Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα, έχω κάνει αίτηση στη wind για να βάλω ίντερνετ στο σπίτι αλλα λόγο κάποιον δυσκολιών θέλω να το ακυρώσω. Η αίτηση έγινε πριν μια βδομάδα ίσως και παραπάνω και στην ουσία δεν έχει γίνει κάποια διαδικασία ακομα, δηλαδή δεν έχει έρθει κάποιος τεχνικός ή κάτι τέτοιο.

 

Η ερώτηση μου ειναι, τι θα χρειαστεί για να το ακυρώσω και αν θα χρειαστεί να πληρώσω κάποιο ποσο.

 

Ευχαριστώ

Δημοσ.

πας οσο πιο γρηγορα γινεται για να κανεις ακυρωση την αιτηση.αν η αιτηση εχει φτασει στον οτε και η γραμμη ειναι στο να ενεργοποιηθει τοτε  θα σε βαλουν να πληρωσεις το τελος διακοπης (συνηθως ενα 70αρι ευρω).οτι δεν εχει ερθει τεχνικος δεν σημαινει υποχρεωτικα οτι μπορεις να διακοψεις.γιατι πχ μπορει η γραμμη να εχει ενεργοποιηθει ηδη και απλα να μην σε εχουν παρει τηλεφωνο.τωρα επειδη ειναι μια εβδομαδα ισως να μην εχεει γινει τιποτα μια που ειναι και καλοκαιρι αρα λιγοτερο προσωπικο στον οτε.απο την αλλη και λιγοτερες ενεργοποιησεις/βλαβες.

Δημοσ.

τιποτα.απλα δεν ξερω μηπως αυτοι για να μην σε χασουν απο πελατη σου πουν οτι δεν γινεται και οτι πρεπει να πληρωσεις τελος διακοπης.οποτε ή να σε αναγκασουν να μεινεις είτε να σε αναγκασουν να πληρωσεις το τελος διακοπης. ο βασικος τους σκοπος θα ειναι να σε κρατησουν πελατη βεβαια παρα το τελος διακοπης


εχω δει δηλαδη ατομο που ακυρωσε αλλα επρεπε να πληρωσει τελος διακοπης γιατι η γραμμη του ειχε ενεργοποιηθει αλλα δεν ειχε κανονιστει ακομα ραντεβου οσο θυμαμαι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...