Προς το περιεχόμενο

εγγυηση αυτοκινητου και service


billkolias

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν αναφέρομαι σε εταιρία λαδιού άλλα στην εταιρία του αυτοκίνητου όσον αναφορά το ποτέ γίνεται η αλλαγη .

Εγώ προτιμώ να πιστεύω αυτά που βλέπω με τα ματιά μου και όχι αυτά που μου λένε

 

edit: Επισης τι ειναι αυτο το διάκενα λειτουργίας ;

Τί βλέπεις με τα μάτια σου; Σε τι αναφέρεσαι;

 

Διάκενα λειτουργίας ενος μοτέρ: Κάθε μοτέρ έχει κατασκευαστικά κάποια κενά επίτηδες λόγω διαστολών των μετάλλων κατα την λειτουργία του κινητήρα . Για παράδειγμα τα κενά μεταξύ κυλίνδρου και εμβόλου. Τα διάκενα αυτά είναι μερικών χιλιοστών και είναι μεγαλύτερα όταν είναι κρύος ο κινητήρας και μικρότερα όταν ο κινητήρας είναι σε λειτουργία και τα διάκενα αυτά είναι ειδανικά για την σωστή λειτουργία του κινητήρα όταν ο κινητήρας πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας σταθερή (συνήθως 79-82 κελσίου και πιο συγκεκριμένα θερμοκρασία λειτουργίας που έχει ορίσει ο κατασκευαστής ).Για αυτό και δεν πρέπει να πιέζουμε τον κινητήρα όταν δεν έχει πίασει σταθερή θερμοκρασία λειτουργίας γιατί ουσιαστικά δεν έχουμε την βέλτιστη στεγανοποίηση του θαλάμου καύσης (να το δουλεύουμε ήρεμα με χαμηλές στροφές όχι πάνω απο 3000 rpm και όχι επιταχύνσης απότομες) Η επιλογή λαδιού για τον κινητήρα γίνεται με βάση και αυτόν τον παράγοντα δηλαδή με βάση τα διάκενα λειτουργίας του κινητήρα. Οπότε ο κατασκευαστής έχει επιλέξει κάποιους τύπους λιπαντικών με συγκεκριμένο ιξώδες. Χαμηλό ιξώδες λαδιού απο το προβλεπόμενο του κατασκευαστή έχει ως αποτέλεσμα το λάδι να μην στεγανοποιεί τον θάλαμο καύσης  οπότε έχουμε διαρροή απο το θάλαμο καύσης προς το λάδι και δηλητηρίαση του λαδιού . Επίσης χαμηλό ιξώδες μπορεί απλά να μην λιπαίνει σωστά τον κύλινδρο και το εμβολο . 

 

Δεν είναι μόνο αυτά. Η τριβολογία στα αυτοκίνητα είναι τεράστια επιστήμη και δεν αναλύεται εύκολα. Αυτά θυμάμαι λίγο πολύ απο την σχολή όσον αφορά τα λάδια . 

 

Να χρησιμοποιείται πάντα τον τύπο λαδιού που ορίζει ο κατασκευαστής . Μάρκα είναι δικό σας θέμα . Όσον αφορά τα χιλιόμετρα που κάνεις με τα λάδια αυτά: Κάθε κατασκευαστής έχει ενα πινακάκι που σου λέει αναλογα με την χρήση του αυοτκινήτου κάθε πότε να αλλάζει λάδια . Μια ένδειξη αλλαγής λαδιών  (αλλά όχι και η απόδειξη ότι χρειάζεσαι αλλαγη λαδιών) είναι όταν τα λαδια έχουν τελείως μαύρο χρώμα απο το χρυσαφί που έχουν όταν είναι καινούρια. Γενικά τα λάδια με το καιρό χάνουν τις ιδιότητες τους ακόμα και όταν κάθονται μέσα στο μοτέρ σχεδόν αχρησιμοποίητα .

 

Οι βασικές λειτουργίες του λαδιού είναι:

 

Μείωση τριβών

Απαγωγή θερμότητας

Καθαρισμός απο ξένα σώματα και ρινίσματα μετάλλου στο μοτέρ

Στεγανοποίηση θαλάμου καύσης

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

To χρώμα του λαδιού δε λέει τίποτα για την κατάστασή του και το πόσο αντέχει. Επίσης δεν μπορείς να καταλάβεις τίποτα με την αφή. Εμένα μετά από κάθε αλλαγή μαυρίζουν σχεδόν αμέσως και μένουν με παρόμοιο χρώμα μέχρι την επόμενη αλλαγή. Αν άλλαζα λάδια με βάση το χρώμα θα έπρεπε να τα αλλάζω κάθε 1000χλμ. :-Ρ 

Καταλήγουμε στο ίδιο συμπέρασμα: διαβάζουμε το βιβλίο του κατασκευαστή και το ακολουθούμε.

 

ΥΓ. Όλα τα λάδια (με εξαίρεση τα "αγωνιστικά") έχουν ειδικά απορρυπαντικά πρόσθετα που δρουν με το που θα βάλουμε το νέο λάδι. Οπότε το καινούργιο λάδι μαυρίζει πολύ γρήγορα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι "χάλασε" κιόλας. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που δεν πρέπει να βάζουμε racing λάδια στα αυτοκίνητά μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τί βλέπεις με τα μάτια σου; Σε τι αναφέρεσαι;

 

Διάκενα λειτουργίας ενος μοτέρ: Κάθε μοτέρ έχει κατασκευαστικά κάποια κενά επίτηδες λόγω διαστολών των μετάλλων κατα την λειτουργία του κινητήρα . Για παράδειγμα τα κενά μεταξύ κυλίνδρου και εμβόλου. Τα διάκενα αυτά είναι μερικών χιλιοστών και είναι μεγαλύτερα όταν είναι κρύος ο κινητήρας και μικρότερα όταν ο κινητήρας είναι σε λειτουργία και τα διάκενα αυτά είναι ειδανικά για την σωστή λειτουργία του κινητήρα όταν ο κινητήρας πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας σταθερή (συνήθως 79-82 κελσίου και πιο συγκεκριμένα θερμοκρασία λειτουργίας που έχει ορίσει ο κατασκευαστής ).Για αυτό και δεν πρέπει να πιέζουμε τον κινητήρα όταν δεν έχει πίασει σταθερή θερμοκρασία λειτουργίας γιατί ουσιαστικά δεν έχουμε την βέλτιστη στεγανοποίηση του θαλάμου καύσης (να το δουλεύουμε ήρεμα με χαμηλές στροφές όχι πάνω απο 3000 rpm και όχι επιταχύνσης απότομες) Η επιλογή λαδιού για τον κινητήρα γίνεται με βάση και αυτόν τον παράγοντα δηλαδή με βάση τα διάκενα λειτουργίας του κινητήρα. Οπότε ο κατασκευαστής έχει επιλέξει κάποιους τύπους λιπαντικών με συγκεκριμένο ιξώδες. Χαμηλό ιξώδες λαδιού απο το προβλεπόμενο του κατασκευαστή έχει ως αποτέλεσμα το λάδι να μην στεγανοποιεί τον θάλαμο καύσης  οπότε έχουμε διαρροή απο το θάλαμο καύσης προς το λάδι και δηλητηρίαση του λαδιού . Επίσης χαμηλό ιξώδες μπορεί απλά να μην λιπαίνει σωστά τον κύλινδρο και το εμβολο . 

 

Δεν είναι μόνο αυτά. Η τριβολογία στα αυτοκίνητα είναι τεράστια επιστήμη και δεν αναλύεται εύκολα. Αυτά θυμάμαι λίγο πολύ απο την σχολή όσον αφορά τα λάδια . 

 

Να χρησιμοποιείται πάντα τον τύπο λαδιού που ορίζει ο κατασκευαστής . Μάρκα είναι δικό σας θέμα . Όσον αφορά τα χιλιόμετρα που κάνεις με τα λάδια αυτά: Κάθε κατασκευαστής έχει ενα πινακάκι που σου λέει αναλογα με την χρήση του αυοτκινήτου κάθε πότε να αλλάζει λάδια . Μια ένδειξη αλλαγής λαδιών  (αλλά όχι και η απόδειξη ότι χρειάζεσαι αλλαγη λαδιών) είναι όταν τα λαδια έχουν τελείως μαύρο χρώμα απο το χρυσαφί που έχουν όταν είναι καινούρια. Γενικά τα λάδια με το καιρό χάνουν τις ιδιότητες τους ακόμα και όταν κάθονται μέσα στο μοτέρ σχεδόν αχρησιμοποίητα .

 

Οι βασικές λειτουργίες του λαδιού είναι:

 

Μείωση τριβών

Απαγωγή θερμότητας

Καθαρισμός απο ξένα σώματα και ρινίσματα μετάλλου στο μοτέρ

Στεγανοποίηση θαλάμου καύσης

 

Α για αυτά έλεγες γιατί έτσι όπως το έγραψες άλλο κατάλαβα ...

 

To χρώμα του λαδιού δε λέει τίποτα για την κατάστασή του και το πόσο αντέχει. Επίσης δεν μπορείς να καταλάβεις τίποτα με την αφή. Εμένα μετά από κάθε αλλαγή μαυρίζουν σχεδόν αμέσως και μένουν με παρόμοιο χρώμα μέχρι την επόμενη αλλαγή. Αν άλλαζα λάδια με βάση το χρώμα θα έπρεπε να τα αλλάζω κάθε 1000χλμ. :-Ρ 

Καταλήγουμε στο ίδιο συμπέρασμα: διαβάζουμε το βιβλίο του κατασκευαστή και το ακολουθούμε.

 

ΥΓ. Όλα τα λάδια (με εξαίρεση τα "αγωνιστικά") έχουν ειδικά απορρυπαντικά πρόσθετα που δρουν με το που θα βάλουμε το νέο λάδι. Οπότε το καινούργιο λάδι μαυρίζει πολύ γρήγορα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι "χάλασε" κιόλας. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που δεν πρέπει να βάζουμε racing λάδια στα αυτοκίνητά μας.

 

Όντως έχεις δίκαιο σε αυτό που λες και προσοχή με τα racing λάδια έχουν "καεί" αρκετοί , με την υφή δοκίμασε ένα παλιό και ένα καινούριο λαδί καταλαβαίνεις την διάφορα άλλα εννοείτε ότι δεν μπορείς να βγάλεις σωστό συμπέρασμα απλως το ειπα να το δοκιμάσει σαν test  .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα λαδια πρεπει να εχουν το σωστο  ιξωδες(5-30/10-40 κτλ)  αλλα και την προδιαγραφή που θελουν!

γραφουν κατι τετοια αναλογα με την αυτοκ/νια π.χ για

 BMW Longlife 04
MB-Approval 229.31
MB-Approval 229.51
Vw (Gasoline / Diesel) 504 00 / 507 00
Porsche C30
Chrysler MS-11106
Peugeot/Citroën Automobiles B71 2290, B71 2297
ACEA C2, C3
API (Meets Engine Test Requirements) SM / SN
JASO DL-1
AAE (STO 003) Group B6

 

http://www.insomnia.gr/topic/528861-530-λαδια/page-1

προσπαθησα να περιορισω να πεσω σε μαιμου λαδια(που λενε ότι κυκλοφορουν) και πειρα ένα κιβωτιο από γερμανια...στην φτηνοτερη τιμη και από ελλαδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...