηση στο framerate και ταυτοχρονα 50% μειωση της θερμοκρασιας. ;)

 

 

αυτα τα δυο (cloud api - dx12 api), πιστευω χερακι-χερακι θα τελειωσουνε. ;)

Δημοσ.

Καλα αμα τα δωσει αυτα τα 2 η ms τωρα πρωτον το dx12 θα καταναλωνει καλυτερα τους πορους του μηχανηματος και ταυτοχρονα θα δουλευει το cloud και θα ειναι η εικονα κρυσταλλο... Και ξερεις πετραν με ποιο παιχνιδι θα το εγκαινιασουν? Tomb raider που θα ειναι σε ζουγκλα και εκει θα δουμε τι ειναι το cloud..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...